- Termékoldal is van a Galaxy Watch FE-hez
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Nubia Neo 5G - olcsó játék
- iPhone topik
- Látóhatáron a drágább HMD készülékek
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Nem kap több frissítést a Wolcen: Lords of Mayhem
gp Szeptembertől a többjátékos mód már nem lesz elérhető.
-
Nehezebb lesz a dolga a Temunak Európában
it Immáron a Temu is köteles megfelelni a EU szigorúbb online tartalmi törvényeinek.
Új hozzászólás Aktív témák
-
sfdrakex
nagyúr
válasz Viktor8. #10046 üzenetére
Sok kilóméteres? Az mennyi? Miért baj? Jobb egy tuti tekert kevés km-s? Egy manuális váltót se feltétlen olcsóbb javítani, kettőstömegű stb mint egy automatát. Vásárláskor arra kell figyelni, hogy szépen járjon a motor, szépen intézze a váltó a dolgát. Az autó pedig tetszen neked. Nincs tuti vásárlási tipp, bele lehet nyúlni bármibe, és szerencséd is lehet bármivel.
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Viktor8. #10046 üzenetére
Lesz ott kevesebb kilométerrel is, csak drágábban Összkerékre ha nincs égető szükség (embertelen emelkedő az egész utca otthon, stb), inkább hagynám, de az automatát meglépném én is. Hiába a sok km, ha autópálya, akkor kisebb eséllyel van elhasználódva az olaj és a lamellák, mint városban - viszont 100 ezrenként egy powerflush vagy 60 ezrenként a sima leeresztős "frissítés" ajánlott. Átvizsgálásnál egy csepp olajat leengedve fehér papírra/zsepire annak színéből lehet következtetni a váltó állapotára, de menni kell egy változatos próbakört is (hidegen-melegen, finoman-agresszívan), nehogy rántson valahol. Váltóolaj hőmérsékletéből is lehet következtetni az állapotra. R-Designt két lökössel és tetszőleges felnivel le lehet zavarni bontásból, kérdés, megéri-e a szállítás, ha nincs a közeledben alkatrész.
-
sfdrakex
nagyúr
válasz Viktor8. #10062 üzenetére
Nyugdíjastól 30 ezer km-vel, és még csak kétszer cseréltek benne kuplungot, mert padlógáz kicsi kuplunggal tette bele a 30 ezret városban Nincs tuti vétel, lehet kereskedőtől is venni jót, és magánszemélytől, tekert, tákolt szart. Bárhol a világon. Meg kell nézni, ki kell próbálni, és reménykedni, hogy jó. Többet nem tudsz tenni.
[ Szerkesztve ]
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
-
Johnny_vT
senior tag
válasz Viktor8. #10734 üzenetére
0w30 legyen. Az 5W-nek rosszabb minőségű az alapolaja és a viszkozitása is kicsit más. Mondják, hogy Magyarországon (lassan mediterrán) felesleges a 0W, mert úgysincs -40°, de a Volvo mérnökei nem csak a hőmérséklet miatt választották a 0W30-at.
Hacsak nincs valami gond a motorral, egyáltalán nem indokolt eltérni ettől az ajánlástól (futásteljesítménytől függetlenül!).
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Viktor8.
tag
válasz Viktor8. #10738 üzenetére
Lejárt a szerkesztési idő. Egy kerdés kimaradt, ha 0w30 acea a3/b3/b4 olaj ugye a gyári előírt, akkor 0w30 acea a5/b5-öt ne is rakjak bele? Mert nem nagyon találok olyan 0w30-at ami acea a3/b3/b4 lenne.
"Amerre járok lebegnek kavicsok, kövek, sziklák, nyílnak virágok és visszafelé folyik a víz."
-
aneda
aktív tag
válasz Viktor8. #10739 üzenetére
Nekem 420k km-nél nem ette a 0W30-at...
Elvileg az A5/B5 nem bele való, ettől függetlenül bizonyos márkaszervizek(!) is azt rakják, ha jól emlékszem én is azt használtam. Amire még emlékszem, hogy TOTAL 0w30-at is használtam ami A3/B4.
Szerintem egy kicsit túltolta a Volvo ezt az olaj specifikációt, ezért van a nagy össze-vissza beszélés, nem biztos hogy ennyire túl kell ezt gondolni, de az is biztos hogy nem ártasz vele, ha gyári specifikációjú olajat használsz.Az oroszok már a spájzban vannak!
-
-
-
kelekyle
őstag
válasz Viktor8. #11186 üzenetére
Ha a User manualt nézed, ott egy mini táblázat szemlélteti az olajakat. 0W-30, 5W-30 és 5W-40, ami passzol. Az 5W-30 az igazán angol időjárásra király, ahol alig van nagy meleg, ha a táblázatban szereplő hőmérsékleteket nézem, akkor a hazai viszonylatokra az 5W-40 az ideális.
Jómagam is 5W-40-et használok. Castrol ment bele sokáig, de aztán idén Shellre váltottam, az sokkal jobban bevált eddig[ Szerkesztve ]
Xbox: MarkokaZj33 █ Steam: kLe
-
Viktor8.
tag
válasz Viktor8. #11659 üzenetére
Hali! Az lehetséges, hogy a D5244T motort kétféle lendkerékkel szerelték és azért nem indul az autó? Létezett belőle hatos váltóval szerelt változat is? Felraktuk diagra semmi hibát nem ír, de ugyan úgy nem indul az autó.. A lendkereket a technichclutch-tól vásároltam ebayről, megkérdeztem előtte ,hogy stimmel-e azt mondta igen, viszont mikor össze akarták rakni a kinyomócsapágy nem volt jó, lehetséges akkor, hogy a lendkerék masik valtóhoz van?
"Amerre járok lebegnek kavicsok, kövek, sziklák, nyílnak virágok és visszafelé folyik a víz."
-
-
-
ffodi
veterán
válasz Viktor8. #11826 üzenetére
De, elfordításnál dobja be a hibakódot ("Anti-Skid temporary off") , majd ha ismétlődik a hiba, akkor fixen kiírja, hogy "Anti-Skid Service Required" (te esetedben mindezt persze németül), és kikapcsolja a DSTC-t. Ha pár indítás alkalmával/elteltével nem észlel hibát, akkor visszakapcsolja a DSTC-t. Az idő előrehaladtával folyamatosan dobálja a hibakódot és nincs DSTC, ami pl. télen szar ügy, mert nincs kipörgésgátló (tapasztaltam... ).
Nem 100%, de nagy eséllyel ez a gond. Egyébként nálam anno kiolvasás után a következőt mondta a diag: Kommunikációs probléma a SAS modullal...Nem tudom milyen Volvo-ról van szó, de a műszerfal alapján pont azon évjáratok egyike, ahol ez bizony típushiba...
[ Szerkesztve ]
"A minőséget régen gyártották, ma már csak biztosítják." Magassy I. axiómája
-
aneda
aktív tag
válasz Viktor8. #11998 üzenetére
Nekem ugyan a lyukas coolert erős fújó hang jelezte, de a leírt helyen megjelenő olaj egyértelműen jelzi, hogy coolert kell cserélj.
Jó bele a benzinesé is.
A füsttel én nem foglalkoznék, szerintem belefér, de lehet megszűnik ha a turbónak nem kell szétforognia magát a cooler végett.Az oroszok már a spájzban vannak!
Új hozzászólás Aktív témák
- Gaming notebook topik
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Most kezdik árulni Európában a Hisense új Mini LED tévéjét
- Motoros topic
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Termékoldal is van a Galaxy Watch FE-hez
- PayPal
- Escape from Tarkov
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs