- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- iPhone topik
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
ph A gyártó Super sorozatú, 12, valamint 16 GB VRAM-mal ellátott megoldásai a szabadba nyomják a meleg levegőt.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
gp Napokon belül indul a negyedik évad, amely ismét számos újdonsággal érkezik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Viktor8.
tag
-
Peti78
őstag
válasz sfdrakex #10073 üzenetére
Azért kell, mert a büdös életemben nem cseréltem izzót az autóban. Úgy vagyok vele, hogy viszem a szerelőhöz. AMúgy az általad javasolt megoldás leesett nekem is, már rég túl vagyok a dolgon, büszke is vagyok magamra
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
FeRRaR1
őstag
válasz sfdrakex #10140 üzenetére
Pedig a csavarok központosítanak és tartanak, azok húzzák be tökéletesen a helyére a kereket akár teszel gyűrűt akár nem...
Majd pont egy műanyag vacak fogja megoldani a központosítást nem 5 megfelelő sorrendben nyomatékra húzott bika acél csavar?
haxxika
Igen nekem is mindenki mondta, vettem is, majd a profi kerekes / gumis aki porsche specialistáknak is felújít kib@szatta velem hogy felesleges vacak, és úgy használtam amég el nem adtam. Többek közt egy Magyar - Andol úton is, sok tempós pályázással.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz sfdrakex #10374 üzenetére
Egyetértek, erről a szabályról a legtöbb Volvónk nem tudott, pláne az S80 D5-ök, egyiket 540e-vel az órájában adtuk el, a másikat 355-el, illetve faterom mostani XC90-jében 290+ van szintén.
Meg mennyivel jobb egy külföldről behozott német, amiket 300 és 600 közötti értékről varázsolnak vissza 200 e alá...
Amennyiben egy Volvo megkapja ami jár, akkor nem kell félni. Az igaz hogy ennyi idősen nagyobb a rizikó, de láttam már 50-ezerrel az órájában Mercedest letérdelni... Alaposan át kell nézni, olcsón venni, félretenni valamennyit a javításokra. (nem árt egy jó szerelő akiben bízol és ért hozzá)
-
JasL
senior tag
-
aneda
aktív tag
válasz sfdrakex #10381 üzenetére
Részben igazat adok a kollégának, bár én inkább úgy fogalmaznék, hogy az autóiparban 250-300k km a tervezett élettartam.
Ez nem ördögtől való, mindenképpen kell legyen egy érték, örök életre nem lehet tervezni, a végtelennel a mérnökök nem tudnak számolni...
Ennél sokkal többet elfut egy autó, de ott már nem elég a kötelező szerviz.
Volvo esetén ez pedig zsebbe nyúlós, min. kétszerese egy VW vagy Audi technikának az alkatrészek árai. Szerintem ezért kell megnézni egy Volvo vásárlása előtt, hogy mennyit keres az ember, ne érje meglepetés, ha az 500k-s autón cserélni kell ugyanannyiért alkatrészt.Az oroszok már a spájzban vannak!
-
aneda
aktív tag
válasz sfdrakex #10386 üzenetére
Ezzel azért vitatkoznék, nekem kifejezetten rosszul esett hogy 270k a D5 lendkerék szett, vagy 155k az Xc70 féltengely, vagy 120k a tankban lévő üzemanyag pumpa, vagy 120k a devander, 60k alu turbó cső, stb.
Ezek szinte mindig dupla árak a VW-Grouphoz képest.Az oroszok már a spájzban vannak!
-
belaazallat
addikt
válasz sfdrakex #10473 üzenetére
Hali!
Lehet, hogy az 100lovas audoknál nem probléma, de a Volvoknál az 1.6 benya alulmotorizált a kasznihoz. Másképp mondva nehéz a bódé. Ha te ezt még megfejeled egy nehezebb felni+gumi kombóval, ami növeli a rugózatlan tömeget, ami negatívan hat a gyorsulásra. Már azt megérzi a kocsi, ha nincs tele a tank.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
Veriakilis
senior tag
válasz sfdrakex #10502 üzenetére
Köszönöm.
Nekem Uniroyal RainExpert volt előzőleg (195/65 R15 ez sem gyári méret), és nagyon szerettem, mert esőben nagyon stabil volt, még véletlenül sem csúszott meg.
És a Kumho ECSTA HM KH31 gumival megér ennyit?
Gondolom a gumi mélysége kb 8 mm kell hogy legyen, ha 500 km van benne...
Ezt tolómérővel ellenőrizni tudom.Mire kell még figyelni főleg a felniknél?
Miből veszem észre, ha hegesztve, vagy görgőzve volt?A tulaj azt írta, hogy jók a gyári csavarok.
A helyszínen fel akarom szerelni, és egy próbakörrel kipróbálni, hogy tényleg simán futnak, és nem ráznak.A legfontosabb kérdésem az lenne, hogy tényleg jók a sima lemezfelnihez való csavarok az alufelnihez is?
Köszönettel: Veriakilis
A spagóca a kondenzátor, és az illesztőtrafó nevében térjetek meg. http://www.heatpipes.tk/
-
N0rthF4c3
tag
válasz sfdrakex #10746 üzenetére
Hát passzolom, féltengely parám már volt, de az más jelenség volt. A vicces az, hogy mos 7végén vidéken visszarakattam az eredeti helyekre a gumikat, és így nincs hangja, cserébe valóban hangyafasznyit jobbra húz.
Mi köze lehet ennek a hangnak a gumikhoz, a pozíciójukhoz? Nem értem... Hozzá teszem, hogy nézegettem a képeket, és nem szimmetrikus az Ecocontact 5 mintázat, szóval milyen alapon dobálják átlóban ide-oda?
És akkor amúgy a legjobb, hogy a vidéki kis műhelyben a kerékcsere mellett átnézte a srác a futóművet is full fakultatív módon. Azt mondja, nézzem már meg, a jobb oldali axiál lóg, hogy állítottak ezen futóművet? És valóban... Hát így... Közel 20 ropiért...
-
Weareus
addikt
válasz sfdrakex #11071 üzenetére
D5 fogyasztás erősen attól is függ hogy miben van a motor. Nekem XC90esben, a 185 lovas van.
Nagyon igaz, a kaszni nem mindegy, meg 185 ló az nem 163 azért...
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
ffodi
veterán
válasz sfdrakex #11079 üzenetére
Az adalékot nem ezért használom, hogy csökkentse a fogyasztást, még akkor sem, ha ezzel is reklámozzák (és egyébként sem izgat túlzottan, hogy most 6,5 l/100km vagy épp 7,5l/100km az átlagfogyasztás ).
A lényeg, hogy növeli a cetánszámot, javítja az égés hatékonyságát, kevesebb lesz a lerakódás és kevésbé kormol a jármű, vagyis mintha egy még jobb minőségű üzemanyagot tankoltál volna. Mivel nálam van DPF így kormolásban nem látok különbséget (ha csak az nem számít, hogy még sosem volt gond a részecskeszűrővel ?!), viszont más (régebbi) járművekben is használom, és azoknál látványos a különbség.
"A minőséget régen gyártották, ma már csak biztosítják." Magassy I. axiómája
-
Weareus
addikt
válasz sfdrakex #11159 üzenetére
Akkor ennyi? Átalakító, upgrade nem jöhet szóba?
Ezen az oldalon ezt találtam:
Volvo S80 Digitális Mpeg 4 conax Tv tuner, DVD lejátszó beszerelése a gyári navigáció monitorra. Tv Free interface modul. USB Sd lejátszás.
Digitális MPEG4 / 2 conax-kártyás TV tuner magyar menüvel, Mindig Tv Extra csatornákhoz USB rögzítővel, összesen 17 csatorna + HBO!Mondjuk a képeken az ott már egy újabb Volvo S80...
[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
-
Pety
senior tag
válasz sfdrakex #11177 üzenetére
Én maximum 80~ körül de inkább kevesebb és a 2015-től már inkább 2016 os évjáratúakat nézem,szerintem azért nem olyan elrugaszkodott elvárás ez, hogy 3 év alatt 60-70 eKm legyen benne én sem fogok többet menni évi 20-25eKm nél,a török kereskedőket pedig nagy ívben kerülöm pont ezért.
Nem probléma egyébként ha több csak 70-80eKm közelebb egy vezérlés csere,részecske szűrő halál magasnyomású rendszer hiba és stb.
Egy márkaszerviz azért nem rizikózik a tekergetéssel itt.(de szerintem otthon sem.)
Sokan itt városban bicikliznek és messzebb járnak autóval.Magyarországon meg van aki a két sarokra lévő tescoba is kocsival megy...."A számítógéppel kitűnően megoldható minden olyan probléma, amely számítógép nélkül fel sem merülne"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs