- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Poco F4 - uzsonna tavalyi receptből
- Magisk
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Mobil flották
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
Hirdetés
-
Indiában gyárt Google Pixel mobilokat a Foxconn
it A Foxconn gyártja majd India déli részén a Google Pixel mobiljait, mondják a jól értesült források.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
ph A Steel Nomad egy Light verziót is kap az igazi platformfüggetlenség jegyében.
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeRRaR1
őstag
válasz troll81 #8932 üzenetére
Ugyan az a blokk van 3 teljesítménnyel. 140 és 170 lóerős szívó benzin, meg a T5 amire ráakasztottak egy turbót is. Nekem a 170-es volt. [link] & [link] Nem is tudtam hogy volt AWD belőle. Viszont most utána olvasva azt írják, hogy inkább a vontatás, és rossz útviszonyok leküzdésére van hangolva, mint sem sebességre/gyorsulásra. Persze nyilván azért menne is rendesen, bár 225 paci még nem kiált AWD-ért hogy letegye az aszfaltra, kb határ eset.
-
FeRRaR1
őstag
válasz troll81 #8934 üzenetére
Ez kb reális, mivel én rövid távokra, városba vettem ezért csak is a szívó benzin játszott, így az előélet is kevésbé számít, bár végig márkaszervizes volt a könyve. Nekem is 9-10 között volt az átlag, bár én szerettem néha pörgetni, tempósan haladni.
Az a véleményem, hogy maga a blokk örök élet +1 nap ha megkapja a törődést. Pörgetni kell hogy menjen, de kellemes karakter. A körítés előbb fog javításra szorulni mint a motor ebben szinte biztos vagyok. (pl váltó) Bár ez is előélet kérdése, cseréltek e benne olajat, mennyire voltak falábúak, mennyire tolták hidegen... De ugye ezek minden használt autónál kérdésesek.
Nálam a rövid táv és kevés, évi 7-10e km miatt az éves csere mindig előbb jött mint a kilométer szerinti.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz troll81 #8937 üzenetére
Jó állapotúnak tűnik a hirdetés alapján, bár nem a legjobb minőségűek a képek. Persze a lényeget lehetetlen megmondani, milyen a motor, váltó, AWD, ki kell próbálni hidegen, melegen hogy megtudd megéri e. Megnézni érdemes lehet, de ennél messzebb nem mennék egy hirdetés alapján.
-
haxxika
senior tag
válasz troll81 #8980 üzenetére
Max a váltó típusát tudhatod meg, de a váltó számát csak a forgalmiról.
Próbáld esetleg itt: [link]Illetve Angliából mikor rendeltünk alkatrészt, akkor nővérem beszaladt az egyik kereskedésbe, és a rendszám alapján visszakeresték a kocsit ingyen. Ki kellett deríteni, hogy a difi passzol-e a mi S80-unkhoz.
[ Szerkesztve ]
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
BigBlackDog
veterán
válasz troll81 #9407 üzenetére
"össz állapota nem egy hulladékot mutat így elsőre"
Na igen, ez nekem is feltűnt. Nem tudom, hogy mennyi lehet a reális alku, de belekötni nem nagyon tudok a futáson és az ülések állapotán kívül (meg aztán egy tisztítást követően szerintem egyáltalán nem lennének szörnyűek). Még a felniken látszik némi padkázás, de az sem vészes. Fene bele, meg kéne nézni...
-
Johnny_vT
senior tag
válasz troll81 #9573 üzenetére
(#9565)-ös komment.
Ha írsz neki, kérdezz már rá légyszíves, hogy miért nem vitték még el 3 hónapja Tuti a csipsz nem tetszik az embereknek... Vagy olyan hangos az Auspuff, hogy nem hallod a gondolataidat, más ötletem nincs a szöveg és képek alapján.
[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz troll81 #9575 üzenetére
R modelleknél feltétlenül igen a válasz mindkettőre. Ha nagyon patika, nagyon őszinte, nagyon reális egy ajánlat, akkor a diagnosztikát megspórolhatja az ember szerintem, de hozzáértőt és/vagy alapos felkészülést akkor is szerveznék. Elvégre nem aprópénzzel játszunk.
Ilyen általános kérdésekre a "Milyen autót vegyek?" topik jobb amúgy.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
BigBlackDog
veterán
válasz troll81 #10395 üzenetére
Sajnos nekem nincs tapasztalatom velük, de eddig nem hallottam nagyon rosszakat ezekre. Viszont mindenképpen elvinném egy márkaszervizbe alapos átvizsgálásra megvétel előtt, hogy ne érjen meglepetés. Amit tudok, hogy azért az öthengeres dízeleknek sokkal szebb a hangjuk, mint a sornégyeknek, de ez nem feltétlenül szempont mindenkinél.
-
JasL
senior tag
válasz troll81 #10397 üzenetére
A lényeg, hogy 150LE-től felfele vegyed (D3). Vagy ha nem akarod csapatni, akkor jó a D2 is, az 120LE. Ha 5 évre veszed, maximum 3 éveset vegyél, mert ekkor már elveszítette az ára 50%-át és nálad még kb 2 millát fog avulni 8 éves koráig, tehát biztosításokkal kb havi 100ezer lesz a fenntartása. 2015 felettit meg atzért kell venni, mert ott már ingyenes és házilag megoldható USB pendrive-ról a navi frissítése. Kilométerben menj nyugodtan feljebb, 120-140ezerre akár, 220ezerrel 5 év múlva még jól eladható lesz, ott már a kor szól jobban bele az árba és a felszereltség. Az első 3-4 év kib*szott durva, havi 300ezer a fenntartása (értékvesztéssel, biztosítással, évi 20ezer km-rel).
[ Szerkesztve ]
-
aneda
aktív tag
válasz troll81 #10444 üzenetére
Eredeti kínai Volvo motor!
Plug-in Hibrid verzióban nem gondolkodtál?Az oroszok már a spájzban vannak!
-
Lackki
senior tag
válasz troll81 #10846 üzenetére
Szervotartály szokott repedni, kábel kötegek az ajtóban, műszercsoport megáll, gyújtáskapcsoló is szeret beszarni teljesen és nem ismeri fel a kulcsokat. AWD haldex rendszer, így azt is érdemes átnézni megy-e egyáltalán, mert ha mondjuk beázott... nem olcsó a javítás, sokan úgyis vannak vele, hogy nem javítják, elég az állandó 2WD. Szokásos dolgokat kell nézni ezenfelül, mint bármelyik turbósnál.
Privátot hamarabb észreveszem
-
kelekyle
őstag
válasz troll81 #10859 üzenetére
Van benne egy turbó, kettőstömegű egy ültető szett stb... és 275000km. Nem biztos, hogy költeni kell rá, de ha igen ezek nagyobb költséget emészthetnek fel.
Ami nagyon klassz, hogy korábbi számlák megvannak... vezérlés 200nál volt cserélve elméletileg, azzal nem kell bajlódni.Xbox: MarkokaZj33 █ Steam: kLe
-
kelekyle
őstag
válasz troll81 #10861 üzenetére
AWD-ben még van egy pár dolog ami eltud romlani Haldex, szöghajtás stb...
Igazából a V50 T5 első kerékkel is elég ügyes, ha piszkálni akarod és 350lovat akarnál belőle kihozni, akkor jobb az AWD.
Egy átvizsgálás, gyári diagnosztika és mehet a menet, úgy nem nagyon fogsz mellé nyúlni.Xbox: MarkokaZj33 █ Steam: kLe
-
Peti78
őstag
válasz troll81 #10868 üzenetére
Tempomat 90-nél 6.6-7; 130-nál 8-8.5, városban meg a jóég tudja. Vegyesben 11-12 szokott lenni. Nyilván a klíma, szembeszél, egyebek befolyásolják a fogyasztást. Őszintén szólva kb egy éve nem nézem menynit fogyaszt, annyit amennyit. A benzint meg a legkönnyebb pótolni benne. Amire figyelek, az a hangja, és ahogy megindul a rohadékja.
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
Peti78
őstag
válasz troll81 #10877 üzenetére
Őszintén! Mit vársz el egy 2.5ös benzines motortól? Ismét leírom, hogy az üzemanyagot a legkönnyebb pótolni. Meg amúgy, aki premium autót vesz, annak nem az üzemanyag lesz a legköltségesebb. Egy hónapja önindítót, most meg légtömegmérőt kellett cserélni. Hónapokig nincs baja, aztán valami beszarik. Ehhez (mint a többi premiumhoz) drágák az alkatrészek, ráadásul ez ritkább mint a béjemvé, kevesebben értenek hozzá. Azokat meg illik megfizetni.
A pénzedért viszont kapsz kényelmet, biztonságot, dinamikát, nem kevernek össze a bodzaszedőkkel. Nem utolsó sorban Volvo tulajként jogod lesz ide írni, mert valljuk be őszintén, most még csak egy briganti vagy a sorainkban .Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
sfdrakex
nagyúr
válasz troll81 #10882 üzenetére
Most milyen autód van, hogy 1 gyerekkel nem fértek el benne? Mi anno Corsában elvoltunk 2 gyerekkel, voltunk nyaralni kempingben, sátorral.
Egyébként a nagy autókat szeretem én is, volt A6osom, most XC90 van, de mindig jót mosolygok, mikor az első gyerek érkezésekor, már azonnal "nyerges kamiont" néznek sokan. 😃
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
sfdrakex
nagyúr
válasz troll81 #11048 üzenetére
Van rá neten kalkulátor, adatokat a hirdetésben látod. 😃
[ Szerkesztve ]
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
FeRRaR1
őstag
válasz troll81 #11055 üzenetére
Azért linkeltem, mert a kettő közül én a V50-et nem ajánlanám, az kb az egyetlen Volvóm eddig amit nem vennék újra.
305e kilométerrel adtam el a V70 T5 manuált. Egyedül egy generátor cserém volt vele ami nem tervezett, meg ugye az ABS jeladó és környéke kitakarítása.
Jól pakolható, kényelmes sportos autó volt. Aki csak vezette, imádta.
Máig tartja a rekordomat, Calais - Sopron 8 óra alatt.
Azt mondom ebben a korban már tényleg inkább állapotot (főleg műszakira értem) veszünk, nem kilométert. Aki V70-et vett szinte biztos hosszú távra használta.
-
lorcsi
veterán
válasz troll81 #11053 üzenetére
Van most egy ilyen fb, volvo forum:
Kedves csoporttagok! Úgy alakult, hogy meg kell válnom a családi hajónktól. Akit érdekel, kérem írjon nekem vagy hívjon, és minden kérdésére- amire persze tudok- válaszolok. Volvo V70 II; 2002; 2.4T; 200LE; állandó összkerék; 1.350.000.-Ft
[])
[ Szerkesztve ]
-
Weareus
addikt
válasz troll81 #11286 üzenetére
Szia!
Én Liqui Moly 5w30-ast használok a 2.5-ös turbó dízel Volvo-mba, az S80 T6-os benzinesbe is az kerül majd. Olajszűrőből Mann-filtert szoktam, prémium minőség. Úgy szoktam venni, hogy egy db 5 literest és 2 db 1 literest. Bárdiban, "barátsággal".
Hat litert beletöltök, a második literes flaskából egy-két kör után megnézem, hogy kell-e még beletölteni.Azért hallgass meg mást is....
[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
-
Weareus
addikt
válasz troll81 #11335 üzenetére
Szia, gratula hozzá. Ez most Volvo vagy Ford amúgy?
Én vételkor olajat, olajszűrőt, légszűrőt szoktam cserélni. Meg amit az autó kíván.
(Kabinfilter, üzemanyagszűrő, vezérlés, gyertyák), de ez utóbbiak attól függnek, hogy mikor voltak cserélve és mennyire tudják ezt nekem ledokumentálni, ill. mit raktak bele (Conti, Ina szíj, stb). Szóval márka. Meg a vezérlés attól is, hogy szíjas-e a motor, de gondolom az.
Fagyállót gondolom nézettél ill. ablakmosót, lassan jönnek a fagyok. Ja és persze a gumi téli legyen és valami jóféle, nem kopott.Szóval milyen autó ez pontosan, pls?
Egy linket dobhatnál a speckókról, mert nekem S max 2.5t-re a gugli Fordokat dob be...[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Family Link
- Xbox tulajok OFF topicja
- Gran Turismo
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Gyúrósok ide!
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs