- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Közeledik az X Fold3 Pro
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Android szakmai topik
- iPhone topik
Hirdetés
-
Gyorsabban hozná el az önvezetést Kína
it Engedélyezték a hármas szintű önvezető technológiák nyilvános tesztelését.
-
Közeledik az X Fold3 Pro
ma A kínai bemutató után megtartotta a Vivo a nemzetközit, de még nem Európában.
-
The Thing játék jön a Nightdive csapatától?
gp Úgy tűnik, hogy végre kapunk egy remaster kiadást a több mint húsz éves játékból.
Új hozzászólás Aktív témák
-
szlibud
tag
Mondjuk akkor, hogy írjak egy pozitív példát is, alza.hu-nál vettem a telefonomhoz egy kiegészítőt, ami samsungnál 25 k volt akkor, máshol legolcsóbban 19k, alzánál bontottként árulták 11-ért, simán megtehették volna h újként árulják, semmi hiba nem volt még a dobozon se.
A garanciális intézés persze nem tudom milyen lenne, de ez egyébként sem egy olyan tartozék, amivel a törésen kívül bármi más történhet, ezzel együtt papíron 2 év garancia is jár hozzá.
Még neten használtan sem találtam ilyen cuccot 15 alatt akkoriban. -
inf3rno
nagyúr
válasz szlibud #2302 üzenetére
Ezért mondom, hogy ezek a külföldi cégek ki fogják szorítani a magyarokat. Itthon is simán megtehetnék, hogy a bontottat bontottként, a javítottat meg javítottként árulják, de sajnos nincs meg az üzleti kultúra hozzá. (Azt mondják egyébként, hogy az alzánál is szar a garanciális ügyintézés, de melyiknél nem az?!)
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
jeni
félisten
válasz inf3rno #2294 üzenetére
Ugyan ilyen cégek a Mobilhome és a Speedshop!
Az 1év garis cuccra minden előzmény nélkül csak 6 hónap garanciával keleznek! Egy sima eladó akinek semmilyen végzettséget nem tudott felmutatni arra hivatkozóan,hogy alkalmas-e egy termék anyag/milyenségi analizására vagyis rendelkezik olyan képesítéssel amire fel van jogosítva,hogy szemre,hasra rávágjon,hogy az adott termék az ügyfél hibájából tört el?
Amúgy is egy 1 év garis termékre nem lett volna szabad hivatkoznia,hogy 6 hónap elmúlt így már nem érvényes a bolti szavatosság! Megtette a magáét a feladatát ellátta és kész ez természetes! Ezt egy sima Speedshopos bolti eladó vagy esetleg egy anyagbeszerző mondta el nekem.
Na ezért nem szabad olyat vásárolni tőlük ami 6 hónapnál többet írnak papíron mert úgyis letagadják egyéb okokra hivatkozva ami törvény ellenes! Simán perre vihetném de 6000Ft-ért nem idegesítem fel magam. -
jeni
félisten
-
jeni
félisten
A lényeg a dologban,hogy az első mondatban elismeri a gyári hiba lehetőségét,de utána az 1év helyett csak punktum 6 hónapra redukálja a gyári szavatosságot önkéntes alapon.A tokon meg ott tört ketté a keret ahol egyértelműen gyárilag le van gyengítve vagyis a hangerőszabályzó helyén ahol kivágás van. A más jellegű sérülés rajta nem más mint külön tokban használva az ebből eredő festék lekopás.
-
jeni
félisten
A tokot nem 6 hónapos gari vettem hanem 1 év garanciával adták ők számlával tehát a szavatosság idejét nem én adtam meg és nem én hirdettem meg a webshopban! Tehát ha a Speedshopnak dolgozol - ha igen akkor értelek ki mellé álltál! Mielőtt írsz valamit valamiről 2x olvasd át legalább és azután nyilatkozz vagy mond véleményt!
A törött autó az nem magától törik el és az csakis más által vagyis karambolozol valakivel valamivel! A kettőt ne keverd össze! Én nem ejtettem le és nem ütöttem semmihez.u.i.:
Ilyet csak akkor írhatod/írhatsz le ha letelt az 1év SAJNOS NEM TELT le. Van még rá 3 hónap garancia a lejártáig!
Ha 6 hónap garival adták volna és azzal is hirdetik akkor 1 szót se szólok és elfogadom,hogy ellátta a feladatát! Még most is 1 év garanciával árulják az adott boltban![ Szerkesztve ]
-
TIT
veterán
Telefonnál is van,hogy gyári hiba miatt reped a széle és szó nélkül cserélik.
Itt pedig a garival szélhámoskodnak. -
jeni
félisten
Spigen Neo Hybrid tokban elhelyezve az S7 mobil készülékkel együtt nehezen ,még akarva sem dobná le az ember a földre akkor is ha a tok ütés állónak van hirdetve. Még tesztelés céljából sem tenném!
Nagy a fantáziád!
Amúgy neked miért érdeked az ellenkezőjét sugallnod? Fogalmad sincs arról mikor és hol történt és hogyan lett észrevéve a gyári hibás (feltehetőleg anyagfáradás) tok repedése,lévén nem te használtad/használod. Miért kell neked rögtön az USER hibára fognod a dolgot?
Ha nem tudnád, a kereskedők nem szeretnek garis dologgal vesződni sőt kártalanítani sem! -
jeni
félisten
válasz S e t h #2319 üzenetére
lufi7
Őt csak abban minősíteném,hogy nem is tudja /tudta az előzményeket és a történetet és mégis az USER-re mutogat.
Speedshop
Az alábbi történet vonatkozik.
Nem célom átvágni a boltot. Én csak a bolti alkalmazott hozzáállása miatt vagyok meglepve,hogy volt képe,bátorsága az ügyfelét,vásárlóját megkárosítani!
Azt tudom biztosan,hogy hol nem fogok a következő 50 év alatt vásárolni és nem javasolni a jelzett boltot senkinek. 95%-ban én szerzem be,veszem meg és én javaslom,hogy az adott "gyorsboltól" mit is érdemes megvenni,legyen az bármi is.
Magyarul ha az adott termékre nem tudja vagy nem akarja garantálni a vásárlás idején az általa megadott garancia vagy a szavatossági időt az adott termékre akkor erre csak azt tudom mondani,hogy senki se vegyen 6 hónapnál nagyobb,hosszabb garanciával bíró terméket,mert a végén úgysem tudja teljesíteni az adott bolt a garanciális feltételeket!Részemről lezártam az ügyet.
Innentől hagyjuk ezt a történetet végleg bezárva. Ne offoljuk szét a semmire.
Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
#33253120
törölt tag
Tanár ismerősöm minden kiöltözős iskolai esemény előtt elmegy a kínaiba, vásárol egy öltözet szép ruhát, majd pár nap múlva visszavíszi, hogy téves vásárlás történt. Ha nagyon csúnyán néznek rá, akkor levásárolja.
Kolléga testvére mindig gar lejárta előtt de max 2 hónap után viszi vissza a cipőit, hoz ki másikat. Évek óta nem fizet az új cipőért. -
313313
addikt
Céges vásárlás vagy nem?
Nagyjából átfutottam a Speedshop honlapját, nem találtam egyértelmű leírást tokra vonatkozóan.
Az viszont lehet, hogy 1 év garival hirdetik a terméket, mikor 2 év szavatosság van rá. A szavatosság első 6 hónapjában kell nekik bizonyítani, hogy miért ment tönkre a termék, azt követően a vevő feladata. ForrásHP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
jeni
félisten
Magánszemélyként vettem.
Mint olvasható a levélből nem tájékoztattak arról a jogaimról,hogy amennyiben nem értek vele egyet van lehetőségem továbbiakban a másik 6 hónapot hitelt érdemlegesen igazolnom,hogy semmiféle külső behatásnak nem tettem ki a tokot.
Ellenben a az általuk megfogalmazott jegyzékben melyet a bolt írt meg igazolásképen,ott már nem szerepel olyan,hogy bizonygassam be,hogy a második félévében miért is tört ketté? A levélben már az szerepel,hogy a 6 hónap letelt,megtette a magáét,ellátta a feladatát,és ennyi! Mehet a kukába! Már nem érvényes a garancia rá,hiszen egyoldalúan a bolt leredukálta 12 hónapról 6 hónapra és a kedves tulajdonos meg dobja ki és vegyen másikat,holott a számla és a gari papír alapján 1év garancia jár hozzá.Én a boltot töröltem a tudatomból örökre! Majd az vesz és vásárol ott valaki,akit nem érdekel a garancia az adott terméken.
[ Szerkesztve ]
-
inf3rno
nagyúr
Hát ilyen se volt még, kihagytak egy árut a csomagból.
Buliban hasznos! =]
-
bogarfx
aktív tag
Nem feltétlenül átverés, de inkább leírom ide, hogy jártam az Alza.hu-val.
Egy hónapja rendeltem tőlük 2 darab felbontott 2x8Gb memóriát. Tök jó áron voltak, rendeltem is kettőt.
Meg is jöttek, az egyikhez még doboz sem volt, a másik mint az új. Azóta már mindkét darab az új gazdájánál van.
Erre ma hívnak(1 hónap után), hogy az egyik az új volt és vagy küldjem vissza vagy utaljam vissza a különbözetet az új árához képest (ami kb 20 ezer lenne) . Ilyet egyébként megtehet egy bolt egy hónappal a vásárlás után? Már rengeteg felbontott cuccot rendeltem Emagtól, német és angol Amazontól de ilyen még sohasem fordult elő velem. -
jeni
félisten
válasz bogarfx #2325 üzenetére
Nem, mert történt egy adás-vételi szerződés vagyis egy megbízás vagyis teljesítés mindkét oldal felől! Az akkor általuk kért összeget kifizetted. Ők meg cserébe a terméket elküldték vagy a helyszínen megkaptad! Innentől már nem lehet árkülönbözeti követelése az adott boltnak! A bolt sara mit mennyiért ad el!
Rosszabb esetben ha a termék elromlik akkor "szórakozni" fognak az új tulajjal. -
bogarfx
aktív tag
Egyébként én is kérdeztem ezt az ügyfélszolgálattól, hogy ilyet lehet-e egyáltalán megcsinálni a vásárlóval. Lazán rámondták hogy igen. Szerintem azt várták hogy visszaküldöm a ramot és akkor nincs gond, visszaadják a pénzt, de mivel már a ram nem nálam van, így én azt nem fogom visszakérni az új tulajtól (inkább akkor befizetem a különbözetet, ő erről amúgy sem tehet, meg nekem van annyi bőr a képemen, hogy akkor inkább bevállalom a buktát a vevő érdekében).
Igazából ők tolták el, hogy új terméket küldtek, ami tényleg újnak látszott, én meg nem is gondoltam rá hogy tényleg új. Amazontól is volt hogy kaptam hasonló állapotú terméket, így nem is jutott eszembe. Igazából az a gond, hogy van tőlük több cuccom is(számítógépház, vga) és kicsit parázok, hogy utána megszívathatnak később ezekkel is.[ Szerkesztve ]
-
inf3rno
nagyúr
válasz bogarfx #2325 üzenetére
Írd meg nekik, hogy már eladtad. A különbözetet meg hajtsák be a munkatársukon, aki újat postázott ki neked használt helyett. Ahogy fentebb is írták 1-2k még nem tétel, de 20k-t biztos nem fizetnék más hibájáért. Alza garancia intézését egyébként is szidják, szóval nem hiszem, hogy bármit nyersz azon, ha befizeted. Egyedül azért éri meg tőlük vásárolni, mert néha féláron vannak cuccok más boltokhoz képest. Szóval megéri a kockázatot.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
lafaty80
őstag
válasz bogarfx #2327 üzenetére
Azért megnézném hogy mi alapján akarnák behajtani rajtad, bizonyítsák be ők... de mit is?
Tévedtek, így jártak, az esetben tudnának élni ezzel a lehetpséggel ha mondjuk aránytalanul nagy különbséggel meghirdetett terméket veszel meg és még átvétel előtt kiderül ez. Akkor ők elállhatnak hivatkozva erre. De így hogy átvetted és eltelt 1 hónap?!? Én biztos nem adnám így bemondásra, dolgoztasd meg őketCuccaim: https://kit.co/lafaty
-
jeni
félisten
válasz bogarfx #2327 üzenetére
amúgy az informatikus vagy a logisztikus hibája ha elírja a termék kódját,ill. annak árazását.
az árú kiadó ,pénztáros ilyen esetben vétlen.
én is azt mondom nyeljék le csak úgy,bár nem etikus mert ők is emberek hibázhatnak csomagolásnál,stb...
azt gondolnám,hogy beteszel 5000Ft ,betesz a srác aki átvette tőled szintén 5000Ft-t és ennyivel kevesebb a vesztességük az adott boltnak vagyis az Alza-nak. -
bogarfx
aktív tag
Hát azóta nem jött mail, szóval reménykedek, hogy meggondolták magukat.
De egyébként is, ha küldenek mailt, hogy hé ide kellene küldeni a lóvét, akkor is mi van ha nem küldöm el.
Én a sráctól akinek tovább adtam biztos nem kérek még pénzt, erről ő meg főleg nem tehet.
Na majd jelentkezek ha valami változik, addig is köszönet a hozzászólásokért -
-
bogarfx
aktív tag
Na megint hívtak az Alzától, megint megkérdezték nem akarom-e visszaküldeni a ramot. Mondom nekik, hogy nincs már nálam a 16GB-os ram, erre mondja a csóka, hogy rendben akkor a különbözetet kell kifizetni ami 32 ezer forint . Kérdeztem is, hogy ez így mennyire törvényes, azt mondja ÁSZF-ben benne van valami ilyesmi.
Mondtam is neki, hogy csak küldjék el a mailt, de attól én még megkérdezek ezzel kapcsolatban egy illetékest, hogy egyáltalán lehet-e ilyesmit csinálni a vásárlóval 1 hónap után.
Rá 10 percre hív az ügyfélszolgálat vezetője, hogy bocsánat ők nézték be és nem kell fizetnem semmit és hogy sokkal előbb kellett volna szólniuk. Vagy most tök rendesek és benyelik a különbözetet vagy csak megijedtek. A lényeg, hogy most úgy néz ki mégsem kell fizetnem. Egyébként én is úgy gondolom, hogy ők hibáztak, de ha előbb szóltak volna, akkor biztos visszaküldtem volna nekik. Igaz, akkor már ugyanúgy bontott lett volna az új ram amit kiküldtek, mint amit küldtek volna helyette.[ Szerkesztve ]
-
313313
addikt
válasz bogarfx #2334 üzenetére
"A kasszától való távozás után reklamációt nem fogadunk el!" Ez oda-vissza játszik. Nem is értem, komolyan gondolták-e, hogy fizetned kell
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
bogarfx
aktív tag
Na kaptam tőlük egy mailt is, így gondolom véget ért az ügy a rammal kapcsolatban:
Tisztelt XY!
Köszönjük a türelmét és elnézést kérünk az alkalmatlan megkeresés miatt.
Természetesen nincs semmilyen pénzbeli követelésünk Önnel szemben.
Reméljük a termékkel és az alza.hu szolgáltatásaival elégedett és a későbbiekben is megtisztel minket a bizalmával.
Ha bármilyen további kérdése lenne, forduljon hozzánk bizalommal
-
jeni
félisten
válasz bogarfx #2337 üzenetére
Bepróbálkoztak!
Azért a 32000Ft különbözet nem semmi!
1-2000Ft esetében az ember nem idegesítené fel magát.
Tudták és tudják nem tudnak ellened fellépni! Sem mással sem tehetik meg!
Majd maguk közt lerendezik a hiányzó keretet. Majd az lesz ,hogy ha elromlik a memória lehet majd arra utaznak majd,hogy a kevesebbet pénzt adják vissza majd ami a számlán szerepelni fog! Nem lesz termék csere és így a levásárlás vagy a KP fizetéssel lesz majd kártalanítva a tulaj!
Ebből a szempontból nem lesz káruk!
Nyugodt lehetsz az újbóli vásárlásnál is előre fognak neked majd köszöni! -
lufi7
aktív tag
"Majd az lesz ,hogy ha elromlik a memória lehet majd arra utaznak majd,hogy a kevesebbet pénzt adják vissza majd ami a számlán szerepelni fog! Nem lesz termék csere és így a levásárlás vagy a KP fizetéssel lesz majd kártalanítva a tulaj!"
Azt a pénzt adják vissza amennyit fizetett érte, vagy cserélik.
Nincs levásárlás.
Így a vevőt kár nem éri.
Nem értem mit pörögsz ezen."Csak szóljatok mindig 5 perccel a gól előtt"
-
jeni
félisten
Mindig aszerint lesz levásárolva,vagy kifizetve ami szerepel a számlán.
A számlán kevesebb van írva mint a termék jelenlegi ára. Ezért is kértek volna még 32000 Ft-t
Tehát ha levásárlás lesz akkor a pl.:xxxxx Ft értékben kap majd levásárlás vagy KP-t. Abból a pénzből ha vissza fizetés lesz nem fog kapni másikat,mivel azonos típusúak drágábbak alapból. Amúgy is további ár emelkedés várható. Olyat biztosan nem fognak felkínálni,javasolni,hogy hasonló kategóriásat felkínáljanak neki.
Az egyedüli megoldás lehet számára ha termék cserét kér majd!Ez a második alkalom,hogy rám ugrasz de nagyon!
Nem akarok veled sörözni!
Nincs más elfoglaltságod?
Kapcsold be a TV-t,biztosan találsz magadnak megfelelő csatornát!
[ Szerkesztve ]
-
S e t h
nagyúr
Igaza van, csak rólad szól a téma egy ideje és még sértődékeny is vagy.
Ha látnám egyáltalán az okát.....Ha meg már rossz boltok téma, biztos a másik oldal, tehát a boltosok is tuti egyértelműen melletted foglalnának állást.
Történt egy félreértés, te meg fogyasztóként csak az anyagi hasznodat lesed, ami ezzel járt.Tudom, nem kell sajnálni az üzleteket, de néhol még létezik betyárbecsület, ergo ha a zsebembe esik hirtelen némi pénzmag, akkor lehet, hogy csendesebben örülök, majd nem játszom el a hattyú halálát, amikor az üzlet a sült galambját szeretné visszakapni ami a számba repült.
Igen, én vagyok az a vásárló, aki szól a kasszásnak, ha többet adott vissza, nem kötekedni akartam, csak tényleg kicsit sok a "kálváriád".
This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
-
jeni
félisten
válasz S e t h #2342 üzenetére
Spigen tok:
Az külön történet és lezártam anno. Nem téged csaptak be hanem engem. Az a dolog nem a betyár becsületről szól és nekem adtak igazat az itt megszólalok 1 kivételével! Semmilyen anyagi haszonról nem beszéltem és nem emlitettem meg korábban sem. Én cserét kértem és nem pénzt. Észrevételem jogos volt ez ügyben! Fogalmad sincs mi volt a történet.Memória KIT:
A memória dologban meg nem én vagyok az érintett. A kettőt ne keverd össze.
Mielőtt reagálnál valamire olvasd el előbb 5x.Részemről befejeztem!
-
lufi7
aktív tag
Bárhol, ha valamit veszel mondjuk 10Ft-ról leárazva 5-re, ha elromlik és nem cserélik akkor csak 5Ft jár vissza.
Mivel 5Ft-t fizetett és 5Ft kap vissza így kár nem éri.
A kutyát nem érdekel, hogy Te abból nem tudsz venni sehol sem egy ugyanolyat vagy hasonlót.
A telefontokodra meg ha itt mindenki azt mondja, hogy jogos a reklamációd, holott fingja nincs egyiknek sem és nem is látták, hogy mi történt vele akkor az úgy is van. Igaz? Nem, de hát így biztos jólesően alszol majd, hogy itt -rajtam kívül - mindenki f@sza gyerek."Csak szóljatok mindig 5 perccel a gól előtt"
-
adolfka00
tag
Sziasztok ! KOMPHONE.HU-ról mit lehet tudni ? Válaszotokat előre is köszönöm !
Csak olyan emberekkel üzletelek akik komolyan is gondolják.... ;)
-
_seth_
veterán
Aqua: online rendeltem tőlük egy 5e forintos kártyaolvasót, ami gépre dugva életjelet sem mutatott, a csatlakozót megmozgatva már bim-bammolt a windows, hol csatlakoztatva volt, hol nem, szuper, kontakt hibás.
Visszavittem egy közeli aquaba ahol jeleztem a hibát és tekintve, hogy ez a kártyaolvasó már nem rendelhető jeleztem, hogy az árát kérem vissza.
A boltos egyből mondta is, hogy olyan nincs, hogy azonnal visszaadja az árát, majd 14 napon belül visszaadják, vissza utalják mert el kell küldeni szervizbe, hogy valóban hibás-e. Hmm, itt már "kissé" felidegesített. Valószínű, hogy egy 5e forintos kártyaolvasónak van szervize ahol meg tudják javítani... valamint jelezte, hogy ha bontatlan lenne akkor egyből vissza tudná adni a vételárat, de így kizárt dolog. Én is jeleztem, hogy amíg nem bontottam ki, addig nem is tűnt hibásnak. Persze erre mondta, hogy így viszont már nem tudják eladni... khm, érdekes is lenne miután jeleztem, hogy nem működik, de ezt alig 10-en hallották csak
Az ASZF-ben ezt írják:
"Szolgáltató a termék visszaérkezését/vagy az elállási nyilatkozat megérkeztét követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Fogyasztó részére, beleértve a szállítási díjat is. "
Természetesen a haladéktalanul részre nem tért ki... Önmagában persze egy 2 napja átvett terméknél ha elromlik és nincs helyette másik és rendelni sem tud azért az lenne az alap, hogy megtéríti az árát. Rákérdeztem, hogy mivel is vagyok beljebb akkor, hogy online rendeltem? Erre is kaptam egy érdekes választ, ha nem online vettem volna akkor nem adná vissza az árát semmikor sem... hmm, adott egy hibás kártyaolvasó amit kizárt, hogy bárki megjavítana, nekik nincs belőle másik és az árát sem kapnám meg, PR-ból 5-ös!
Azt mondanom sem kell, hogy a végén a kártyaolvasó árával tértem haza, igaz előtte telefonált az alkalmazott egy kört.Összességében nevetséges ahogy egy 5e forintos hibás, már nem forgalmazott termék visszavételével foglalkoztak.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
jeni
félisten
Ez jellemző a magyar boltokra,hogy nekik többet ér ezzel vacakolni és ilyenre pazarolni az idejüket,mint,hogy az ügyfeleket gyorsabban,pontosabban kiszolgálják és a szervizes részét meg korrektebbül kezeljék.
Tisztelet a kivételnek!
Én inkább lemondtam a garis cuccomról,hogy azt tegyenek vele amit akarnak. Hiszen így megszabadulva tőlük legalább többé nem látom őket!
lufi7
Az enyémre légy szíves nem reagáljál. Hálás köszönet!
[ Szerkesztve ]
-
inf3rno
nagyúr
Ha nem tudják javítani vagy újra cserélni, akkor garanciánál is vissza kell adni az árát, nem csak elállásnál vagy hibás teljesítésnél. Mindenesetre ezek a boltok ilyenek, nem az első hasonló eset az aqua-nál, meg kell harcolni a pénzért na. :-)
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
Új hozzászólás Aktív témák
● a hardveraprós fekete pontot NE ide írjátok!
- Revolut
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- TCL LCD és LED TV-k
- Mobil flották
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Vezetékes FEJhallgatók
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Politika
- Hogwarts Legacy teszt
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Suzuki Swift 2005 1.3 GLX CD AC - AndroidAuto & CarPlay
- Bomba ár! HP Elite X2 1011 G1 - m5 I 8GB I 256GB SSD I 11,6" FHD Touch I CAM I W10 I Gari
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- 8db GeForce RTX 3090 Egyben
- VAST AI - VAST AI - VAST AI - GeForce RTX 3090
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs