- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Nincs több főgombos iPad, van helyette nagyobb Air és Pro M4 chippel
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Van itt pár kép a Sony Xperia 1 VI-ról is
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
ma A Watch Fit 3 jókora kijelzőt, ismerős dizájnt és friss felületet kapott.
-
Példa nélküli kiberfenyegetést hoz a párizsi olimpia
it Nagy a nyomás a szervezőkön, példa nélküli kiberfenyegetettségre készülnek a párizsi olimpia kapcsán.
-
Javított aktuális csúcslapkáján a MediaTek
ph A Dimensity 9300+ némi extra processzorerőt kínál.
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzozo
senior tag
Gondolom sokan hallottátok már a mondást, hogy igazából az oktatásba, tanulásba fektetni éri meg e legjobban. A kérdésem az lenne, hogy Ti milyen szempontok alapján ismeritek fel azt, hogy pontosan milyen is a jó oktatás?
Leszögezem, hogy itt alapvetően gyerek a célcsoport, tehát a felnőttoktatás most offtopik.
Jövőre lesz elsős a gyerkőc, és itt (Németország) az óvoda inkább csak gyerekmegőrző, nem nagyon foglalkoznak, fejlesztenek semmit. Ellenben nagyon "komoly" követelmények vannak az iskolaérettséghez, pl. el kell tudni számolni húszig, felismerni az alap színeket, geometriai formákat, ismerni a saját nevét, stb. Szóval ütős, na.
Iskolával itt az a helyzet, hogy választani nem tudunk, lakhely alapján beosztanak, szóval az is lutri, lesz amilyen lesz.
Azonban mivel a feleségemmel mindketten diplomás, értelmiségi emberek vagyunk, szívesen foglalkoznánk pluszban vele, amennyiben ez tényleg szükséges.
A nagy kérdés az az, hogy szükséges-e.
Én amennyire emlékszem az ovis évekre (csak néhány mozzanat van meg), azért Magyarországon alapvetően foglalkoztak velünk (80-as évek közepe), vannak jó emlékeim. Habár nem voltam "zsenigyerek", azért az egyetemig különösen erőfeszítés nélkül minden megvolt kb. színötössel végig. Nem kellett magántanár, extra foglalkozás, csak odafigyelés az órán, aztán néha otthon még pluszban tanulni, és kész. Szívesen olvastam, tanultam, ez nem volt nyűg. Emiatt sajnos NEM tudom, hogy milyen az, akinek ez nem megy, és szenved a tanulással.
Úgy gondolom az egyik legfontosabb tényező az lehet, hogy az ember tud-e magától tanulni. Azaz hogyan lehet megtanítani valakit tanulni, ha nem megy? Mert ha ez működik, akkor tényleg megy a többi magától is.
Tehát a nagy kérdés az, hogy mire lehet, érdemes figyelni a 4-6-8-10 éves korosztályban, mivel tudjuk segíteni a gyerkőcöket, mivel készíthetjük fel őket a legjobban az életre?
Ne értsetek félre, nem túlstresszelni akarom, nincsenek nagy elvárásaink, eddig elég tág teret adtunk neki, hogy ismerkedjen a világgal, foglalkozzon amivel szeretne. Viszont az is tény, hogy amint indul az iskola, az már egy jóval kötöttebb valami lesz, mint az eddigi játékos, bolondozós évek.
Kíváncsi vagyok, Nálatok hogyan néz ki ez a kisgyerekekkel, osszuk meg egymás tapasztalatait!
Új hozzászólás Aktív témák
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Még több embert rúgott ki a Tesla
- Android játékok topikja
- Nintendo Switch 2 vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Energiaital topic
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen