Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pilóta

    nagyúr

    Sziasztok!

    Rendeletem valamit Aliról, és az eladó írt, hogy megsérült a csomag, visszavitték neki, de nincs másik ilyenje, de mivel nagyobb összegről van szó, indítsak egy dispute-ot.

    Ezt írta konkrétan:
    sorry friend, we checked the price is high, you could open a dispute then we will refund to your former payment method. please open the dispute as follows:
    1. choose 【received】the parcel;
    2. choose 【return goods】;
    3. choose 【personal reasons】;
    4. don't fill in the tracking number, CONTACT US to solve it;
    ATTENTION: once you OPENED the dispute, please contact us to agree on it, otherwise we may not see it. the money will be returned to you within 7 days Best regards

    De nem tudom, hogy hogyan indítsam el a dispute-ot, mert a rendeléseknél nincs a nevénél ilyen link.

    Hogyan tudom elindítani?

    Aki él és nem boldog, az téved!

Új hozzászólás Aktív témák