- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Netfone
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Milyen okostelefont vegyek?
- GoodSpeed: UEFI BIOS frissítési módok 2016-ban és 2024-ben ASUS alaplapoknál, FlashBack
- eBay-es kütyük kis pénzért
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
Hirdetés
-
A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
it Hiába a nagy tüntetések, a helyi önkormányzat rábólintott a Tesla német gyárbővítésére.
-
Posztapokaliptikus Radeon kártya készül a Sapphire műhelyében
ph A Navi 32 GPU-ra épülő, limitált darabszámú modell a vizuális dualizmus jegyében született, és a 11 Bit Studios láttamozta.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Makifeju
tag
Hát igen, kissé érdekesen fogalmaztál dolgokat, de fátylat rá. Néhány dolgot azért pontosítanék. A postás írja a dolgaid... Persze de előtted,és csak azért hogy ne fogdosd össze a tollát. Az ali létezése óta rendelek, van néhány már alin kívüli kontaktom is akitől személyesen rendelek dolgokat, ők mesélnek ezt-azt. Az eladók semmilyen gyártónak nem küldenek vissza semmit, egyszerűen eladják a visszakapott vackokat, mert előbb utóbb valahol úgyis ott marad végleg. A legtöbb alis a helyi áruházakban vásárolja össze a héten kapott rendeléseit, aztán csomagol, indít. Az ilyen nagykereknél nincs visszavétel, garancia. Megnézed, kipróbálod, megvetted,ennyi. És sosem tesztelnek semmit. Akinek van 1000-féle kijelző hirdetése, biztos nem fog 10millákat befeccölni telefonokba, hogy azokat szétszedve tesztelgetni tudja az alkatrészeket. Ez az egész kínai tömeggyártás épp az olcsó árakra, és az egyenes ágon következő felemás minőségre épít, hisz amíg kaki van, légy is aki rászáll. Azt meg hogy az ügyfélszolgálat nem ad vissza pénzt... Az egyik ilyen story röviden : Érkezett 5 kijelző, mind ratyi állapotban. Eladó reakciói: nem az én csomagom,nem is csatlakoztatta az alaplaphoz a kijelzőt azért nem megy, szar a vevő telefonja... Aztán amikor minden meg lett cáfolva jött a köcsög módszer, képekre írt kínai szöveg formájában hogy ne tudjam miről van szó.... Lényeg a lényeg, disput bukta. Fellebbezés hivatalosan 15 nap, ez nálam még 40 nap múlva sem volt semmi felülvizsgálat. Online ügyfélszolgálatot felhívva, a hölgyikének a legelső kicsomagoló videót megmutatva 2 perc alatt lezárta a fellebbezést, és szintén 2 nap múlva a számlámon volt a lóvé, és még itt volt egy olyan bónusz is hogy plusz 50 dolcsit kaptam a kellemetlenségekért. És az ilyen történeteket nem azért írom hogy menősködjem, hanem mert ez velem történt, nem feltételezés hanem a saját tapasztalatom.
[ Szerkesztve ]
Lehetsz te sikeres-okos-gazdag és szép,de soha nem érhetsz fel hozzám,mert nem lehetsz ÉN!
-
mzso
veterán
Helló!
A múltkor láttam valami üzenetet az Ali-n, hogy közösítettek két csomagot, de meg nem mondom hol.
Szoktak ilyet csinálni? Vagy akkor írja ki, hogyha egy eladótól rendelek több dolgot? -
anadroid
senior tag
Különböző eladókét is szokták, adott esetben késleltetik is a korábban beértet, hogy a másik eladótól várt beérje.
Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.
-
Topikgazda
Ha az eladó vállal ilyen kombinált szállítást akkor van.
Nem keverendő azzal amikor a Cainiao több különböző vásárlást egy csomagba von össze, degondolom ez lenne ez a valami szöveg.
Nem igazán tudjuk kérni és eddig én nem is láttam ilyen tájékoztató szöveget sem az opciót.
Ugyanúgy mint a Free return opciót sem igen látom a hirdetéseknél.
Akkor van gond ha ez postai szállítás lesz mert akkor igencsak nehéz lesz a dupla áfát az összevont csomagban lévő termékekre elkerülni, kimagyarázni. Főleg ha az összérték átlépi a 150 €-ot.
A gyorsaság reklám meg hát mit is mondjak, a kombinálásos nem lehet gyorsabb ha össze kell várni a különböző csomagokat, azután meg a szállítás ideje igencsak változó lehet.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Fontos információ!
Szóval hagyhatjuk a Magyar Posta 120-150 bénázását amikor dupla áfát szed, csak mindenről számla és papír kérendő és a csomagolást se dobja ki senki:What should I do if I was charged VAT and other fees by the customs/logistics provider but my order was collected of VAT
If you have paid for order with VAT in AliExpress, VAT should not be charged again by customs/logistics provider.
In case you were charged again, please keep the invoice and submit it to customer service team to get refund of it.
Documents required:
1. invoice of import VAT issued by this logistics service provider (with tracking# and VAT amount)
2. proof of payment for that invoice
3. any customs document on the release of the goods, including the shipping label of the package.Mi a teendőm, ha a vám-/logisztikai szolgáltató áfát és egyéb díjakat számolt fel nekem, de a megrendelésemnél kifizettem az áfát?
Ha az AliExpressen áfával fizette ki a megrendelést, a vámhatóság/logisztikai szolgáltató nem számíthat fel újra áfát.
Amennyiben újra felszámították Önnek, kérjük, őrizze meg a számlát, és nyújtsa be az ügyfélszolgálathoz, hogy visszakapja a visszatérítést.
Szükséges dokumentumok:
1. a logisztikai szolgáltató által kiállított import áfás számla (a nyomon követési számmal és az áfa összegével).
2. a számla kifizetését igazoló bizonylat
3. az áru kiadásáról szóló bármely vámokmány, beleértve a csomag feladócímkéjét isÉs a folyamat itt leírva
If the post office asks me to pay tax (VAT) again when I receive the goods, how should I get the tax back?
1. Please ask the post office for the invoice of tax collection, and take a photo of the documents (invoice and payment receipt) with the package (the order number needs to be clearly visible)
2. Enter Chatbot from the Help Center page. Enter TCA, (Tax Charged Again) and provide the corresponding documents;
3. We will process it within 48 hours and reply you to your request via email.Ha a posta az áru átvételekor ismét adó (héa) fizetésére szólít fel, hogyan kaphatom vissza az adót?
1. Kérjük, kérje el a postától az adóbeszedésről szóló számlát, és a csomaggal együtt fényképezze le a dokumentumokat (számla és fizetési bizonylat) (a rendelésszámnak jól láthatónak kell lennie).
2. Lépjen be a Chatbot-ba a Súgóközpont oldalról. Adja meg a TCA, (Tax Charged Again) kifejezést, és töltse fel a megfelelő dokumentumokat;
3. 48 órán belül feldolgozzuk, és e-mailben válaszolunk a kérésére.[ Szerkesztve ]
-
bostone
addikt
Sziasztok!
Januárban rendeltem egy francia és egy cseh raktáras terméket.
A cseh kis késéssel megérkezett dpd futár által. A csomagon nem volt megadva telefonszámom, szerencsém volt, hogy észrevettem az autót. A nyomkövetési szám alapján Kínából indult.A francia csomag követési számát sehol sem ismerik fel. Több napja meg kellett volna érkeznie. Lehet, hogy elkerültük egymást a futárral?
-
Voice24
őstag
válasz barni1122 #59373 üzenetére
Nos, lezárult a dispute. Éjjel letelt a 72 óra, az eladó nem adott meg visszaküldési címet, így az Ali teljes visszatérítést ad. [kép]
Nekem így végül tök jó, mert eredetileg részleges visszatérítést kértem, az air mouse-nak minden gombja szépen működik, csak a hangvezérlés nem ment. -
barni1122
tag
válasz bostone #59410 üzenetére
Ha megadnád a csomag követési számát, akkor lehet többet tudnánk segíteni, ha ide nem akarod kiírni, küldd el privátban.
#59411 Én gondoltam, hogy ez fog történni, de nem voltam benne biztos, ezért nem is írtam inkább le. A lényeg, hogy minden jól alakult és köszi, hogy megosztottad. -
Topikgazda
válasz Tomika86 #59416 üzenetére
Ez mindig így van, egy országba a vásárolt dolog ki és be (export-import) mindig a vámosokon keresztül megy. Ezért is kell nekünk egy CN23-at csatolni, amelyen azt jelöltük hogy visszaküldött termék és akkor ott vámosok ránéznek, de nem fognak áfát vagy egyéb költséget felszámolni a címzett felé.
-
Tomika86
senior tag
Sziasztok
Honnét rendeljek, ha választható Spanyol és Lengyel raktár is? Ingyenes mindkettőből és a termék ára is ugyanannyi.
Köszönöm
-
Beni2360
félisten
Szerintem meg csehbol, lengyelbol is a németekhez kerül mert Hamburgban köt ki a hajó.
Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro
-
Beni2360
félisten
Én meg már nem is foglalkozom avval, hogy honnan jön. Raérnek a rendeléseket. Tavaly Nov volt egy EU-s Német vásárlásom ami a végén megjárta Törökországot is. Isztanbulba tűnt el. Refundal zárult.
Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro
-
nagyúr
Sziasztok!
Rendeletem valamit Aliról, és az eladó írt, hogy megsérült a csomag, visszavitték neki, de nincs másik ilyenje, de mivel nagyobb összegről van szó, indítsak egy dispute-ot.
Ezt írta konkrétan:
sorry friend, we checked the price is high, you could open a dispute then we will refund to your former payment method. please open the dispute as follows:
1. choose 【received】the parcel;
2. choose 【return goods】;
3. choose 【personal reasons】;
4. don't fill in the tracking number, CONTACT US to solve it;
ATTENTION: once you OPENED the dispute, please contact us to agree on it, otherwise we may not see it. the money will be returned to you within 7 days Best regardsDe nem tudom, hogy hogyan indítsam el a dispute-ot, mert a rendeléseknél nincs a nevénél ilyen link.
Hogyan tudom elindítani?
Aki él és nem boldog, az téved!
-
Topikgazda
válasz pilóta #59425 üzenetére
Nem értelek. Az eladó leírta hogy mit csinálj, jó a sorrendje és az kell. Addig amíg nem érkezik meg, még ha névlegesen is jelzed, nem tudsz dispute-t indítani és hivatalosan az elméleti feladás napjától számolt 11. napon lehet dispute-t indítani, ha nem ezt választod. Még nem telt el 10 nap.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Na bonyolódik a helyzet.
Megcsináltam pontosan azt, amit kért, de visszaírt, hogy töröljem a disputot és indítsak egy újat, úgy ahogy írta.Ezt írta:
Dear friend, Please trust us, we don't need to cheat your money, This is the only way except refund by PayPal, and we asked the return and refund is just a procedure to speed up the refund, so the refund could be made by I accepting dispute that you opened as I informed, you don't really have to send any parcel back to us, please cancel the dispute first, and then open it again with the reasons:
1. please 【cancel】 the dispute and 【open it again】;
2. choose 【received】the parcel and【return goods】;
3. choose 【personal reasons】
4. don't fill in the tracking number, CONTACT US to solve it; and we will consent to the dispute and give up to receive the goods, ATTENTION: once you changed the dispute, please contact us to consent to it, otherwise we may not see it. Best regardsDe én pont ezt csináltam, amit a #59425-ben írt. Mit csináltam rosszul?
Aki él és nem boldog, az téved!
-
Topikgazda
válasz pilóta #59431 üzenetére
És nem azt kellett választanod hogy megérkezett? Mint amit az eladó írt? Látom közben meg is lett rá a válasz, nem véletlenül javasoltam azt amit írtam.
Gondolom neked is 70 nap körül tart a szállítási védelmi idő, azon belül el szokták utasítani a meg nem érkezett dispute-t mert hogy van még sok nap hátra, az AliExpress is rászokott bólintani a dispute megoldás közös megegyezésére, hiszen náluk a van a pénz amit vissza kell adni, nem az eladónál.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz pilóta #59434 üzenetére
A hirdetésél még azt látod hogy Awaiting delivery 5 nap vagy azt hogy Closed?
Mert mint ahogy írtam amíg ez az 5 nap látszika addig a nem érkezett meg dispute-nak nincs értelme. Gondolom PayPal-al fizettél ott január 25-től számolva 180 napig van vásárlói védelmed, hanem nem kapnád vissza pénzed, mert be akarna csapni -nem hiszem- akkor is van lehetőséged reklamálni.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz pilóta #59436 üzenetére
Dispute gomb
Megérkezett Receive item, Yes
Return goods
Az ok választás, személyes ok: Personal Reasons
Nincs szükségem rá, I no longer need to product
Beírod a teljes összeget amit fizettél.
A szöveges részhez beírod hogy a kérésének megfelelően indítottad a dispute-t és várod a pénzed.
Bizonyítéknak amit küldött szöveget azt csatolod képként.
Egy minta kép amit idéztél:De az a véleményem hogy ez szemét húzás tőle. Ha nincs az amit megvettem akkor ne jelölje elküldöttnek, van 10-14 napja feladni, addig kiderül hogy nincs semmit nem kell csinálni és ha nem adja fel automatikusan zárul a vásárlás és jön a pénz vissza.
Az sem tisztességes hogy visszaküldés és részemről személyes ok azért mert hülye volt.
Simán visszaadhatná a pénzt, persze kap egy fekete pontot az AliExpresstől eladási szabályok megsértésért és az minősítés gyengülést fog neki okozni.
Szóval ha visszajön a pénz én egy negatív (1 *) értékeléssel honorálnám.[ Szerkesztve ]
-
Makifeju
tag
Nos a posta oldaláról letöltve minden igazolás,fizetésről,navtól.
De ugye ezek magyar nyelvűek...vajon így is elfogadja az ali?
Ez az első alkalom hogy duplán áfáztattak,meglátjuk mi sül ki belőle,aztán megírom a tapasztalatokat.Lehetsz te sikeres-okos-gazdag és szép,de soha nem érhetsz fel hozzám,mert nem lehetsz ÉN!
-
Topikgazda
válasz Makifeju #59439 üzenetére
Online fizetted?
Az lenne a lényeg hogy az áfa összegét és hogy HUF forintban van fizetve emeld ki, írd le a szöveges résznél. Ezután egyszerűen be tudják azonosítani.
Pl: Áfa 27% 856 Ft = VAT 856 HUF
Tudom hogy neked egyértelmű, de mások is olvassák így azoknak írom hogy a szolgáltatási díjat nem lehet az AliExpress-től visszakérni, hiszen az a pénz nincs náluk, nem ők kérték. Csak az áfa.[ Szerkesztve ]
-
jobarat01
tag
az a baj ezzel, hogy a posta számláján és az ali rendszerében más a követési szám
nálam az S+számok van alin, a posta pedig valami 2 betű +számok + 2 betű (most utasították vissza emiatt) -
Topikgazda
válasz jobarat01 #59441 üzenetére
A seller shipping metódus és az amikor csak a küldeményazonosítót adnak meg az AliExpress-en, nem a tényleges postai szállítási számot, az problémás.
Főleg a posta váltóknál azeri, vanuatui, emirátesi számok esetén, ha szerencséd van a csomag címke tartalmazza mindkettőt és azt is kérik mellékelni az áfa visszaigényléshez.
Ezért célszerű olyan szállítással kérni ahol van nyomkövetési azonosító, AliExpress standard és AliExpress saver esetén van megfelelő azonosító.
Ha nem tudod megfelelően igazolni akkor csak a Postánál reklamálhatsz, ahol egyébként is a jogtalan áfáztatás történt.[ Szerkesztve ]
-
lacoka55
aktív tag
A posta adatbázisa megint kicsit le van maradva jött egy csomagom LT950858153NL 14 Feb 2022 04:36 A küldemény feldolgozása folyamatban Országos Logisztikai Központ
ma dél előtt felhívott a postás kisasszony hogy jött egy csomagom és be kellene menni érte mert nem fér be a postaládába ezért nem tudják kivinni -
Topikgazda
válasz jobarat01 #59444 üzenetére
Akkor eredetileg csak a sima címke ment? Nme írtam de egyértelmű hogy egyezni kell az alap adatnak. De majd amit az Összefoglalóba beleteszek szöveg akkor utalok majd rá.
Sajnos volt akinek csak egy címke volt rajta és azon a postai azonosítós, nem pedig az eredeti küldeményazonosítós.
A Postánál is lehet reklamálni az áfát, hiszen jogtalanul kérték, csak azért nyaggatjuk az AliExpresst (szerintem jogalap nélkül, akkor is ha ők felajánlották) mert a 120-150 vagy soha nap a visszatérítésre a Magyar Posta esetén egy kicsit frusztráló. A hülyeségük miatt is. -
Makifeju
tag
Raktam fel mindenről angol nyelvű fordítást, remélem így már nem lesz probléma. Nálam is a seller shipping method opció volt, bár szerencsére maradt az eredeti csomagszám. Kíváncsi vagyok mi lesz belőle... 2 nap múlva kiderül.
Lehetsz te sikeres-okos-gazdag és szép,de soha nem érhetsz fel hozzám,mert nem lehetsz ÉN!
-
Topikgazda
Az Összefoglalóba ide 8. Reklamáció módja ha az IOSS kezelésű (kereskedő szedi be az áfát) küldeménynél a Magyar Posta újból felszámolja az áfát beírtam az AliExpress-től az áfa visszakérés lépéseit.
-
kigyi_23
addikt
Az összes csomagom vagy Nanchengben és Budapesten rostokol napok óta Imádom az ünnep utáni torlódásokat.
https://www.youtube.com/user/kigyi23/
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Horgász topik
- Diablo IV
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- PlayStation 4
- Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
- Samsung LCD és LED TV-k
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- További aktív témák...
- ZAOPIN Z2 4K gamer egér - fehér
- Galaxy Buds FE - Grafitszürke
- Lenovo ThinkBook 15 G2 ITL, 15,6" FHD IPS Kijelző, i7-1165G7 CPU, 16GB DDR4, 512GB SSD, WIN 11/10, S
- HP Zbook 15 G3, 15,6" FHD IPS Kijelző, I7-6820HQ CPU, 32GB DDR3, 512GB SSD, NVIDIA 4GB VGA WIN 10, S
- Dell Latitude 5480, 14" HD Kijelző, i5-6300U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10, Számla, Garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs