Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz Atomgeszi #66591 üzenetére

    Mindig így működött amióta az AliExpress használható, nincs garanciális reklamációs intézés, csak a kézhezvételtől 15 napon belüli reklamáció, vagy ha nem kapod kézhez akkor 15 napon belül a pénz visszakérése, miután lezárul a szállítási védelmi idő.
    Az eBay-n 30 nap a max idő és azután a garancia szintén az eladóval rendezendő.
    Az hogy új termékek esetén kell-e biztosítani garanciát az a eldóra vonatkozik, aztán vagy lesz belőle valami vagy nem. Én az AliExpressről annak tudatában vásárolok hogy ha 15 napon túl tönkremegy az kuka nem foglalkozom vele. Ha tényleg működne a garanciázás akkor ugye visszaküldeni is pénz, azt fizeti vagy nem fizeti az eladó kiszámíthattalan és ha nem telehjhesít ez ügyben semmit akkor nincs kényszerítő eszközöd, nem hiszem hogy a Kínai Fogyasztóvédelmi Hivatalnál tudok bármit is kezdeményezni, még az EU raktárasok esetén az EU-s fogyasztóvédelmi szabályok működését sem látom biztosítottnak.

Új hozzászólás Aktív témák