- KuKirin G4 - a sebesség ára
- iPhone topik
- Magisk
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Bluetooth-headsetekről általában
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Xiaomi 12X – kicsi a bors és hűvös
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Fejlesztői videón a The Casting of Frank Stone
gp A PC-re és konzolokra érkező alkotás a tervek szerint még idén elérhető lesz PC-re és konzolokra.
-
Kibővítik a várost az ASML kedvéért
it Eindhoven városi tanácsa az ASML-féle bővítés mellett szavazott. Alaposan megváltozhat a lakók élete.
-
Mesterportrékkal érkezett a Honor 200 Pro
ma A Honor AI a Studio Harcourt módszerén edzett, a Pro mellett befutott a Honor 200 is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
pip
aktív tag
szerintem a kozeljovo az atome, sajnos. Nincs jelenleg eletkepes alternativ megoldas nagy mennyisegu elektromos energia eloallitasara, marpedig azt egyre tobbet hasznalunk. A hidrogen remelhetoleg elterjed mint energiatarolo, de eloallitasahoz is energia kell valahonnan. A Szahara benapelemezese pedig nem eletkepes megoldas. A tavaly szamolta ki egy baratom hogy a fel Szahara benapelemezve nem termelne annyi aramot mint egy Paksi blokk.
En azert bizok a napelemek hatekonysaganak javulasaban. -
GhanBuri Ghan
őstag
Azert ezek nem olyan hihetetlen ertekek, gondolom, nem mai fejlesztes a motor.
Pelda egy friss fejlesztesu negyutemu motorblokkra:
KTM LC8:
950ccm, suly < 50kg, (azert ilyen nagy, mert V2, ket hengerfeje van. Egy S4 konnyebb lenne), teljesitmeny ~100LE (piszkalva lehet konnyeden ~120, de akkor mar tul hegyes a teljesitmenygorbe), nyomatek ~95NM -
artesz
tag
válasz
GhanBuri Ghan #158 üzenetére
Azért azt ne felejtsdd el, hogy amit linkeltem, az repülőgépmotor!! Itt nem első a teljesítmény hanem kb csak a második a sorban, elsődleges szempont a megbízhatóság. Ezért nincs rommá piszkálva a gép
Ezzel a fotóval arra próbáltam utalni, hogy nem olyan megbízhatatlan szerkezet ez a Wankel, ha repülőgépbe nyugodt szívvel be merik rakni. (Itt nincs olyan, hogy félreállok az út szélén megbütykölni ha leáll
)
Kérlek privit írj, e-mailt ritkán nézem....
-
Den
veterán
huh, emléxel, egyszer meséltem milyen bolygódugattyús motort ''terveztem'' úgy tíz éve? Na megtaláltam ugyanazt, sajnos ezexerint ezt nem(sem) én találtam föl
http://www.citroen.mb.ca/citroenet/html/w/wankel.html
na itt a a fig11-en ugyanolyan henger/rotor van mint amit ''én találtam ki'', csak a ki/beömlők vannak máshogy. Sajnos úgy 70 évvel megelőztekwww.simson4t.hu
-
neduddki
nagyúr
válasz
GhanBuri Ghan #158 üzenetére
HI!
AQze aszt ne felecsd el, hogy amire ez keszult meg tul sok is! nem sivatagban meg tul sok is, supermoto-nak utcara megint kicsit sok ajobol!!!:-)))
udv
neduddkihttps://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Den
veterán
válasz
GhanBuri Ghan #158 üzenetére
hm az rx8 1300 köbcentis és 250 lóerős
vagy ezt nézd meg http://www.osengines.com/engines/osmg1400.htmlwww.simson4t.hu
-
Den
veterán
egy kis érdekesség http://ghlin2.greenhills.net/~apatter/wankel.html
www.simson4t.hu
-
neduddki
nagyúr
válasz
neduddki #168 üzenetére
HI!
KTM-rol gyun eszembe! mi lett azota a husaberget miota megvette a ktm??? teljesen eltuntettek a neve? a sved mernokgarda meg ma masodszorra maradt nev nelkul????
udv
neduddkihttps://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
GhanBuri Ghan
őstag
De az mar feltoltos, nem? Anno a Norton Commando (majdem rendormotor lett Angliaban, iker-wankelmotoros, 2*300ccm) azert elmarad a mai hatszazasok mogott nyomatekban, teljesitmenyben, mindenben. (rezgesmentessegben esetleg nem). Ja, amugy volt Norton Commander is, hej, de jo is lenne egy olyannal roni az utakat
-
Den
veterán
válasz
GhanBuri Ghan #173 üzenetére
nem az rx8 már szívó motor. a commander elmarad a MAI 600-asoktól, de nem az akkoriaktól, a norton tt f1 pedig az akkori 750-eseket verte, pl indult és nyert is a man szigeti tt futamon a 750-esek közt.
www.simson4t.hu
-
mzperx
aktív tag
ja és maradok a VFR-nél... 800cm3, V4 elég az....
Én csak az ajtót mutatom meg, belépni Neked kell rajta...
-
Den
veterán
wankeles járgányok http://www.autosite.se/wankel/wankel.html
norton blokk http://www.der-wankelmotor.de/Motoren/Motoren_Norton/motoren_norton.html
ha valaki wankelt akar tervezni, és tud lengyelül http://ggrzegorz.fm.interia.pl/
repgép motor http://www.avnet.co.uk/midwestengines/html/hawk_0.html
600 cc 105 lóerő, de _7100_-as fordulaton. ugyanezt a 600-as dugattyúsok 12-13 ezrnél tudják csak.www.simson4t.hu
-
GhanBuri Ghan
őstag
Nekem meg ez tetszik: http://www.aprilia.com/models03/road/zoom/futura/21.jpg
Remelem, osszejon egyszer -
artesz
tag
válasz
GhanBuri Ghan #185 üzenetére
Akkor én is elárulom a szerintem legszebb motor típusát: Pannonia T5. Ennél szebb gép sztem nincs. Tudom, hogy régi, elavult stb. de akkor is ez a legszebb gép
üdv arteszKérlek privit írj, e-mailt ritkán nézem....
-
Den
veterán
igen a kopást már rég legyőzték, a fogyasztást többszörös gyújtással csökkentik, a befűződést a rotoron kialakított átőmlőkkel, a ki/beömlőket áttették a henger oldalára. Szóval ezekkel sikerült a negatívumokat ledolgozni. A baj hogy nincs_olyan_előnye, ami miatt az autóiparban érdemes lenne lecserélni a dugattyús motort wankelre. Manapság a dugattyús motorral ki tudnak minden igényt elégíteni, két nagy kihívás van, a fogyasztás és a káros anyag kibocsáltás. Sajnos pont ebben nem jobb az otto motornál a wankel. Ha a háború után már létezik talán minden kocsiban wankel van ma. sajnos későn érkezett.
www.simson4t.hu
-
tozso
tag
Azért a sportautók terén elterjedhet, mivel kis lökettéfogat mellett óriási lóerő érhető és nyerhető ki.
Jó kis autó volt még a Toyota Hibrid csak nagyon kezdetleges kis találmány volt. Kiváncsi lennék hogy tovább fejlesztik e.Ha minden kötél szakad akkor ne félj az akasztófától.
-
Den
veterán
ahogy mondod, nem véletlen hogy a mazda is pont egy sportkocsiba teszi és nem limuzinba
a toyota hibrid-en ha a priust érted, akkor az egyáltalán nem kezdetleges kis szerkezet, egy nagyon komoly számítógépes vezérlése van ami az általa vezérelt bolygóműves erőátvitel segítségével mindig optimálisan igyekszik kihasználni az autó erőforrásait. Az ötszemélyes családi autó fogyasztása városban 3,6 liter!!!
Amúgy fejlesztik, készül a prius utódja, ami nagyobb és még modernebb lesz.www.simson4t.hu
-
Den
veterán
-
Den
veterán
válasz
CharlieDrop #194 üzenetére
Elég későn ahhoz hogy a dugattyús motor behozhatatlan előnyre tegyen szert. Addigra az otto motor már kiforrott megbízható konstrukcióvá vált, amivel az autoipar különböző igényeit ki lehetett elegíteni a kiskocsitól a luxuskocsiig. A gyárak már rengeteg pénzt öltek a fejlesztésbe, aminek eredményeképpen óriási tudás halmozódott fel, megvoltak a szintén nagy költséggel kiépített gyártókapacjtások, megvolt a szükséges beszálítói háttéripar, a szervízháttér, és a vásárlók alapvetően elégedettek voltak a dugattyús motorral. Ebben a helyzetben jött a vankel, amin még rengeteget kellett fejleszteni, nem volt rá gyártókapacitás, nem tudták megjavítani a normál szervizekben, és vásárlók nem vették.
www.simson4t.hu
-
mzperx
aktív tag
válasz
GhanBuri Ghan #185 üzenetére
míves darab.... sok sikert hozzá....
Én csak az ajtót mutatom meg, belépni Neked kell rajta...
-
artesz
tag
Mivel nagyon leült a topic, hát felhozom.
És, hogy Dennek legyen miben gyönyörködnie:
Rolls-Royce Merlin V12 27 literes, és 1600 Le
És itt van a kicsinyített(25%) Merlin, ami persze működik is:Kérlek privit írj, e-mailt ritkán nézem....
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Computex 2024: dedikált NPU-val menedzselné a VGA-t a PowerColor
- Disney+
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Milyen autót vegyek?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kés topik
- Futás, futópályák
- PlayStation 5
- Polgári repülőgép-szimulátorok
- További aktív témák...
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!