- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Szupervékony külsővel jöhet a Mix Fold 4
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Netfone
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Kanada feltalálta a Netflix-adót
it Az online streamingszolgáltatások a belföldi árbevételük 5 százalékát ezentúl kötelesek átadni.
-
Előbb csúcstábla aztán topmobil jöhet a OnePlustól
ma Középpontban a Snapdragon elit teljesítménye.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Exodion
aktív tag
Valaki rendelt mostanaban alza-tol postara? Eddig 90%-ban postara rendeltem mert egyszeru az atvetel (nem kell ithon ulni lesi a futarra hogy na majd egyszercsak jon) es kartyaval fizettem. Most viszont ha postara kerem a kiszallitast akkor csak KP-s fizetesi lehetoseget ad fel az oldal ami nagyon adja, es a kartyas fizetes atvetelkor "Nem elerheto".
-
L4mie
veterán
mióta 600huf az üzletbe szállítás O.o elég tré....350 volt eddig ha jól emlékszem.
ja ha előre fizetsz akkor 270 -.-'Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
nyikszi
őstag
Ez is megérne egy misét és pár milla büntit Nem tudom a GVH miért nem néz már rá a körmükre megint. Vagy ez nem érdekes? Én is rendeltem tőlük most, mert csak náluk volt beszerezhető egy termék, igaz 3000 Ft-tal drágább, mint máshol, de mindhárom másik bolt visszaírt, hogy nem tudják beszerezni, hiába van az oldalukon feltüntetve. Ebből a szempontból legalább normálisan működik az Alza.
''Ha az agyunk olyan egyszerű lenne, hogy megérthetnénk, olyan egyszerűek lennénk, hogy nem értenénk.''
-
Wasquez
senior tag
Sziasztok!
Szeretném megkérdezni, hogy rendelt e valaki vga kártyát az alzától és, hogy milyen csomagolásban küldték az eszközt?
PC
-
Mr.Csizmás
félisten
válasz nyikszi #4306 üzenetére
nem kötelező ott vásárolni, el kell könyvelni kényelmi díjnak, hogy a cuccok 99%-át tényleg 2-3 napon belül tudják hozni átvételre, nem sufnibolt szintű mindenre "30 nap nagyker" beszerzést írnak nagy kegyesen.
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
Motion_Blur
félisten
Az normális dolog hogy online bankkártyás fizetést követően az Alza pro-forma számlát küld, meg hozzá a szöveget hogy mit, hova kéne utalni?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Motion_Blur #4310 üzenetére
mod: a CIB virtual bankkártyát nem fogadja el az Alza, csodás
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Mr.Csizmás
félisten
válasz Motion_Blur #4311 üzenetére
vszeg azért küldte, mert nem teljesült a kártyás fizetés, így "tartozásként" írta le a rendelés végét. sztem töröld, és próbáld újra más kártyával, vagy paypallal.
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
nyikszi
őstag
válasz Mr.Csizmás #4309 üzenetére
Persze, nem kötelező, nem is ott akartam, mint írtam 3 boltot is próbáltam (mondjuk az első után amelyik bolt visszajelzett, már sejthető volt, hogy nem lesz csak az Alzánál). De ha szerinted az rendben van, hogy 3000 Ft egy termék, de közben legalább 270 Ft-ot vagy "utánvéttel" 600 Ft-ot még rádobnak, akkor az már a te dolgod. Nekem akkor is cseszi a csőröm
''Ha az agyunk olyan egyszerű lenne, hogy megérthetnénk, olyan egyszerűek lennénk, hogy nem értenénk.''
-
Mr.Csizmás
félisten
válasz nyikszi #4313 üzenetére
pl. emagnál sincs nagyon ingyen szállítás, max promócióban (fizess kártyával előre?). de idecitálhatnék még n+1 boltot, inkább annak örülök, hogy eddig olcsóbb/ingyen volt
ui valljuk be, azért az alza elég sok embernek spórolt nem kis összegeket az elmúlt években.
[ Szerkesztve ]
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
L4mie
veterán
válasz Mr.Csizmás #4314 üzenetére
nekem is az cseszi a csőrőm, hogy a saját üzletébe személyes átvételkor fizetni kell a boltba cipelésért, a 350 forint még egy jó visszatartó erő lehetett pár bizonytalan vásárló elriasztására, de a 600 forint nekem se tetszik, mondjuk valszin tehermentesíteni akarják a boltot és inkább az alzaboxok és futárok felé terelni a vásárlókat.
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
ScomComputer
veterán
-
Darko
senior tag
Berakom ide is a tegnapi alzás történetemet amit a Kompakt vízhűtés topikban írtam meg, ebben a topikban az Újszerű termékek témakörébe tartozik:
Na elhoztam az Artic liquid freezer II 360-at, majd ment is vissza azzal a lendülettel ahogy elhoztam. Kicsit az én hibám is az egész, tanulópénznek jó volt. Nem az Aio-val volt a probléma, hanem hogy "újszerű" terméket választottam. 5-6e Ft-al volt olcsóbb, nem éreztem hogy baj lehet belőle. Nem tudom hogy milyen egy igénytelen user vihette vissza, és mennyi idő után, de amilyen állapotban volt ... Siralmas.
Ott kezdődött hogy a doboz sarkai foszlottak, mintha kukából húzták volna elő. Visszanézve a képet amit csináltam nem érzékelteti, de az összes sarka ilyen volt. Hogyan? Én minden IT-s cuccomnak megtartom a dobozát, de 10 év után is mind újszerű állapotban van. De ez még nem probléma, együtt tudok élni azzal hogy nincs meg az új, ropogós, friss cucc kibontásának az öröme.
Az hogy a hővezető paszta hiányzott az sem probléma, mert le is írják hogy hiányozhat ez-az belőle. De hogy a réz blokk talpával mi a f@..t csinált az illető ...? Nem sima volt, hanem valami kikezdte, látni és érezni lehetett hogy egyenetlen. Itt már komolyan aggódtam, majd megláttam a csavarokat és már biztos voltam hogy megy vissza. Szétbarmolva, nem a megfelelő csavarhúzót használta ez a pancser.
A vízcsövön 2 helyen a harisnya alatt "kinövése volt", ez lehet hogy hogy ilyen, de nekem furcsa volt, mintha megtört volna. Már lehet hogy csak kitalálom, de mintha folyadék sem lett volna benne, mert olyan könnyű volt ez egész.
Óvakodjatok, ha visszakerül alza kínálatába egy ilyen "újszerű" szett, hagyjátok ki.
Pár kép, nem biztos hogy visszaadja, élőben szörnyűbb volt. Már meg sem néztem hogy minden csavar megvan-e.http://www.flickr.com/photos/12131426@N03/
-
Tomassy00
senior tag
Hihetetlen hogy az alzában ezt így jóváhagyták újbóli eladásra. Kik melózhatnak ott is te jó ég ?! Jártam én is hasonlóképpen, csak én egy számítógép házzal. Viszont én zsír újat rendeltem, de ők fingom sincs miért, de egy leélt példányt küldtek, ami ment is vissza azzal a megegyezéssel hogy küldenek újat. Két nap múlva át is vettem az újabb csomagot, de kapaszkodjál meg! Ugyan azt elküldték még egyszer amit vissza küldtem... Vissza küldtem másodszor is, egy szerelmes levél társaságában. Szerencsére vissza adták az árát.
-
Darko
senior tag
válasz Tomassy00 #4319 üzenetére
Itt most áll a dolog, a reklamációm státusza "jóváhagyva", ez volt 30-án, de még további email nem jött, amiben egyeztettük volna hogy hogyan kérem a visszatérítést. 2 hete volt egy elállásom ott pár óra alatt küldtek vagy 3-4 emailt, és 3 nappal később a számlámon volt a pénz, most meg semmi. Már bánom hogy nem a készpénzt választottam még ott alzában, az állítólag másnapra meg lett volna. Bár átutalásra is az ügyintéző fél-3 napot mondott. Már indítottam állapot lekérdezést, de arra sincs reagálás.
http://www.flickr.com/photos/12131426@N03/
-
Wasquez
senior tag
Én is beszívtam egy Rx 580-as újszerű kártyával, és elég érdekesnek tartom a dolgot!
Mikor megjött a kártya, csak egy fólia volt a gyári dobozon, nekem már ez is furcsa, ekkora értéket minden más üzlet még egy dobozba bele szokott rakni!
Beraktam a kártyát, had örüljön a gyerkőc, 2 percig örülhetett, színes hátteres fagyás, vga memteszt, rendben, gpu teszt fagy!
Megkértem ismerőst, hogy adjon kölcsön egy tápot, elautókázott hozzám a gépével, táp kioperál, betesz, fagy ez is, táp visszaszerel, kártya kiszerel, visszacsomagol, majd levelezgetés. boltba vissza!
Nem telt el egy óra, és elfogadták a reklamációmat, pénz vissza, meg se kérdezték, hogy mit akarok!?
Én azt gondolom, hogy így lett kitesztelve a kártya, valaki már visszavitte, hogy nem jó!
Adjuk el újra, mert drága a tesztelés, majd a hülye user leteszteli, ha jó ott marad, ha nem akkor visszavesszük! Probléma megoldva!
Elbasztam kb 8 órát a szerelgetéssel, teszteléssel, a visszaszállítással, ismerősöm elautókázott 35km-t!
Kicsit felment a pumpám tőle, azért nem balhéztam, mert szó nélkül visszavették, szállítási költséggel együtt visszautalták a pénzt!
De azért ez így elég gáz volt!PC
-
Wasquez
senior tag
Új, vagy bontott?
PC
-
L4mie
veterán
válasz Wasquez #4321 üzenetére
Sztem inkább valaki élt a 14 napos elállással, és másik valaki az alzánál nem tesztelte le a kártyát amikor visszavették, de tudottan rossz terméket nem fognak rásózni a vevőkre, mert az nagyon rossz üzletpolitika és szerintem nem hülyék akármennyire is annak tűnik a zöld gnomejuk
[ Szerkesztve ]
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
Wasquez
senior tag
Nem írtam olyat, hogy szándékosan rossz kártyát adnak el! Annak mi értelme lenne!?
Én azt írtam, hogy nem foglalkoznak azzal, hogy leteszteljék, és ha kicsit rosszindulatú akarnék lenni, akkor azt is feltételezhetném, hogy ez a kártya hibás ként tért vissza, nem egyszerű elállás volt! Nekik így olcsóbb a tesztelés, nem? Na de ez csak rosszindulatú feltételezés, nem is életszerű!PC
-
-
Wasquez
senior tag
Egyébként én ezt a 14 napos elállási dolgot sem tartom nagyon jó megoldásnak, egyrészről sok ügyeskedő miatt szív a kereskedő, aminek folyománya a további ügyeskedés, ezt meg a jóhiszemű vásárlók szívják meg a végén!
Miért kell erre 14 nap?
Megveszed, használod, a kereskedő meg visszakap egy értékcsökkent terméket!?
Ez így igazságos?PC
-
addikt
válasz Wasquez #4326 üzenetére
Nekem van 2 személyes példám ,hogy mire jó az elállás.
1. Monitort vettem. Előtte megnéztem a monitort kiállítva, láttam róla teszteket, stb.
Tehát nem csak ráböktem a boltban ,hogy az jó lesz.
Hazavittem, brutális bevilágítása volt. Este gyakorlatilag használhatatlan kategória. Csakhogy erre nem terjed ki a garancia. Ezért elálltam tőle. Hoztam belőle egy másodikat. Az teljesen rendben volt, azóta is azt használom.2. Médialejátszó. Gyári információk alapján vinnie kellett volna a 4K H265 filmeket.
Akadozott. Amúgy maga a lejátszó működött, de nem teljesítette azt amit ráírtak.
Elálltam.Sajnos van a másik oldal.
Pistike hazaviszi a vga-t, 13 napig használj és visszaviszi, merthogy nem tetszik neki az rgb ledek színe.[ Szerkesztve ]
-
Wasquez
senior tag
Nem azt akartam mondani, hogy nincs létjogosultsága, hanem az, hogy nem igazságos a kereskedőkkel szemben ez a megoldás!
Gyakorlatilag a vásárló két hétig használhat egy terméket, és esetenként egy eladhatatlan termék lesz belőle! Ezt a kárt kinek kell benyelnie? Ha te kereskedő lennél, mit szólnál ezekhez a visszahordott értékcsökkent termékekhez?
Nekem egyrészt hosszúnak tűnik az idő intervallum, három nap alatt ezt azért bőven el lehetne dönteni!
Gondolom, te sem használtad egy hétig, egyből vitted vissza!?PC
-
bozont
veterán
válasz Wasquez #4326 üzenetére
Ez úgy lenne igazságos szerintem, ha az is törvénybe lenne iktatva, hogy ilyenkor a bolt az árnak csak a 80-90%-át köteles visszaadni, de ezen az áron is köteles újra a kínálatba tenni bontottként feltüntetve.
Ez sok ügyeskedőnek elvenné a kedvét. De amúgy szerinte mis jó dolog ez, mert nem tudsz mindent kipróbálni a boltban és ha mégis, sok esetben nem elég 5-10 perc hogy valós tapasztalat alakuljon ki tényleg megfelelő-e a termék. -
Wasquez
senior tag
A te eseted inkább minőségi kifogás, és ez azért érvekkel alátámasztható!
A nem tetszik a színe kategória már más tészta, kellene valami fék ebbe a rendszerbe, mert ez így oda vezet, mint az általánydíjas gázszámlázás!
Mondom ezt úgy, hogy vásárló vagyok, és örülök neki, hogy volna rá lehetőségem, hogy éljek vele, ha szükséges lenne!
Úgy gondolom, hogy elég körültekintően választom ki a vásárolt dolgaimat, ezért nem szokott meglepetés érni, és lefogadom, hogy az esetek nagy részében azért a vásárlók bőven hibásak a rossz választásban, lustaság, nemtörődömség, hülyeség!
bozont elképzelése is egy példa, a finomítás lehetőségeire. Az, hogy gyakorlatilag indoklás nélkül vissza lehet vinni, erős visszaélésre ad lehetőséget. Szerintem! És mint általában a pofátlan gyökereknek szabad a pálya! Nem csodálkoznék, ha már menne a lobbi a háttérben!
Van ilyen máshol is a fejlett világban?PC
-
Exodion
aktív tag
válasz Wasquez #4330 üzenetére
Persze hogy van. Amazon, Scan, Overclockers, NewEgg nem 14nap hanem 30 es meg a postakoltseget is teritik. Amugy meg a torvenyben az is bennevan hogy ha 3napon belul visszaviszed akkor nincs tesztelgetes nincs kuldozgetes azonnal penz vissza. Aztan ki tartja be? 14nappal legalabb ezt at tudod hidalni...
Anno rendeltem egy x390-es alaplapot az ipon-tol es 2 ram channel kaputt. 1oran belul jeleztem, de nem nincs csere majd bevizsgaljuk. 14napos elallassal elve benyeltem a veszteseget rendeltem egy masik lapot, a rosszat meg visszakuldtem aztan 6nap mulva visszajott az ara.
Majd ha a masik oldal betartja a kotelezot akkor beszelgethetunk arrol hogy mennyire kiba**os a 14napos elallas. A masik oldalrol pontosan ugyanannyira sz***jak a nepet szoval szerintem egalban vagyunk .
[ Szerkesztve ]
-
Darko
senior tag
És akkor a 2 hónapos termék-visszaküldési szolgáltatásról már ne is beszéljünk Ezt nem lenne kötelező az alzának, mégis csinálja, és mindezt pár ezer forint többletért. Én eddig kb 3-4 dolgot vittem vissza. A nemrég leírt Artic vízhűtőt, 2x8GB memóriát utolsó napon, mert nem tudtam biztosan eldönteni hogy kell-e nekem a dupla méret, Ozobot-ot, mert amennyiért alza adta a régi verziót, majdnem a feléért amerikából postával megvolt a legújabb, csak utólag jöttem rá. És úgy is állok neki a hogy ha mégis visszavinnék valamit, akkor aki újból megveszi, annak legyen élmény megvenni és kibontani, nagyon óvatosan állok neki. Hogy az alza mit és hogyan ellenőriz és csomagol vissza azt nem tudom, de vannak kétségeim.
Azért ahogy megkaptam a vízhűtőt az kritikán aluli, alza helyében fél áron ha adtam volna, mint utólag kiderült olyan dolog is vissza volt csomagolva ami nem is hozzá tartozott, illetve hiányoztak belőle csavarok, és gyanítom hogy az egész nem is működött.http://www.flickr.com/photos/12131426@N03/
-
Wasquez
senior tag
válasz torma1981 #4331 üzenetére
Pont az a baj, hogy ő megoldja, úgy is, hogy én szívok utána más szarjával!
Te is szívsz vele, mert valószínű majd sok alkalommal nem is fogod tudni, hogy egy visszacsomagolt, más által már megtaperolt valamit fogsz kapni!
Attól, hogy törvény szerint valami jár, még nem biztos, hogy jó a törvény!
Nem merült fel a kérdés, hogy jár r, vagy nem!PC
-
Exodion
aktív tag
válasz Mr.Csizmás #4335 üzenetére
Miert ne vonatkozna? Nincs kulon kikotes.
7. § * Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a vállalkozás nem hivatkozhat a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
Ha a vasarlast koveto 3 napon belul egy vasarolt termek meghibasodik azt azonnal cserelni kell. A 15 napos elallas az teljesen mas. Sot ez az egyeduli olyan helyzet amikor nem kell a bekelteto testulettel szerencsetlenkedni, ha ilyen van rogton lehet menni a fogyasztovedelmhez es nem fognak atzavarni a BT-hez :
7/B. § * (1) A 3. §-ban, az 5. § (2)-(4) bekezdésében, valamint a 6. és 7. §-ban foglalt rendelkezések megsértése esetén a fogyasztóvédelmi hatóság jár el a fogyasztóvédelemről szóló törvényben meghatározott szabályok szerint.En sem veszek mar tavaly ota semmit, orulok hogy kicsit kevesebb mint 9 honap alatt lezartuk az ugyet, visszakaptam a penzem es azota semmi. Alza, Amazon, Scan, Overclockers, Newegg, magyar bolttol ugy veszek mindent hogy garancia jotallas az ugy nincs .
[ Szerkesztve ]
-
fatal`
titán
Nem tudjátok, a Fehérvári úti box megszűnt, vagy csak tele van és azért nincs a listában?
-
-
Wasquez
senior tag
válasz torma1981 #4341 üzenetére
Olvasd el ezt, ha úgy gondolod, hogy nem keletkezett ebből károm!
11421317
Nem rágtam be rájuk, vettem egy 1650-et, újat, ez rendben van!Több mint egy nap baszakodás, szívesség kérés, szerelgetés, autózás, üzemanyag, idő!
És amikor bejelentettem a hibát, sejtettem, hogy nem lesz vitázás, mert tudják már, hogy valószínűleg hibás a kártya, és ezért jön vissza másodszor is!
És úgy is lett! Soha nem volt még egy órán belül garanciális ügyintézésem, épp visszaértem csak a Flórián térre, és már meg is jött az sms, hogy elfogadva a hiba!
Szerinted???PC
-
torma1981
veterán
válasz Wasquez #4342 üzenetére
Ha vissza küldted volna semmi károd nem lenne. Bosszantó ami történt veled, de nem mindennapos hidd el. Rengetegszer rendeltem az Alzától minden alkalommal gyorsak, rugalmasak voltak. Mint látom újszerű kártyát vettél. Sajnos benne volt, hogy valami nem oké vele. Ezzel számolni kell.
-
Lala6
őstag
Majd 1 milliárdos bírságot kapott az Alza... https://index.hu/gazdasag/2020/07/10/kozel_900_millio_forintra_buntette_a_gvh_az_alza.hu-t/
-
L4mie
veterán
Én se haragszom, szerintem egyik leg felhasználóbarátabb üzlet (egyenlőre).
De azért az vicc, hogy folyamatosan 40-60% os akciók vannak pár webshopban..közben meg nem az meg pláne vicc, hogy ráírja a 80k-s termékre, hogy 70k os kedvezmény az eredeti ár 210k...közben meg soha nem volt 75k-nál drágább másik boltban meg 65k.[ Szerkesztve ]
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
Tomassy00
senior tag
Alzába lehetne BF helyett mindig ilyen jó kis kuponozósdi, mint 2019 év végén. Engem megvennének vele kilóra
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs