- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Android szakmai topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
jeni
félisten
írj nekik emailt vagy hívjad fel őket,hogy postán küldőd vissza mert elállsz 14 napra hivatkozva.
ők fognak erről tájékoztatni,de a csomagolás rajtad múlik,hogy miképpen kapják meg a terméket.
utánvételként nem küldheted, ajánlottként MPL csomagként küld vagy az általuk javasolt küldő szolgálattal.
ennek a költsége téged terhel.[ Szerkesztve ]
-
Kaci84
őstag
Weboldalon a termék melett megnyomod a visszaküldés (vagy valami hasonló) gombot. A közlétől számított 14 napon belül be kell érjen hozzájuk. Leírhatod egy papírra, hogy
" Tisztelt Alza! Szeretnék élni a 14 napos elálléási jogommal az alábbi "zabhegyező" termékkel kapcsolatban az alábbi "xz/x" rendelés kapcsán. Kérem a termék véteárát az alábbi "000-000-007" számlára utalni szíveskedjenek. Köszönettel, Gipsz Jakab
Továbbá legyen elmentve a számlaszámod a személyes adatoknál. Miután ezt megírtad és elküldted írnak emailt, hogy írd meg hova utaljnaka, miután elküldted megkérnek, hogy legyen kitöltve a számlaszám a profilodban és miután megírtad a kártyádra utalják vissza... -
Imy
veterán
Milyen gyors a kiszállítás alzanal? Postapontra kértem, vadarnap rendeltem. A termek sürgős lenne csak azért kérdem.
-
Bagoly01
senior tag
Kár hogy nincs kuponozás. Így tavaly legalább hasonlított valamit
a valódi BF-re.
Idén nem foglalkoztam a fekete péntekkel, annyira komolytalan itthon. -
Sanyi.mTs
addikt
változó.
én rendeltem 2 héttel ezelőtt szerdán alzabox-ba egy nyomtatót, szombatra ígérték, majd a nagy leterheltségre hivatkozva lett belőle vasárnap, majd csütörtök, majd pénteken újabb csúszásról írtak. így lemondtam a rendelést és máshonnan rendeltem másik nyomtatót.a bemutató terembe rendelt cuccok, amiket személyesen vettem át 1 napon belül ott voltak.
-
Corleone33
aktív tag
Azt lehet tudni hogy ez a szöveg mit takar náluk?
" Kérjük várj A terméket biztosítjuk. Amint további információ áll rendelkezésünkre, küldünk egy e-mailt. A megrendelés ki van fizetve. "
Anyámnak múlt hétvégén rendeltünk telefont, ki is lett fizetve (az akkor még kb csütörtökre saccolt postapontos kiszállítással) de azóta semmi hír. Meddig érdemes várni mielőtt még üfsz-el kapcsolatba lépünk?
Előző rossz tapasztalatok miatt sajnos nem üzletelek 0km-es /0 értékeléses felhasználókkal!
-
Imy
veterán
válasz Corleone33 #4671 üzenetére
Én is így vagyok vele, én felhívtam őket, és azt ígérték szerdán ér a raktárba, csütörtökön készletre veszik, és pénteken küldik, Kíváncsi leszek rá.
-
Imy
veterán
válasz Corleone33 #4671 üzenetére
Nah én sem jártam jobban, ma jött az e-mail, hogy a tegnapra ígért beérkezéső termék jövő csütörtökön ér hozzájuk. Erre kíváncsi leszek.
-
titetoyz
tag
Alzán ingyenes szállítás kupon 27e felett visszaidéztem a régi szép kuponozós időket egyből..
-
KaitouP
veterán
Srácok!
Az mi hogy rendelek valamit az Alzától (nevezetesen egy párologtató gépet) AlzaBox-ba kérem ahogy eddig számtalan alkalommal tettem, majd megrendelés után és az eredetileg várható kiszállítási idő után kétszer halasztják az AlzaBox-ba való kiszállítás idejét, persze magyarázat nélkül. Legutóbb szombat 20:00-ra ígérték a kiszállítást, hát lám, eltelt a 20:00 óra, semmi SMS értesítő vagy email az átvehetőségről. Mondom most már megnézem az alkalmazásban hogy mi van a rendelésemmel, erre ez fogad:
Bakker, azért a lókolbásznak is van ám vége. Otthagyok náluk egy rahedli pénzt folyamatosan, erre arra nem méltatnak, hogy figyu, xy a gáz, töröltük a rendelésed, íme az ajánlatunk az orvoslásra. Én meg csak várok mint jógyerek a Mikulásra, hogy amúgy mikor jön már a cuccom. Most küldtem nekik egy szép levelet ezzel kapcsolatban, kíváncsi leszek, hogy mit reagálnak.
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
veterán
Oké, de ez akkor sem megoldás így. Egyrészt nem hívják fel erre sem az Alza felületén, sem applikációban, sem e-mail vagy SMS útján a figyelmem erre a rendkívül "okos" dologra a figyelmemet, másrészt ezeken a csatornákon szintén nem kapok megkeresést azt illetően, hogy "tele a box, ezt és ezt a megoldást tudjuk javasolni számodra a kiszállítást illetően". Most ha nem vagyok résen, akkor lehet hogy még egy hétig pislogok mint hal a szatyorban, hogy ugyan már, hol a rendelésem, aztán konstatálom, hogy amúgy az Alza szépen kussban törölte a rendelésem, anélkül, hogy információt, indoklást kapnék erről. Ebben az időszakban amikor az embernek ígyis van elég baja, meg vélhetően sok mindent rendel ilyenkor akár több helyről is mert jön a karácsony, elég bosszantó egy ilyen dolog, mint ez az Alzás. A tegnapi, helyenként durván fogalmazott levelemre kaptam választ most reggel, sajnálják és köszönik a türelmet, felajánlottak egy ingyenes házhozszállítást. Na, valahogy így kell orvosolni a vásárlók problémáit, meg ezt jelentené az ügyfél/vásárlóbarát szemlélet, ahogy azt anno tőlem is elvárták, mikor kereskedelemben dolgoztam. Csak nem értem, hogy ehhez nekem miért kell az asztalt verni, esetenként a Fogyasztóvédelemmel "fenyegetőzni".
Imy #4678, nem kaptam automatikus értesítést, természetesen minden mappát megnéztem.
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
Marosko
csendes tag
válasz KaitouP #4680 üzenetére
Nem biztos hogy a box volt tele, lehet millio logisztikai problema(és van is), a rendszer nem ajánl fel orvoslást.Az Alza raktari egységei nagy mértékben automatizáltak főleg ami a kisebb cuccokat érinti, a rendszer saját maga dönti el mikor töröl egy megrendelést vagy mikor nem illetve milyen okból(ez valszeg nem tartozik az ügyfélre) vagy nem annyira ruglamas a rendszer hogy indokot közöljön mert milyet is valójaban...hogy a raktaros felboritotta raklapot a cuccokkal, ez végett lekéste a kamiont, az összes többi sorban váró megrendelés pedig elé került.Ilyenkor kerül képbe az ügyfélszolgálat, hátha tudják orvosolni a problémát.De ez is olyan dolog ha tapasztaltabb kapja az emailedet akkor tudja, ha kevésbe tapasztalatabb akkor meg nem.
-
lafaty80
őstag
Az csak nekem új, hogy a rendelésnél ha fizetés módját változtatom, minden esetben 490Ft-ot odarak az árhoz? (Paypal, google pay is pl ingyenesnek van írva, de odateszi az ősszeget, amikor kiválasztom)
Cuccaim: https://kit.co/lafaty
-
lafaty80
őstag
válasz lafaty80 #4682 üzenetére
Megoldódni látszik. bár érdekes a szituáció:
- böngésző cache törlés hozott csak változást
- most nincs paypal már az elérhető opciók között, maradt a google pay (de nem lehet vele fizetni, legalábbis nekem ezt írja)
- így az ingyenes jelölések már ingyenesek a rendelésnélCuccaim: https://kit.co/lafaty
-
KisBundi
őstag
Sziasztok! Alza még mindig szórakozik azokkal akik nem az eredeti tulajdonosok? Magánszemélytől vásároltam, de lehet gondok lesznek a termékkel.
-
ScomComputer
veterán
válasz KisBundi #4684 üzenetére
Erről már volt szó,itt van hivatalosan az alzától....
[link]
De bemásolom ide, ha más is keresné,nem kell annyit visszaolvasni:"A termék második (vagy többedik) tulajdonosaként az alábbi dokumentumokra lesz szüksége a garanciális ügyintézés lefolytatására:
- Számla (az első tulajdonostól tudja beszerezni, vagy az Önt megelőző tulajdonostól, ha rendelkezik azzal)
- Adásvételi szerződés (melyen szerepel a számla sorszáma és az adott termék szériaszáma)
- Meghatalmazás az első tulajdonostól, hogy eljárhasson garanciális ügyintézéssel kapcsolatban (melyen szerepel a számla sorszáma és az adott termék szériaszáma)A fenti dokumentumok birtokában budapesti bemutatótermünkben van lehetősége a terméket leadni garanciális ügyintézésre, az üzlet nyitvatartási idejében.
Ha a fenti dokumentumok nélkül kerül be a termék reklamációs ügyintézésre üzletünkbe, akkor az eredeti vásárló kerül kiértesítésre a szervizelés eredményéről, és a csere/javított termékről, vagy az esetleges visszafizetésről is ő kapna tájékoztatást."
[ Szerkesztve ]
-
chege
aktív tag
Sziasztok! kb ~2 hete visszavittem egy monitort, aminek alsó részén (kb 3cm magasságig) bekapcsolás után pár percig csíkok jelentek meg, majd eltűntek. Valószínüleg bemelegedett és utánna már nem volt gond vele. Viszont garancia még volt rá, és gondoltam vissza viszem mielőtt rosszabb lesz. Viszont van olyan érzésem, hogy nem mindig jön elő a hiba és így azt mondják rá hogy jó.... Ez esetben mit tudok tenni? Videóm van róla pl. azzal tudok valamit kezdeni szerintetek?
Jelenleg a rekalmáció státuszánál "Tesztelve" szerepel.
Ez mi jelent? Érdemes valahol érdeklődöm, vagy várjak?Köszönöm előre is!
-
Kaci84
őstag
Hali, a 27e Ft feletti ingyen szállítás van még?
-
mike1334
veterán
Alzánál a futárszolgálat hogy megy? He a megjelenés napján hozza a játékom, akkor pont dolgozok, 5 előtt nem is érek haza. Lehet velük beszélni, hogy másnap hozzák, vagy aznap, de este?
Mi van, ha nem tudom átvenni, amikor kihozza? Előrendelés, ezért az alzabox nem játszott......unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!
-
Core2duo6600
veterán
Hello,
Egy ternéket az Alza box ba kértem, de csak online tudtam fizetni.
Pár hete egy korábbi rendelésnél, nem kellett online,
hanem a box terminálja segytségével ugyanúgy bank kártyával fizettem.
Ez valami ujdonság ?Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
fatal`
titán
válasz Core2duo6600 #4695 üzenetére
Hali,
Nem, mindig lehetett a boxnál fizetni kártyával, a legelső Alzas rendelésem úgy vettem át, 2018 elején.
-
#24845312
törölt tag
válasz Core2duo6600 #4695 üzenetére
A múltkor ugyanígy voltam, AlzaBox-ba szerettem volna rendelni, de csak előre fizetést engedett a rendszerük. Korábban pedig biztosan lehetett utánvéttel is rendelni AlzaBox-ba.
-
#24845312
törölt tag
Én konkrétan egy videokártyát szerettem volna rendelni, de ha kiválasztottam az AlzaBox lehetőséget, akkor inaktívvá vált az utólagos fizetés lehetősége, tehát csak előreutalással, stb. lehetett volna megvenni, utólagos fizetésre lehetőség nem volt. Sem AlzaBox, sem futár esetében. Ilyent még életemben nem láttam egyik bolt esetében sem, korábbi rendeléseimnél ilyen az Alza esetében sem volt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- Milyen légkondit a lakásba?
- bambano: Bambanő háza tája
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- World of Warships
- További aktív témák...
- MSI MAG274QRF-QD QLED Gamer Monitor!27"/2k/165hz/1ms/Freesync-Gsync/Type C/Konzolhoz is/Beszámítás!
- Sennheiser Epos H3 White Gamer Fejhallgató Eladó!
- Hisense 50A6BG 4k Smart TV!50"/4k/DOLBY VISION/10bit/Game Mode/ALLM/Beszámítás!
- Dell S2421HN Full HD Led Monitor! 24"/1920x1080/IPS/75hz/Freesync/Fehér
- Dell S2721DS 2k Monitor!27"/IPS/2560x1440/75hz/Freesync-Gsync/Fehér/Beszámítás
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest