Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz Jakuskacsa #73027 üzenetére

    80k-ert tudok egy komplett 4WD Tempra-t... az a Tipo sedan-ja
    abban ott van 4WD-s elso futomu segedvazkeret meg a teljes hajtas is :DDD

    egyebkent meg a digo verdakat eleg olcso is tunnerolni
    a 2.0 16v TC motor gyari fotengely hajtokar mechanizmusa 4-500loerot siman elbir, a dugot kell csak cserelni kovácsoltra 350lo felett, de az itthon a nevedre szolo kiskerbrutto szamlaval 140k, meg kb 80k hozza a profilos hajtokar, ha ugy erzed
    a 2.0 20v-be kell a hajtokar is meg a dugo is, meg ugye ott 5 henger van eleve, annal ez kb 290k egyutt

    de ez meg mindig messze olcsobb, amiket a japan meg a jurgen vasakra ki lehet szorni, mert ott meg a csapagyhazak meg a hengerfejcsavarok is hokik, meg a blokk is alu, es meg kell mereviteni, meg acelhuvelyezni... pl csak ez utobbi magaban 400k-s tortenet egy Hondanal
    es akkor meg a feltengelyek olyanok melle, hogy rohogogorcsot kapsz kb egy digoverda feltengelye utan, ha ranezel, abbol is egy rendesebb fajta komplett feltengelypar 12ho "no-ask" garival majdnem 500k
    digoba meg jo a gyari a Bardi-bol csuklonkent 16k-ert, azaz szumma 70k

    pl hengerfejcsavarbol a VAG TDI-k 10-s t hasznalnak, az ARL motorkodos 150lovasban van csak 11-s csavar gyarilag
    a digo JTD-ben 12-s csavar van a legfapadabb verzióban is, nincs is vele baj
    az inercialis ero es az un "Clamping force" az az atmero 4. hatvanyaval novekszik (azonos anyagminosegnel maradva), azaz a 10-s helyett a 12-s csavar kb 80-90%-l erosebb, de a 11-s kb 40-45%-l

    meg japoknal 18-s a dugattyucsapszeg meg a tunner valtozatoknal mar vmikor 20-s is van akar, a PuntoGT-ben 22-s a gyari, ez ugyanez a 22-s van a 1.4 70lojjos Tipo-ban is, meg hajtokar is ugyanaz, ergo, ugyanaz elbirja az is, mint a PGT-é is, meg a fotengely is egyezik
    gyari hajtokarral meg fotengellyel felmentunk 300lo fole 2bar-s toltonyomason 8000rpm fole forgatva
    olyan hajtokar van benne, hogy az evitzedek ota Opel tunner havercsavo is amikor meglatta, kiguvadt a szeme
    aszondta, b+ ertem mar nektek miert nem kell kicserelni a motor belet tobb szazezrekert

    havercsavoek multkor csinaltak egy 3.0-s BMW turbositasat, ott is dugo-hajtokar ki, nezi a tulaj a munkaasztalon kicsit odébb az egyik PGT hajtokart, amikor odajott konzultalni...:
    -ez megy majd bele?
    -neeem, az egy Punto gyarija
    -ez egy Puntoé? es melyik az enyém?
    -hat, az ez (ahhoz kepest hurkapalcika szárú)
    -miiii? ez? :F egy szaros Punto-ban meg ez a gyari? :Y en meg 150k-ert vehetek 6db H-profilos hajtokart?
    :DDD

    gyorsulasin is halalba szopattuk a hondasokat a szaros puntokkal, olyanannyira, hogy 2 ev alatt 2x volt kategoria modositas a javukra, eloszor a ccm lett csak feljebb tolva, a masodik az mar ugy sikerult, hogy a Punto-k egy kategoraival a hondak felett mennek az 350/370Z, M3, M5-kkel

    [ Szerkesztve ]

    több drón kell ;P

Új hozzászólás Aktív témák