- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Mobil flották
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
ma A megszokott konstrukciót, vagyis pedálszenzort és hátsó agymotort kínál a Touroll, nincs benne semmi rendkívüli, de kedvező az árfekvése.
-
Leszavazta az ötleteket az Amazon, de jöhet az AI-alapú, havi díjas Alexa
it A befektetők a cég kérésére minden fontos és jelentősnek tűnő javaslatot elutasítottak. Jöhet azonban a havi díjas, AI-alapú Alexa.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz AsakuraDave #3002 üzenetére
A Surface Format Optimization még a régebbi DirectX 9-es játékokra van. Az Xbox 360-as időkben több játék az R11G11B10 render targetekre volt tervezve, mert ezt támogatta az Xbox 360, de PC-n ez hiányzott a DirectX 9 API-ból. Emiatt PC-n FP16 render targetek voltak alkalmazva, csak nem ehhez tervezték a játékot. A hardverek viszont támogatták az R11G11B10 render targeteket, így az AMD és az NVIDIA a fű alatt csinált egy cserét a driverben, így a játékokat mindenképpen R11G11B10 render targetekkel futtatták, amellett, hogy FP16 render targetek voltak előírva a programkódban.
Ez bizonyos körökben felháborodást keltett, így az AMD még sok-sok éve úgy döntött, hogy ezt a kényszerítést kikapcsolhatóvá teszik, így a felhasználó eldöntheti, hogy él-e ezzel az optimalizálással, és a konzolokhoz tervezett rendszerrel futtatja a PC-s portot, vagy úgy, ahogy a PC-s portot tervezték. Az NVIDIA driverében is benne volt ez, csak nem tudtad kikapcsolni opcionálisan.
Az újabb DirectX verziókban már van R11G11B10, tehát a meghajtóoldali optimalizálás, illetve maga a kapcsoló értelmét vesztette. Az NVIDIA kiszedte egy-két éve az optimalizálást, míg az AMD meghagyta a szabad választás lehetőségét, hátha valaki futtat valami régebbi DirectX 9-es címet futtat, és dönteni akar arról, hogy milyen render targetekbe szeretné, hogy dolgozzon a program.
A Tesselation Mode, az egy tesszellációs optimalizálás. A meghajtó oldalán kontrollálni lehet a tesszelláció működését. Az AMD optimized különböző programspecifikus profilokat használ, amit az AMD kézzel állított be, hogy leszűrje a hardver a túl pici háromszögeket generáló tesszellálást. Ennek azért van lényege, mert ha a háromszög túlságosan kicsi, akkor csak számításokat pazarolsz rá, de haszna valójában nincs, sehol sem jelenik meg információként. Ezzel úgy lehet teljesítményt nyerni, hogy közben nincs látható hatása a képminőségre. Manuálisan is be lehet ezt állítani, de ott már a felhasználó szabad kezet kap, és az már okozhat képminőségromlást.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
Relatív gyári teljesítmények:
● RX 6400-hoz képest
● RX 6500 XT-hez képest
● RX 6650 XT-hez képest
● RX 6750 XT-hez képest
● RX 6950 XT-hez képest
Fogyasztási keret állításához:
● MorePowerTool
/link a weblap közepe fele/
● MorePowerTool leírás/guide, mit hogyan, miért !!!
Aktuális AMD driver:
● AMD.com
EXCEL-tábla topiklakók méréseivel:
● [LINK]
- Házimozi belépő szinten
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Senua’s Saga: Hellblade II teszt
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Kés topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen