Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mimic1979

    aktív tag

    válasz Z10N #4027 üzenetére

    Senkit nem minősítek "mezei usernek", ha ennek vetted én kérek első körben elnézést.

    A kerek történet alapján neked volt igazad, mivel vissza igazolták manuálisan a rendelést, (nem automata e-mail). Ez esetben a forgalmazónak kötelessége ez után annyiért kiszolgálni. Automata e-mail esetén NEM! (ezt másnak írom, nem kifejezetten neked) Az automata e-mail ("megrendelését fogadtuk, stb), nem minden esetben minősül szerződésnek.

    Effektív nem kizárólag minőségi probléma alapján lehet a "békéltető testülethez " fordulni.

    Az meg hogy ki mekkora összegnél hajlandó "bukni" az mindig azon múlik hogy egymás között milyen a kontaktus, persze a jogi részt tisztázva.
    Volt rá a mi életünkben is hogy teljesen ingyen adtunk át egy terméket az ügyfélnek , azaz nem kellett semmit sem ki fizetnie, illetve volt olyan ügyfél is akinek azt mondtam a végén hogy ne haragudjon de ne vásároljon tőlünk, inkább vegye meg máshol.

Új hozzászólás Aktív témák