- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Magisk
- Redmi Note 13 5G - fogyókúra után
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- iPhone topik
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
it A SoftBank szerint nehéz a munkája a call centerek dolgozóinak, ezért olyan AI-megoldásokkal segítenének, amelyek az ideges telefonálók hangját egyszerűen átalakítják nyugodt stílusúra.
-
Hardverek pünkösdre
ph E-book olvasók, komponensek és perifériák kerültek hétvégi összeállításunkba.
-
Mobilarena
Játékajánló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Amur
addikt
válasz S e t h #30007 üzenetére
Ez a rész durva:
"az Activision egyik fejlesztőcsapata olyan szabadalmi kérelmet adott be, ami egy algoritmussal szándékosan rossz játékélményt adna a játékosoknak, ezzel ösztökélve őket, hogy költsenek valódi pénzt a játékon belül. A technológia lényege, hogy az online lövöldözős játékokban olyan algoritmus alapján sorsolná össze a játékosokat, hogy a gyengébbek mindenképpen náluk erősebbekkel kerüljenek szembe. Ez eddig úgy ment, hogy a gép képességek, internetkapcsolat, ismerősök alapján rakta össze a játékosokat egy meccsre. A két évvel ezelőtt benyújtott, majd nemrég megkapott szabadalom viszont azt csinálja, hogy egy háborús játékban egy kezdő, távcsöves puskás játékos ellen berak egy sokkal magasabb szintű, jobb és erősebb távcsöves játékost, ezzel arra ösztökélve a gyengébbet, hogy a folyamatos vereségek és összehasonlítgatás miatt pénzért vásárolt képességekkel próbálja meg felhozni saját magát az ellenfél szintjére. És itt még nem áll meg a dolog, a technológia azt is érzékelni tudja, hogy melyik játékosnak milyen digitális tárgyakat promózzon a játékon belül, így szinte sulykolva azt, hogy költsön még több pénzt. És ami a legborzasztóbb: a rendszer arra is képes, hogy a játékost olyan online mérközésbe sorsolja be, ahol a frissen vásárolt fegyvere, eszköze feltűnően hatékony, ezzel azt az érzetet keltve, hogy megérte pénzt költeni a játékon belül."Ehhez hasonló algoritmus szerintem jópár mobil játékban benne van. Benne is lehet, mert 2 éve szabadalmaztatták.. Mikor pl. felvetettem hasonlóan ezt a clash royale topicban, elég sokan helyeseltek.(igaz voltak páran akik szerint nem érdeke a kiadónak ezt tenni, mert a sok negatív élmény csak kevesebb játékra sarkal. Nos ez itt megdől! Pláne hogy a játékok eleje mindig könnyű, tehát elhiteti hogy tudod ezt jól csinálni, és már ott függővé tesz.)
Youtube csatornám: youtube.com/c/AmurRajadasha =**=Minecraft és android gameplay=**=Az avatart Stonefortressdragon készítette https://www.deviantart.com/stonefortressdragon
Új hozzászólás Aktív témák
Androidos játékok
● Tilos a warez!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen