Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • WhiteWalker

    nagyúr

    A Mighty Doom loot rendszere elég "érdekes".
    Konkrétan nem dobja be addig egyik tárgyból sem a harmadik egységet , hogy meglegyen a fejlesztéshez szükséges három darab , amíg nincs meg mindenből a kettő darab. Ha ez megvan , utána már nem tudja vissza tartani a hiányzó harmadikat ...

    A másik , ez a "kábulás" (stragger)
    Az elején elég sűrűn beadja , főleg ha megvan a perk is hozzá , aztán később , ahogy haladsz az adott pályán előre , hiába fejleszted ezt , a harc közben szinte már alig "kabulnak" be a szörnyek .
    Főleg akkor érdekes mikor a pályán garmadával vannak , kellene a gyógyulás a glory kill után és mégsem kábulnak be a lények...
    Mintha direkt ezt is vissza tartaná a játék.

    Nagyon elveszi a kedvem hogy játszak vele...
    Másnak is feltűntek ezek?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák