Hirdetés

Aktív témák

  • edgR

    őstag

    válasz Cybertrone #30982 üzenetére

    igenis jogos az effele velemenynyilvanitas.
    azt azert ne felejtsuk el, hogy nem egy garazsvallalkozasrol beszelunk. ezek az emberek dollar milliokat zsebelnek.
    nezzuk, hogy cserebe eddig mit is kaptunk eddig (most szigoruan a supportra koncentralva).
    1. - hazugsagokat
    2. - megszamlalhatatlan kesest, kezdve a a betatol egeszen a karkandig
    3. - bugok tomkeleget, amibol (a hetkoznapiakbol) alig orvosoltak nehanyat, meg mindig hemzseg a jatek a bugoktol
    4. - "Thanks for contacting us, sorry for this inconvenience." -fele uzenetet, nehany megoldassal a live supportnal

    DE meg ezt is leszarna az ember, ha - ismetlem - egy garazsvallalkozasrol lenne szo.
    emlekeztetnelek, hogy ez a ceg nehany honapja meg azt igerte nekem a honlapjan, hogy a legnagyobb erossege a support tevekenyseg.
    ettol a jatek meg zsenialis, de ebbol is latszik, hogy onmagaban semmit nem er, ha a support szar.

    ergo en, amikor hazaverek a melobol, nem azt szeretnem latni a BattleLog Game Managerben, hogy "... something went wrong" (ennel mar csak az lenne szanalmasabb es "informativabb" hibauzenet, ha elkuldene az anyamba, es megkerdezne, hogy mi a turoert akarok en ezzel jatszani).
    es valoszinusitem, hogy nem csak nekem van ezzel problemam. ha megis, remelem nem veszed sertesnek (felteve, hogy nem kapsz a kommenteid utan jutalekot az ea-tol).. ha kapsz, szolj nekem is, mert olyan sok penzt ilyen keves meloert soha nem kapnek :)

Aktív témák