Hirdetés

Aktív témák

  • BandiHUN

    veterán

    Iszonyat béta ez a béta még...
    Első kör után rövid tapasztalat:lövés ugyanolyan fos,mint a bc2-ben,ha pumpálsz,hal az ellen,ha folyamatosan lősz,több kell.Csak nem elvesznek megint a golyók?
    A pálya összevissza akadozik,ha az ember először jár arra,60-70fps-ről 0-ra akad be,ha lelőnek,és ugyanarra mész,akkor már kutya baja sincs...nincs megcsinálva jól az előtöltése a mapnak,lényegében reménytelen előretörni,mert minél gyorsabban rohansz bele a sűrűjébe,annál jobban akadozik.Ne mondja senki,hogy ez proci,mert akkor nem lenne 60fps ott,ahol már jártam,legyen az bármekkora rész is.
    A map unalmas vacak,a grafika lehet a videón szép volt,de élőben mégjobban kijön a sok egyen szutyok,se nem szép,se nem változatos,szerintem zavaróan NEM élethű.
    Nagy a map,minden 30-as köcsög kempel,akik játszanak,azok lvl1-5ig vannak,vagyis akik még nem szokták az új rendszert,láthatólag ezek alkotják a támadó oldalt,mert a kempermajmok átállnak ugye védőbe.
    Spot gáz,kicsi,a squadnak nem sok előnye van,max a spawn,a minitérkép kicsi és minimális infót ad csak...feliratok kicsik,a gagyi csillogó effekttől alig olvashatók.
    Fegyver összevissza ugrál irreálisan néha,mindigis utáltam az olyan gémet,amiben felfelé húz a célkereszt,reméltem,hogy ilyen már nem lesz,íme itt van egy.Fakk kivan,katonáról van szó,nem civilről,nem reális,zavaró MINDENNEK alácélozni,aki meg majd scriptel/programozható vagy triplagombos,stb.egér,majd lő szépen egyenesen,a többi nemigen fog headshotot osztani,mert annyi golyó kell azért,hogy heregolyón kell kezdeni,hogy szemgolyó legyen killkor :W
    Eddig elég nagy csalódás,erőltetett pályadesign,nem látsz semmit,minden útban van,eloszlik a sok ember,pár kulcshelyen meg direkt szopatva van az ember,mert csak egy kis folyosón jutsz át egy előtte nagy üres tér után.
    Ok,próbáltak erőlködni,hogy majd ez jót tesz a harcnak,de a fenéket,nyílt téren 1-2 ember lézeng,viszont a 2 méteres folyosót meg 5 ellenfél kempeli messziről,és nincs mese,arra kell menni. :W Nesze taktika,felejtsd el.Bc2-ben legalább nyílt terep,és lehetett megkerülni,stb...
    Félek,hogy ez közelsem fog úgy bejönni,mint a bc2,egyelőre babér a kempereknek+a supportosoknak terem,ez utóbbiaknak főleg a támadó oldalon,ugye...a grafikát meg nem értem,annyira zagyva és furán textúrázott minden,hogy nincs az embernek térérzése,alig tudni megkülömböztetni,mi az,amit lát az ember,mi milyen messze van,erre jön az amúgyis regeteg látótérbe eső vacak,a hülye tűz-füst,szikrázás...másik jó poén,amire remélem lesz opció,hogy nevetséges a látás "átfókuszálása" ilyen szinten,vicces,amikor valami kis vacak kiáll közel,néznék meszzire,erre a majom katonám ráfókuszál egy fűszálra is,nehogy lássak messzire,ahogy nézelődik az ember,össze-vissza váltja a fókuszt,homályosítgat,az ember reflexből is dörzsöli a szemét,hogy mi van :W

    Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam

Aktív témák