Hirdetés

Aktív témák

  • BandiHUN

    veterán

    válasz Mukorka #9005 üzenetére

    No hát a flashlight az remek :W Lerakom a medipakkot,erre 3 előrébb levő kolléga elindul gyócceré',hátrafordulnak,de persze mindhárom lámpával... :W

    Egyébként vicces,hogy "le lett írva,hogy kelleni fog 4 mag"...szerintem ez nem pótolja az optimalizálást,konzolon nincs 4 mag,a bc2-re sem volt,a fizika meg ugyanannyi,mert nem a proci adja a robbanás szépségét,hanem a vidkari,vicces is lenne,hogyha lowon nem lenne annyi repesz,vagy kisebb lenne a kráter vagy akármi.Ergó a graf beállítással nem változhat a játék maga,ha valami felrobban,ledől,akkoris ugyanaz van mindenkinek.Ráadásul én fizikának sem nevezném azt,hogy olyan események történnek,azok is csak bizonyos dolgokon,amik előre megtervezett eredményt adnak,mit kell ezen matekozni?
    Mint a BC2-ben is,hogy a házfalak teljesen ugyanúgy lyukadtak ki,és csak bizonyos helyen,ugyanúgy dőlt össze a ház,ezt ugyanúgy le lehet animálni,mint ahogy a codban mindig ugyanúgy robbannak fel az autók.
    A fizika az ott kezdődik valahol,hogy Crysis,nem ezekkel...vagy ott van például a Red Faction-sorozat,ahol annyi fizika volt,hogy örök lőszerrel még saját útvonalat is csinálhattál rakétavetővel,lényegében bárhol,bármit irtva,és én a RF2-vel még 1 magos P4-el játszottam...sőt szerintem az Armageddonhoz sem kell 4 mag ugyanúgy,pedig az RF-ek ténylegesen a rombolásra vannak kihegyezve.

    [ Szerkesztve ]

    Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam

Aktív témák