Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • Hooper

    őstag

    válasz Hooper #29475 üzenetére

    Patch és egy kör CQC után azt kell h mondjam eddig jót tett (kivéve az első fagyás).
    Amit kiemelnék:

    •Taktikai fény ereje csökkentve - akár ki is kapcsolhatnák
    •Csökkentették az IRNV hatókörét - örülünk! bár volt hogy én is használtam amikor szinte minden ellen ezzel ment.. kb felért egy WHval.. kipróbáltam most nagyobb pályán.. szinte semmit nem látni vele..pápá IRNVs LMG lámák :DDD
    •At mine (akna) 20 mp után eltünik, ha meghal az azt telepítő engineer. - szvsz ezért kár :(
    •Növelték a nagy kaliberű sniper golyók hatótávját - ennek is ideje volt, bár +sebzés se ártana, szerintem nevetséges néha.
    •gyengült az AA végre
    •csökkentették a pontosságot minden fegyver esetében atomata tüzeléskor - észrevettem :D de ez is csak pozitív szvsz
    •Megnövelt pontosság hosszú sorozatoknál bipoddal használt LMG esetén - szaporodjanak a kemperek :((
    •Csökkentették a 12g FRAG shotinál - ideje volt.
    •megnövelt flare reload!
    •jobb JET ágyú végre heli ellen - repkedek néha de simán minigunnal eddig nemsok hasznom volt, most rágyúrok, hátha :D
    •Növelték a Stinger rekéta erejét repülőkkel szemben!
    •növelték az M416 esetében recoilt - :F nem mintha sokat használtam volna de az maradt meg h szór mint a malac így is...
    •Változott a repülhető magasság Noshahar Canals - nem is értettem eddig mi volt az a max 200-250meter :P
    •megnövetl mortar reload - sajnos ez sem tántorítja majd el a sok mortarost ha elkezdnek csoportos kerty partyt rendezni :(

    Ja és végre ledől a torony caspianon! :DDD
    biztos emiatt volt majdnem 4 giga :D

    szerk: nekem nem tűnt fel hogy "atomhentelő" lett az RPG, marad a 2-4lövés tankba...

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák