Hirdetés

  • Ghost of Tsushima technikai teszt

    gp A Ghost of Tsushima a Sony eddigi legnépszerűbb PC-s átirata, mely megelőzte még a God of Wart és a Spider-Mant is. De vajon maga a port is hozza az ehhez illő technikai minőséget?

  • AMD Radeon undervolt/overclock

    lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...

  • Nokia 3210 - felélni az örökséget

    ma A HMD ismét elővett egy klasszikust, hogy újra kiadják. De ismét csalódás lesz azoknak, akik az eredeti modellt is használták. És lehet, hogy másoknak is.

Új hozzászólás Aktív témák

  • q13579

    senior tag

    válasz Stunts666 #20077 üzenetére

    Ész nélkül repülni?? :)

    Most gyakorlatilag arról szól a heli, hogy menekülsz. Az attack mindenképp. Nem az a kérdés, hogy kit lősz ki, hanem, hogy téged mikor és ki lő ki..

    Komolyan, lassan olyan szinten lesz a heli, hogy már azért pontot kellene kapj, ha egyáltalán levegőben tudsz maradni. Elkezdhetne számolni másodpercenként 1 pontot, mint pl zászlófoglaláskor :D.

    Amúgy ha már ennyire legyengítették magát mind az aktív, mind a passzív védekezés miatt, akkor legalább a támadópotenciálják nem kellett volna totálisan kiherélni...

    Elfogadnám nagyjából ezt a sebezhetőséget, ha ez visszafele is működne. Tehát ha mondjuk egy páncélost ki lehetne szedni mondjuk egy 8-10 telitalálattal. Vagy ha pl a gunnernek alapból lenne TV missle-je. Ez esetben távolabbról is lehetne alakítani.

    De így... Csak akkor van esélyed pontokra, ha közel mész. Ha viszont közel mész, elég lesz lassan, ha megdobják egy gránáttal...

Új hozzászólás Aktív témák