Hirdetés
-
Három éve fontos döntést hozott az AI-ról az Apple
it A Bloomberg szerint saját chipekkel működtetné az AI-szervereket az Apple.
-
Módosít a memória sebességének jelzésén a Microsoft
ph A Mhz megy, a MT/s paraméter pedig jön, amitől kevesebb félreértést várhatnak a gyártók.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
OFF beszélgetős topic nyílt, a nem Battlefield 4 témákról kérjük, hogy ott beszélgessetek, ez a téma maradjon meg szakmainak! Cheatek a topikban szintén tiltottak!
Kérlek olvasd el mielőtt kérdezel, köszönjük!
Új hozzászólás Aktív témák
-
q13579
senior tag
Sziasztok!
Eddig minden BF részt megvettem, mostanra azonban elég kevés időm maradt játszani, de szeretném ezt is kipróbálni. A BF3 óta semmit nem fejlesztettem a gépemen és egyelőre, tekintve, hogy alig játszom, nem is szeretnék.
Mit gondoltok, egy low-medium grafot el fog bírni ezzel a konfiggal?
AMD phenom X4 955 3,2 Ghz
2 x 4 gb 1800 mhz RAM
Sapphire Radeon 5770 HD 1 Gb vgaNyílván itt a vga lesz a szűk keresztmetszet...
Előre is köszönöm a tanácsokat. Fontos lenne, mert ha sokat kellene ráköltenem, a játékra sem fogok beruházni.
-
q13579
senior tag
Sziasztok!
Konzolokszervize-ből rendelném a deluxe edition pc-re 11.990-ért, elméletileg meg is hozzák holnaputánra.
A kérdésem viszont az lenne, hogy ha a pcguru-ról rendelném a Battlefield 4 + premium + 3 havi előfizetést 17.490-ért, az mikorra érne ide.
Erről egyébként van valakinek infoja?
Vagy arról, hogy hasonlóan kedvezményes árért lehet-e máshol alapjátékot + prémiumot vásárolni.
Köszi előre is a segítséget.
-
q13579
senior tag
Hát gyerekek .
Engem ez eddig nem győzött meg...
A pályák túlságos keszekuszák, egyszerűen bárhonnan jöhet enemy. Iszonyat káosz az egész.
Ahogy látom, nagyon hasznos lenne, ha csapatokban mozognánk, viszont a playerek 80%-a ezt le...ja teljesen. Mindenki futkározik ide-oda....
A jet-ek és helik kezelése szerintem rosszabb mint a bf3-ban volt. Nagyon statikusak...
-
q13579
senior tag
válasz devilinsid3 #15942 üzenetére
Igen, ez a bajom, hogy egyszerűbb... Még arcade-osabb az egész. A BF2-ben nagyon finoman lehetett irányítani, a BF3-ban ebből picit visszavettek, most viszont azt érzem, hogy jóval egyszerűbb vezetni, viszont olyan manőverekre nem képes, mint BF3-ban volt.
De lehet, hogy kiforrja magát.
Ami viszont tényleg idegesítő SZERINTEM, hogy túlságosan is pörgős a játékmenet. Már-már COD-os, MOHAA-s érzésem van néha... Egyszerűen nincsenek "frontvonalak" bármikor jöhetnek a hátad mögött. Persze ezen segíteni fog a pályaismeret. Remélem legalábbis.
[ Szerkesztve ]
-
q13579
senior tag
válasz bombibmw #15949 üzenetére
Igen, eztmár én is tapasztaltam.
A helinek a másik hatalmas baja szerintem, hogy nagyon gyorsan be lehet fogni... Elkezd pittyegni, nincs egyszerűen időd olyan helyre menni, ahol már nem fog be, mert szinte azonnal rádzár. A helis mapok ráadásul nagyon nyitottak, elbújni sem tudsz. Szóval nem lett nagy eresztés...
-
q13579
senior tag
JET bug!
Nem tudom, hogy ez csak nálam jellemző, de ha jet-tel megyek, és nagyon gyorsan váltok irányt, egyszerűen berázódik a kép és olyan, mintha folyamatosan laggolna az egész ezután.
Majd egy idő után ki is fagy a gép, alig tudok 5-10 perc alatt életet lehelni bele. Belefagyhat valamilyen számításba??
[ Szerkesztve ]
-
q13579
senior tag
Van egyébként a spawn rendszerben valami logika egyáltalán infantry mapokon??? Egyszerűen bárhova megyek biztos, hogy hátulról is jön enemy. Én ezt nem értem. Túl gyors minden. Nincs időd gondolkozni sem, vagy figyelni a térképen.
Tág pupillával figyelsz állandóan, hogy ugyan mikor tűnik fel valaki, aki 2 lövéssel leterít. Legyen szó, tankról, infről, heliről. Nem veszem észre, hogy bárki is taktikázna :S. Ez nagyon elszomorító..
-
q13579
senior tag
válasz Tirexi #16020 üzenetére
Igazad van... Teljesen más a játékmenet, mint a BF3-ban volt. A pályák egyébként szerintem nagyon kicsik és fantáziátlanok...
BF3-ban ezerszer jobb mapok vannak, BF2-ről meg ne is beszéljünk.
És mondom, ami piszkosul zavar, hogy nincs lehetőség taktikusan játszani... Nincs időd átgondolni merre és hogyan menj.
Éledsz, mozogsz kicsit, bumm. És kezdődik előlről. Nincs olyan, hogy elfoglaltátok a map egyik felét és nagy valószínűséggel nem fog senki seggbelőni onnan.
Ejtőernyőznek és mögéd ugranak WTF!!Félek tőle, hogy ez ilyen marad. Alig olvasok pozitív véleményt külföldi oldalakon is. Mindenki a katyvaszt említi. Minden túl gyors egy BF-hez képest. Ez a dinamika és játékmód a COD-okra volt eddig jellemző, ahol a kill-en volt a hangsúly, nem mindig a teamwork-on és a support-on.
Ja és még egy kérdés. Nálatok a szerverkereső nem bugos? Hiába jelölöm be, hogy csak a 32-nél nagyobb szervereket hozza, ez berakja a 10-es, 16-osokat is.
Illetve még valami. Sajnos nálam piszkosul instabil. Mindenféle hiba előjött már, a piros fagyástól kezdve a memory leak problémáig. Nagyon hektikus az indítás és működés...
Őszintén szólva ha lenen rá lehetőségem lehet, hogy még ma visszavinném a játékot és visszakérném a pénzem.[ Szerkesztve ]
-
q13579
senior tag
Hogy elejét vegyük a káosznak, nem ártan, ha páran szervezettebben játszanánk. Van már valami szerveződés ph-ok között? Most nem csak klánra gondolok, de egy közös TS, vagy fórum, ahol összeverődnek pár ember, hogy legalább egy szakasznyian legyünk?
-
q13579
senior tag
Emberek, ez egy vicc!
Két napja próbálok játszani a game-mel egyhuzamban pár órát, de nem sikerül fagyás, vagy más hiba nélkül megúsznom szerintem fél órát sem...
Most a legújabb, hogy egyszer csak megakad, hang kiakad és semmi nem történik . Miután kilövöm feladatkezőből, nem indul többet el (program működése leállt, mikor csatlakozni próbálok). Csak a játék telepítésének javítása segít.
Volt már kiakadó memóriahasználat. Volt már vörös képernyő. Volt már sima server drop.
A játék nagyon lassan indul, a szerverek lagosak. Hihetetlen, hogy megint így adott ki valamit a DICE, mi meg ISMÉT vastagon benyaltuk .
Ja és mielőtt bárki rágalmazáson kapna, íme egy cikk:
-
q13579
senior tag
válasz Plezs21 #16366 üzenetére
Sajnos most nálam is ez a hiba jött elő.
X idő után megunja és szépen megakad a game. Csak a feladatkezelővel tudom leállítani.
Figyelem a cpu és ram teljesítményt, de semmi extrát nem látok.
Sajnos ezután a játék már csak újratelepítés után indul el. Úgyhogy most perpill van egy x ezer ft-ért vásárolt játékom, amivel nagyjából 20-30 percet játszok egyfolytában, majd 15 percig újratelepítem .
Eddig nagyon megérte.
-
q13579
senior tag
Ezzel valamelyest vitatkoznék. Mivel egy felhasználó számára legálisan az elérhető windows verzója eléggé korlátozott, értem ezalatt, hogy normális módon gondolom senki nem vesz magának egy rendszerből 3-4 félét, így szerintem a játékot kellene felkészíteni a kompatibilitási problémák kiküszöbölésére.
Tehát annak, hogy van akinél stabilabban működik az ugyanúgy a szerencse kérdése, mint az, hogy nálam ez ennyire instabil (és rajtam kívül még többtucatnyi hasonló cipőben járó delikvens akad csak ezen a fórumon is). (Megjegyzem sem a hardver, sem a windows verzió nem indokolná.)
És sajnos 2 nap alatt bődületesen sok hiba előjött, számtalan felhasználónál, amire még mintát sem lehet illeszteni. Van akinek win7 alatt van gondja, van akinek win 8 és van akinek win 8.1 alatt.
Persze, megértem amit mondasz, előfordul, hogy újra kell rakni valamit, szoktam is, nem szokott problémát jelenteni.
De 2 nap alatt a 4. win reinstallon vagyok túl és eddig mindig belefutottam valamilyen hibába pár órás játék után, ami pedig valamilyen szinten idegesítő .
De a fórum többek között arra is való, hogy ezt a gőzt kicsit kiengedjük és hátha lesz valakinek valami hatásos ötlete, ami megoldja a felmerült problémákat.
-
q13579
senior tag
A játékosoknak azt kellett volna csinálnia, hogy csak az alap játékot veszik meg, a prémiumot nem. Addig pedig egy darab kiegészítőt sem vásárolt volna senki, amíg az alappal ilyen problémák vannak....
Így érzik, hogy egyszerűen ígyis úgyis megveszik. Itt nem a minőségi, TELJES munkán van a hangsúly, nem akarnak már nagyon alkotni, mint anno, a BF1942-vel, vagy utána a korszakalkotó BF2-vel. A lényeg, hogy jöjjön ki időben, előzze meg pl a COD-ot, mert addiktív és rászoksz többek között a statok miatt. Hogy a jobb cuccok, csak marha sok játékkal elérhetőek, így többet és többet akarsz. Tudod nagyon jól, hogy két játékra ilyen kapacitással nem lesz elég energiád. A lényeg, hogy ők legyenek a gyorsabb cukrosbácsik .
Sikerült, benyaltuk . Nálam ez volt az utolsó battlefield, amit megvettem a megjelenése napján. Következővel addig várok, amíg nincs róla egyöntetű pozitív vélemény. Illetve bocs . Nekem már az is elég lenne, ha játszani lehetne vele rendszer problémák nélkül.
Mert őszintén szólva az egy dolog, hogy maga a játék bug-os, vagy itt-ott nem konzekvens, buta az AI, vagy nem elég jó a játékélmény. De az, hogy konkrétan a felhasználók jelentős része még futtatni!! sem tudja gond és macera nélkül, az vérlázító.
Valószínűleg megoldják ennek nagy részét, de ez mit sem segít azokon, akiknek konkrétan órákat vesz el az életükből az, hogy életet leheljenek egy késznek mondott, jóindulattal bétának mondható programra...
-
q13579
senior tag
válasz STC Speed #16504 üzenetére
Igen. Bennem is ugyanez az érzés.
Én hülye egy játék kedvéért teljes oprendszert installáltam újra (már 5 ször...) és most elnézést kell kérnem a BF3-tól... Sosem gondoltam volna, hogy ilyet teszek .
De egyelőre én is hanyagolom, mert nincs kedvem azon aggódni, hogy ugyan 10-vagy 20 perc után fagy le valamiért.
-
q13579
senior tag
válasz Sondi1986 #16526 üzenetére
Én tettem még egy próbát. Formázás, win 8.1 EE fel, origin fel, játék letölt, felrak. AMD legújabb driver fel.
Indítás, beállítások elvégzése (1980x1080 médium). 2, azaz kettő!!! perc siege of sanghai, memory leak hiba . Kifagyott az egész. Mindezt teljesen szűz, csak 3 feltelepített program után!
-
q13579
senior tag
-
q13579
senior tag
válasz SkyS1gn #16569 üzenetére
Úgy értem semmi hivatalos BOCS FIÚK, EZT MOST ELKÚRTUK, de igyekszünk javítani.... Néha egy-egy üzenet battlelog-on, hogy leállnak a szerverek kis időre. De ennyi.
Én legalábbis semmi olyasmit nem olvastam, hogy srácok, látjuk mennyi a gebasz, rajta vagyunk, jöv héten kaptok egy patch-et. Az viszont jön a pofádba, hogy vedd meg a premium-ot is, mert azzal lesz teljes az élmény. Vagy vegyél kapucnis pulcsit, hogy nehogy megfázz a gép előtt mereven tátott szájjal ülve, hogy már megint mitől fagyott ki, dobott ki, állt le, halt meg az 50 eurós bétád....
Nekem speciel ez a hozzáállás nem tetszik. Ha elismerné és definiálná a hibát, akkor a magamfajta tudná, hogy most akkor érdemes próbálkozni, keresni a megoldást, vagy teljesen esélytelen addig, amíg ők nem adnak ki egy patchet. Mert ez esetben kb fognám és unistall. Aztán ha jön a patch, telepítem és megnézem hogy sikerült. De így csak kétségek között vergődsz és 2 óránként próbálsz bár beállítást módosítva játszani, bízva abban, hogy basszus, most hátha nem döglik meg az egész.
-
q13579
senior tag
válasz emiki6 #16599 üzenetére
Én speciel még várnék....
Nekem a battlefield 3 összességében jobban bejön. De én alapvetően repülő és heli fan vagyok. Itt semmi kihívás nincs ezen járművek irányításában. Bf2 volt az igazi, BF3-ban már butítottak egy picit, itt viszont siralmas...
Vissza kellene hozni, hogy pl csak akkor töltődik után a fegyverzet, ha a bázis, vagy anyahajó fölött repültél el... Tehát nem volt, csak limitált rakétád és bombád... Illetve marhaságnak tartom, hogy alapból van radar a repülőn. Ha lopakodókról van szó, akkor miért láthatóak alapból a radaron :S...
A másik. Észrevettétek, hogy nincs felszállópálya?? . Ez csak most esett le írás közben.
-
q13579
senior tag
válasz DjDanee87 #16609 üzenetére
Összetett kérdés...
Egyrészt nem tartom hülyeségnek, legalább van egy hely ezek szerint a játékban, ahol végre nem kell attól tartani, hogy hátba lőnek... Mert ebben a játékban ahogy észrevettem még egy liftben is hirtelen mögéd kerülhet valaki...
Ahhoz, hogy leszedjék őket, végre csapatmunka kellene. Vagy légi támogatás, vagy commandertől tüzérség. Ebben az esetben legalább rá vagyunk kényszerítve egy kis team work-re...
Másrészt azért valamilyen módszerrel illene lenntről is átjárhatóvá tenni, legalább úgy, hogy felrobbantod, átlövöd, stb. Ebben az esetben nyílván észreveszik a fentiek, de legalább nem a semmiből kerül elő valaki a lezártnak hitt tetőn.... Tuti nem lehet valahogy szétszedni?
-
q13579
senior tag
válasz Tirexi #16614 üzenetére
Ez így van...
Meg kell nézni a k/d-ket a körök végén. Ha nincs benn, valami félisten gamer, akkor elég alacsony értékű k/d-ket látni. Rengetek halsz a körök alatt. Nem tudsz óvatosan kinézni egy sarokról, mert tádádá és borulsz, fekszel.
Át kell venni a game ritmusát idővel. Ez már nem a BF2-es, vagy akár BF3-as sebesség, ahol megfontoltad tudtál haladni és bízhattál abban, hogy ha 100 méterről meglát valaki és megsoroz, akkor azért még van esélyed lefeküdni és más útvonalon menni.
Gondoljatok csak bele, milyen volt mikor először játszottatok BF3-ban seine crossing-on, caspianon, grand bazar-on, vagy firestorm-on. Nálam speciel volt húúú meg haaa. Itt most egyik mapon sem volt meg az élmény eddig :S
-
q13579
senior tag
válasz kriszpontaz #16639 üzenetére
Ez baromi jó!
Hogyan tudnám letölteni és használni?
-
q13579
senior tag
válasz Feribacsi555 #16644 üzenetére
Te legalább befejezted a köröket . (Amúgy szintén jogos észrevétel)
-
q13579
senior tag
Jól látom, hogy a claymore sem öl meg egy embert??
-
q13579
senior tag
Halihó!
Történt valami változás az elmúlt 36 órában??
Mert képzeljétek két teljes kört is végig tudtam játszani, vagy másfél óráig hibanélkül futott a game. Csak most akadt ki és fagyott le. De másfél óra megvolt nettóban!
-
q13579
senior tag
Olyat vett már észre valaki, hogy repülőn nincs jelzés, ha befogtak? Csak bekapsz két rakétát és kész... Kilőttek. Még flare-t sem tudsz dobni
. -
q13579
senior tag
-
q13579
senior tag
No, egy kis helikopterezés után megosztanám a véleményem.
A scout heli kezelhetősége szinte megegyezik a BF3-éval. Kicsit arcade-osabb, de sok különbség nincs.
Viszont. Az attack heli egyelőre nagy csalódás. Lomha, és messze nem annyira kellemes kezelni, mint a BF3-ban volt. Olyan, mintha nem lenne tehetetlensége a helinek. Furcsán fog hangzani, de nagyon fenn akar maradni a levegőben, már-már túl egyszerű is vezetni. Viszont ez nagyon visszaüt a harctéren. Szerintem nagyon sebezhető lett az attack heli, nekem speciel még nem sikerült egy az egyben pl AA-t kiszednem vele még 100%-os találati aránnyal sem....
-
q13579
senior tag
válasz Plezs21 #17459 üzenetére
Bocs, akkor rosszul fejeztem ki magam. Ugyanezt tapasztalom én is.
Nem tudod "úsztatni" a térben az attack helit. A tehetetlenséget arra értettem, hogy pont az az, ami miatt be tudtad úsztatni pl egy kanyarba. Úgy érzem, mintha statikusabban tudnám csak mozgatni.
No mindegy, megszokás kérdése lesz ez. Mindenesetre nagy szívfájdalmam, hogy nem esett jól az első pár kör az attack-kal, mert a kedvenc járművem volt az összes eddig BF-ben.
-
q13579
senior tag
No.
Szerintem megtaláltam mi az oka a semmiből jött föld-levegő rakétának. (Mikor ugye a légijárműben semmi jelzés nem érkezik arról, hogy befogtak, csak bekapsz két rakétát).
Egy video róla:
[link]Active radar a neve. A leírás szerint elengedhetsz random két rakétát és ő majd megkeresi magának a célt.... Elég, ha felé megy.
Nagyon okosan ki van találva . A srác az én körömben annyit csinált, hogy az alapbázisáról lőtte a "spawnonoló" légijárművek felé a rakétákat. Rá se kellett zárni, csak elengedte. Azok meg se szó, se beszéd, becsapódtak. Még a lopakódóba is .
-
q13579
senior tag
válasz gali777 #17512 üzenetére
Én is ezt érzem.
Agyaggalamb lövészet az egész. AA ellen egy az egyben esélytelen vagy helivel. Főleg, ha már van active radar-ja. Akkor még az sem ment meg, ha netalán messziről megpróbálod a másodpilotával kiszedetni.
És még egyszer mondom, nagyon zavaró, hogy túl nyitottak szerintem a mapok. Szinte bárhonnan rá lehet lőni a légijárművekre.
A sebzésük meg nevetséges... Scout helivel vagy 4-5 találat kell, hogy egyáltalán kiszedj egy embert. Ez vicc.
-
q13579
senior tag
válasz devilinsid3 #17597 üzenetére
Baromira sajnálom, hogy gyakorlatilag haszontalanná vált az attack heli. Az egyik legerősebb taktikai eleme volt a játéknak mindig is a páncélosok ellen...
Amúgy látszik, hogy elszoktak a playák a taktikus játéktól... Nagyjából a commander utasításait senki nem követi. A squadleaderek esküszöm sokszor azt sem tudják hogy azok...
Szakaszok szanaszét, az 5 játékos sokszor a pálya 4 sarkán... Így adj utasítást commanderként. Hiába mondod, hogy védd az arcvonalat, pl Zavon a két középső, létfontosságú pontot, inkább elmegy partizánkodni és megpróbálja elfoglani a pálya másik végében, az ellenség bázisához közelebbi pontot :S. Természetesen nem sok sikerrel..
Remélem kinövik.
-
q13579
senior tag
válasz devilinsid3 #17637 üzenetére
Igen, ez igaz.
De szerintem van közöttünk nagyon sok, aki pl rengeteget játszott a BF2-vel. Azoknak gondolom nem kell magyarázni, milyen hatalmas előnyt jelentett a commander...
Itt meg még az is nehezükre esik, hogy eflogadják a parancsot. Pedig ezért még pont is jár :S. Komolyan mondom a 80% szerintem azt sem tudja, hogy mi az a szakasz és mik azok a nyilak a pontokra. Nem szól az egész másról, mint a fragvadászatról.
Én volt hogy egész kör alatt két pont között szaladgáltam, mert a commander azt kérte. Szerencsére a szakaszom szintén. Meg is volt a két középső pont Zavod-on szinte végig...
Pont ettől lenne többek között a battlefield battlefield...
-
q13579
senior tag
válasz devilinsid3 #17666 üzenetére
Szerintem a csapatokat itt is nagyon hatékonyan tudja a megfelelő helyre irányítani. Illetve UAV-t irányíthat egységek fölé, supportot dobhat nekik. Szerintem ez igenis hatalmas segítség tud lenni pl egy pontfoglaláskor. Ha tudom hol az enemy, bizony óriási segítséget jelent.
Sokkal ütőképesebb egy olyan csapat, amely követi a JÓ commander utasításait, mint az, amelyik össze vissza szaladgál. Főleg 16-os csapatnál, ahol egyszerűen nincs esély minden pontot tartani, muszáj frontvonalat kialakítani és védeni azt...
A térképen kiválóan látszik, hol vannak, illetve előreláthatólag hol lesznek az ellenséges egységek. Ezt a földről nehéz kiszúrni, ha nem közvetlenül körülötted folyik az esemény.
Illetve azért ne felejtsük el, hogy ott van a cirkáló rakéta. Baromi ütőképes kis eszköz, ha meglátod, hogy éppen zászlót foglalnak, közepébe nyomod, nagyon valószínű, hogy megvédted a pontot...
De egy kérdés! Commanderként tudsz spottolni enemy-t direktbe? Mert nekem még nem sikerült. BF2-ben emlékszem, hogy ha észrevettem, akkor tudtam a többieknek jelezni, hogy ott van. Most ezt csak UAV-vel tudom elérni, illetve infantry scan-nel. De én random perpill nem tudom spottolni.
-
q13579
senior tag
válasz xavix13 #17720 üzenetére
Enyhén szólva is sebezhetőek lettek a járművek. Földiek, légiek egyaránt. Simán ki tudok szedni anti-tank-kal bármilyen járművet, ha nincs totál nyílt terep. Ha tudok bújkálni egy kicsit, 4-et simán beleeresztek. Főleg, hogy elég felé lőni és eltalálja . Vicc....
Komolyan már sokszor LAV-vel sem merek közelebb menni, mert tuti ugrás lesz a vége, ha van ott engineer. Ráadásul szánalmas ezen járművek sebzése is. AA-gun-nal pl nem elég szerintem 4 találat egy emberre. (Snipereket akartam leszedegetni, de csak az x-et láttam, egyszerűen nem akart meghalni).
Scout helivel ugyanez a helyzet. Ha meglátom a helit, inkább megfordulok és megpróbálom kilőni, mert tudom, hogy 4-5-ször el kell találnia, az meg annyira nem egyszerű, mint amennyire elsőre hallani.És ugye akkor még ott a korábban tárgyalt active radar az AA-ra, amivel ugye elég kilőni két rakétát, ami majd célt keres magának . És ugye ezt a légijárműben nem jelzi semmi.
Az a gond, hogy ilyen butaságokkal elérik, hogy mindenki tudjon mindennel játszani. Elmosódnak a különbségek, egy bizonyos "szint" elérése után már nem tudsz egyszerűen jobb, gyorsabb, pontosabb lenni, mert ezt nem engedi a technika.
A battlefield-nek pedig pont az a lényege, hogy ne legyen mindenki mindenben pro. Legalábbis átlagos játékos ne érthessen mindenhez szerintem. Ahhoz igenis baromi sokat kelljen játszani, ilyesmikkel ne könnyítség meg a kezdők dolgát. -
q13579
senior tag
válasz LamaCube #17737 üzenetére
A BF3-ban is meg volt a légijárművek hatásos ellenszere. A hangsúly itt is a csapatjátékon volt. Ha volt legalább egy snipa, aki jelölte őket, JAVELIN-nel simán szedhetőek voltak.
Ha meg ez nem volt, AA biztosan volt. Ott csak zoom kellett és gyönyörűen lehetett határt szabni a levegőben levőknek....
Viszont itt ugye max a pálya felééig tudtál hatékonyan "arcoskodni". Nem biztos, hogy leszedted őket, de elriasztottad, azt tuti. Heli bekapott egy sorozatot, inkább visszafordult és fedezékbe vonult.
Itt sajnos erre rohadt kevés a lehetőség. Ha egyszer elkezdtek kóstolgatni, majdhogynem onnan nincs visszaút. Ha szerencséd van, akkor el tudsz bújni. De, hogy visszalőjj és ne adj isten kiszedd, mielőtt téged szednek ki, ESÉLYTELEN!
Feltételezem finomítanak majd ezen, a BF3-ban is voltak azért nagyobb változások. Az erőviszonyok még nem kiegyensúlyozottak.
-
q13579
senior tag
válasz nanorambo #17762 üzenetére
Igen. Érdekes, de akik azóta követik a BF-eket (főleg, akik még az 1942-vel kezdték) tudják nagyon jól, hogy grafikán kívül semmilyen téren nem sikerült még überelni.
Mekkora ötlet volt pl, hogy légi járműveknek vissza kellett menni mindig a homebase-re lőszerért... Nem töltött után automatikusan, szépen keresztül kellett repülni a kifutópályán. .
Vagy a rakéta, amit kilőttél és utána tudtál még irányítani... Nem automatán ment a célra, úgy, hogy még rá se zárt arra....
Jaaaaj, kár is volt felhozni, offba is rakom a hsz-t, nem akarom fájdítani a szívem
-
q13579
senior tag
válasz faranus #17779 üzenetére
Pontosan... Régebben hogy vágytunk rá, hogy bemehessünk épületekbe . Most meg olyan szinten átjárhatóvá tettek mindent, hogy úgy érzi az ember magát játék közben, mint a sólyom végveszélyben filmben lévő amerikai katonáknak.
Beállok egy épületbe, a tetőn kempelő csipa meg rámdobja a c4-et. Tökéletesen életszerűtlen. És ez még hagyján, de kilőni sem lehet őket a tetőről... Ha lenne egy scout helid, amivel talán kikaphatod, tuti van a másik oldalon egy AA, ami röhögve leszedi.
Ez már nagyon az infantry-ról szól, nincs sok potenciál a harckocsikban. Egy-egy ellen esetleg van esélye egy tanknak egy engineer-rel szemben, de ha két engi van, abból pukkanás, vagy ugrás lesz... Ja és javításnak semmi értelme.
Ráadásul nézzétek meg milyen sebességgel tölt újra a rakétavető... Ha menekülni próbálnál sem tudnál, mert úgy köpködik a "hőkövető" rakétákat az inf, mintha kézigránát lenne.Megyek is firestorm-ra, helizni egyet, hátha visszajön az önbizalmam
-
q13579
senior tag
válasz devilinsid3 #17785 üzenetére
Ez többek között azért van, mert túl gyors lett a game. Nem szabadott volna ennyire felpörgetni. Gyakorlatilag olyan lett a BF4 is, mint a rendes fogyasztói társadalom. Kicsit sérül valami, dobd el, majd lesz másik helyette .
Meghaltál és emiatt elveszik a pont? Na és... A lényeg a k/d és a következő unlock...
Nézzetek meg ingame videokat a BF1942 BF2 Bad Company 2 BF3 és BF4-gyel kapcsolatban. Óriási különbségeket fogtok látni.
Komolyan klános meccsen nem lesz engineeren kívül más kaszt a játékban. Egy 4 fős szervezett engineer szakasz ellen nincs semmi esélye 3-4 tagból álló konvojnak sem.
-
q13579
senior tag
válasz devilinsid3 #18328 üzenetére
Pontosan.
Valahogy felhígult az egész.
Tisztán emlékszem, hogy sokkal szervettebben tolta mindenki a BF2-ben. Ott ugye javították egymást a járművek is, ha egymás közelében voltak és engineer-rel szálltál be. Csomószor bevárta egyik a másikát és még kérni sem kellett...
Néha szólni sem kellett járműveknek, ha elment melletted, lelassított, hogy felvegyen...
Ammot, medic pakkot dobálták, mint a veszett fenve.Arról nem is beszélve, hogy ha szakaszban játszottam, az esetek nagy részében totál együtt mozogtunk. Valahogy ez volt a természetes.
Itt meg rohangászik mindenki, mint pók a falon. Mindenki megy a saját dolgára. Commanderként érdemes egyszer kétszer belépni és rákkattintani a szakaszokra. 4 ember, a pálya 4 sarkában zöldellik...
Tele van idiótával a játék. Az a lényeg, hogy a statja legyen klassz, a többi nem fontos. Képesek 3-4-en végigkempelni egy kört egy tetőn, ami alatt ott a zászló, de foglalni már nem ugrik le. Iszonyat idegesítő.
Nem tudom mikor fog ez a réteg kikopni, de az a legcélravezetőbb, ha társaságban játszunk, legalább egy szakasznyian...
Tényleg. Szakaszvezető itt dobhat ki szakasztagot?
-
q13579
senior tag
Van egyébként valami PH-s közösség, akik rendszeresen együtt játszanának? Lehet hozzájuk csapódni?
-
q13579
senior tag
Mivel mindig is az attack heli volt a kedvenc járművem tettem még egy próbát, beléptem egy golmud railway szeróra, hogy kilockoljak pár cuccot attack helire, hátha úgy jobban menne.
ÚRISTEN!!!!!
Ez egy rossz vicc. Attack heli-t csak súlyos mazochistáknak. Hamarabb leszedi a scout gépágyúval, minthogy én kiszedjem a másodpilóta helyről.
A flare rohadt lassan töltődik vissza. Gyakorlatilag felszállsz és nem szól másról az egész, minthogy az életedért küzdesz.
Olyan, mintha valami léggömbbel repkednél, amit mindenki tűvel dobál, minden irányból :S. Bekapsz egy rakétát, nem szed szét azonnal, de olyan szinten oldalbavág, hogy irányíthatatlan lesz az egész.
Ezt nem próbálta ki a DICE-nál senki, mielőtt élesítették?
R.I.P attack heli. Ebben a formában sajnos értelmetlen vele próbálkozni.
-
q13579
senior tag
Tanulni kell az esetből. Én úgy gondolom, hogy ha lesz BF5, akkor azt már sokkal óvatosabban fogják megvásárolni a gamerek.
Sajnos azt el kell ismerni, hogy a marketing első osztályú volt megint...
VEDD MEG ELŐRE A GAME-t és kapsz ezt azt... És csomóan benyalták. A többség tuti.
Vagy. Annyira felfokozzák a várakozást, hogy aki nem rendelete elő, nem vette még meg originen, azok úgy érzik, hogy lemaradtak valamiről, ezért még lóhalálában megveszik a hivatalos szerverindításra, vagy pár napon belül. (sajnos én is ilyen hülye voltam).
Aztán a potenciális vásárlók 80%-nál már ott is a játék... ÚGY, HOGY HIVATALOS TESZTET, VÉLEMÉNYT MÉG SENKITŐL NEM HALLOTT!
Na ez a tökéletesen propaganda. Innentől kezdve az EA tudja nagyon jól, hogy mit kell tennie... A promokon, beharangozókon van a hangsúly.
Nem akarnak ők már nagyon robbantani, mint anno az 1942-vel, amikor megteremtették ezt a stílust. Vagy a BF2-vel, amikor tökéletesítették... Onnantól kezdve csak hanyatlás van játékmenetben és a játék stabilitásában. A grafika és a motor esett át ténylegesen fejlődésen, de ezt a kényszer szülte. Ha nincs csili-vili külső, eladhatanná válik.
Én pedig nem azért fizetek egy battlefield-ért, hogy tátottszájjal nézzem végig, ahogy ledől egy toronyház, vagy ahogy partra veti a hullám a csatahajót..... Nem kell nekem, hogy újra feltalálják a spanyol viaszt. Az kell, amit a BF2 tudott, se több, se kevesebb, csak a jelenkornak megfelelő grafikával és pár új, érdekesebb mappal.
Remélem tanul a játékostársadalom a BF3 és BF4 előrendelésével és agyonhype-olásával kapcsolatban és a következő résznek már nem ugranak neki ennyien.
Speciel ha vártam volna egy hetet, most TUTI nem venném még meg a játékot.... Jó lenne nekem még egy ideig a BF3 is.
-
q13579
senior tag
Amúgy nem tudom ki hogy van vele, de én pl Zavod-on még egyszer sem fagytam ki :S. Nálam egy nagyon map függő...
-
q13579
senior tag
Üdv!
Ti észrevettetek már olyat, hogy ha kvázi németországnál messzebbi szerverre csatlakoztok jelentősen megnő a saját találod "reakcióideje".
Pl UK szervereken rendre sokkal rosszabb eredményt produkálok, mint mondjuk német szerveren. Egyszerűen bármit csinálok, egy-egyben esélytelen vagyok.
Kb egy lövést hallok és már halott vagyok. Pedig 3-4 találat kellene. De úgy érzem, mintha ténylegesen már azelőtt sebződök, mielőtt én abból bármit is látnék.
Baromi idegesítő, mert amúgy egész korrekten megy, de mostanában olyan, mintha akármit csinálnék, az enemy mindig egy lépéssel előrébb jár. Eddig ez nem volt jellemző :S
-
q13579
senior tag
válasz RichieTri #19714 üzenetére
Akkor nem vagyok egyedül.
Én sem vagyok az a k/d stat fan, de szeretem, ha legalább az 1/1 meg van. Most viszont az utóbbi 3 napban borzasztó köröket mentem. Féltem kibújni ZAVOD-on mindenhonnét, mert tuti lekaptam. És az a fajta volt, mikor köpni nyelni nem tudsz. Tehát még az y-t sincs időt lenyomni, hogy legalább lefeküdj...
Féltem már bemenni épületbe, mert egyszerűen csak egy lövést hallottam és már feküdtem is. Mintha egy találat, egy halál lett volna. Nem tudtam vele mit kezdeni... Vagy ha netán háttal volt, akkor meg pumpálnom kellett bele a lőszert, de még akkor is volt ideje megfordulni és legalább egyet belémnyomni...
Szóval nem értem, de tuti, hogy valami máshogy működik egyes szerókon. Pedig a pingem nem indokolta a dolgot... (40-45 körülivel azért nem kellene ilyesmit tapasztalni. Más kérdés, hogy az első 10-15-ben olyan gamerek voltak, akiknek 25-30 fölé soha nem ment).
-
q13579
senior tag
A mapok terén szerintem is egyértelmű a visszalépés. Sajnos azt veszem észre, hogy vertikálisan bővítették a bejárhatóságot a horizontális kárára. Sokkal több helyre fel és be tudsz menni, de valamiért még sem az igazi.
BF3-ban a mapok sokkal jobban el voltak találva. Itt a BF4 esetén még egyiknél sem mondanám, hogy nagy klasszikussá válna. Lehet, hogy a dlc-k majd segítenek ezen, de én hiányolom a caspian-os, op. firestorm-os vonalat, vagy akár a BF2-ből nagy karriert bejárt gulf of oman-t, vagy karkandot.
Nehéz megfogalmazni nagyon, de mintha valami tényleg hiányozna nagyon... Mondjuk nekem alapból jobban bejönnek a közel keleti, sivatagos, illetve téli, havas témájú mapok.
-
q13579
senior tag
válasz gali777 #19939 üzenetére
Hát a ballance-nak tényleg annyi.
Teljesen más módszert kell itt használni járművezéskor, mert egy óvatlan figyelmetlen 3 másodperc és tuti alulról vagy felülről rád c4-gyel egy SNIPER és véged ...
Amúgy én pl LAV-val azt csinálom, hogy megyek mint a barom és folyamatosan lövök... De úgy kell elképzelni, hogy körbe körbe a pont körül, míg a többiek foglalják. TALÁN, ismétlen TALÁN így nem kapok be annyit, bár ugye qrva jól ki lett találva, hogy alap péncéltörővel elég mellé lőni a járműnek. LOOL...
Tank meg nagyon felejtős ebben a játékban nálam egyelőre... Egy TOW missle-s LAV-vel hamarabb kiszedem a tankot, mint ő engem. Vicc. És én még hibázhatok is az üteggel, a tankosnak kell pár halálpontos találat. (Elég, ha a tow missle telibe találja kétszer, az meg nem nagy móka, tekintve, hogy még irányíthatom is).
Járművekkel szerintem nagyobb nyüzsgés esetén majdhogynem esélytelen pl a pontfoglalás. 5 másdpercre nem állhatsz meg ott, ahol esemény van... Tolnod kell folyamatosan, hogy mozgásra kényszerítsd a engineereket, (és persze vicc, de a csipákat...) hátha olyan helyre dugják ki a fejüket, ahol el is lehet találni őket úgy 3-4 löveggel.
Attack heli pedig egyelőre dísz a játékban .
Scout helinél meg véleményem szerint egy orbitális vicc, hogy lehet közben javítani... Ilyen a világon nincs. Esetleg a csapatszállítónál megérteném, de ezzel...
Új hozzászólás Aktív témák
- EAFC 24
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Teclast Tablet Topic
- Átlátszó OLED kijelzőket építenek az ablakok helyére a koreai metróban
- Netfone
- Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
- További aktív témák...
- Mikrotik RB941-2nd (Soho) router otthoni használatra
- Asus ROG Strix G17 (G712LWS) - 17.3"
- Szép! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS + Táska!
- Szép, és jó! HP EliteBook 840 G5 Laptop 14" -70% i5-8350U 4Mag 16Gb 512GB SSD FHD IPS + Táska!
- Zotac gaming amp airo Geforce RTX 4070ti 2026 végèig garanciás
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen