Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • giornalista

    senior tag

    sziasztok, ebbe a topikba most írok először. nagyon rövid bemutatkozás: a BF3 volt az első online multi FPS-em, beleszerettem, a 4-et előrendeltem, Premium, satöbbi, és egészen mostanáig nem volt olyan két óra, amikor egyhuzamban tudtam volna játszani. ennek részben a játék és a DICE, részben a gépem és a saját hülyeségem volt az oka. történt, hogy 4gb ram volt a gépemben, vettem bele még négyet kb. 14 hónapja, semmi gond nem volt, csak a BF4 gyakran leállt és kékhalálokat dobált. próbáltam diagnosztizálni, tesztelgetni, semmi hibát nem adott ki semmi, de a játék egyfolytában lehalt. gyanakodtam a RAM-ra, de nem szedtem ki, mert minden más futott, a BF4 meg amúgy is "bugos", hátha nem nálam van a hiba, mondtam.

    aztán amikor egymás utáni 3 belépésre összesen 15 másodpercet tudtam játszani, elborult az agyam. amióta kivettem az újabb ramot, lassabban ketyeg a gép (a grafikát is levettem low-ra), de sem fagyás, sem bf4.exe hibám nem volt még. tegnap 5 órán keresztül semmi hiba nem volt az SA-ban.

    most a következő lépés az lesz, hogy berakom a RAM-ot egy másik slotba. M5A97-es alaplapom van, itt egymás mellett (egy kék és egy fekete) slotban voltak az egységek (egyformák, egyébként). javasolták, hogy próbáljam ki azt, hogy ugyanabba a színbe rakom a két egységet, nem pedig egymás mellé. meglátjuk :)

    na, ennyit a nyomoromról. a játék egyébként szerintem jó, szórakoztató, persze egyáltalán nem hibátlan. rohadt idegesítő, amit a netcode-dal barmolnak egyfolytában. de nekem a legnagyobb bajom mindig is a stabilitás teljes hiánya volt. az SA pályák közül - számomra - a Caspian kis csalódás (de ez még változhat), a Metro roppant frusztráló (várom a no explosives szervereket), az Omanra két hasonló erősségű csapat kell, és akkor nagyon jó lesz, a Firestorm meg pont az, ami volt, de tetszik a sötétebb tónus.

  • giornalista

    senior tag

    válasz raggg #36740 üzenetére

    Rendben, nem csodálkozok :) Sosem tagadtam, más topikokban, ahol megfordultam, hogy nem mondható hazai pályának nekem a számítógépek hardware-es része. Hogyan kellene beraknom a két memória modult úgy, hogy - ha más gond nincs - ne legyen fagyás a vége?

  • giornalista

    senior tag

    válasz aizen92 #36741 üzenetére

    bevallom, nekem egyvalami szúrja a szemem. a BF3-hoz jött ugye 5 DLC, és abban rendre új pályák voltak. bár a Karkand-mapok benne voltak a BF2-ben, azokat egyrészt nem két évvel korábban adták ki, másrészt teljesen újra lettek írva, nem úgy, mint az SA pályák, ahol érdemben egyedül a Caspian Borderhez nyúltak, és nem mondhatni, hogy ettől bármi is jobb lett.

    az világos, hogy pénzt kérnek érte, viszont én éppen ezért az SA-ba nem négy, hanem hat, de inkább nyolc pályát raktam volna, azonos áron. hiányolom a Kharg Islandet (bár ott hova raktak volna liftet...?), de jöhetett volna a Strike at Karkand (legjobb városi pálya szerintem), az Armored Shield és az Alborz Mountains is. ugyanannyi pénzért adhatták volna, mint így, viszont mivel kétszer annyi pálya van benne, mint egy átlagos DLC-ben, még úgy is teljes értékű DLC-nek érezhetnénk, hogy tudjuk, ezekkel a pályákkal sok munkája már nem volt a fejlesztőknek.

    ez a Player Appreciation Month is mennyivel nagyobbat durranna, ha február 28-án kapna mindenki (tehát nem csak a premium, mert nem csak az ő játékuk fagy...) egy ingyenes DLC pályát a BF3-ból. de mivel az EA-ről beszélünk, ez már fel sem merül senkiben, mert az esély rá gyakorlatilag zéró.

  • giornalista

    senior tag

    válasz mobal #36749 üzenetére

    ez pár apró újítás, de érdemben nem befolyásolja a játékmenetet. vagy te máshogy tapasztalod? én tegnap mentem rajta pár kört, ugyanaz a darálás, ugyanott, csak még két helyre figyelni kell :) de a metró az ilyen, ezért szeretjük vagy utáljuk. nem is feltétlen vártam volna komoly átdolgozásokat, hiszen például a Caspian Bordernél sem sikerült valami pompásan.

    mondjuk, a Metro esetében el tudtam volna képzelni, hogy kibővítik a pályát. Conquesten maradhatott volna ez a layout, de egy Conquest Large 5 vagy 6 zászlóval izgalmas lehetett volna. Valahogy úgy képzelem, hogy megnyitják a metró melletti és feletti részeket is. így máris lenne értelme a tartóoszlopoknak, illetve meg lehetne kerülni az egész alagútrendszert. megmaradhatott volna a darálás, de kapott volna egy teljes újragondolást is a pálya, és kicsit kiélhették volna a kreativitásukat a map designerek. a Metro környezete ugyanis remek, nagyon nagy szükség van egy ilyen metrós pályára szerintem (de szívesen játszanék egy nagyobb pályaudvaron is...), csak sokkal több van ebben, mint amit kihoztak belőle.

    amit még fontosnak tartok, hogy tetszik a pályák köré írt sztori, mondván, hogy két évvel később vagyunk itt. szét van lőve a város, a metró, beázások, omlások, stb. ez nagyon jól sikerült szerintem. Caspianon például nagyon hangulatos a kilőtt tankok között mászkálni. ez nálam egyértelműen "talált".

  • giornalista

    senior tag

    válasz Laraxior #36751 üzenetére

    gondolkoztam, hogy leszedjem-e őket, aztán inkább arra jutottam, hogy nem.

    most picit nekiálltam DMR-ezni, javítani akarom az aimemet. maradjunk annyiban, hogy vitatható sikerességgel tettem mindezt. az RFB-vel kezdtem, és mivel ahhoz sikerült feloldani a 3-4-szeres scope-okat, maradtam is nála. igazából egy-egy újabb DMR-t feloldani nem kerül sok játékórába, cserébe a kihívás mellé célt is ad. nekem kifejezetten tetszik, hogy fél évig, akár egy évig is el lehet pöcsölni, mire mindent rendesen feloldasz a játékhoz, és akkor a fegyver tartozékokról még nem is beszéltünk.

    a DMR mellé egyébként a shorty-t tettem meg side armnak, ennek köszönhetően közelharcban is van esélyem (a DMR-ral vagy két headshot vagy három body shot kell minimum).

  • giornalista

    senior tag

    :))) jópofa volt ma... tegnap (a United-meccs kapcsán...) jó alaposan beitalioztunk egy régi cimborával, végül is nálunk maradt. reggel felkeltünk, nekiállt melózni a gépen, de átadta, és kérte, hogy mutassam már meg neki ezt a Battlefield 4-et.

    Lancang Dam, conquest large, deploy, ACW-R, foglaljuk az E pontot, egy sniper szaladt el előttem, utánamentem, és elkezdtem lőni :D lövöm, lövöm, már majdnem kiürült a tár, szó szerint, mire az ugra-bugráló sniper megfordult és pisztollyal leszedett :D

    a haverom nem értette, hát, mondom, tessék, kíváncsi voltál, hogy milyen, íme :D

    és nem túlzok, persze volt visszafelé is, arra is felhívtam a figyelmét. nem állítom, hogy mind a 20 töltény talált, de rajta volt a célkeresztem, kaptam is a hitreget, és ugye 4-nek (NÉGYNEK) elégnek kellett volna lennie ahhoz, hogy végezzen a rohadékkal... nem így lett :)

    aztán jót smoke+IRNV-ztünk a metrón, az haláli, komolyan mondom. öröm nézni, ahogy az ajtókban állók tanácstalanul ugrálnak a füstön átrepülő zuhatag elől... :)))

  • giornalista

    senior tag

    nyilván ezzel most a spanyol viaszt találom fel, de azért az sem mindegy, játszhatóság és játékélmény szempontjából, hogy milyen játékmódra megyek fel.

    most például akartam néhány PDW ribbont, gondoltam, játszok pár dominationt, mégis infantry only. játszhatatlan volt számomra. 30-as körüli pinggel rendszeresen (értsétek: minden 3-4. halál) megtörtént, hogy előbb haltam meg, minthogy előugrott volna a fal mögül az ellen. jellemzően 1v1 duelekben, nyilván. használhatatlan. conquesten azért lényegesen jobb volt a helyzet. a gyors játékfolyamot nem bírja a netcode, úgy veszem észre. sokkal jobban kijönnek ott a hibák.

  • giornalista

    senior tag

    nos, ezzel az új peccsel szerintem jelentőset javult a játék!

    sokkal élesebbnek érzek minden történést. ugyan csak három kört nyomtam le, amióta frissült, de nem volt egyetlen olyan haláleset sem, amikor fal mögött lőttek volna le, vagy előbb haltam volna meg, minthogy close quarters combat esetén meglátnám az ellenfelet, stb.

    a visszacsatolás is sokkal jobb. szerintem most jó úton járnak.

    más kérdés, hogy a killcam rettenetesen bugos, és ez zavaró.

  • giornalista

    senior tag

    http://battlelog.battlefield.com/bf4/battlereport/show/1/442413805194461312/178365854/

    na, ez most jól kiadta :) szeretem ezt a pályát, jól balanszolták szerintem és elég sok jármű van rajta. a kör elején ültem be egy tankba, és egészen a legvégéig húztam, végül 34-es kill streaket sikeült lőni vele, szinte minden zászlónál feltűntünk (a G-t és a D-t leszámítva) :) egy squad társ látva, hogy megy a szekér, beült és bőszen javított, azt is bevállalta, hogy időnként meghalt a becsapódó RPG-ktől.

    ilyen hosszú streakem még sosem volt, a 3-ban 27 volt a rekordom :)

  • giornalista

    senior tag

    segítséget szeretnék kérni, hátha valaki már rájött, vagy tudja biztosan, csak én nem.

    liftek. hogyan működnek? mármint, milyen eljárás szerint?

    azt vettem észre, hogy Hainan Resorton, ha a tetőn beszórunk a liftbe C4-et, majd lehívják a liftet és lent beszállnak, hiába robbantom fel a C4-et, nem hal meg senki. tehát, nem ugyanaz a lift van fent, meg lent.

    az a "háromszögek" alapján tökéletesen látszik, hogy a lift nem emelkedik és süllyed, hanem eltelerportál valahová. én azt gondolom, de nem volt időm letesztelni, hogy a liftben a fülke egyszerre fent és lent is elérhető. ugyanaz a fülke. ha beszáll valaki lent, és aktiválja, akkor odafönt becsukódnak az ajtók és felteleportál a lenti katona.

    de ebben nem vagyok teljesen biztos, és nem tudtam senkivel sem letesztelni. vagy ez valami teljesen nyilvánvaló dolog, és csak az én figyelmemet kerülte el?

  • giornalista

    senior tag

    válasz iMaverick #41031 üzenetére

    csak azért, mert valaki ezt írta Redditre, még nem biztos, hogy így is lesz.

    a Premium calendar alapján én júniusra tenném a megjelenését (a prémiumost is). de egyébként ha így megy tovább, akkor ősszel szinte biztos, hogy jön madj egy új Battlefield, amit viszont kizárt, hogy a Dice készítsen. érdekes hónapoknak nézünk elébe!

Új hozzászólás Aktív témák