- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Sony WF-1000XM4 - ezúttal koppan az áll
- Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Még több AI-t hozna a Windowsba a Microsoft
it Új eszközökkel ösztönözné a programozókat a Microsoft, hogy még több AI-t hozzanak el a Windowsba.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Xperia Pro-C néven új csúcs Sony kompaktot pletykálnak
ma Állítólag 6 hüvelykes kijelzővel és 1" típusú kameraszenzorral próbálkozhat a Sony következő Pro modellje.
-
Mobilarena
A Call of Duty sorozat a második világháború után ősszel már a jelenben folytatódik. A Call of Duty 4: Modern Warfare-ben egy amerikai tengerészgyalogost vagy angol S.A.S. katonát irányíthatunk. Több mint hetven valós fegyver másával találkozhatunk majd, pisztolytól kezdve lézeres célzóval ellátott fegyveren és távcsöves puskán keresztül M-249 SAW gépfegyverig. Ha szorult helyzetbe kerülünk, légi támogatást is kérhetünk, taktikai helikopterektől choppereken keresztül vadászgépekig.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz engusz #12020 üzenetére
A Cod1 akkoriban szín tiszta Quake3 engine-t használt, aztán jött az UO ami már valódi shaderezést használt a vízfelületekhez. A CoD2 is quake3 alapon volt de telerakva effektekkel, átültetve DX9-re annak ellenére hogy az alapmotor openGL alapú, a motor felépítése, könyvtárszerkezete megmaradt Quake3. Cod4 nél ammenyire nézegettem, a fegyók filejai még a Cod1-es felépítést tükrözik. Csak nehéz belelátni, mert saját titkosítást használ a fileokra. (nem lehet csak úgy kibontogatni a texúrákat hangokat mert más a kiterjesztésük, de továbbra is zip-be van a játék.
Onnan vettem hogy Quake3, mivel a motor főbb bugjai megmaradtak. Ilyen például az FPS függő játék. Pl:
-belassul a lövés ha kevés az fps - ez Unreal motoroknál nincsen
-az ugrás röppályájának kiszámítása is az fps-től függ, fix 125/333 fpsnél ugorhatsz a legmagasabbra - Ez egy tipikus Quake3 motor bug
- elvileg ha több fps-ed van akkor több golyó megy középre, de ezt nem tudom CoD4 esetében bizonyítani míg az első kettő álítást igen.Szóval nem igazán quake3 engine, csak pár dolog egyezik (ez olyan mit a Doom3, az is valamilyen szinten Quake3 motor). Elvileg saját motor, de nem nevezték meg milyen. Feltételezhető hogy quake3 kódját használták fel. Bőven lehetne még optimalizálni, hibákat javítani csak nincs rá igény. (legalábbis az ő szempontjukból)
[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
Új hozzászólás Aktív témák
- Zero 9 (Techlife X6) elektromos roller (35km táv, 45km/h sebesség)
- Dell G5 5590 15.6" FHD IPS i5-9300H GTX 1650 16GB 1TB magyar vbill ujjlolv új akku gar
- Xbox Series X 1TB - 9 hónap garancia, vállalkozástól!
- ESP8266 offline ETAHEN / GOLDHEN wifi modult
- EVGA GeForce XC GAMING RTX 3060 Ti 8GB DDR6 256bit LHR
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs