- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Xiaomi Mi 9 - egy híján
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
ma Ezzel is a prémium szegmensben versenyeznek, 499 eurós áron indít a Sonos Ace.
-
Retró játékgépet csinál egy applikáció az Apple TV-ből
ph Sokak számára teheti vonzóvá az Apple TV-t, hogy lehet rajta Commodore 64, NES vagy PlayStation 1 játékokat futtatni.
-
Ismét elhalasztották a Life by You korai kiadásának megjelenését
gp Jövő hónapban indult volna az early access, jelenleg azonban nem tudni hogy mikor debütál a játék.
-
Mobilarena
A Call of Duty sorozat a második világháború után ősszel már a jelenben folytatódik. A Call of Duty 4: Modern Warfare-ben egy amerikai tengerészgyalogost vagy angol S.A.S. katonát irányíthatunk. Több mint hetven valós fegyver másával találkozhatunk majd, pisztolytól kezdve lézeres célzóval ellátott fegyveren és távcsöves puskán keresztül M-249 SAW gépfegyverig. Ha szorult helyzetbe kerülünk, légi támogatást is kérhetünk, taktikai helikopterektől choppereken keresztül vadászgépekig.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz engusz #12012 üzenetére
A botok elérhetőek moddal, de nincsen navigációs file-juk (ideiglenes test kliensek). Tehát lőnek ha kell, de még nem tudják merre menjenek. Ugyan az a gond mint a régi CoD-oknál. A quake3 izé őőő szóval a Cod4 motorja lehetővé teszi a botokat, de csak úgy hogy a botoknak előre meghatározzuk merre menjenek. Az ideális az lenne hogy a botok "érzékelnék" a pályát, ez azért nem kivitelezhető mert a pálya nagyon komplex elakadnának szegénykék.
Cod2-ben sikerült megoldani, sztem a motor hasonló felépítése miatt 4-ben is sikerül. De azért ne várjunk profi Ai-t, a CoD széria úgysem arról volt híres. Inkább csak jól skriptelt lövő-mozgó valamik lesznek.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
válasz engusz #12020 üzenetére
A Cod1 akkoriban szín tiszta Quake3 engine-t használt, aztán jött az UO ami már valódi shaderezést használt a vízfelületekhez. A CoD2 is quake3 alapon volt de telerakva effektekkel, átültetve DX9-re annak ellenére hogy az alapmotor openGL alapú, a motor felépítése, könyvtárszerkezete megmaradt Quake3. Cod4 nél ammenyire nézegettem, a fegyók filejai még a Cod1-es felépítést tükrözik. Csak nehéz belelátni, mert saját titkosítást használ a fileokra. (nem lehet csak úgy kibontogatni a texúrákat hangokat mert más a kiterjesztésük, de továbbra is zip-be van a játék.
Onnan vettem hogy Quake3, mivel a motor főbb bugjai megmaradtak. Ilyen például az FPS függő játék. Pl:
-belassul a lövés ha kevés az fps - ez Unreal motoroknál nincsen
-az ugrás röppályájának kiszámítása is az fps-től függ, fix 125/333 fpsnél ugorhatsz a legmagasabbra - Ez egy tipikus Quake3 motor bug
- elvileg ha több fps-ed van akkor több golyó megy középre, de ezt nem tudom CoD4 esetében bizonyítani míg az első kettő álítást igen.Szóval nem igazán quake3 engine, csak pár dolog egyezik (ez olyan mit a Doom3, az is valamilyen szinten Quake3 motor). Elvileg saját motor, de nem nevezték meg milyen. Feltételezhető hogy quake3 kódját használták fel. Bőven lehetne még optimalizálni, hibákat javítani csak nincs rá igény. (legalábbis az ő szempontjukból)
[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell G5 5590 15.6" FHD IPS i5-9300H GTX 1650 16GB 1TB magyar vbill ujjlolv új akku gar
- Xbox Series X 1TB - 9 hónap garancia, vállalkozástól!
- ESP8266 offline ETAHEN / GOLDHEN wifi modult
- EVGA GeForce XC GAMING RTX 3060 Ti 8GB DDR6 256bit LHR
- Dell Precision 5530 15.6" FHD IPS i7-8850H P1000 16GB 512GB NVMe új akku gar
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen