- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S10e - esszenciális
- Mobil flották
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- Yettel topik
Hirdetés
-
Kanada feltalálta a Netflix-adót
it Az online streamingszolgáltatások a belföldi árbevételük 5 százalékát ezentúl kötelesek átadni.
-
Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
ph Az Arrow Lake és a Granite Ridge CPU-kra várakozva az ASRock több alaplapot és egy érdekes VGA-t is bemutatott.
-
Akciófigyelő 2024: PlayStation Summer Game Fest leárazások
gp Számos játék szerezhető be az eredeti áránál olcsóbban, érdemes lehet a teljes listát átböngészni.
-
Mobilarena
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD AKTUÁLIS ÁRFOLYAM: [link]
-----
SUPPORT: [email]
-----
VÁLTOZÁSOK 2024. MÁRCIUS 21-TŐL:
- ettől a naptól minden limit számítása naptári hónap szerint történik
- NINCS hétvégi díj, ha HUF-ra állított kártyával EUR, USD vagy GBP devizában történik vásárlás [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉSEK
Eddig ingyen vettem fel készpénzt a Curve-vel, de most többet vontak le, mint amennyit felvettem. Miért?
2023 novemberétől az ingyenes csomagban megszűnt az ingyenes készpénzfelvétel, minden tranzakcióért 2 százalék (de minimum 2 euró) díjat kell fizetni. Curve X-ben havi 300, Black esetén 500, Metal csomagban 1000 eurónak megfelelő összeget lehet díjmentesen felvenni, efölött 2 euró vagy 2 százalék díjat kell fizetni (amelyik nagyobb). A havi limit naptári hónapra vonatkozik.
-----
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis levonták az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha zárolásban is marad, aztán néhány nap elteltével automatikusan felszabadul. Ha mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb), a levonás mellett (valamikor) lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, mégis lekönyvelt tranzakciót 7-10 nap után automatikusan visszatérít a Curve rendszere. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, ezen a formon tegyél bejelentést (Topic -› Transactions -› Declines).
Ha viszont az érintett tranzakciónál ilyeneket látsz az appban rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ezek azt jelentik, hogy a Curve rendszere kezdeményezte a zárolás feloldását, vagy visszatérítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A második szöveggel találkozhatsz akkor is, ha éppen nem azonnal, de legfeljebb 7-10 nap után automatikusan elindult a visszatérítés, innentől már csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap):
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
pictigjis
Topikgazda
válasz Anathema67 #13150 üzenetére
ilyesmi viszont megesik, szoval ez alapjan siman lehet, hogy az otp webkartyaddal van baj. mondjuk nem is ertem igazabol, mi szukseg van ra, ezek mar idejetmult termekek
-
pictigjis
Topikgazda
válasz Anathema67 #13154 üzenetére
en megprobalnam a rendes otp kartyaddal is, az a lenyeg
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz Anathema67 #13154 üzenetére
"Ezen a héten a Curve 7x nem működött 7 alkalomból."
A klasszik "a Curve szerint minden OK, de közben a fizetés el lett utasítva" típusú hibáról beszélsz? GPay-en keresztül használod vagy valami mással? -
<Adamsky>
nagyúr
válasz Anathema67 #13157 üzenetére
O.K. kicsit visszaolvastam, és látom, hogy nem az a gondod, ami mostanában sokaknál előfordult (és ami az összefoglalóban is ki van emelve), hanem valami teljesen más.
Mindenhol, ahol kapsz hibakódot, ezt a 076-ot kapod? Én a support-hoz fordulnék ezzel, mivel gondolom a Curve mögötti kártyákkal egyébként vígan tudsz fizetni.
Az is elég beszédes, hogy mióta X-re váltottál, egy ideig ment, aztán - ha jól értem - az össze tranzakció hibára futott. Sajnos nem hiszem, hogy mi ebben, itt tudunk neked segíteni. -
Oliverda
félisten
válasz Anathema67 #13159 üzenetére
Szelfit és a személyidről fotót küldtél már be nekik?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
dredjudge84
őstag
Na most nekem is van egy apró gondom. Előfordul, hogy a vásárlást úgy, könyveli le a curve, hogy Vilnius, Litvánia. Namost tegnap vásároltam a lipóti pékségben, és pont lett volna 40% kedvezmény a recash appban, de emiatt most buktam.
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
Topikgazda
válasz dredjudge84 #13162 üzenetére
nem előfordul, hanem kivétel nélkül, minden esetben külföldi vásárlást végzel curve-ön keresztül. a fizetési lokáció mindig vilnius lesz (a litvániába költözés előtt pedig kivétel nélkül london volt)
-
zsola400
aktív tag
válasz dredjudge84 #13162 üzenetére
Írni kell a Recashnak és jóváírják, a Curve mögé berakott vásárlásokkal előfordul. Én Revoval használom Curve mögött Penny, Rossmann, Praktiker működik a visszatérítés. Régebben nekem is voltak ilyen gondok de a support gyorsan válaszolt és javította.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz dredjudge84 #13165 üzenetére
igen, ez egy másik hiba, és pont a visa kártyákat érinti: a zárolásnál csak crv* jelenik meg. az ersténél könyvelés után rendben van a név, de vannak kártyakibocsátók, akik egyszerűen lekönyvelik a tételeket ugyanúgy, ahogy a zárolás történik
ez a crv* egyébként is egy nyugtalanító hiba, egyszer megcsinálták, két napig jó volt, aztán megint elromlott, és mintha nem is érdekelne senkit. rosszak lehetnek a *-os tranzakciók alapinformációi is, egy spanyol bank minden egyes ilyen vásárlásra három eurós díjat számolt fel egyeseknek, van, aki már majdnem 200 eurónyi ilyen nem várt jutalék levonásánál tart
nagyon ki kéne ezt javítani...
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
Topikgazda
válasz dredjudge84 #13167 üzenetére
a két dolog tök független egymástól. a vilnius LT fix, amióta a curve-öt használod, azóta minden vásárlásod technikailag vilniusi
-
Oliverda
félisten
válasz dredjudge84 #13162 üzenetére
Szerintem engedd el. Ahogy olvasgattam, azért is könyörögni kell nekik, hogy kiutalják azt a pár ezer forintot ami a minimális összeg.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz pictigjis #13170 üzenetére
Pár hónapja ők is erősen crowdfundingoltak, de végül többszöri gondolkozás után sem szálltam be. Az app erősen amatőr hatást kelt, és valahogy az üzleti modellt sem éreztem igazán acélosnak.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
dredjudge84
őstag
válasz Oliverda #13169 üzenetére
Nem szeretném. Ez egy 40%-os kupon volt. Szerencsére a curve appban látszik, hogy lipóti pékség, így azzal tudtam bizonyítani. Csak a wise-on nem látszódott. Pedig hetekkel ezelőtt még ott is lehetett látni hogy hol történt a vásárlás ez most lett nekem kb pár napja.
A fenti kép egy példa hogy szeptemberben még rendesen írta a vásárlásokat, és láttam hogy melyik költés volt történt.
[ Szerkesztve ]
-
Thusor
őstag
Curve ismét alkotott egy újat. Október 2-án vásároltam online a Tchibo-ban. Amit curve kártyával fizettem, mögötte Erste Max hitelkártya. Le is vonta szépen az 5592 forintot. Ugyanakkor október 4-én vissza is tette ezt az összeget a curve a kártyámra, amit nem vettem észre. Ma meg jött újra az e-mail hogy update van a Tchibo vásárlásomon, megint levonták az 5592 forintot. De így most már 11184 forint, amit fizettem a curve szerint az október 2-ai vásárlásom során. Curve appban van BIT funkció de nem az 5592 forintra, hanem a 11184 forintra. Látott már valaki ilyet?
AOC Q3277PQU monitor / HP Workstation z600 / Synology DS1618+ / Synology DS218+ / DELL PowerEdge T20 / Xbox Series X / Apple MacBook Air (M1)
-
pictigjis
Topikgazda
válasz Thusor #13173 üzenetére
október 2-án vasárnap volt egy rendszerhiba, aznap délután nekünk 15 percen belül négy különböző boltban volt elutasítás. sőt, a vasárnap délelőtti vásárlások sikeresek voltak ugyan, de majdnem 48 óráig pending állapotban voltak az appban, addig gondolkodott a rendszer, hogy sikeresek lehettek-e vagy sem. lehet, te is még a hiba kezdeti fázisában vásároltál, emiatt előbb valószínűleg visszatérítette a rendszer a fizetést a bizonytalan információk miatt, aztán később beterhelte újra
az sajnos egy régi megjelenítési hiba, hogy ilyenkor összevonódhatnak az összegek, nem egyszer volt már ilyen
-
-
Thusor
őstag
Nem az látszik, hogy duplán vontak. Pont ez az, hanem olyan mintha eredetileg 11184 forintért vásároltam volna egy tranzakcióval. Ilyet én még nem tapasztaltam. Dupla tranzakció vonás persze volt már, de hasonló soha sem.
[ Szerkesztve ]
AOC Q3277PQU monitor / HP Workstation z600 / Synology DS1618+ / Synology DS218+ / DELL PowerEdge T20 / Xbox Series X / Apple MacBook Air (M1)
-
pictigjis
Topikgazda
válasz Thusor #13178 üzenetére
megesik tényleg. ez a duplázás azzal függhet össze, hogy gyakorlatilag kétszer terhelnek be másodpercre azonos időbélyegzővel egy tételt, és azt a nem tökéletesen leprogramozott app csak így tudja megjeleníteni
-
Oliverda
félisten
-
atomka78
tag
Sziasztok. Bocs ha már volt de nem találtam. Ha nekem elvileg ebben a hónapban lejár a kártyám akkor mi a teendő? Küldenek újat? Vége és rendelmem kell másikat? Köszönöm
-
MODERÁTOR
Megint duplán vonunk hétvége van?
Kezd már ez nevetséges lenni.Egyetlen atombomba képes elrontani az egész napodat!
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz MADcat #13185 üzenetére
Épp kérdezni akartam, hogy kinél mi a szitu?
Én lassan újra elkezdtem használni (de kb. csak ott ahol senki sem látja ) némi gyomorideggel fűszerezve, és az a helyzet, hogy eddig háromból, három alkalommal nem volt gond. Ami változott, hogy most nem a guglira van bízva a fizetés, hanem a Garmin órámra. Nem hiszem, hogy ez lenne az ok, de amit még megfigyeltem (bár ehhez még több tesztre lesz szükség) hogy mintha GarminPay-t használva nem lenne az az ordas nem különbség a fizetés sebességében mint Google Pay esetén a Curve és a Revolut között (utóbbi javára). -
Thusor
őstag
válasz MADcat #13185 üzenetére
MVM gázszámlát szerettem volna fizetni online Curve kártyával. 24-es hibakóddal elutasították a tranzakciót, míg Curve levonta az összeget. De kb. 1 órán belül, miután reklamáltam már fordították is vissza a pénzt. Azt írták, hogy az oldalukon minden rendben volt, nem tudja mi lehetett, valószínű hálózati hiba az MVM oldalán.
AOC Q3277PQU monitor / HP Workstation z600 / Synology DS1618+ / Synology DS218+ / DELL PowerEdge T20 / Xbox Series X / Apple MacBook Air (M1)
-
kulu22
aktív tag
válasz <Adamsky> #13186 üzenetére
Pedig nem akartam itt menőzni, hogy nekem még szerencsére egyszer sem csinálta, de akkor lehet, hogy mégis összefüggés lehet, én is Garminnal használom, igaz csak heti néhány alkalommal. Nagyon ritkán ApplePay-el, de még ott sem volt gond (remélem nem most kiabáltam el).
-
rushty
senior tag
Network error van mindig, most is?
Revolut meghívó pü-ben
-
TrollBalint
addikt
válasz <Adamsky> #13186 üzenetére
nekem Garmin órával is utasította már el, igaz nem a mostani hétvégén, meg az egy új hely volt, ahol előtte nem fizettem (ennek mondjuk nem kellene, hogy legyen jelentősége)
De tény, hogy Garminnal azért kevesebbszier futok bele, mint ha simán a kártyát tartom odahttps://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz TrollBalint #13192 üzenetére
" ... nekem Garmin órával is utasította már el ... "
Én sem hiszem, hogy ezen múlt volna. Főleg mert van itt a topic-ban nem egy olyan példa, amikor online fizetés megy félre. Szóval inkább szerencsém volt." ... mint ha simán a kártyát tartom oda ... "
Neked így is sikerült már összehozni hibás (OK-nak jelzi az app, de a fizetés elutasításra kerül) fizetést. Én egy kezemen meg tudom számolni, hogy hányszor használtam eddig a kártyát (99%-ban telefon...)Sebesség: Te érzel különbséget telefonos és órás fizetés közt? Vagy te csak kártya vagy óra?
-
ACE-
addikt
Na nekem lett kártyacserém. Az új "Virtuális" kártyát beraktam asszonynak meg nekem, működött rendesen. Amikor megjött az új kártya más lejárattal meg CVC-vel, akkor azt csináltam, hogy a pay.google.com oldalon frissítettem a lejárati időt és a CVC-t asszony és én fiókomban is. Nem tudom hogy ennek köze van-e hogy működik, de azóta is működik nem kellett törölgetni, újra berakni a kártyát. Az asszony Mi Band 6-jába viszont nem lehetett lejárati időt átírni, ezért ott töröltem és az új adatokkal hozzáadtam, és gond nélkül ment, bár még fizetésre nem használta, de feltehetően az is menni fog. Így most minden happy, mindenhol tudok fizetni, és működik minden. Egyedül a VISA kártyára Gbit szar még mindig, nincs név és ezért nem írják jóvá a Vivid kártyán a visszatérítést, de már leszarom amúgy is 16-ig van csak SD-m...
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Windows 10
- Vírusirtó topic
- MOBILTELEFON / TARTOZÉK / OKOSÓRA / OKOS KIEGÉSZÍTŐ beárazás
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- További aktív témák...
- Eladnám vagy elcserélném
- Lenovo Thinkcentre M910S SFF, I5-6500 CPU, W10 PRO Licensz, Számla, Garancia
- Lenovo Thinkcentre M920S SFF, I5-8500 CPU, W10/11 PRO Licensz, Számla, Garancia
- HP Pavilion 27-ca2006nb - ÚJ - 27" All-IN-ONE PC - i5-13400T, 16GB, 1TB SSD, QHD 2k, 350nit
- Dell Optiplex 7070 SFF:Kis tervező/gamer PC:i7 9700, 32GB RAM, 512GB SSD,Quadro P1000,4xmDP+HDMI,Win
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen