- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Realme GT 2 - aláírjuk
- Poco F5 Pro - nem csak álcázásban jó
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobil flották
- Yettel topik
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Saját műsort kap a Metaphor: ReFantazio
gp A Summer Game Fest után egy rövid show keretén belül tudhatunk meg újabb részleteket a játékról.
-
Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
ph Az Arrow Lake és a Granite Ridge CPU-kra várakozva az ASRock több alaplapot és egy érdekes VGA-t is bemutatott.
-
Mobilarena
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD AKTUÁLIS ÁRFOLYAM: [link]
-----
SUPPORT: [email]
-----
VÁLTOZÁSOK 2024. MÁRCIUS 21-TŐL:
- ettől a naptól minden limit számítása naptári hónap szerint történik
- NINCS hétvégi díj, ha HUF-ra állított kártyával EUR, USD vagy GBP devizában történik vásárlás [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉSEK
Eddig ingyen vettem fel készpénzt a Curve-vel, de most többet vontak le, mint amennyit felvettem. Miért?
2023 novemberétől az ingyenes csomagban megszűnt az ingyenes készpénzfelvétel, minden tranzakcióért 2 százalék (de minimum 2 euró) díjat kell fizetni. Curve X-ben havi 300, Black esetén 500, Metal csomagban 1000 eurónak megfelelő összeget lehet díjmentesen felvenni, efölött 2 euró vagy 2 százalék díjat kell fizetni (amelyik nagyobb). A havi limit naptári hónapra vonatkozik.
-----
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis levonták az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha zárolásban is marad, aztán néhány nap elteltével automatikusan felszabadul. Ha mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb), a levonás mellett (valamikor) lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, mégis lekönyvelt tranzakciót 7-10 nap után automatikusan visszatérít a Curve rendszere. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, ezen a formon tegyél bejelentést (Topic -› Transactions -› Declines).
Ha viszont az érintett tranzakciónál ilyeneket látsz az appban rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ezek azt jelentik, hogy a Curve rendszere kezdeményezte a zárolás feloldását, vagy visszatérítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A második szöveggel találkozhatsz akkor is, ha éppen nem azonnal, de legfeljebb 7-10 nap után automatikusan elindult a visszatérítés, innentől már csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap):
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
interfész
tag
Most érdekes dolog történt mert utaltam 4000 et és a Curve levette a számlámról a 4000 et viszont a Revolutban azt írja hogy Elégtelen fedezet és oda már nem jött meg a pénz...
Ilyenkor mi van?
Minden ami számítástechnika, PC-k építése, szerelése, diagnosztizálása, alkatrész beszerzések, hálózat, stb. Érdeklődni lehet: 06-20-212-0898 A termékeket itt lehet átvenni: 1039 Árpád utca 64, H-P 9-16
-
pictigjis
Topikgazda
válasz interfész #6851 üzenetére
hát az van, hogy ezek az 5574 4489-es kártyák állandóan ezt csinálják. a curve bezárolja a pénzt, aztán a folyamat összefossa magát, és nincs fedezettel elutasítja a tranzakciót (nálam 10-ből kb. 4 esetben biztosan, decemberben atm-ből sem tudtam felvenni kp-t egyetlen alkalommal sem)
a bezárolt pénzt automatikusan visszakapod, amikor lekönyvelik a -4000-et, lesz egyből egy +4000-es tétel is
hetek óta ezzel szopok, közel két hete nem is kapok semmilyen választ a supporttól. nyilván ők is pontosan tudják már, hogy elég nagy a baj (náluk), de ezt elismerni úgysem lehet, szóval a legbiztosabb megoldás nem válaszolni
[ Szerkesztve ]
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz pictigjis #6854 üzenetére
" ... küldtem levelet a support helyett a panaszrészlegre ... " - olyan is van?
Bár, ha fogadnom kellene, akkor - költséghatékonysági megfontolásból - ugyanaz az emberke ül a "drót végén".#6847, #6851 ainterfész
Vicces, vagy még inkább szomorú, hogy neked az első tapasztalatod az, hogy sz@r a rendszer. A szerencsések közül páran (mint én is) az elején legalább gond nélkül tudtok használni. Persze ma is van egy-két még szerencsésebb, akinek változatlanul (szinte) probléma nélkül működik, de én mára már oda jutottam, hogy ha újra működne a GPay-el (nekem ez az alap problémám), én már akkor sem bíznék benne. Szomorú, de itt tartunk.
Ha sok időd van (levelezgetni a support-al), és fölös pénzed (várni a visszatérítést) akkor hajrá, ellenkező esetben én hagynám a helyedben. Majd legkorábban 1/2-1 év múlva érdemes lesz visszanézni, hátha ... -
pictigjis
Topikgazda
válasz <Adamsky> #6855 üzenetére
van, complaints@imaginecurve.com
20 perc alatt jött emberi válasz is az automata után (amiben csak megerősítették a háromnapos határidőt)
Sophia here from the Complaints team at Curve. Thank you for getting in touch and informing me that you'd like to lodge a complaint.
I'm sending you this message to confirm that we've received your complaint and we will be in touch within three working days with a formal acknowledgement.
Thanks for your patience while we look into this.
Best wishes,
Sophia
Team Curve -
doongoo
addikt
Ma újra engedte hozzáadni a kártyát a GPay-hez. Órán is ment megint.
-
-
balco
aktív tag
Ma ugyanúgy elutasította a tesco házhozszállításnak, de persze levonta a banktól... Megint írtam nekik...
-
pictigjis
Topikgazda
nekem is megvolt a szokásos nincs fedezetes elutasítás, már előre röhögnek a boltban. tök ciki
jó, mondjuk tényleg direkt csinálom, minden egyes rohadt decline-ról írom a bejelentést is
a feleségem uk kártyájával simán ment a fizetés az elutasítás után (a sajátommal ilyenkor nem szórakozok még egyszer, francnak se hiányzik, hogy akárhányszor zárolja be az összeget)
-
balinlin
senior tag
válasz SzabóTamàs90 #6868 üzenetére
Ha tippelni kéne, curve hiba, de bármi lehet
-
pictigjis
Topikgazda
válasz <Adamsky> #6855 üzenetére
Bár, ha fogadnom kellene, akkor - költséghatékonysági megfontolásból - ugyanaz az emberke ül a "drót végén".
nem biztos, hogy nagyot tévedtél... valószínűleg ezek a levelek is a supporthoz futnak be, csak más minőségben válaszolnak rájuk, már ha válaszolnak most néztem, a complaints részleggel folytatott eddigi levelezés is látható azon a felületen, ahol a sima supportos ticketek futnak, ezzel párhuzamosan a korábbi nyitott, még meg nem válaszolt bejelentéseim is megkapták a "ticket closed" címkét. ügyesek ezek nagyon...
-
Tegli
újonc
Nyilván minden csapatuk ugyanazt az ügyfélkapcsolati rendszert használja (jelen esetben Zendesket), ettől függetlenül belsőleg valószínűleg elkülönítik az ügyeket (mi is így csináljuk a cégemnél).
Ez mondjuk nem menti fel őket a láthatóan magas fokú inkompetencia alól. Az elmúlt 2 hónapban döntöttem úgy, hogy adok egy esélyt a különböző fintech cégeknek, keresek banki alternatívákat. A fizikai bankomat az elmúlt 17 évben talán ha 5 alkalommal kellett hívnom, néha kellett 10 percet várni, de többnyire 30 percen belül telefonon megoldották a problémám, míg a szolgáltatásuk 24/7/365 tökéletesen működik. Közben megoldottak egy Citi-Erste átadást is gond nélkül.
Ezzel szemben az elvileg magas IT kompetenciával rendelkező fintech cégeknél heteket várok, hogy valami történjen, és az a történés is leginkább a semmi. Curve legalább hetente 1x válaszol, van olyan cég, ahol 2 hete csak az automatikus üzeneteket kapom, hogy majd egyszer sorra kerülök. 15 éve dolgozom customer supportban, tudom, hogy nem könnyű munka, de itt elég egyértelműen hatalmas gondok vannak a management fejében.Szerk.: ha nem lett volna egyértelmű, a Curve kártyám továbbra is csak egy használhatatlan fémdarab
[ Szerkesztve ]
-
zolmesz
aktív tag
Bekerült egy új funkció a "kínos helyzetek" ellen. Beállíthatsz 2 backup kártyát, hogy ha az elsődlegesen beállított fizetési kártyával nem sikerül a fizetés, akkor automatikusan a backup kártyáról próbálja megoldani a fizetést.
Még nem próbáltam, csak éppen szembejött velem a Facebook-on és meg is találtam az alkalmazásban is. Account - Settings - Anti-Embarrassment Mode menüpont. -
pictigjis
Topikgazda
válasz zolmesz #6881 üzenetére
egyébként csodálatos funkció - lenne, ha nem a curve-nél lenne a gond. de ott van, mert az összeget sikeresen bezárolják, vagyis a tranzakciónak az a része simán lemegy, és utána megy félre valami. én nem vagyok az új funkciók ellen, meg biztos lesznek esetek, amikor ez hasznos lesz, de mégis jobban örültem volna, ha ennek a fejlesztése helyett a kilométerhosszú hibalistával foglalkoztak volna (és nyilván ez, meg a másik briteknek szóló egyenleges funkció is egy csomó új bugot hoz majd magával)
-
pictigjis
Topikgazda
na, megjött az első válasz a panaszkezeléstől, majd január 5-ig lesz valami vagy nem. idemásolom az egészet, mert azért hátha tényleg komolyan gondolják a vizsgálatot, és más is profitál majd belőle
Thank you for your recent communication which we received on December 15th, regarding your Curve card. I was very sorry to learn of your dissatisfaction and can confirm we will be conducting a thorough investigation into your concerns.
I understand your complaint to be in relation to:
- You are unhappy that the Hungary specific BIN you have is causing declines, and issues with the 'Go Back in Time' feature.
- You are unhappy with the level of service you've received from the Customer Experience teamIf our understanding of your complaint is not correct, or if there is any additional information that you feel would be relevant to the investigation, please do not hesitate to contact me in the following ways:
Email: support@imaginecurve.com
Post: Curve 1 Ltd, 15-19 Bloomsbury Way, WC1A 2THIn accordance with our complaints procedure and regulatory guidelines we have 15 business days from the date we receive your complaint in which to issue a final response, we will therefore investigate your concerns and write to you no later than 05/01/2021, with our findings or with an update on the progress of the investigation.
I have attached a copy of our Complaints Procedure leaflet for your information, but should you have any queries please contact me.
Finally, I would like to thank you for bringing this matter to my attention.
-
lehella
senior tag
válasz pictigjis #6883 üzenetére
Jó cucc ez, nekem egyszer már szükség is lehetett volna rá. Amikor a Curve alatt a Revolut még nyáron letiltott egy osztrák autópályadíj fizetést kapunál, mert gyanúsnak érzékelte. Akkor a Revolut kártya is értelmeszerűen elutasított (nem néztem az értesítéseket), majd a jó magyar kártyámmal fizettem. Remélhetőleg a Curve stabilabb lesz ettől a funkciótól..
[ Szerkesztve ]
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
Andreas2
tag
Jó cucc lehet, de ha a jelenlegi helyzetben ha három kártyád van, három zárolás után utasítja el a fizetést?
[ Szerkesztve ]
-
-
bg24
csendes újonc
Sziasztok! Érdekes dolog történt, fizettem egy cipőt a footlocker-en curve kártyával otp debit alatta. A levonás meg is történt de a megrendelés nem volt látható. Egy hétre jött is a visszatérítés. csak hogy nem a curve kártyára hanem egyenest az OTP-s kártyára. Nekem nem probléma, mert meg van a pénz. Csak érdekes hogy a footlocker fizetési szolgálója honnan tudta hogy az OTP-s kártyára kell küldeni? Nem iktatta közbe a curve-t. Nekem ez így elég futurisztikus. Mondjuk bajnak nem baj.
-
zerodot
aktív tag
Nem a footlocker küldte vissza az OTP-re, hanem a Curve. Normál esetben a Curve automatikusan az alatta lévő (eredetileg fizetésre használt) kártyára téríti vissza a refundot. Szóval vagy ez történt, vagy pedig a mostani jellemző hiba, amikor a Curve beterheli az alatta lévő kártyát, a bolt viszont elutasítottként érzékeli a tranzakciót (vagy ő maga utasítja el). Ilyenkor is a Curve refundol az OTP kártyára (valószínűleg azonnal), aztán pár nap (változó; 1-3, de lehet 7 is) múlva a bank visszaadja az ember pénzét.
"a megrendelés nem volt látható" - nem tudom pontosan mit értesz ez alatt, de ez arra utalhat, hogy a második eset állt fenn.
[ Szerkesztve ]
-
bg24
csendes újonc
válasz zerodot #6894 üzenetére
Ez akkor korrekt. Így működjön mindig. Az igazság az hogy egy kártyát sem fogadott el a footlocker. alapban mindig revolutot használok ilyenkor, de sem az OTP Virtuálist sem a fizikait. Csak a curve-t. Végül Paypal-al fizettem. És írtam a suportnak. Ők azt írták hogy nyugi utána néznek. ehhez Mondjuk kellet négy nap nekik. De tudtam hogy nem tűnik el a pénz. Nem az első eset hogy valamelyik rendszer cserben hagy. Mindig meg lett 1-2 hét alatt . Csak meg lepett, itt mindenki azt írta hogy a curve kártyán jelenik meg, fontban. Ez így sokkal jobb.
-
-
anadroid
senior tag
Ott akkor jelenik meg, ha nem tud az eredeti forrásra visszautalni.
Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.
-
pictigjis
Topikgazda
csak ugy eszembe jutott: akiknek magyar bin-es kartyajuk van, es sokszor tapasztalnak "nincs fedezetes" elutasitast, szoval nalatok be van kapcsolva a curve cashnel a "use automatically" funkcio? nalam be volt, most kikapcsoltam, hatha van koze hozza. ennek ugyan ellentmond, hogy a curve cash utan (ahol valoban nincs fedezet kb. semmire a 0,29 fontos egyenleg miatt) mindig tovabb tudott lepni a folyamat az alapertelmezett kartyara, be is tudta zarolni az osszegeket, de en mar semmit nem tudok kizarni ezeknel kiderul majd, hogy igy valtozik-e valami
-
vnorbi
aktív tag
válasz pictigjis #6899 üzenetére
Bosszantó, hogy ezt így találgatni kell. Nekem is van két ötletem:
1. Elutasítás melletti bezárolt összeg előfordult-e online fizetésnél is, vagy csak fizikai POS terminálnál?
2. Elutasítás melletti bezárolt összeg előfordult-e, ha a Curve devizát váltott a fizetéshez (tehát a a Curve kártyát más pénznemben terheljük, mint a mögöttes kártyára beállított pénznem), vagy csak akkor, ha pénzváltás nélküli fizetés történt?
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen