- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Most 2027-re tippelik az Apple iFoldot
- Felturbózott Edge 50 Fusiont kapott az Egyesült Államok
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Szupervékony külsővel jöhet a Mix Fold 4
- Élénk színekben várható a Galaxy Watch FE
Hirdetés
-
Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
it A jelentések szerint Musk arra kérte az NVIDIA-t, hogy a Teslának szánt AI-chipeket az X és az xAI felé irányítsa át. Idén 3-4 milliárd dollárt költhet NVIDIA hardverre a Tesla.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Egyedi megoldást kínál majd a CMF első készüléke
ma Az első előzetesben látott, csavarszerű képződmény a Nothing Lock, amivel különféle kiegészítőket lehet majd a készülékre applikálni.
-
Mobilarena
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD AKTUÁLIS ÁRFOLYAM: [link]
-----
SUPPORT: [email]
-----
VÁLTOZÁSOK 2024. MÁRCIUS 21-TŐL:
- ettől a naptól minden limit számítása naptári hónap szerint történik
- NINCS hétvégi díj, ha HUF-ra állított kártyával EUR, USD vagy GBP devizában történik vásárlás [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉSEK
Eddig ingyen vettem fel készpénzt a Curve-vel, de most többet vontak le, mint amennyit felvettem. Miért?
2023 novemberétől az ingyenes csomagban megszűnt az ingyenes készpénzfelvétel, minden tranzakcióért 2 százalék (de minimum 2 euró) díjat kell fizetni. Curve X-ben havi 300, Black esetén 500, Metal csomagban 1000 eurónak megfelelő összeget lehet díjmentesen felvenni, efölött 2 euró vagy 2 százalék díjat kell fizetni (amelyik nagyobb). A havi limit naptári hónapra vonatkozik.
-----
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis levonták az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha zárolásban is marad, aztán néhány nap elteltével automatikusan felszabadul. Ha mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb), a levonás mellett (valamikor) lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, mégis lekönyvelt tranzakciót 7-10 nap után automatikusan visszatérít a Curve rendszere. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, ezen a formon tegyél bejelentést (Topic -› Transactions -› Declines).
Ha viszont az érintett tranzakciónál ilyeneket látsz az appban rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ezek azt jelentik, hogy a Curve rendszere kezdeményezte a zárolás feloldását, vagy visszatérítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A második szöveggel találkozhatsz akkor is, ha éppen nem azonnal, de legfeljebb 7-10 nap után automatikusan elindult a visszatérítés, innentől már csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap):
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
pictigjis
Topikgazda
válasz Andreas2 #6034 üzenetére
koszi. a 185 ezer eleg kevesnek tunik, ehhez kepest valoban emeltet kaptam azonositott userkent. atm-bol viszont ugyanazt, mint egy uj user. erdekes
ez alapjan a felesegem kartyajat valoszinuleg nem csereltetjuk magyarra, o meg nem kapott keretemelest, nem volt azonositas, egy uj kartyaval az o limitje is leeshetne erre az alacsonyabb szintre
-
Oliverda
félisten
válasz Andreas2 #6046 üzenetére
Mastercard? Gondolom, mert a Visa képe benne van.
pictigjis: Ebbe már egy lengyel tag is belefutott, ergo ez sem egyedi. Legalább az új kártya már tényleg magyar BIN-es?
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Andreas2
tag
válasz Andreas2 #6249 üzenetére
Fizetni viszont nem sikerül vele, az üzletben elutasította a terminál a tranzakciót. (NFC-s fizetés, Apple Wallet)
Ami furcsa hogy a Curve app-ban rányomok a Curve kártya limitjeire, akkor nem mutatja meg a összegeket, homokóra és nem történik semmi.
A mögé rakott kártyával sikerült a fizetés. Megint írhatok a support-nak? -
vnorbi
aktív tag
válasz Andreas2 #6250 üzenetére
A limitekkel nekem is ez volt a bajom egy hete (írtam is itt). Nem oldódott meg magától, vagy csak nem vártam eleget, de a support egy munkanapon belül megjavította. Az alatt az idő alatt, amíg nem láttam a limiteket, nem használtam a kártyát. Lehet, hogy nekem sem ment volna.
-
István89
tag
válasz Andreas2 #6432 üzenetére
Az alkalmazásban próbáltad hozzáadni a Gpay-hez? Ott elvileg nem jön sms kód, bár a support is azt írta, hogy meg kell majd kapnom a kódot, de ott alapból hitelesítve lépek be, vagy ez nem számít?
A limitek nekem is még egy kör lesz, mert arra nekem se reagáltak.
Sajnálom, hogy nem megy még, ezek szerint nem globális beállítás lehetett, ha egyáltalán volt valami beállítás.
Köszi, meglepődtem, hogy 1 hét alatt megoldódik. Viszont az tényleg fura lesz, ha ezt mindenkinek egyesével javítgatják. Az is fura, hogy akik már megkapták ugyanezt a választ azoknak továbbra se megy. Amúgy az alkalmazásban próbáltad hozzáadni?
[ Szerkesztve ]
-
Mauzes
őstag
válasz Andreas2 #6445 üzenetére
Én érdekes módon tudok vele fizetni, de nem jelenik meg az alkalmazások között, de még Play-en sem tudok rákeresni és nem jelenik meg a telepített alkalmazások között. Kizárólag úgy tudom megtalálni, hogy Google keresőben rákeresek, akkor kidobja a Play linket, ahol azt olvasom, hogy az én országomban nem áll rendelkezésre, de azért van egy "engedélyezés" gomb (hiszen telepítve van), csak erre rábökve tudom megnyitni az app-ot.
Wtf.
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz Andreas2 #6445 üzenetére
" ... feltelepült a Google Pay az alkalmazások közé ... "
WTF?
Korábban fenn se volt? Vagy a Google tiltotta, most pedig levette a tiltást? Mi történt (pontosan)?#6448 Mauzes
Kicsit le vagy maradva
Itt keresd: Settings (a telefonodé) → Google → Account services → Google Pay[ Szerkesztve ]
-
doongoo
addikt
válasz Andreas2 #6453 üzenetére
korábban alternatív forrásból feltett Gpay a múlt héten kb. mindenkinek eltűnt. Ugyanakkor, ha be volt állítva a kártyás fizetésre, az ment tovább a telefonnal. Tegnap jött egy frissítés a GPay (old apk)-ra az áruházból és ez azóta még nem tűnt el a telefonról (vajon meddig marad?). Ugyanakkor az áruházban rákeresve nem hozza továbbra sem.
A lényeg, hogy a fizetés működik így is és úgy is. -
Oliverda
félisten
válasz Andreas2 #6534 üzenetére
Neked is magyar BIN-es a kártyád?
pictigjis: Tavasszal nekem is küldtek ilyen screenshotot amikor egy OTP-s automatánál hasonlóba futottam. Elküldtem a bankomnak (Gránit) és kb. 2 órán belül már fel is oldották a zárolást.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
pictigjis
Topikgazda
válasz Andreas2 #6587 üzenetére
tegnap egy kemény 280 forintos pékséges vásárlásra elővettem, akkor kivételesen működött ezek a magyar bin-es kártyák kalap sz.rt sem érnek. már két emailben is jeleztem, hogy kérek új kártyát uk binnel, látványosan nem válaszolnak
egyre inkább úgy érzem, hogy ezekkel a félukrán kártyákkal valami nagyon nem stimmel
-
pictigjis
Topikgazda
válasz Andreas2 #6620 üzenetére
ez a sablonszöveg, egyszer megírták, azóta a félkövérrel kiemelt kereskedői nevet váltogatják csak
persze, hogy elutasítja a kereskedő, ha a curve-től az jön vissza, hogy nincs fedezet... agyrém
szerk.: megerősítés gyanánt az enyém
We approved the transaction however, ATM then declined it. We charged your card when the transaction was approved and then refunded it immediately once it was declined. You should see the refund reflected back in your bank account in the next 1-2 working days, but depending on your bank it might take up to 5 days.
It’s not clear why it declined, as this can be because the internet connection has dropped, there were details discrepancies or there was an issue on the side of ATM.
[ Szerkesztve ]
-
-
xcsabo
senior tag
válasz Andreas2 #7389 üzenetére
Én is ezt tapasztaltam. Egy pénteki revolut utalás hétfőn jött meg. Meg egy feltoltes jutott eszembe. Ez pedig a curve send a vivid kártyára. Egy a bibi csak hogy mindkettő az én telefonommal lett ugye reggelve. Azaz a curve a küldés után azonnal saját magára rakja csak a cash-be. Ha működne akkor lehetne igy tölteni a vividet.
-
ACE-
addikt
válasz Andreas2 #7389 üzenetére
Ez simán kikerülhető, szépen fizetgetsz Curve-el a saját kártyáddal, majd amikor összejött elég összeg a visszatérítéshez, akkor annyi pénzt váltasz és utalsz Revolut-al, amiket így lefedsz, a lényeg hogy 90 napon belül legyél. Utána Curve-ben Go back in time, és mindent átmozgatsz a Vivid-re, kész...
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
ACE-
addikt
válasz Andreas2 #7420 üzenetére
Nálam működik, volt egy Decathlon-os vásárlás 9990 Ft volt, megcsináltam a Gbit-et, másnap már ott volt a számlán a pénz, a másik számlán pedig ugye azonnal a terhelés. Gráninál ezek szerint működik.
Viszont most van egy olyan, hogy csináltam két Decathlon-os online vásárlást, az elsőt lemondtam, a Decathlon visszautalta a pénzt, az ma meg is jelent a Gránit-os számlán.
Viszont csináltam utána egy másik rendelést kicsivel másabb összeggel, amit szeretnék átvinni Vivid-re, de annál is azt írja a Curve, hogy Declined, pedig az egy megtörtént rendelés, vonva a Gránit-os kártyámról, és könyvelve is van. Emiatt nem tudok Go Back in Time-ot csinálni. Viszont azt írja, hogy Try another Card. De nem akarom hogy két helyen le legyen vonva.
Ilyen volt már valakinek? Írtam a support-nak hogy ez nem elutasított tranzakció, hanem megtörtént, és Gbit-olják a Vivid-re, meglátom mi lesz.Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
zerodot
aktív tag
válasz Andreas2 #8159 üzenetére
Volt elég fedezet a mögöttes kártyán? UK bines Curve kártyád van? Illetve ha igen, akkor ezt milyen kártyának mutatja az Apple Pay kifelé? (Csak mert pl. a GPay létrehoz egy virtuális kártyaszámot a fizetéshez, de azt nemtom, milyen bineset...)
Azért kérdezem ezeket, mert úgy tudom, külföldi kártyák esetén az önkiszolgáló kutak nagyobb összeget is be szoktak terhelni biztosítéknak, mint amit kiválasztasz.
[ Szerkesztve ]
-
Andreas2
tag
válasz Andreas2 #8175 üzenetére
Update:
Lehet hogy az Apple Wallet lesz a probléma forrása.
Március folyamán lejárt a CIB debit kártyám, megjött az új, aktiváltam. Wallet-ből töröltem a lejárt kártyát, újat hozzáadtam. Vidáman fizetgettem is az új kártyával, az utolsó sikeres Curve+CIB tranzakcióm a Wallet-tel 03.29-én volt a netbank szerint.Most nézem az Apple Wallet-et: a CIB debit kártyát a CIB bank letiltotta. Utolsó tranzakció februárban. Tehát most a lejárt, törölt kártya jelent meg a Wallet-ben. Megint kitöröltem, hozzáadtam az újat, remélem csak ennyi volt.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Samsung S34BG850 G8 - 34" Ívelt Smart OLED - 3440x1440 175Hz - 0.1 ms - TrueBlack 400 - FreeSync
- Samsung Galaxy S21+ 5G 256GB Phantom Silver
- HP 255 G8 15.6" FHD IPS Ryzen 7 5700U 16GB DDR4 512GB NVMe SSD gar
- Latitude 7420 14" FHD IPS i7-1185G7 16GB 256GB NVMe ujjlolv IR kam., gar
- FULL HD Carbon DELL Latitude 7400/7490(Touch) Core I7-8665U 8x4.8GHz 256/512Gb SSD WIN11 Gar Laptop
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs