- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Letiltás - hogy is van ez?
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A34 - plus size modell
- Honor Magic V2 - origami
- Mobil flották
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
Hirdetés
-
Computex 2024: a TravelMate sem kerül el az AI-t
ph Az Acer üzleti notebooksorozatába érkező P4 16 és P6 14 sem menekül a CoPilot megjelölés elöl.
-
Az EU-s bejegyzésekkel tréningezi az AI-t a Meta
it A Meta közölte: az AI tréningezéséhez ezentúl az európai közösségi médiás bejegyzéseket is felhasználják.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD AKTUÁLIS ÁRFOLYAM: [link]
-----
SUPPORT: [email]
-----
VÁLTOZÁSOK 2024. MÁRCIUS 21-TŐL:
- ettől a naptól minden limit számítása naptári hónap szerint történik
- NINCS hétvégi díj, ha HUF-ra állított kártyával EUR, USD vagy GBP devizában történik vásárlás [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉSEK
Eddig ingyen vettem fel készpénzt a Curve-vel, de most többet vontak le, mint amennyit felvettem. Miért?
2023 novemberétől az ingyenes csomagban megszűnt az ingyenes készpénzfelvétel, minden tranzakcióért 2 százalék (de minimum 2 euró) díjat kell fizetni. Curve X-ben havi 300, Black esetén 500, Metal csomagban 1000 eurónak megfelelő összeget lehet díjmentesen felvenni, efölött 2 euró vagy 2 százalék díjat kell fizetni (amelyik nagyobb). A havi limit naptári hónapra vonatkozik.
-----
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis levonták az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha zárolásban is marad, aztán néhány nap elteltével automatikusan felszabadul. Ha mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb), a levonás mellett (valamikor) lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, mégis lekönyvelt tranzakciót 7-10 nap után automatikusan visszatérít a Curve rendszere. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, ezen a formon tegyél bejelentést (Topic -› Transactions -› Declines).
Ha viszont az érintett tranzakciónál ilyeneket látsz az appban rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ezek azt jelentik, hogy a Curve rendszere kezdeményezte a zárolás feloldását, vagy visszatérítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A második szöveggel találkozhatsz akkor is, ha éppen nem azonnal, de legfeljebb 7-10 nap után automatikusan elindult a visszatérítés, innentől már csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap):
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
ÁrPi2
senior tag
-
emeritus
tag
válasz István89 #6055 üzenetére
Igen, a virtuális Curve kártya egy virtuális Curve Cash. Online, vagy mobillal ugyanúgy fizethetsz vele, mint a fizikai kártyával, azaz vagy magán a kártyán, vagy a "mögötte" levő kártyán megfelelő fedezetnek kell lennie. (A virtuális Curve kártya hozzáadható a Google Pay, Apple Pay, illetve Samsung Pay szolgáltatásokhoz.)
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
emeritus
tag
válasz István89 #6059 üzenetére
A virtuális kártyát ugyanúgy adhatod a GPay-hez, mint a fizikait, feltéve, hogy a kártya GPay-képes. Ez csak kipróbálással derül ki, általában az UK BIN-es kártyák GPay-képesek, de sajnos nem mind, ahogyan - inkább kivételként - magyar BIN-es is kártyák is hozzáadhatók.
[ Szerkesztve ]
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
emeritus
tag
válasz István89 #6076 üzenetére
A Curve azonnal nyit virtuális kártyát, hogy az mielőbb használható legyen. A fizikai kártya eltérő adatai aktiválás előtt nem élesednek azért, hogy útközben rossz kézbe került kártyákkal ne történhessen visszaélés. Úton levő tévesen aktívált kártya zárolása javasolt.
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
emeritus
tag
válasz István89 #6110 üzenetére
A kártyaszám azonos lesz, a lejárat és a CVC(CVV) kód lesz más mindaddig, amig a fizikai kártya aktiválása nem történik meg: aktiválás után a virtuális kártya adatai az appban a fizikai kártya adataivá frissülnek.
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
zerodot
aktív tag
válasz István89 #6110 üzenetére
Miért hívod a virtuális kártyát Curve Cashnek? Hiszen tudtommal a Curve virtuális kártya a fizikaival analóg módon működik, azaz kiválaszthatsz "mögé" egy saját bankkártyát, amit fizetéskor terhelni fog. Ezek mellett van egy speciális "kártya", a Curve Cash, amin a cashback és néha a refund összegek parkolnak, amit szintén kiválaszthatsz és akkor az terhelődik.
Ha a virtuális kártya azonos lenne a Curve Cashel, akkor csak a Curve Cashen lévő összeget tudnád vele költeni. Tudtommal ez nem így van, mert bármelyik, a Curvebe beregisztrált kártyádról költhetsz a virtuális kártyával is. -
<Adamsky>
nagyúr
válasz István89 #6411 üzenetére
"Én kedden írtam nekik, de még semmi válasz."
Szuper! Jó ilyet olvasni. Ja, nem!
Nem tudom eldönteni, hogy náluk van valami gebasz vagy a Google rontott el valamit, de a Google örömteli magyarországi megjelenése előtt gond nélkül használtam a Curve-öt contactless payment-re. Azóta az app.-ot letiltották, és nem tudom használni. Töröltem a kártyát, megpróbáltam - immár a Google Pay app. nélkül - a Curve-ből felvenni, de nem engedte: sikertelen, forduljak a bankomhoz. Nice#6412 xTech
Ehhez képest a Revolut support egy álom. Ha nem is rögtön, de max. 15-20 percen belül reagálnak.#6414 István89
"Lehet lassan el kellene engedni ezt a dolgot." - ha a Revolut menni fog (mert sajna most azzal akadtak gondjaim az app. letiltása miatt) azt hiszem elengedem a Curve kezét ... főleg, ha nem történik valamilyen radikális változás. -
István89
tag
válasz István89 #6428 üzenetére
Ma 1 óra körül kaptam választ, hogy elvileg megcsinálták és próbáljam újra, de persze nem ment a leírtak alapján. Rögtön reagáltam is a hibajegyre, hogy továbbra se jó, viszont gondoltam megpróbálom most hozzáadni és sikerült aktiválni az érintéses fizetést. Hihetetlen.
Most kellene megpróbálni hozzáadni Gpay-hez, akinek nem ment a magyar kártyával, mert lehet valamit globálisan állítottak, de az is lehet, hogy csak most frissült ki az amit délután állítottak be nálam.
[ Szerkesztve ]
-
Andreas2
tag
válasz István89 #6429 üzenetére
Nálam most tovább ment, csak a megerősítő kód nem jön meg SMS-ben, de ez lehet hogy független a Curve-tól. Várok.
Support közben válaszolt 10 nap után arra a kérdésemre, hogy az aktivált fizikai kártyával miért nem tudok fizetni terminálon. Úgy látják, hogy tudok fizetni. Persze mert pár nap után már működött magától. A második mondatomat már nem olvasták el, így a limit lekérdezés továbbra sem működik.
Újabb 10 nap várakozás. -
<Adamsky>
nagyúr
válasz István89 #6495 üzenetére
" ... tranzakciónál HUF 800,000 írt ki ... "
Azért ez vérfagyasztó! Amit a Curve mostanában leművel ... hát, kezdem megérteni a károgókat, ami miatt savazzák a céget." ... nem lepődtem meg, hogy az OTP automata elutasította fedezethiány miatt ... "
Pedig mókás lett volna, ahogy leüríted az automatát, ill. próbálsz 800e Huf-ot feltűnésmentesen begyűrni a zsebedbe -
pictigjis
Topikgazda
válasz István89 #6539 üzenetére
hát, nem tudom. normális esetben a saját rendszerük által megjelenített adatok nem tartoznak a userre. mondhatjuk, hogy tessék, átláthatóság, de amikor ilyen képeket mutogatnak, az már olyan magyarázkodásszagú is
ezek szerint mostantól ez policy, annyi lehet a reklamáló, hogy szükségét érzik a plusz bizonyítékoknak is
-
lehella
senior tag
válasz István89 #6690 üzenetére
Tegnap futottam bele először ilyen sztoriba a több mint egy éves Curve használatom során; akartam fizetni az Auchannál, Curve értesítés, OTP sms pénzlevonás, de a terminál szerint elutasítva.
Másodikra elfogadta, eltettem a blokkot az elutasításról.
10 perccel később fenyővásárlás a parkolóban, elutasít-elutasít, hitelkártya elő és azzal fizettem ki sikeresen a fát. 3 tranzakcióm áll most az Auchannál, nem tudom mi lehetett a gond, vásárlás során ilyet még nem csinált.
Korábban augusztus vége-szeptemberben a kp felvétellel volt problémám, most meg ez, elég kellemetlenwww.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
-
lehella
senior tag
-
K Norbi
addikt
válasz István89 #6833 üzenetére
Én nem bírok vele.... [link]
TW, és Curve 1x alátudtam tenni.
Azóta semmi, nem tudom megint. Jó töröltem a fiók alól. De ettől be kéne megint vegye.
Revolut bezzeg megy.Még várok, ha nem fog menni, kb tavasszal elfogom hagyni véletlenül a TW kártyámat.
Új kártyaszám stb.
Hátha bevenné Más ötletem nem lesz.Mennie kéne.
De mégse megy, sehogy.[ Szerkesztve ]
-
vnorbi
aktív tag
válasz István89 #6916 üzenetére
Nekem ma válaszoltak. Megírtak két limitet, most tudom a napi/egyszeri limitet, és a pénzfelvételi limitet.
Az első változott, eddig 740.000 forint volt, most azt írják, hogy 1.665.000 forint (a havi és éves limitet nem írták meg, de sanszos, hogy azok is emelkedte). Továbbá vizsgálják, hogy az app-ban miért nem jelenik meg semmi limit, majd jelentkeznek.
-
vnorbi
aktív tag
válasz István89 #6919 üzenetére
Nálam így indult a hibák sora, mint ahol most tartasz Egyszer csak eltűntek a limitek, és egy régi cikk jelent meg helyette. Amikor ezt jeleztem, rövid úton megjavították (hibásak is voltak a limitjeim is, éves 370 ezer forintot akartak engedni). Akkor 1-2 hétig megint volt rendes limit oldalam, aztán november végén eltűnt minden.
Szerintem te most abban az állapotban vagy, ami nálam az első hiba volt, csak azóta frissült a cikk a táblázatos formával.
[ Szerkesztve ]
-
vnorbi
aktív tag
válasz István89 #6921 üzenetére
Tegnap kaptam egy új supportos embert a jelzésemre, aki megírta, hogy tudomásuk van egy problémáról, ami a felhasználók egy kis részénél ilyen hibát okoz a limitek megjelenítése helyett.
Majd jelentkeznek, ha sikerül megoldaniuk, és ott van a szokásos sablon, hogy nem vállalnak határidőt a javításra.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz István89 #7451 üzenetére
jellemzo pechem, hogy pont akkor talalok bele egy 2-3 oras teljes leallasba, amikor fontos lett volna, hogy mukodjon a kartya. azert ez eleg komoly incidens volt, ami persze megtortenhet, de a curve hasonlo hibaiban baromi idegesito, hogy annyira azert mindig mukodik, hogy bezarolja a penzt - tobbszor. utasitsa el, rendben, elofordul, de hogy altalaban futni kell kesobb a penz utan, ez hervaszto
-
almi
senior tag
válasz István89 #7485 üzenetére
Ma kipróbáltam újra, 4k-t vettem fel teszt gyanánt Raiffeisen ATM-ből, Curve mögött Revoluttal és tökéletesen működött.
Ami kicsit furcsa, hogy a Revolut összevonta a 2 nappal ezelőtti, azóta is pending tranzakciómmal a mait, de egyébként rendben ment a dolog.
curve oldalon szintén pending a tranzakció így 3 óra elteltével is. -
tomp
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Politika
- Autóhifi
- iPad topik
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- XGS24 - Előzményjáték lesz a Gears of War: E-Day
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Gyúrósok ide!
- Melyik tápegységet vegyem?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen