- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- MIUI / HyperOS topik
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Csak elektromos meghajtással jön az új Mini
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Honor Watch GS Pro - strapacska
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobil flották
Hirdetés
-
Bemutatkozott a Redmi 13 4G
ma Ne keverjük össze a Redmi Note 13 4G-vel vagy a Redmi 13C 4G-vel.
-
Computex 2024: okosmonitorok az Acer standján
ph A tajvani vállalat smart portfóliójában azért akad olyan modell is, ami játszani sem utolsó választás.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
konyi79
addikt
válasz Luck Dragon #217 üzenetére
Semmi. Ehhez nem kell szervízbe hordani. Csak opciónak írtam, mert szerintem megéri. Sok autónk van, mégtöbb volt, van tapasztalat akkumulátorokkal bőven.
A gyári akkuk ritka jól bírják. Nem ritka, hogy 5-6 évet is elmennek. Utána rakod bele a Varta, Exide, Banner vagy bármit, aztán csodálkozol, hogy néha 2 évet se bírnak ki. Visszavinnéd, de adtak rá ugye 6 hónap, jó esetben 1 év garit. Ha csoda és van rá 2 év szerencséd lehet, ha tudod bizonyítani, hogy szakember építette be, viszel szakszervízből igazolást, hogy az elektromos hálózat rendben, töltés oké, akkor nekiállhatsz vitatkozni, cseréljék ki.
Ezzel szemben ha rászánod azt a 0,5h munkadíjat, a Renault szervize építse be az általa típushoz ajánlott akkut, ha gond van vele 3 éven belül, rámér egy multiméterrel és kicseréli, ha rossz.(#218) AMD Power
Ez se ilyen egyszerű.
Amit nyersz a vámon, elviszi a révész.
Azaz amit spórolsz az akku élettartamán, azt majd beletankolod, amíg üresben ketyeg. Lehet itt okosan, hogy ha látod, hogy mindjárt vált a lámpa, akkor nem engeded fel a kuplungot és akkor nem áll épp le. De a 90mp piros ciklusra minek járatni? Az akkut kb 2015 óta nem kíméli az autó, elég durván menedzseli a töltést még egy Dacia is. Alapjáraton ritkán, gyorsításkor szinte sose tölt, motorfék üzemben meg egy hagyományos akku hamar szétpukkadna, akkora feszültséggel nyomja neki.A Motrio a Renaultnál a budget gyári. Sokszor kb ugyanaz, az olcsóbb színű dobozban.
Új hozzászólás Aktív témák
- Rövid előzetesen a Star Wars Outlaws PC-s kiadása
- Hobby elektronika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Házimozi belépő szinten
- The Elder Scrolls V: Skyrim
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Könyvajánló
- EAFC 24
- Már tudjuk, hogy mikor jön pontosan az idei Ubisoft Forward
- OLED TV topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen