- Fotók, videók mobillal
- Mobil flották
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Huawei Watch GT 2 - épp ideje!
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Android szakmai topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
Hirdetés
-
A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
ph A szimulátorrajongók körében nem épp ismeretlen név követi a a Drop, az Elgato, az Origin PC és a SCUF Gaming által kitaposott ösvényt.
-
Három éve fontos döntést hozott az AI-ról az Apple
it A Bloomberg szerint saját chipekkel működtetné az AI-szervereket az Apple.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
válasz Luck Dragon #799 üzenetére
Én kivárok! De ebből igy ebben a formában sok eladás nem lesz. Nem csak a Dacianal. Nagyjából egyiknél sem....
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
kelly416
veterán
válasz Flowtation #800 üzenetére
Nem hiszem hogy összeszerelési hiba lenne. Sajnos a miénkben is zörög valami műanyagosan. Én is attól tartok hogy az olcsóság átka.
-
gyemipapa
senior tag
Az Easy Service 180 ezer Ft-os szolgáltatásról érdeklődnék, Azoktól, akik már igénybe vették, konkrétan hogy néz ki a GYAKORLATBAN.
Tényleg 5 évig egy fillért sem kell fizetni sem a kötelező átvizsgálásokért, sem a javításokért, sem a felhasznált anyagokért, olaj, szűrő, alkatrész, munkadíj?
Tudtok esetleg ilyen számlákat mellékelni? Van még két hónapom eldönteni, hogy megvegyem-e, de előtte autóstársaim véleménye érdekelne, akik már igénybe vették. Ha minden számla 5 évig nullás, akkor tényleg megéri, bár én évente csak 5-6 ezer km-t megyek.Örökké szeretnék élni! Eddig sikerült...
-
konyi79
addikt
válasz gyemipapa #803 üzenetére
Az Easy Service a kötelezően cserélendő anyagokat foglalja magába, mint olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő, üzemanyag-szűrő a karbantartási ütemterv szerint.
A karbantartási terv szerinti átvizsgálást is elvégzik, és ha ott garanciális eredetű meghibásodást találnak (pl vízpumpa folyik), akkor az ugyanúgy nem fizetős.
Viszont ha fék kopott, kuplung cserélendő vagy hasonló kopó-fogyó alkatrész, akkor azért fizetned kell ugyanúgy. Még azért is, ha az ablakmosót szeretnéd, hogy feltöltsék.
-
-
AMD Power
titán
-
mirci18
addikt
Ahogy Eddig olvasom a neten (mivel nem vagyok otthon nem látom a géphez adott karbantartási lapot) kifizetsz 185 e ft-ot. 5 év garanciát kapsz a kocsira. 2 ingyen olajcserét. Mivel 2 év vagy 30 e km után cseréled le az olajat a kocsiban.
Ami számomra érthetetlen mivel évente szokás cserélni.
2 ingyen szűrő cserét az utastérben.
A köztes években pedig ingyenes átnézést.Namármost az a kérdés az a plusz 2 év gari mit ér meg.
Ugyanis 3 év után már nem kell bevinni nyugodtan otthon is szerelheti az ember.
Nektek erről mi a véleményetek?Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
-
-
gyemipapa
senior tag
Ha jól következtetek, az én esetemben, aki évi 5-6 ezret megy, nemigen éri meg 185 ezret most kicsengetni, nem térülne meg, sőt, talán még buknék is rajta.
Örökké szeretnék élni! Eddig sikerült...
-
gyemipapa
senior tag
Eddig használt autókkal jártam, ami mindíg zsákbamacska, jöttek is elő "természetesen" a hibák, meguntam a szerelőhöz járkálást, hol ezt, hol azt kellett cserélni, kiadás kiadás hátán, ráadásul a legváratlanabb helyzetekben. Na ezt untam meg, és ha már megvolt rá a "talált" pénz...
És amúgy mit értesz az alatt, hogy "amire valóban szükséged van"?
És most jöhet, hogy A-ból B-be egy 20 éves fapados Swift is elvisz....Örökké szeretnék élni! Eddig sikerült...
-
JoinR
senior tag
válasz gyemipapa #821 üzenetére
Én nem tudhatom, hogy mire van szükséged, megmondani pedig legkevésbé sem szeretném Csak a közgazdász énem szólalt meg, hogyha valaki ("talált" pénzből) vesz új autót évi 5-6k km-re, az vélhetően nem racionális döntés. Emellett egy 185k-s csomag, ami biztosan olcsóbb, mint a következő 4 szerviz és a +2 év gari, már nem tétel, hiszen az autó amortizációja évente van annyi.
A 20 éves fapad Swift szerintem már racionálisan sem gyakran opció. Családot, 1-2 gyereket biztos nem ültetnék bele a mai világban; futárautónak, 3-4 km-re lévő munkába járásra még el tudom képzelni (amikor ha lerobban, max besétál az ember ) . De ha már Swiftről van szó, 10 év körül Swiftet 1.5 millió körül reálisabbnak érzek.[ Szerkesztve ]
-
gyemipapa
senior tag
Hogy kinek mire van "szüksége", az erősen szubjektív. Elvileg busz, vonat, villamos, repülő mindenhová elvisz, tehát ha csak valakinek nem munkaeszköz, az autó elsősorban kényelmi és ahogy írtad, érzelmi szempont. Sok család él kocsi nélkül, még ha meg is engedhetné magának.
Te is járhatnál 10 éves kocsival, de újat vettél, pedig kevés kilóméteres jó használt autók is kiszolgálnák azokat is, akik sokat mennek.
Nekem a kényelem, a komfort, és a biztonság volt fontos, azon kívül, hogy untam már a zsákbamacskát. És gondoltam, ha már adódott a lehetőség, 60 évesen nem luxus, pedig csak munkába, vásárláshoz, szüleimhez, unokákhoz járni kell. Az ember nem mindíg mindent közgazdász és pénzügyi szempontok alapján vásárol. Kivéve ezek szerint Téged...[ Szerkesztve ]
Örökké szeretnék élni! Eddig sikerült...
-
Ahol erőltetik ezt a kétéves intervallumot azt a szervízt ott kell hagyni, mert többször azért csináljak mert túl vannak terherve , kevesen vannak és így próbálják az ügyfeleket mérsékelni. Így is megy a kapkodás , ilyenkor meg nagyobb a hibázási lehetőség is.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Šolaire
veterán
válasz Luck Dragon #825 üzenetére
Miskolcon vettem teljesen korrektek voltak.
“Praise The Sun” \[T]/
-
JoinR
senior tag
Igen ezt az Index fórumon én is olvastam, de ez nem hivatalos, úgyhogy nem is írtam be. Én is júniusban viszem az 1. éves szervizre (pont 10k km lesz benne), szóval meglátjuk
Az anyacég biztos nem fizeti ki ezt a márkaszervizeknek (max tévedésből), hiszen nem előírás szerint csinálják...a márkaszerviznek meg végülis mindegy, a garis javítást nem ők állják, szóval nem tudom ezt ki fizeti ki a végén, ha tényleg cserélik évente (persze alapból lehet, hogy kifizettetik az ügyféllel, de hogy az Easy Service-esekkel mi van, azt majd júniusban meglátjuk).(#823) gyemipapa:
Persze, mondjuk vidéken vannak helyzetek, amikor egyszerűen muszáj autót fenntartani, nekik ez egy elég terhes szükség lehet. És így van, újat vettem, hasonló megfontolásból, mint Te is. Sokat szívtam az előző járkálós autóval, és meguntam (az is igaz, hogy az egész autó 3 év és 20k km alatt egy havi fizumba került mindennel együtt). Bár eredetileg Dokkert akartam, végül a Duster-re nagyobb kedvezmény járt (15%, Dokkerre csak 10% járt volna), ezért pénzügyileg az érte meg, és azt is vettem Igaz nem fér bele a gokart, sem a biciklik, úgyhogy ez nagy kompromisszum, de majd eladáskor realizálhatom a különbséget.
De az egész abból indult ki, hogy megéri-e neked a karbantartás csomag...én arra céloztam, ha megengedhetsz magadnak egy új autót, akkor szerintem megéri az Easy Service is.. Főleg, ha hosszú távra tervezel vele, ha akár gariidőn kívül is baja lenne, sokkal szívesebben adnak méltányossági kedvezményeket egy szervizkönyves autóra..nem is beszélve arról, hogy sok olyan gariidőn kívüli javítás van, amit részben átvállal a gyártó (akár az egészet, akár csak az alkatrészt), amihez gyakorlatilag csak vezetett szervizkönyvvel lehet hozzájutni. Az autó értéktartásáról nem is beszélve.[ Szerkesztve ]
-
mirci18
addikt
Köszönöm a választ.
Lassan kikristályosodik bennem hogyan s tovább Easy Service ügyében.
Mivel új autót vettem szeretnék köztes olajcserét ha ott tartunk időben.
3-5000 km közt.
Szerintem az 1 éves kötelező szervízem alkalmával ezt nem vonom össze mivel biztosan többet megyek vele addigra.
Kb 20 e km-t megyek egy évben ebből a Loganam olyan 10-12-őt fog menni.
Mivel a kocsit eladásra szánom a jövőben olyan 10-12 évesen így az 1 éves csereperiódust az olajjal nem muszáj betartani hiszen 2 év alatt olyan 20-25 e km megy majd bele. ebből meg még lejön a köztes olajcsere is. És még a kért szervíz utasításokat is betartom.
A turbóban és a motor élettartamában még ilyen csökkentett kilométer szám mellett sem bízok olyan tartósan. Ugyanis a régi autóm (ami még most is megvan) ugyanúgy szépen elvolt minimális szervízköltségekkel kb a 14 éves koráig olyan 170 e km-ig. Azóta folyamatosan esnek ki az alkatrészek belőle főleg futómű de volt már komplett hűtő csere s egyebek. Az elmúlt években a kis wagon-emre az autó jelenlegi piaci értéke 400 k rá lett fordítva összesen így nem gazdaságos teljes mértékben a fenntartása de egy 16 éves 230 e km-ert futott autóról beszélünk ami sokat volt nyüstölve. S mivel ekkora összeget elvitt már kár lenne eladni.Visszatérve az Easy Servicére.
Alapvetően ha betartom a 3 éves gari szabályait akkor az első évben egy sima revíziót kapok ami kb 20-30 k lehet az eddig látott számlák alapján. A második évben komplett ellenőrzés plusz olajcsere olyan 40-50 k. A harmadik évben megint sima revízió olyan 20-30 k-ért. Ez eddig a nagyobb összeggel is számolva 110 e ft kb. Nyilván lehetnek plusz költségek amiket nem számolok de az easy service is csak az alapot adja ingyen.Innentől a harmadik évtől dönthetek hogy hogyan tovább én fogom e cseréltetni az olajat s egyeket vagy rábízom a szervízre ahol magasabb díjak lesznek.
Ha smucig akarok lenni akkor magam megoldom az olajcserét 20 k alatt.
Ha nem akkor a negyedik évben a szervíz végzi újra 40-50 k-ért. Majd az ötödik évben újra köztes szervíz 20-30 k-ért.
Ez még plusz 80 e ft így már 190 e ft összesen.Tehát összegezve szerintem csak akkor éri meg ezt választani ha az ember nem akar bajlódni a szervízzel otthon másrészt akar plusz 2 év garit.
Innentől nehéz döntés az hogy racionálisan jó választás e a szervízcsomag.
Ha azt nézem hogy ez azoknak jó akik drágább szervizek környékén laknak nem úgy mint én vagy számol az emelkedő alkatrész és szervíz árakkal még jó döntés is lehet.Várom a többiek véleményét.
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
“Mivel a kocsit eladásra szánom a jövőben olyan 10-12 évesen így az 1 éves csereperiódust az olajjal nem muszáj betartani hiszen 2 év alatt olyan 20-25 e km megy majd bele”
Biztosan hálás lesz érte a turbó érte , motorról nem is beszélve ilyen távon.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
kelly416
veterán
Értem én, hogy amin lehet, spórolunk. Ebbe benne van az is, hogy kevés benzinnel adják át az autót. Nekünk is azt mondta az értékesítő, hogy első kútig csak. De ez azért több a soknál. Vagy csak frissen feltöltve levegős rendszerrel vettük át?
-
konyi79
addikt
válasz kelly416 #832 üzenetére
Inkább a biztonságra játszanak.
Nem tudni, hogy a gyár mennyit rak bele, de olyan 3-5l nagyságrendileg. A kereskedés nem fog neked bele tankolni, ellenben kiviszi műszakira, össze-vissza parkolgatnak vele sőt, kivételes esetben próbaútra is elviheti, aki a nullrevíziót csinálja.
Szóval ezek után már Nostradamus se merne már tippelni se, mennyi marad benne. Tankolj az első kútnál, aztán biztos nem hívod őket 10km múlva, hogy lerohadtál.A folyadékok meg gyárilag fel vannak töltve, a hűtőrendszerben ellenben matadhat minimális levegő, amit használatban kidolgoz. Emiatt csökkenhet a folyadék szintje.
Olajakkal már más a helyzet, azt már amit vettünk autót tapasztaltuk mi is, szeretik minimumra tölteni A motor hagyján, de a váltót is.[ Szerkesztve ]
-
Kevés üzemanyag elsősorban spórolás érdekében , más részt és legfőbbképp a biztonság technikai és tűz védelem miatt van ami nemzetközileg egységes törvények alapján nyugszik.
Minél kisebb rizikót vállalva az esetleges bekövetkező balesetek miatt, Hiába van biztosítva az adott szállitás alatt levő flotta.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
mirci18
addikt
válasz Luck Dragon #831 üzenetére
Jós nem vagyok sajnos. Annyi idő sem telt még el eddig hogy behatóbban tanulmányozzuk azt hogy szakszerű gondoskodás mellett a turbó mit fog bírni.
De elvileg normál a gyár által előírt csereperiódusok mellett bírnia kellene azt a 10 évet ha többet nem is. De ez annyira bonyolult kérdéskör hogy még én is alszok rá egyet kettőt plusz beszélek az értékesítővel is.
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
AMD Power
titán
válasz Luck Dragon #831 üzenetére
Ezen most en is kicsit felmordultam magamban. En amugy biztos nem fogom kerni az Easy Service-t. Ha megveszem eleg lesz nekem a sima +2 ev garancia.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
-
mirci18
addikt
Mint mondtam szakértő nem vagyok.
Pusztán laikusként próbálom megtalálni azt az arany középutat amivel a kocsit nem teszem tönkre de nem is egy vagyon a fenntartása.
Meghallgatok nagyon szívesen mindent és mindenkit.
De ezek után főleg kérdéses van e értelme 5 évre megváltani az ingyen szervízt ha az olajat úgyis cserélni kell évente amiből csak a felének állja az árát a szalon.Egyenlőre érdeklődök Gyöngyösön mennyi lenne egy sima átvizsgálás vagy épp egy olajcserés így könnyebb viszonyítani a szervíz csomag értékéhez.
[ Szerkesztve ]
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
AMD Power
titán
És akkor ezek után még árat emelünk?!
Harminc éve volt olyan gyenge az EU-s autópiac, mint márciusban
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
-
AMD Power
titán
válasz Luck Dragon #841 üzenetére
Fehér kesztyűm nincsen. De időm, kanapém és autóm is van. Kivárunk majd.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
-
mirci18
addikt
válasz AMD Power #840 üzenetére
Hónapok óta várod a csodát.
Oké most nem ment az autó piac.
De azért mert volt egy visszaesés nem feltétlen lesz árcsökkenés.
A Daciánál nem azért volt áremelkedés mert a piac megtorpant pusztán követte az euró árfolyam változásokat.Jelenleg ahogy látom a Dacia a készleten levő autói árát nem emeli mivel azok szabott áron jönnek be.
Csökkenteni nem fog mert nincs akkora árrés rajta mint egy drágább márkánál.
Ha a készleten maradt autók elfogynak maradtak a benzin gáz meg a dízel autók esetleg a gyenge 70 lovas kiadás.Régebben már megírtad benzin gázos autó nem kell.
Akkor mégis miben reménykedsz mi fog változni?Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
JoinR
senior tag
2008 után se lett olcsóbb az új autó, nyilván nem fogják veszteséggel kiszórni, főleg, hogy még a CO2 bünti is az eladott autók után fizetendő. Árrés valóban alig (valójában az autógyártás nem túl nagy biznisz), az áremelkedésben amúgy az árfolyamon túl a gyártókra háruló már említett bünti is nagy szerepet játszik.
-
gyemipapa
senior tag
Hát "piszkosul" pörög a topik. Ennyire kevesen "dácsiáznak", vagy ennyire gyér az érdeklődés?
Örökké szeretnék élni! Eddig sikerült...
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest