- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobilhasználat külföldön
- Mobil flották
- Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy A70 - áram, erősség
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi 13 Lite - dögös vagy, Civi
Hirdetés
-
Ausztrália lecsap a kriptós adócsalókra
it 1,2 millió fiók tranzakciós adatait kéri az ausztrál hatóság, szeretnék rendbe tenni az adóügyeket.
-
8 TB-ig nyújtózkodik a SanDisk asztali SSD-je
ph A kétféle tárhelymérettel kosárba tehető újdonság külső tápellátással rendelkezik, és támogatja az Apple Time Machine-t is.
-
Marvel Rivals - Középpontban Hela
gp Folytatódik a karakterbemutatók sorozata, a legújabb részben a Halál Istennője kerül a középpontba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Poli_Dell
csendes tag
Sziasztok, Dell XPSem van és egy lemeztöredettségmentesítés után feketeség alul a tálca látszik! Nem tudom kikapcsolni! Egér alul látszik és mozog, de semmi másra nem reagál! Nem lehet valahogy Resetelni? Természetesen a Bekapcsoló gombot nyomtam folyamatosan, se SEMMI! Segítsetek, előre is köszönöm! Legrosszabb esetben megvárom míg lemerül!
-
Poli_Dell
csendes tag
Sziasztok, Dell XPSem van és egy lemeztöredettségmentesítés után feketeség alul a tálca látszik! Nem tudom kikapcsolni! Egér alul látszik és mozog, de semmi másra nem reagál! Nem lehet valahogy Resetelni? Természetesen a Bekapcsoló gombot nyomtam folyamatosan, se SEMMI! Segítsetek, előre is köszönöm! Legrosszabb esetben megvárom míg lemerül!
-
Poli_Dell
csendes tag
Sziasztok, Dell XPSem van és egy lemeztöredettségmentesítés után feketeség alul a tálca látszik! Nem tudom kikapcsolni! Egér alul látszik és mozog, de semmi másra nem reagál! Nem lehet valahogy Resetelni? Természetesen a Bekapcsoló gombot nyomtam folyamatosan, se SEMMI! Segítsetek, előre is köszönöm! Legrosszabb esetben megvárom míg lemerül!
-
Sasfészek
tag
Sziasztok!
Van egy Vostro 1500-asom. annak A és B DIMM foglalata. A B foglalat tökéletes de az A az valamiért nem működik. Ha csak az A-ba rakok ramot folyton kifagy instabil. A B-be akkor meg megy stabilan, miért van ez?
Több márkával is próbálgattam, de egy sem ment. Kingstonnal sem. Két ugyanolyan márka volt A és B-be ugyanaz minden akkor sem, de ha csak a B foglalatban volt akkor ment ha az A-ban akkor nem.Ez miért van, rossz a foglalat? Volt erről valakinek tapasztalata?
Kérlek segítsetek! Előre is köszönöm.
-
Poli_Dell
csendes tag
Levettem, azóta jó! De szerintem az gáz, hogy a Dellnek nincs egy 24 órás ügyfélszolgálata!!! Egy pesti szervízzel beszéltem a zárásuk elött 10 percel, de ha ez este 9kor történik akkor nincs kihez fordulni!!! Én semmilyen lehetőséget nem láttam tanács vagy segítség kérésére a Dell oldalán, ezen változtathatnának! Már minden piti cégnek is van ügyfélszolgálata! Kösz, sziasztok
-
Daemon09
őstag
Van egy eladó Vostro 1500am, ha érdekel valakit, akkor privizzen.
Sry az OFF-ért. -
Jadro
veterán
válasz Incubus #11010 üzenetére
Technikailag amelyik tetszik. Most hogy így nyelvészkedünk és rákérdeztél, egy percig elgondolkodtam, de szerintem mindkettő helyes lehet. A burkolatot nem kell szétszedni így a levétel jól hangzik. Ugyanakkor az akku beleolvad a laptopba, nem lóg ki belőle. Egységet képez vele. Ebből a szempontból szemlélve a dolgot helyes lehet a kivétel is. Persze ha nagyon szigorúan nézzük a dolgot, akkor a kivétel talán csak akkor megfelelő kifejezés ha ahhoz a burkolatot is el kell távolítani. Ebben az esetben elnézést kérek a rossz fogalmazásért. Ha most írnám a hozzászólást akkor a "pattintsd le" kifejezést használnám.
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy S23 8/128 Green
-
mecsek20
tag
2 hónap után elolvasták a Dell-nél a tag transfer kérelmemet. már csak 2 hónap és el is bírálják
Your message
To: EDB Dell Tag Transfer
Subject: tag transfer request
Sent: Wed, 3 Sep 2008 06:42:45 -0000was read on Tue, 11 Nov 2008 10:31:51 -0000
-
Hydra SR
addikt
válasz Poli_Dell #11006 üzenetére
Melyik cégnek van a Dell konkurenciái közül Magyarországon 24 órás ingyenes ügyfélszolgálata? Ne keverjük az internet szolgáltatókkal meg a tűzoltósággal Ha mégis van valakinek, akkor én kérek elnézést.
A privát arra való, hogy olyasmit írj, ami nem tartozik másra. A szakmai kérdéseknek általában van topicja. Ha nincs, nyiss egyet.
-
Poli_Dell
csendes tag
válasz Hydra SR #11014 üzenetére
Ingyen mondta meg a szervíz is! Amúgy a Dell eléggé felhasználóbarát és számomra meglepő, hogy nincs ügyfélszolgálata! Ha nem is 0-24 óráig (ez valóban fullos lenne) legalább valamilyen, ahová odacsöröghetsz ha vmi próblémád! Ettől eltekintve a Dellt nem lehet egy lapon emlegetni a konkurenciával! És én ezt akkor is hiányosságnak érzem!
-
Hydra SR
addikt
válasz Poli_Dell #11015 üzenetére
Dell Community
Ez 24 órás, csak angolul kell tudni hozzá, valamint kell egy működő gép internet kapcsolattal, és ezt a fórumot elég sok Dell rendszermérnök látogatja és válaszolgatnak a kérdésekre, sőt, a gyakral felmerülő kérdéseknek már rég van saját topicja megoldási javaslatokkal. Keresni is lehet, van Dell diagnosztikai program a géphez kapott CD-n. Érdemes a support oldalt nézegetni, mindenkinek ajánlom figyelmébe aki tud angolul egy kicsit mert rendszerint mindenre ott a válasz, desktop gépeknél a diagnosztikai ledek jelentése, hangjelzések jelentése, ilyesmik is megtalálhatók, de még részletes szerelési útmutató is van ábrákkal, pl. az XPS M1330-é itt van, elég sok nyelven (magyar sajna nincs). És ez mind ingyenes. Ha ez nem support, akkor mi? Asszem még a Dell Diag. hibakódjaira is rá lehet keresni, bár maga a Dell diag is kiírja, hogy mit jelent. Ezen felül csak fizetős 24 órás szolgáltatás van, amihez helyszíni szerviz is tartozik 2, 4 vagy 8 órás megjelenéssel (Mo-n leginkább a 4 órás él), ebből adódóan nyilván nem kifizetődő egy magánszemélynek egy notebookkal, ezt szerverekhez szokták venni főleg, elsősorban cégek. Végeredményben van ilyen, csak fizetni kell érte, mint akárhol máshol. De a legtöbb hibára a Dell fórumon vagy a support oldalon is ott a válasz.
Kivéve mondjuk egy ilyesmire, amibe te futottál bele. Bocs, hogy csak így mondom de arra tényleg senki nem tud felkészülni, hogy nem jössz rá, hogy nem kell megvárni amíg lemerül az akksi, ki is lehet belőle szedni (vagy leszedni vagy kipattintani ). Ehhez nem support kell, hanem józan ész: elveszem az áramforrást, kikapcsol az elektromos berendezés. Ha az áramforrás egy akksi, akkor azt kell kivenni (levenni, lepattintani... ).
Mellesleg nem tudom, külföldön van-e 24 órás ügyfélszolgálatuk, de itthon már csak azért sincs, mert nincs itt direktben a Dell, csak disztribútorokon keresztül. Van valami képviseletük de az kb. 5 ember és nincs boltjuk vagy szervizük. Egy magyar magáncég meg nem fogja bevállalni, hogy egy 24 órás ügyfélszolgálatot fenntartson, amit a konkurenciától vásároló Dell tulajok is hívogathatnak, ezzel gyakorlatilag a konkurenciát is erősítené a saját költségén.[ Szerkesztve ]
A privát arra való, hogy olyasmit írj, ami nem tartozik másra. A szakmai kérdéseknek általában van topicja. Ha nincs, nyiss egyet.
-
Hydra SR
addikt
válasz Hydra SR #11016 üzenetére
Hopsz, miket találtam amíg a honlapot nézegettem:
24 órás ügyfélszolgálatok: [link]
Online chat a tech. supporttal: [link]
Persze angolul, és a telefonos változat nem olcsó itthonról (csak nem a Dellnek fizetsz, hanem a telefon szolgáltatónak), de VAN! A chat meg ingyenes.[ Szerkesztve ]
A privát arra való, hogy olyasmit írj, ami nem tartozik másra. A szakmai kérdéseknek általában van topicja. Ha nincs, nyiss egyet.
-
Hydra SR
addikt
válasz Hydra SR #11017 üzenetére
Még egy apróság, most vettem észre és kimondottan téged érint: az XPS-eknek KÜLÖN support vonala van, ahol kimondottan arra szakosodott szakember veszi fel a telefont:1-800-232-8544.
Egyébként van valami magyar nyelvű ügyfélszolgálat is Athénban, de szerintem ők nem 24 órásak, de utánanézek.btw: nem tudja valaki, hogy az 1-800-... az mit takar? Az a külföldről is helyi tarifával hívható szám? Mert akkor nem is drága a tech supportot telefonon hívni.
[ Szerkesztve ]
A privát arra való, hogy olyasmit írj, ami nem tartozik másra. A szakmai kérdéseknek általában van topicja. Ha nincs, nyiss egyet.
-
BigBadPlaYeR
senior tag
Üdv!
Windows nélkül vettem a Vostromat anno, így Media Direct sem volt rajta. Mit gondoltok, megéri szőrözni vele, hogy felrakjam, rejtett partíció, miegymás?
"Furcsa, hogy az ember milyen keveset ér el, ha nem is próbálkozik."
-
#34784256
törölt tag
válasz BigBadPlaYeR #11020 üzenetére
Nem nehéz telepíteni, a MD telepítője megcsinál mindent, viszont az oprendszer előtt kell feltenni - mert törli a partíciókat, gondolom. Szerintem felesleges egy dolog, de embere válogatja.
-
Fejo
őstag
Tudnátok segíteni, hogy hol találok friss drivert a GeForce 8600M GT kártyámhoz? Az Nvidia oldalán nem találtam semmit.
Előre is köszi.
www.facebook.com/JozsefFerenczPhotography
-
Incubus
tag
Dell Studio-m van. Vettem egy Bluetooth Dell Travel egeret. Sajnos a noti nem érzékeli, nem világít a Bluetooth kijelzője. Fel szerettem volna telepíteni az egér driverét, de telepítésnél kiírta, h Touchpadot érzékelt, és hogy dugjam be az egeret usb-be. Ki érti ezt? Szedjem le a Studio bluetooth driverét a netről és azt telepítsem fel?
üdv RG
-
Hydra SR
addikt
válasz Incubus #11028 üzenetére
Ha nem világít a bluetooth LED, akkor nagy valószínűséggel nincs engedélyezve a bluetooth kártya. BIOS-ban kell engedélyezni. Alapból azt hiszem direkt ki van kapcsolva, biztonsági- és energiatakarékossági okokból. Csak akkor érdemes bekapcsolni, amikor épp használod, különben csak egy fölösleges támadási felület és az akksit is eszi kicsit.
[ Szerkesztve ]
A privát arra való, hogy olyasmit írj, ami nem tartozik másra. A szakmai kérdéseknek általában van topicja. Ha nincs, nyiss egyet.
-
Hydra SR
addikt
válasz Incubus #11030 üzenetére
1, Minden kommunikációs csatorna támadási felület lehet. Ami nincs feszültség alatt, ott nem jönnek be, ez biztos.
2, Úgy használod ahogy akarod, nem számon kértem, csak tippet adtam.Működik már az egér? Próbáltad, amit írtam?
[ Szerkesztve ]
A privát arra való, hogy olyasmit írj, ami nem tartozik másra. A szakmai kérdéseknek általában van topicja. Ha nincs, nyiss egyet.
-
tomer74
csendes tag
-
Hydra SR
addikt
válasz tomer74 #11033 üzenetére
Sajna ez bizony így van, a tag transfer nem egy villámgyors művelet, viszont ha rossz a notebookod, lehetőség van bizonyos esetekben arra, hogy még a tag transfer lezárása előtt megjavítsák gariban itthon, szóval ha rossz a géped, nem kell feltétlenül kivárni az ügyintézést, az mehet vele párhuzamosan is (de mindenképp el kell indítani a folyamatot, teljesen kihagyni nem lehet). Már ha a szerviz is úgy gondolja. Nem tudom pontosan, hogyan tudják megkerülni, de néha meg tudják.
[ Szerkesztve ]
A privát arra való, hogy olyasmit írj, ami nem tartozik másra. A szakmai kérdéseknek általában van topicja. Ha nincs, nyiss egyet.
-
.bandi
csendes tag
Felmerült még egy kérdésem.
Valaki rendelt már Angliából a dell.com-ról laptopot?
Tegyük fel hogy kinéztem egy laptopot ami 459 angol font, ami magyar forintban 150k (459 British pounds = 150 593 Hungarian forints).
Körülbelül mennyit és mire kellene még fizetnem, hogy az elérjen ide hozzám (gondolok itt a szállításra + egyéb..)? Tehát egy ilyen vásárlás mennyibe jönne ki nekem?
Ha jól tudom kapnék rá 1 év nemzetközi garanciát is. Itthon mennyibe kerül a garanciahosszabbítás, hogy legyen rajt 3 év gari (+2év)?Köszönöm, Sziasztok!
-
Poli_Dell
csendes tag
válasz Hydra SR #11016 üzenetére
Természetesen nekem is eszembe jutott, hogy kivegyem ill. lepattintsam az akksit a laptopról! De nem szívesen tettem meg, míg egy nálam jobban hozzáértő azt nem mondta, hogy nem lehet baja! Ugyanis nem szoktam 300 ezres laptopot szerelgetni, szétszedegetni! Józan ész ide vagy oda!
-
Nordik
őstag
Ha magam teszek ramot egy notebookba akkor elveszik a garancia? Illetve a Dell mennyiért tesz bele mondjuk plusz 512MB ramot és mennyit kérnek általába a szervizért? Egy Dell 500-as memória bővítéséről lenne szó.
[ Szerkesztve ]
-
Jadro
veterán
-
-
#34784256
törölt tag
válasz Poli_Dell #11036 üzenetére
Ha a gyártó azt akarná, hogy ne vedd le akkor csavarral rögzítik nem gyors-zárral. Ilyen erővel az is szerelés amikor fenyitod a kijelzőt.
Nordik: Magad is kicserélheted a RAM-ot, nem jár garivesztéssel, benne van a kézikönyvben.
.bandi: az írországi dell oldalról (dell.co.uk) rendelt laptopokat csak a szigeten belülre szállítják ki, szóval Magyarországra nem.
[ Szerkesztve ]
-
Hydra SR
addikt
válasz Poli_Dell #11036 üzenetére
Van egy szerviz manual hozzá, ahol le van írva, hogy mit szabad ill. mit nem. Nem felügyelheti minden lépésedet egy szakember napi 24 órában, mert ha ennyire nem értesz a számítógépekhez és megtanulni sem vagy hajlandó, akkor ne te kezeld, vegyél föl rá egy embert. Joggal elvárható egy termék forgalmazója részéről a felhasználótól, hogy ha annyira fontos neki az adott eszköz, hogy napi 24 órában a rendelkezésére kell állnia, akkor tanulja meg a legalapvetőbb dolgokat, legalább az általuk írt kézikönyvből amit adnak hozzá. Vagy találja meg a kézikönyvben is említett support oldalon az áhított 24 órás ügyfélszolgálatok telefonszámát. Vagy legyen olyan gazdag, hogy mindezek hiányát pénzzel pótolja és megfizeti a 24 órás Mission Critical csomagot, vagy személyi IT szakembert tart otthon. Ne haragudj de egyáltalán nem érzem jogosnak az elvárásaidat, a legkisebb mértékben sem. Ha ez mind ingyen járna a géphez, akkor nem 300 000 lenne az ára, márpedig ezt a többletet kevesen akarják megfizetni, ők rendeljék meg külön pénzért.
Nordik: a garancia csak arra az eszközre nem lesz érvényes, amit te raktál bele és máshol vetted, ill. ami bizonyíthatóan attól ment tönkre. Egyébként ugyanúgy érvényes a gari továbbra is a gép többi részére. Árajánlatot a boltok adnak, mindegyiknél más az összeg, ezt mi nem fogjuk tudni megmondani.
[ Szerkesztve ]
A privát arra való, hogy olyasmit írj, ami nem tartozik másra. A szakmai kérdéseknek általában van topicja. Ha nincs, nyiss egyet.
-
Hydra SR
addikt
Battery program reloaded
A Sony kibővítette mintegy 15000 db-bal az esetlegesen érintett akksik listáját. Akinek nem volt cserélve az akksija, de ellenőrizte a sorozatszámát, annak is ajánlott újra ellenőriznie, mert lehet, hogy akkor még nem volt a listán de most már igen. Aki meg sosem ellenőrizte, de a géptípusa érintett, annak meg mindeképp ajánlott.Emlékeztetőül: a Sonynak sikerült jópár (qva sok) hibás akksit gyártania több notebook brand számára is, ez a Dellt is érintette. Ez abban merül ki, hogy egy bizonyos szériához tartozó akksik állítólag hajlamosak a spontán kigyulladásra bizonyos körülmények között. Világszerte nagyjából 10 ilyen eset ismeretes, eddig mintegy 300 000 akksit hívtak vissza. (ha jól emlékszem a számokra)
A privát arra való, hogy olyasmit írj, ami nem tartozik másra. A szakmai kérdéseknek általában van topicja. Ha nincs, nyiss egyet.
-
sphad
csendes tag
sziasztok
notebookok terén kezdő vagyok, szeretném a segítségeteket kérni abban, hogy a két gép közti különbség megér-e 25ezer forintot? ismerőseim próbálnak lebeszélni a Mobil Celeronos gépről.
DELL 500 15.4 WXGA Core Duo T2330 (1.6GHz), RAM:2GB HDD:120GB. DVD-RW. Linux. 6cell fekete
129.900.- FtDELL 500 15.4 WXGA Mobil celeron M540 (1.86GHz) RAM:1,5GB HDD:120GB. DVD-RW. Linux. 6cell fekete
104.900.- Ft -
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA® driverek topikja
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Fél tucat Core Ultra CPU jöhet az asztali piacra
- Politika
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Suzuki topik
- Eredeti játékok OFF topik
- War Thunder - MMO Combat Game
- Samsung Galaxy Tab S 10.5 - magas képesítés
- További aktív témák...
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T14 G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 16GB /512GB FHD IPS
- Ej-ha Lenovo Thinkpad T14 G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 32GB /512GB FHD IPS
- Új Lenovo Ideapad Flex 5 x360 Érintős Hajtogatós Laptop Tab 15,6 -30% Bivaly AMD Ryzen 5 5500U 8/512
- LENOVO LEGION SLIM 5, Intel I5 12. gen. RTX4050 6GB DDR6, 16" WUXGA, 3év garancia
- Dell Latitude E7470 - i5 6200U / 8-16GB RAM - számla, 6 hó garancia
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen