- Mobil flották
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobilhasználat külföldön
- Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy A70 - áram, erősség
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi 13 Lite - dögös vagy, Civi
Hirdetés
-
MI applikációkra kihegyezett, érintőkijelzős mini PC jön a Minisforum járatával
ph Az egyszerre négy darab 4K-s monitort kezelő, jól felszerelt típus a vállalat új brandjének a hírhozója.
-
Marvel Rivals - Középpontban Hela
gp Folytatódik a karakterbemutatók sorozata, a legújabb részben a Halál Istennője kerül a középpontba.
-
A gyógyszeripar AI-forradalmasítására készül a Google
it A Google DeepMind bemutatta a következő-generációs gyógyszerfelfedező AI-modellt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
subidu
tag
válasz soldi3r #31001 üzenetére
Jövő héten fel fogom hívni őket. Kötve hinném, hogy egy 400 ezer forint fölötti gépre rendelt garikiterjesztés, olyan nagy átb. lenne. Ha jól láttam a garinál, akkor on-site-ra változott a garanciám. Ha lesz időm, akkor felhívom őket és megkérdezem, hogyan működik ez náluk.
ThinkPad X230, Dell XPS M1530, NIKON D90, Nikon D750, Nikon 18-105/F3.5-5.6 AF-S DX ED VR, Nikon 35mm/1.8G AF-S DX, Nikon 50mm/1.4G AF-S, Nikon 24-70mm f/2.8E ED VR, Nikon 70-200mm f/4G ED VR
-
SzaboZE
addikt
-
Chaser
titán
válasz subidu #31002 üzenetére
Volt TP topikban akinek azt mondták az NBD-s gépére lesz szíves bevinni a gépet a szervizbe...mivel a dell NBD-nek nincs itthon párja, új drága gép esetén csak ezért vennék dellt. Bár a TP színvonala se közel olyan jó már mint régen, szerintem. Lassan konzumerekből jobb gépeket csinál a lenovo.
_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
Kobe
veterán
sziasztok
dell L502X notimon az akksi kis ikonja folyamatosan 3x sárgán, majd 1x fehéren villan fel, az akksi 99%on, azt íjra nem töltődik.
Ez mit jelenthet, csepptöltést, vagy mit ?
-
Daneeka
senior tag
Na uj SDD-vel mar mukodik a gep de csak angol billentyuzetet birtam venni.
Csatlakozokhoz leszorito darabka meg mindig nincs, igy se eger, se bekapcsolo gomb nem mukodik csak ha odanyomom a kabelt bekapcsolas kozbe.
Viszont most hogy, ujratelepitettem eszrevettem, hogy a Dell oldalan ilyen 2011-es driverek vannak fent, erdemes ujabbat feltenni, fel megy-e egyaltalan az ujabb? (mar ha nem dell oldalarol toltom hanem inteltol pl. grafikus driver, chipset driver stb.)
Intel driver update keresoje szerint majdnem minden driverem ilyen dell custom driver, semmit se hajlando updatelni.
-
Chaser
titán
A warranty infonál az első két szám nap/hónap, vagy hónap/nap? Ezt mindig elfelejtem
_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
runner 125
nagyúr
válasz Chaser #31009 üzenetére
Hónap, nap, év a Dell-nél.
De Google fordító elég intelligens. Ha, lefordíttatod az oldalt, azt is magyar dátumozás szerinti sorrendbe rakja."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
albi31
senior tag
válasz stickermajom #30975 üzenetére
ezt nekem mondod,hogy a CPU meg a GPU nem ugyan az?.csak annyi hogy elnéztem a postodban szereplő GPU-t,ennyi,másrészről,ha látod hogy gap-pad van alatta,akkor egyértelmű,hogy azt pasztával nem tudod helyettesíteni,hisz légrést hagy,ha olyan az illesztése,ha meg nincs gap-pad,akkor lehet csak pasztázni...ha meg nincs más megoldás,mert annyira kiszáradt a gap-pad,akkor leírták már a teendőket,de a réz lemezzel is óvatosan kell bánni,mert nagyon profi géppel lehet csak úgy vágni,hogy a rézlemez egyenes felülete megmaradjon,vagyis,ne deformálódjon.
-
Chaser
titán
Köszönet, most már megjegyzem
_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
szoke12
őstag
mitől lehet, hogy a gép nem tölti az akksit?
"Élj úgy, hogy ha majd lepereg előtted életed filmje, érdemes legyen végignézni!"
-
subidu
tag
válasz Chaser #31004 üzenetére
Na, felhívtam a Humansoftot az x230-as ThinkPlus, onsite garanciájával kapcsolatban. Azt a választ kaptam, hogy ha meghibásodik a gép, akkor kijönnek megjavítani, nem kell bevinnem a gépet a szervizbe. Tehát elméletileg működik a ThinkPadoknál is a a dell féle NBD garancia. Nekem 18000 ft-ot mindenképpen megért
ThinkPad X230, Dell XPS M1530, NIKON D90, Nikon D750, Nikon 18-105/F3.5-5.6 AF-S DX ED VR, Nikon 35mm/1.8G AF-S DX, Nikon 50mm/1.4G AF-S, Nikon 24-70mm f/2.8E ED VR, Nikon 70-200mm f/4G ED VR
-
subidu
tag
válasz kiskaktusz #31022 üzenetére
Őket ismertem. Lehet, hogy később megpróbálok egy másikat is, csak próba képpen. Érdekes, hogy a smartservice nincsen rajta a lenovo honlapján, mint hivatalos szervízpartner.
ThinkPad X230, Dell XPS M1530, NIKON D90, Nikon D750, Nikon 18-105/F3.5-5.6 AF-S DX ED VR, Nikon 35mm/1.8G AF-S DX, Nikon 50mm/1.4G AF-S, Nikon 24-70mm f/2.8E ED VR, Nikon 70-200mm f/4G ED VR
-
albi31
senior tag
válasz stickermajom #31018 üzenetére
de akkor most már tudsz mindent!(de ha elolvasod az aláírásom,akkor nem mondod azt amit mondottál!)
-
grigo
őstag
Sziasztok!
Roppant egyszerű kérdésben kérném a vélmeényeteket.
A 7520 típusú laptopomon elkezdett nyikorogni a space billentyű.
Mit lehet vele csinálni? Erre vonatkozik valami garancia?
Nyilván ezt nem tudom itthon megkenni zsírral.Ti találkoztatok már ilyen jelenséggel?
https://www.flickr.com/photos/120343053@N04/
-
kiskaktusz
addikt
Akksiról 30-35 perc után megfagy a gépem. Ez mitől lehet? Érik egy új alaplap talán?
"Don't try to understand women... ...women understand women and they hate each other."
-
SzaboZE
addikt
válasz kiskaktusz #31026 üzenetére
Tápról nem? Ha így van, akkor valami energagazdálkodással kapcsolatos dolog lesz.
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
kiskaktusz
addikt
válasz SzaboZE #31027 üzenetére
Tápról nem. Egyébként kiegyensúlyozotton van, de eddig nem volt ilyen gondom sem winnel, sem linux-szal. Dobok egy w7 reinstallt akkor, mert az energiatakarékossági beállításaimban nincs olyan, hogy fél óra használat után fagyjon.
"Don't try to understand women... ...women understand women and they hate each other."
-
(Bundás)
addikt
válasz kiskaktusz #31028 üzenetére
Vagy próbálj fél óra memtest-et bootCD-ről... akkor kizárod az OS-t.
-
vwpolopg
őstag
Sziasztok!
2 kérdésem lenne:
Külföldről (UK) behozott NBD garis gépet kell ,,magyarítani" az ügyflszolgálaton? Illetve a töltőre meddig vonatkozik a gari, csak egy évig vagy arra is vonatkozik 3 év? Csere ok az ha baromi hangosan cicereg, zúg? Leghangosabb bekapcsolt gépnél/lecsukott fedéllel. Hangosabb mint a leghangosabb winyókerregés amit eddig hallottam...Köszi
[ Szerkesztve ]
-
dellforeva
csendes tag
hi!
Dell Latitude E5530 boldog tulajdonosa lettem. Az lenne a kérdésem, h az ujjlenyomat-olvasót hogy kéne beüzemelni? sem a win7-ben, sem a dell drivereknél nem találtam semmit hozzá. Esetleg tapasztalatok, hogy mennyire megbízható a használata?
-
gazpityu
csendes tag
válasz SzaboZE #30999 üzenetére
"Első körben tisztázni kell, hogy egyáltalán magyarországi-e akkor a gép... "
Shipping Date 2/28/2012
Country Europe, Middle East, & Africa
...
44 FREIGHT - (HUNGARY) LATITUDE NB PER UNIT__________
De ez mennyiben számít?
Az ügyfélszolgálatos hölgy még mindig azt mondja, hogy legnagyobb valószínűséggel készpénz-visszafizetést adnak, de még néhány dolgot a szervizfolyamatban ki akarnak szűrni a touchpad hibájának okairól. -
gazpityu
csendes tag
válasz Chaser #31000 üzenetére
"Az eredeti ára biztos több volt mint amennyiért apróról megvetted.
szerk: Egyébként kaphatnál vissza teljes vételárat, csak ahhoz kéne egy kisker."
Mire kell a kisker?
Számlával vettem, kiskerből (illetve cégként hirdetnek, de a számlán magánszemély neve van) - de nem a gyári kiépítésben.
Milyen vételárat fizetnek ilyenkor? Amit én fizettem érte? De akkor nyilván a mostani konfigot kérik, nem?
Ha viszont az eredeti konfig-ot kérik vissza, és vissza kell építenem, akkor az eredeti árat is fizetik? De hiszen nem is látni, pontosan hol és kinek, mennyiért adták el...
__________Egyébként az egész Dell garanciát nem értem...
Én a Support oldalon csak azt látom, hogy milyen volt az "original configuration".
De még abban sem látni, hogy milyen gyártmányú és típusú alkatrészek (RAM, SSD, stb) voltak benne, egyedi azonosítók meg végképp nincsenek (sorozatszám, stb).Annak sincs nyoma, hogy ha átépítették / bővítették, akkor a Dell hivatalos eladóitól és szervizében kerültek-e bele a dolgok, vagy sufni-tuning történt...
Magyarul se egy vevő, se a Dell nem tudja, hogy egy Dell-nek vett gépben igazából az alaplapon és a házon kívül mi eredeti???
Mondjuk eddig úgy néz ki, mintha a szerviz nem nagyon foglalkozna ezzel. Ez most az én (customer) szempontomból nagyon kényelmes, legalábbis eddig. De szerintem borzasztóan kijátszható, nem?
Pl. a visszaépítéskor, ha ez lesz a döntés, belerakok akármilyen 3 Gb RAM-ot, a legolcsóbb használtan beszerezhető 128 GB-os SSD-t és azt visszaveszik, mint eredeti konfigot? Ez nekem nagyon fura lenne...
-
gazpityu
csendes tag
válasz subidu #30998 üzenetére
"Nem vállalt rá az eladó fél év garanciát? Mert akkor hozzá kellene vissza vinned, az NBD gar. ellenére."
Elég fura a helyzet. A gép a megérkezése pillanatától problémás volt. A kamera nem működött (az eszközkezelő sem látta). A touchpad pedig az elejétől fogva olyan volt, mint a mesében: hol volt, hol nem volt.
De mivel az én kérésemre a HDD-t, amivel árulták (mint utólag kiderült, az már eleve a gyári SSD helyett volt benne), az eladó cég cserélte SSD-re, arra gondoltam, hogy driver-hiba. És mivel a szeviz előtt minden nap elmegyek, az eladó meg 250 km-re van tőlem, inkább a Dell szervizbe vittem.
Ott elsőre palmrestet és kamera-kábelt cseréltek, majd mivel ez nem segített, alaplapcserét is végeztek.
Ekkor jeleztem az eladó cégnek mail-ben, hogy azért átnézhették volna, mielőtt eladják.
A válasz érdekes volt (idézem): "egy olyan gépről van szó, amire a Dellnél van gyári garancia. Ilyen esetekben nem nyúlunk bele a gépbe, hiszen garanciás, a garancia elvesztését semmi esetben sem kockáztatjuk meg, vitázni sem fogunk ezen".
Tehát az eszközkezelő megnyitása (a kamera onnan is kiderült volna) és öt perc touchpad-használat nagyobb kockázat a garanciavesztés szempontjából, mint a HDD kicserélése SSD-re, és aztán a driverek és szoftverek feltelepítése??? Ezeket ugyanis simán megtette az eladó cég... Azt értem, hogy egy origi dobozolt gépbe nem nyúlnak a garanciavesztés elkerülésére - de egy olyan gépet sem néznek át, amibe ők maguk SSD-t és drivereket, szoftvereket telepítenek?
Mivel a Dell szerviz szó nélkül cserélgette sorban a gépem fő darabjait, egészen mostanáig a megjavításban láttam a megoldást. Végül a palmrest, a kamera-kábel, majd ezután kamera és alaplap, majd teljes újraformázás és driver-újratelepítés, majd újabb alaplapcsere után kezdtem türelmemet veszteni - hiszen lassan két hónapja csak napokra van gépem, és akkor sem problémamentes.
Ekkor merült fel a gépcsere vagy készpénzvisszafizetés - a szerviz javaslatára.
Ekkor szereztem egyáltalán tudomást arról, hogy a gép eredeti konfigurációja teljesen más volt...
És ekkor kezdtem elveszteni a fonalat a garancia és a gép alkatrészeinek eredete kérdésében.
-
SzaboZE
addikt
válasz gazpityu #31033 üzenetére
Még egyszer elmondom, de utoljára, mert úgy látszik süket fülekre talál amit mondtam. Az eredeti árát nem fogja a dell kifizetni, hiszen nem tőle vetted, hanem a kereskedőtől. Ha használtan vetted, akkor meg méginkább érdekes, hogy ezen neked nyereséged legyen. A fogyasztóvédelmi törvény szerint a szerződés előtti állapotot kell visszaállítani, magyarul az eladó visszakapja a gépet, Te pedig a vételárat. Majd az az eladó visszamegy vele szintén oda, ahol vette, ha akar. Mivel másodkezes vásárlásról van szó, ezért a fogyasztóvédelmi törvényeket mindig csak az eladóval szemben tudod érvényesíteni. Namost pontosan ezen probléma kiküszöbölése végett szokás a gépet kicserélni és nem pénzezni... Nem tudom kivel beszéltél, de én még olyanról nem hallottam, hogy a dell utalt volna Gipsz Jakabnak 282000 ft-ot. Olyanról már hallottam, hogy kapott új gépet az illető... És ehhez neked viszont kötelességed visszaállítani a gyári állapotot... Ne várd, hogy majd tesznek az új gépbe hsdpa-t meg SSD-t, csak azért mert azt már valaki beletette a gépbe. Jobb ha nem is hangoztatod, hogy szét lett szedve a gép ilyen célból. A dell elég rugalmasan kezeli a házilagos bővítéseket, de ebben az esetben konkrétan konfigurációs változás miatt nem fogja elfogadni a jelenlegi állapotot.
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
SzaboZE
addikt
válasz gazpityu #31035 üzenetére
Ha leírod, hogy most konkrétan mi a problémád a géppel, akkor talán egy szervizeléssel tudunk rajta segíteni, ugyanis nincs konkrét szériahibája a gépnek, amit nem lehet javítani... Olyan hülyeségeket nem említve, mint pl felpörög a ventilátor, melegszik a gép, 70 fokos a processzor, ha otthagyom lemegy suspendbe stb.
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
_adaml21_
őstag
válasz vwpolopg #31031 üzenetére
Szia!
Elvileg az NBD garit nem kell "magyarítani", mert érvényes itthon is, bár egy netes felületen ezt könnyedén megteheted azt viszont meg nem mondom most neked, hogy pontosan hol.
Én úgy tudom, hogy csak az akksira van 1 év gari, minden másra a szokásos 3 (vagy 4 vagy 5) év vonatkozik, így a töltőre is. Ha hangosan cicereg, az szerintem bőven kimeríti a garanciális hiba fogalmát, főleg, ha olyan hangos.
Bővebben SzaboZE fórumtárs tud szerintem tájékoztatást adni
-
panpeter92
tag
Sziasztok,
Dell 5521-esemben szeretném majd cseréltetni a kijelzőt Full-HD-ra. Gondolom nincs akadálya, mert amúgy is elérhető Full-HD modell ebből a gépből. Gondolom, ha szervizzel csináltatom az egészet, az csillagászati összeg lehet? Járható út, hogy beszerzem én a kijelzőt és őket csak megkérem a cserére? Garanciával mi lesz? Illetve milyen kijelzőt érdemes nézni hozzá? -
gazpityu
csendes tag
válasz premete #31039 üzenetére
"itt csak arról van szó, hogy vett valamit 160 ezerért, és szeretne most 400 ezret kapni a delltől kp-ben. "
Ezt most komolyan gondolod? Nyilván mindenki magából indul ki...
2 hónapig folyamatosan szervizelték a gépet - szerinted a szerviz a szimpatikus képem miatt cserélt benne palmrestet, kamerakábelt, kamerát, alaplapot, drivert frissített, aztán megint cserélt alaplapot? Olyan szintig láma voltam, hogy eszembe sem jutott a gépcsere vagy a pénz, amíg a szerviz nem mondta, hogy már nem tudnak mit kitalálni, és ilyenkor ez a két lehetőség marad...
Ja, és hogy is csináltam, hogy majdnem mindig még a szervizben produkálta újra a hibát, az alkatrészcsere után, de még mielőtt érte mehettem volna?2 hónapja csak azokra a napokra van gépem, amíg a következő alkatrészre várva inkább mégis elhoztam, mert muszály volt vinnem valahova. És ott is mindig vinni kell a külső egeret...
Ja, hogy 170 nettóért vettem? Ezért a gépért, jól működő 1 éves állapotában tényleg jó ár. De 2 hónap alatt 4-5 nap, külső egérrel való működésért szerintem buzi drága. Főleg, hogy közben szaladgáltam és fórumokat bújtam vagy 10 munkanapnyi szabadidőmben, és a driverfrissítés után (illetve majd a gép cseréje miatt) elbuktam egy Norton 360 licenszet.
Ha ezeket számszerűsíted, neked mennyiben is lenne ez a gép?
Ja, hogy felelőtlen lettem volna? Az eladó a Hardverapró egyik legnagyobb hirdetője, a honlapja szerint boltja is van, és büszkén hirdeti, hogy "475 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon".
SEMENNYIT sem szeretnék kapni érte. Azt szeretném, ha a munkám szezonjának a sűrűjében nem ezzel kéne szarakodnom, hanem normálisan tudnék dolgozni. Ennyi.
-
SzaboZE
addikt
válasz gazpityu #31041 üzenetére
OK. És mi a panaszod a gépre? Mit nem lehetett 2 hónapig megcsinálni? Már elmondtad, hogy a kamera nem működött. Gondolom kicserélték és jó lett. Még mi baja van? Rossz a touchpad? Azt is ki lehet cserélni, nem tudom elképzelni, hogy annak cseréje után hogy nem működik, pláne hogy az alaplap is új. Csak mellékesen megjegyezném, hogy volt 2 hete egy Vostro 3550, amihez 3x mentünk ki, mert az egere önálló életet élt. Cseréltük a touchpadot, az alaplapot, majd harmadszorra mikor kimentem, akkor kiderült, hogy a gépre dugott ethernet kábeltől bolondul meg! Digi kábel, gondolom valami zavarjel van a földelésén és ettől bolondul meg az egere. Végig semmi baja nem volt az egérnek...
[ Szerkesztve ]
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
SzaboZE
addikt
válasz panpeter92 #31040 üzenetére
Elképzelhető, hogy a displaykábelt is kell cserélni, mivel a fullhd-hez több eres kábel kell.
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
-
panpeter92
tag
válasz SzaboZE #31044 üzenetére
Értem, és megcsinálják nekem akkor is, ha én szerzem be a kijelzőt? Amúgy milyen kijelzőt lehet bele venni? Illetve mennyibe kerül kb, ha én szerzem be a kijelzőt és csak a cserét fizetem? És kb mennyibe úgy, ha a szerviztől kérem a cserét és a kijelzőt is?
[ Szerkesztve ]
-
Chaser
titán
válasz panpeter92 #31040 üzenetére
Hát ha már cseréled, akkor IPS-t vegyél persze De sztem is gebaszos lesz a kábel. Úgy meg már nem feltétlen egyszerű a csre. Akkor meg pláne, ha magán az alaplapon nincs is rajta a FHD-hoz szükséges többi kivezetés. Nekem nemrég ilyen eshetőséget is vázoltak itt. Tehát első körben szét kéne szedni és belenézni...
szerk: Ha szervizben csináltatnád a mókát sztem gép felét rá is költhetnéd Ebayről kell venni a kijelzőt és magadnak beépíteni ha viszonylag olcsón akarod megúszni. De először kukkants bele sztem.
[ Szerkesztve ]
_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
panpeter92
tag
válasz Chaser #31047 üzenetére
Szerintem rajta van a Full-HD-hoz szükséges kivezetés, mert kapható belőle FHD modell, így ez lenne a logikus, vagy tévedek? Gondolom, ha ez a kivezetés nincs meg, akkor garanciavesztés nélkül nem oldható meg a dolog? Tudnál linkelni jó minőségű IPS kijelzőt, ami megfelelő lehetne?
[ Szerkesztve ]
-
Chaser
titán
válasz panpeter92 #31048 üzenetére
Így lenne logikus, persze. De nem logikára dolgoznak a gyártók, hanem haszonra Sok kicsi sokra megy..ez pont olyan, hiába van webcam egy adott modellben, másikból lazán kispórolják a szükséges kábeleket, vagy mondhatom a 3G modemet is. Meg kell nézni. Ha az alaplapról is hiányoznak a csatik akkor sehogy nem tudod cserélni.
szerk: Én is ilyenben gondolkodtam, de inkább alapból FHD paneles gépet veszek ha veszek. Ez egy jó panel. Ha minden igaz ez csilli, matt kb +10k. Ha megfogják vámon számolj rá még 27% tréfát.
[ Szerkesztve ]
_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
Új hozzászólás Aktív témák
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T14 G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 16GB /512GB FHD IPS
- Ej-ha Lenovo Thinkpad T14 G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 32GB /512GB FHD IPS
- Új Lenovo Ideapad Flex 5 x360 Érintős Hajtogatós Laptop Tab 15,6 -30% Bivaly AMD Ryzen 5 5500U 8/512
- LENOVO LEGION SLIM 5, Intel I5 12. gen. RTX4050 6GB DDR6, 16" WUXGA, 3év garancia
- Dell Latitude E7470 - i5 6200U / 8-16GB RAM - számla, 6 hó garancia
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen