Hirdetés

  • AMD Radeon undervolt/overclock

    lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...

  • Broken Roads teszt

    gp Azt, hogy mi történt az atomháborút követően Amerikában, jól ismerjük a Falloutokból. A Broken Roads e történetet ausztrál szempontból meséli el – igencsak hasonló eszközökkel.

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bad Pritt

    nagyúr

    válasz MikeWazowski #3024 üzenetére

    Minden fegyver meghatározott statot, vagy statokat vesz figyelembe str, dex, int, faith, arc közül.
    A betű, amit látsz mellettük minden fegyvernél gyakorlatilag egy szorzó, minél előrébb van az ABC-ben, annál jobban számít, hogy az adott statra te hány pontot adsz. A csúcs viszont nem az A betű, hanem az S.
    Minden fegyver sebzése két összetevős, van egy alap sebzés és a scalingből adódó plusz, ezt a fegyvereknél x + y módon jelzi a játék.
    Pl. ha van egy fegyver, aminél C betűt látsz str és dex mellett is, annál mindkét statod pontja ugyanannyit fog számítani, ha 20-20, vagy 30-10, vagy 39-1 az arányuk, akkor is a 40 pontnyi összeggel fogja megszorozni és adja ki az alapon felüli scalingből adódó plusz sebzést.
    Ha valaminél legalább két betű különbség van a kettő között (pl. A-C, B-D) annál tapasztalataim szerint a másodikat el is lehet felejteni, néhány esetet kivéve arra kell a pontokat fókuszálni, aminél magasabb a scaling.*
    A fegyverek fejlesztése nem csak az alapsebzést növeli, de a scalinget is befolyásolja.
    A különböző ash of warok változtathatnak a scalingen.

    * A bleed buildupot okozó fegyverek közül sok arcane-re is skálázódik, viszont kevésbé, mint str vagy dexre, de legalább annyira fontos felnyomni az arcane-t is, mert a bleed effect közvetlenül az arcane stattal függ ilyenkor össze.

    Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

Új hozzászólás Aktív témák