- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Ismét egyedit alkotott a Sharp
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Mobil flották
- Xiaomi 12T - egytucat
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
Ghost of Tsushima - A PC-s kiadás több mint 170 régióban elérhetetlen lesz
gp Hasonlóan a Helldivers II-höz, ahol nincs PSN regisztrációra lehetőség, ott nem lehet megvenni a programot.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Enduro változatot kapott a Mobvoi TicWatch Pro 5
ma WearOS 3.5 rendszerrel és kettős FSTN és AMOLED kijelzővel érkezik az új modell.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz MikeWazowski #8802 üzenetére
Én élveztem így is. Ha megint szopni akarok, max kezdek új karit.
Go Gunners!
-
MikeWazowski
addikt
válasz Phoen|x #8803 üzenetére
Az a baj, nem nem fogsz már szenvedni. Ha egyszer végigvitted megismerted annyira, h nem lesz már sose olyan nehéz mint elsőre. Ez jóval casual-abb játék mint mondjuk a DS1 vagy 3. legalábbis nálam ez volt, pedig nagyon nem vagyok pró.
A legtöbb férfi csak akkor tudja meg, mi a boldogság, amikor megnősül. Csakhogy akkor már késő.
-
őstag
-
Gothmog
aktív tag
válasz MikeWazowski #8804 üzenetére
Lehet, hogy nagyon megbánom még ezt az elhamarkodott kijelentést , de esküszöm, az ER után (első soulslike játékom volt) most a DS1 Remastered határozottan könnyebbnek, szinte sétagaloppnak tűnik. Még úgy is, hogy pl. a bossoknak "vakon" megyek neki itt is, csak olyan szinten nézek időnként leírást, hogy merrefelé érdemes már és merre még nem elnézni. (Azért viszonylag az elején vagyok - a két harang van meg/megnyílt a Fortress.)
A bossok közül eddig Quelaaggal szívtam csak egyébként, míg rá nem jöttem a módira/ki nem ismertem. (Úgy viszont már ő is nagyon könnyű.) Illetve Blighttown (Depths felől felmenve) volt még valamelyest cumiztatós, mert azokon a keskeny függőutakon a dodge-olós taktikám (pajzsot nem használok), hát nem jött be mindig, fogalmazzunk úgy
Endure. In enduring, grow strong.
-
őstag
Go Gunners!
-
ChiliChili
tag
válasz Janusz001 #8800 üzenetére
Köszi, értem, már fegyelmezettebben fejlesztgetek.
Van egy item Stormveilben, amihez nem tudok rájönni, hogyan férhetnék hozzá. Mintha itt is lett volna ezzel kapcsolatos poszt, de nem találtam meg. A Cliffside Site of Grace és a Rampart Tower között van, ahogy haladunk felfelé.
[Stormveil-Cliffside-Rampart Tower] -
persil
nagyúr
válasz ChiliChili #8811 üzenetére
Kivulrol a gerendas reszen siman fel lehet maszkalni.
Egybkent most fejbol nem tudom mar micsoda, de ott is csak valami hasztalan kacat van, felesleges rajta feszengeni.
(Ilyen egy darab gomba kaliberu cucc)[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz ChiliChili #8811 üzenetére
Az egy arteria leaf.
Van az a rész, ahol be tudsz menni a toronyba, középen egy liftakna, egy banished knight járőrözik mellette és körben egy csigalépcsőn mész fölfelé. Na ott ne menj be a toronyba, hanem a bejárat átjáró mellett a sarokban ilyen indás gyökeres résznél le tudsz ugrani egy párkányra és ott tovább ehhez a lyukhoz kívülről.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
őstag
Go Gunners!
-
őstag
Go Gunners!
-
nyamsas
aktív tag
Új dlc infók. Hát ha ezek igazak, akkor komoly kis DLC-t kapunk!
-
vg
addikt
válasz nyamsas #8820 üzenetére
Végigtoltam 3szor a játékot ps5-ön, kétszer ps4 verziót, egyszer a ps5 verziót. Na, amikor konzolon akarok hívni másokat, hogy hárman toljuk le a boss-okat (mert sztem úgy jobb élmény, vagy mondjuk úgy nekem így tetszik jobban), azonnal szinte tele van sárga jelekkel a summoning hely, válogatnom kell. Ez pc-n gyk üres, sehol senki. Látom mások szellemét, tudok invade-elni gyk azonnal, szóval nem a hálózattal van baj, pedig vagy 60ezer ember játszik vele steam-en. PC-n sajnos nem olyan jó élmény amire számítottam.
-
nyamsas
aktív tag
-
persil
nagyúr
válasz nyamsas #8824 üzenetére
Online sem kell masokkal jatszanod - gyakorlatilag, ha te szandekosan nem akarod, akkor nem is fogsz - cserebe nem maradsz ki egy csomo mokas dologbol.
Netto hulyeseg offline jatszani fromsoft rpg-t. Probald ki, nem fogod megbanni.
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
ChiliChili
tag
A “Keepsake”-nek milyen hatása van a karakterre? Meg lehet változtatni?
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz ChiliChili #8835 üzenetére
Nem lehet megváltoztatni és nincs semmilyen hatással, csak egy plusz tárgy, amivel kezdesz és hasznos lehet az első pár órában. Utána úgyis találni fogsz még belőlük többet.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
őstag
Go Gunners!
-
nyamsas
aktív tag
Hát akkor marad az offline. Viszont ha a dlc-t is hozzáadom majd, mi lesz a karaktereimmel? Az 1. karakterem legelső végigjátszása az angolul ment, de ugyanez a karakter NG+-ba már a forditással. A 2. karakterem meg fixen a forditással.
Én biztos nem kezdek egy 3.-ik karaktert is, az fix. -
ProEvoFan
nagyúr
Vajon new game +ban bárhol átmehetek majd a kiegészítőbe vagy újból elkell mennem Mohg területére?
-
Bad Pritt
nagyúr
Ha jól emlékszem Dark Souls 3 launch óta most először játszok From játékot pure str karakterrel és hát... na. Greatsword lett a kiválasztott nyilván, kicsit gimmicknek érzem ebben a játékban, mert valakit úgy mos le, mintha ott se lett volna, más, meglepő ellenfeleknél pedig szenvedős még az első hit is, nemhogy egy teljes hármas kombó - egy meglepő példa ilyenre Miriam volt a Carian Study Hallban, mind a sima, mind a fejjel lefelé harc problémás volt ellene.
Ami viszont baromi érdekes és nem értem teljesen az a Twinblade Talisman: elvileg 45%-kal növeli a kombó utolsó ütését, viszont a GS esetén egy sima ütés ~500dmg, az utolsó viszont egy ezres körüli, kereken duplázza. Létezhet, hogy bugos?
A másik újdonság számomra, hogy a szokásos ash-ek helyett, mint a Lion's Claw, inkább megvettem Bernahltól az Eruptiont, hogy még inkább gimmicky legyen a fegyver és az is lett. Lényeg a lényeg, az Avatarokból igen hamar tűzifa lett és bele se gondoltam, hogy a csontok ellen milyen hatékony lesz, mert a lávamező instant kinyírja őket.
Most jön Morgott, ő azért elég gyors boss hosszú kombókkal, kíváncsi leszek, ellen hogy szuperál majd Guts.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Yodamest
addikt
válasz Bad Pritt #8845 üzenetére
A Lions Clawnak jó alternativája az említett Eruption és a neve most nem jut eszembe, de sacred ágon van egy, ami szintén egy ilyen nagy csapás egyhelyből és baromi sok hp-t tölt vissza. Ezek lényegében kb ugyanúgy sebeznek, a Lions távolabbra elér, az Eruption AOE és pl. egy Great Star mace-val a láva is folyamatosan stackeli a hp visszatöltős passzívot, tehát amíg az sebez, kapom vissza a hp-t, a 3. AoW pedig kb a fél hp csíkot visszatölti az a jó benne, facetankra jó. Én ezt a 3-at váltogatom most a végigjátszásban, szóval aktuális nálam a téma.
-
Gothmog
aktív tag
válasz Bad Pritt #8845 üzenetére
Én DS3-ban (első végigjátszásom) kifarmoltam Road to Sacrifice-nál a fekete lovagtól egy BKGS-t (DS1-ben irigyek voltak a lovagok és nem dobtak semmit , míg itt kiderült, hogy ők is "újraélednek", én meg kíváncsi voltam már egy ilyen fegyóra).
A lényeg: két kézre fogva (csak így tudnám egyelőre használni) nagyon tetszett, hogy iszonyatosakat csap, az R2 attackja kegyetlen (ahogy feldobja a levegőbe az ellent), kicsit gyakorolgattam is vele ott (a Farron keep perimeter bf-től mentem mindig a black knightra, majd visszafelé a darkwraith párosra). Amikor úgy éreztem, hogy hellyel-közzel oké vagyok, elmentem a katakombákba, ahol azután az első vörös szemű, ívelt pengés greatswordos csontvázpáros felszabdaltak, mert lassú voltam a fegyverrel és hamar kifogytam a staminából. Úgyhogy visszaváltottam gyorsan a claymore-ra. Nem is haltam azóta (katakombák, smouldering lake és demon ruins mentek le. A claymore - nekem/a stílusomhoz - egyszerűen tökéletesen kézre áll; általában 2h módban viszem, de pl. patkányhordához vagy egyéb "tömegrendezvényhez - visszaváltok 1h-re és r1-gyel kaszálok nagy ívben.)
Ettől függetlenül tetszik a böhöm nagy kétkezes cucc is, durván bejött, ahogy odaver a nagyobb dögöknek is, és egy ER újrázásra én is str (némi faith-tel) alapot gondoltam ki magamnak. Csak meg kell szoknom majd a lassúságát/jobban előre kell látnom/terveznem, hogy mi történik. Viszont amit elkap, és megrendíthető, azokba satuba is vágja a nagy fegyver pikk pakk. (DS3 újrázásnál viszont most egy dual wieldes dex build felé hajlanék.)A DS3-mat egyébként nagyon élvezem eddig, és nem is tudom, persze még csak most érek oda Irithyllhez, és mintha innen nehezedne a játék, de eddig meglepően könnyű volt. Bossnál nem haltam egyáltalán, és egész területeket toltam le (elsőre, ismeretlenül, csutkára) halál nélkül (pl. Farron keep vagy a High wall of Lothric is lement padlózás nélkül).
Komolyan mondom, az ER "idegbeteg" bossai (Elemer pl.) után a DS3 kész felüdülés, szinte vidámparki séta (Egyelőre ... gondolom, itt is lesznek majd azért, amik felmossák velem a padlót néhányszor.)Endure. In enduring, grow strong.
-
Gothmog
aktív tag
válasz Yodamest #8849 üzenetére
A Pontiff elsőre meg tudott ölni, bár kb. 10% hp-ig már akkor is leütöttem. Második nekifutásra viszont megpadlóztattam. (Nem idéztem, - a DS3-ban elvből kerülöm most ezt a lehetőséget - bár két idézőjelet is találtam odakint a ködfüggönyön kívül még.)
Viszont az Abyss Watchers mellett ő is kellően agresszív volt. Nekem az ilyen bossok tetszenek, feltéve, hogy mindig van annyi "üresjárat", hogy tudjak estust kortyolni. (Az ER-ben az volt a gondom több boss esetében is, hogy egyszerűen inni nem tudott az ember: szinte input reader módban támadtak/büntettek be akár félpályányiról is, ha megpróbálta az ember.)Pontiff utáni bosst még nem láttam. (Tegnapelőtt ott hagytam abba, és azóta alig volt időm játszani.)
De nem offolok itt már tovább nem ER témában.
[ Szerkesztve ]
Endure. In enduring, grow strong.
-
Gothmog
aktív tag
válasz Yodamest #8851 üzenetére
Az ER-DSR-DS3 trióból (ezekkel játszottam/játszom) eddig a DS3 tetszik a legjobban. Látvány, hangulat, pályatervezés, ellenfelek változatossága, a visszakacsintások az első rész felé, a harcok üteme, és még sorolhatnám. Anor Londor elején vagyok: eddig ez egy mestermű, egyértelműen!
Egyedül a bossokkal voltam úgy, hogy eddig a többségük meglepően könnyű volt (vagy könnyen kitalálható, egyszerű mechanikára épült, amire ha rájött az ember - kb. fél perc alatt -, akkor kihívás nélkülivé vált a dolog). De hallottam, hogy a két DLC végi boss kemény lesz, meg az alapjátékban lesz azért egy-két húzósabb (ismerősök valamilyen sárkánypáncél bosst meg a nameless kinget emlegetik főleg, de van akinek a dancer hozott rémálmokat. Utóbbitól nem tartok, mert az ER-es verziójával jól boldogultam. Majd kiderül.)Endure. In enduring, grow strong.
-
Bad Pritt
nagyúr
Nem tudom, próbálkozott-e más a Jar Cannonnal, de ajánlom, őrülten vicces tud lenni, ahogy a világ végéről lövöldözve one shot mindenki. Annyi vele a problem, ami miatt bossok ellen nem jó egyáltalán, hogy lövés után rögtön tölteni akar, az meg egy nagyon hosszú animáció és nem lehet cancelelni. Ez úgy lenne igazán fasza, ha gombnyomásra töltene, nem automatikusan.
Ezzel együtt kis szenvedés árán Morgott is lement vele, +9-ig fel lehet húzni addigra, három hozzávaló talizmánnal +30% sebzéssel 800 fölött kapta a dárdákat a csávó. Vicci.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
őstag
Go Gunners!
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Gothmog #8852 üzenetére
Elden Ring után mindenkinek vicces visszamenni DS3-ba mondjuk, mert ugyanazt csinálod, csak 0.7 sebességgel. Pontiff után bedurvul azért az alapjáték is, a DLC-kben meg tényleg feltekerték a kihívást három szinttel, nem csak a bossok, de a területek is sokkal nehezebbek.
DS3 amúgy tényleg egy gyöngyszem, nekem is a kedvencem, maximum azt lehetne kritizálni, hogy már a maga idejében is egy kompakt, a korábbiakhoz képest lineráisabb játéknak számított és az egész sorozatban ez volt a legrövidebb DLC-k nélkül.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Gothmog
aktív tag
válasz Bad Pritt #8855 üzenetére
Engem nem zavar az a fajta linearitás, ami a DS3-ban van, míg maguk a pályák izgalmasak, jól megtervezettek. Irithyll of the Boreal Valley volt az első olyan terület a játékban, ahol azt éreztem, hogy gyönyörű (talán a legszebb, leghangulatosabb terület eddig), de "csőpálya", minimális kiágazásokkal. (Azért itt is volt meglepő shortcut, amikor a Darkmoon covenantos toronyból leugráltam a gerendázaton.) A korábbi területeknél (pl. Undead Settlements) viszont nagyon tetszett, hogy többféle úton megközelíthetem ugyanazt a teret (persze mindet bejárja az ember úgyis), illetve ahogy a terület felfedezése közben összeáll az ember fejében a "layout", és hirtelen már átlátod az egészet (miközben az elején még aggódsz, hogy hű, mennyi felé lehetne menni itt is).
Oké, a pályák összekapcsolódása kapcsán olyan nincs benne, mint a DS1-ben volt, az zseniális, egyszeri dolog volt vszg. - de én nagyon elégedett vagyok itt is. (És itt is volt olyan, hogy a Farron Keep területen a stray demonos résznél elmenve a romos rész másik végéhez egyszer csak a High Wall of Lothric halott pilgrimekkel teli leszakadt hídjára láttam rá felfelé nézve - konkrétan annak az aljában álltam. Ezek mindig élményt jelentenek.)Szerk: Na, azért amikor a pontiff úgy köszön be, hogy - olyan távolságból, hogy még rá sem tudok lockolni - hirtelen felém ugrik a kinyújtott lángoló kardjával, és rögtön lekapja a HP kb. harmadát, azt nem éreztem 0.7-es sebességnek (Második nekifutásra már készültem rá, és akkor persze félredodge-oltam.)
De egyébként a pontiff volt az, akit ugyan második nekifutásra már lenyomtam, de úgy éreztem, hogy folyamatosan pánikdodge-olok, refelxből nyomogatom a kontrollert, és nem vagyok ura a helyzetnek. (Az addigi bossokkal valahogy mindig hideg fejjel, a "pályát uralva" tudtam megküzdeni, fel sem merült, hogy behalhatok. Kivéve az Abyss Watcherst, ahol az altató hatású, pllanatok alatt letudott első fázis után a második fázis felpörgése és alattomossága (pl. kard végighúzása után lábad alatt felcsapó tűzfal többször beetetett) volt olyan, hogy ott nagyon koncentrálva, hajszál híján majdnem elbukva lett csak meg. Gyakorlatilag 1 cm-es hp csíkkal vertem le kb. 1/3 hp-ról... Bár ez ott is első próbálkozásra sikerült.)[ Szerkesztve ]
Endure. In enduring, grow strong.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Gothmog #8857 üzenetére
Volt egy rövid szösszenetem ilyesmiről logouton, csak anno elveszett a fele a szövegnek és így csonkán hagytam inkább.
Viszont Pontiff mindig így kezd, szóval tudod, hogy mit csinál, olyan, mint Astel az ER-ben, ráadásul könnyen parryzhető az első támadása. Vannak amúgy gyorsabb bossok, az utolsó pl. simán elférne szerintem még az Elden Ringben is.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Gothmog
aktív tag
válasz Bad Pritt #8858 üzenetére
Köszi a linket, jó írás!
Nekem ugye az ER volt az első ilyen játékom, de egyébként már ott is nagyon tetszett, hogy szinte bármit láttam a távolban (és elég messzire el lehetett látni), oda el is lehetett menni/le is lehetett menni/fel is lehetett menni.
Itt a DS3-ban pedig nagyon szép és hangulatos, ahogy a "díszként" funkcionáló háttér (pl. a havas hegycsúcsok a shrine-nál) szinte festményszerű, és mégis szervesen olvad össze azokkal az elemekkel (várak, városok, települések, szurdok stb.), amelyeket szintén látsz, de valahogy "valósabbnak" mutatva, s rendre kiderül, hogy ezek tényleges helyszínek lesznek (vagy voltak).
Parry: én olyat nem csinálok - pajzsot sem hordok, csak bukfencezgetek Azt láttam, hogy van egy-két parry-képes fegyver is a játékban, de én a claymore-ról nem váltok. Ez a fegyver a DSR-ben és itt a DS3-ban is tökéletesen passzol(t) hozzám. (Refined-ra raktam, és nagyjából egyenlő mértékben fejlesztem az str-t és dexet.) Azért DS3-ban következő karakternek egy tiszta dexeset tervezek majd vinni kíváncsiságból. (Gyanítom, az nehezebb lesz kicsit, ha nincs hyperarmor/poise damage.)
Endure. In enduring, grow strong.
-
_drk
őstag
válasz ProEvoFan #8860 üzenetére
Szerintem nehezebb. De nem rossz értelemben, inkább jó értelemben sokkal nagyobb kihívás, ez által sokkal nagyobb jutalom.
Elden ringben egyedül Margitot nem tudod skippelni és radahn-t, ha le akarsz menni. Meg persze a végén a 4 Bosst ha át akarod vinni.
Ds3 Az full lineáris, kicsit lehet szintezni de ott nagyon jól el van találva a balansz.
Ami nagyjából azt jelenti, hogy adott területen az össze szedhető soul (xp) és fejlesztési cuccok kb korlátoznak egy szintre. Viszont így sokkal jobb az 1v1 a boss ellen.
Persze lehet malac farmra menni de nem sok értelme van. -
Gothmog
aktív tag
válasz ProEvoFan #8860 üzenetére
Én összességében kicsit könnyebbnek érzem a DS3-at (eddig). A bossokig eljutni olyasmi, mint az ER-ben a legacy dungeonök voltak - vagyis nehezebb, mint amikor csak barangoltál az ER-ben, és kikerülted esetleg, ami nem feküdt éppen/nemszeretem kategória volt. Viszont a bossok kevésbé szivatósak, legalábbis hagynak "lélegezni", ha hibázol, akkor van esélyed gyógyulni pl., nem ver azonnal agyon, mert egy percen keresztül csak űz/hajszol/támad megállás nélkül. (Illetve sok bossnak van itt olyan mechanikája/gyengesége, amire ha rájössz, akkor úgy könnyen megoldható a feladat.)
Azért van benne szivatós rész: én ma tudtam le pl. az Irithyll dungeont, és hát... akkor lássam újra, amikor a hátam közepét... Baromi jó hely lehetett volna, kegyetlen jók a háttérhangok, a látvány, minden, de itt egyrészt idegesítő mértékben jött elő a Fromsoft játékok egyik örök hülyesége, a falon átcsapó vagy átvarázsoló ellenfelek, másrészt volt egy ellenfél típus, aminek nagyon rohadékra sikeredett a speckója: gyakorlatilag a nézésével!!! (elég, ha line of sightba vagy) elszívja a hp-dat (csökken a max hp-d is egy időre, de akár extrém mértékben is). Amikor a tüzes billogával pedig simán átszúr a falon, de pedig silver knight setben azonnal hasra esel, hogy tovább sütögesse a maradék kis leszívott hp-dat... hát az priceless... (Viszont nem sok ilyen szemétséggel találkozni a játékban - alapvetően azért nagyon korrekt a game.)
Én nagyon tudom ajánlani mindenesetre. Nekem legalábbis ez a rész tetszik eddig a legjobban a From Software játékok közül. (Elden Ringet, Dark Souls Remasteredet játszottam ki eddig, és a DS3 van most soron.)
[ Szerkesztve ]
Endure. In enduring, grow strong.
-
ProEvoFan
nagyúr
Köszi mindenkinek a válaszokat.
Elden Ring dlc után gondoltam elkezdem a DS3at. PS storeban sokszor akcióban 10ezer a fullos csomag. -
Gothmog
aktív tag
Szerintem nem jól emlékszel: nem lőnek semmilyen lövedéket. Lámpás és tüzes billog van a kezükben. Amikor meglátnak (ha csak nem háttal állnak, azonnal meglátnak bizonyos távolságon belül - szerencsére ez a távolság nem óriási), kifújnak valami méregfelhő szerű ködöt***, vörösre vált a kezükben a lámpás és ezzel párhuzamosan a szemük is vörösen kezd izzani. Ilyenkor - míg látnak, tehát például el nem szaladsz egy sarok vagy valamilyen tereptárgy mögé - szívdobogásszerű hang kíséretében kis adagokban csökken a HP bar, tök mindegy, hogy mit csinálsz.
***A köd nem tudom, mit tud, mert sosem mentem bele, viszont az életerőszíváshoz közvetlen köze nem lehet, mert azt jóval-jóval az egyébként gyorsan szétoszló ködön túlról is tudják.
Rá is kerestem most, a fextra is így irja [katt]
[ Szerkesztve ]
Endure. In enduring, grow strong.
-
Gothmog
aktív tag
[És tényleg] !
Mondjuk valószínűleg így tudták megoldani az életerőszívást (a line of sight biztosítást), mert azért normál lövedéknek ez kicsikét sűrű így...Endure. In enduring, grow strong.
-
toxicjew
addikt
válasz ProEvoFan #8865 üzenetére
Látom pont a DS3 a téma, én nemrég kezdtem el és baromira adja. A látvány, a hangulat, a bossok... Én is a fullos csomagot vettem meg és nem bántam meg. Top tier game
Ami miatt benéztem most ide, hogy ti hogy készültök a DLCre? Kell egyáltalán bárhogy? A karim amivel végig vittem, elkezdtem vele ng+on is, de annyira könnyű volt minden fight, hogy otthagytam. Szóval haggyam pihenni vagy érdemes visszanézni a DLC előtt és polirozni rajta kicsit?
Új hozzászólás Aktív témák
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Gitáros topic
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Windows 11
- Programozás topic
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- CASIO órák kedvelők topicja!
- További aktív témák...
- MECHANIC PCB repair PAD - 2. generációs kialakítás
- DC csatlakozós ventilátor kábel - 1 utas vagy 3 utas változat
- ÚJ, bontatlan iPad PRO 13 (2024) M4 CHIP! 256GB WIFI asztrofekete, 1 év Apple garancia!
- Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP Victus 16-r1019nt - ÚJ 16" FullHD IPS GAMER notebook - i7-14700HX, 32GB, RTX 4070
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest