- iPhone topik
- Mobil flották
- Május végéig befut a Magic OS 8.0 a Honor 90-re és Magic V2-re
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
Hirdetés
-
Destiny 2: The Final Shape - Befutott a fejlesztői videó második része
gp A minap kiadott videóban többek között a képességek kerülnek a középpontba.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
Go Gunners!
-
Rony949
őstag
válasz Bad Pritt #8156 üzenetére
You must be new.
Mikor találnak egy potenciális Half-Life 3-as utalást az egyik Valve játék config fájljában, arról mindig készül egy 1 órás diskurzus.
Btw. 15. alkalomra csak lecsaptam Radahn-t. Az utolsó 5-6 ütésnél már csak 2-3% életem maradt, hát nem mondom hogy nem vert a szívem.
-
_drk
őstag
válasz Phoen|x #8155 üzenetére
Érdekes amit a fejlődésről mond. DLC-n belül külön fejlesztés/fejlődés lesz progress alapján.
Amúgy lenne értelme ha már late game és bármilyen build bármilyen szinten kezdhető, de amúgy meg nem hiszem hogy megzavarják az egész rendszert.A másik ami tetszett a DLC méretéről hogy akkora mint Limgrave Mijazaki szerint, aki azt mondta az alap játékra hogy 30 óra alatt átvihető.
-
ThySoul
senior tag
Máshol is láttam ezt a 30 órát mint érvet, de nem tudom megérteni miért. Tök igaz az állítás, a fővonal bőven kivihető 30 óra alatt, nem azt nyilatkozta hogy minden zegzugot át tudsz nézni ennyi idő alatt. Egy open world játéknál az ilyen állításokkal a főtörténet szálra szoktak gondolni, ugyanitt van ez is.
Redditen lassan minden poszt arról szól hogy Limgrave nem is volt kicsi meg dugig lesz úgy is tartalommal, ha valaki mégis lemeri írni hogy 40 eurót soknak érez egy kiegészítőért (mert egyébként ez tényleg sok, semmilyen kieg nem kerül ennyibe kb) akkor meg lepontozzák. Hiába na, kissé toxikusak a From rajongók lol
Más: elkezdtem a DLC karit de nagyon szenvedős a játék eleje rengeteg az üresjárat, buildhez szükséges dolgok gyűjtögetése stb. Lehet picit félrerakom és folytatom tovább a DS3 SL1-et, csak félek hogy a rengeteg quest miatt ha nem kezdek neki most nem végzek a DLC-re
-
Lien
tag
Én tegnap 4 hónap után elővettem a játékot, hogy majd eljussak Mohg-hoz csak elcsesztem, mert ahhoz már a havas mapon keresztül mehetek. Furcsa lenne ha külön fejlődés lenne. Semmi értelmét nem látnám ennek.
Amire kíváncsi leszek, hogy a DLC-nem DLC-s tud-e együtt játszani, meg tud-e osztani kiegészítőket, spelleket? -
_drk
őstag
válasz ThySoul #8160 üzenetére
A Legacy dungeon-ok és a bejutásokhoz tartozó cuccok össze szedése is több mint 30 óra elsőre és akkor még kihagyod a játék nagy részét.
Persze ha tudod mit csinálsz és csak futsz/lovagolsz végig ahová kell akkor kevesebb csak az már run-nak tekinthető.Limgrave például skippelhető. Egyből felmész Margit hoz és kész. Úgy tényleg nem nagy terület
Maximum pár perc amíg össze szeded a cuccokat guide alapján ami esetleg kell.A terület nagy része üres, vagyis inkább nem sok minden van ott. Összefüggő terület nagyobb akadály nélkül, ott könnyen atlovagolsz mindenen.
Kvázi egy nagy training terület. Én első végigjátszásomban nagyon sok időt letöltöttem ott, míg másodikra már nagyon keveset.Egyébként nem kötelező megvenni, úgy ahogy semmit se.
Én sose veszek ilyen DLCket más játékokhoz, általában elég az alap. Na itt ez tuti vétel.
A másik hogy ahogy a játékok felmentek 70-80 euróra, úgy valszeg ezek a DLC-k is követik őket.
A baj csak az, hogy olcsóbb nem lesz sokkal. Már jó ideje megvenném a DS3at PS-re is, de 10 ezer alatt sosincs.... -
őstag
-
Bad Pritt
nagyúr
Rengeteg emberről tudok, aki 30 órán belül végigvitte, le se szarták az open worldöt. Nekem a PS4 verzió platinája 50 óra volt és van több karakterem 30 óránál kevesebb játékidővel, amik végigmentek, szóval egyáltalán nem valóságtól elrugaszkodott, amit mondott.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Próbáld majd ki, hogy csak szükséges dolgokat csinálsz meg néha fejlődéshez gyűjtögetsz és így mész végig. Az a szép, hogy semmi hátrány nem fog érni, így is nagyjából szintben (lvl110-130) lépsz át Radagonhoz.
Számomra game changer volt a játék megítélését illetően, hogy nem kellett a szutyok open worlddel szenvedni.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
ThySoul
senior tag
válasz Bad Pritt #8166 üzenetére
Az elején így is szenvedned kell benne míg összeszedsz minden szart
Mostanság Dist ER challenge runjait nézegetem mikor van időm, ő is elmondja minden alkalommal mennyire szenvedés az első 1-2 óra. Leyndell körül azért feszesebb lesz, de ha all remembrance runt akarsz ugyanúgy kell kínlódni a Ranni questline miatt.
-
_drk
őstag
válasz Bad Pritt #8166 üzenetére
Én szeretek benne barangolni, újra és újra benézni mindenhova. Sok szempontból egyik kedvenc játékom így szeretek benne elveszni. Ezért nem is akarok vele sietni.
Egyedül a bányák és katakombák meg pár OW részt nem szeretek ahol tényleg nincs semmi. De elsőre az is jó volt a felfedezés miatt.A 30 órát én nagyon kevésnek tartom, megértem, hogy valakit nem érdekelt egy csomó nyílt terület, pedig ott is van nagyon sok jó hely sok esetben sokkal jobbak mint bármelyik dungeon.
Pl:egész weeping peninsula a frenzy village, első harang óriás, a kis erdő a gnómokkal. Ahogy mész le és lő rád a köcsög óriás. Limgrave-ben ahogy megjelenik a sarkány. Liurnia is teljesen rendben van, a Lake az rohadt szép és feelinges, a teleport kapuk hely is jó, meg észak nyugaton ahol van két másik harang az a rész is szép a nagy szobrokkal. Altus is végig jó! Ahol táncolnok a bolondok az Best! A deathblight-ot köpő részt kár kihagyni soulsfannak. Shaded castle is opcionális pedig az is jó kis dungeon. De Caelid is azzal a látvánnyak sokszor és a nagy sárkánnyal valami egészen elképesztő élmény.
Ezeket kár kihagyni. -
Bad Pritt
nagyúr
válasz ThySoul #8167 üzenetére
Én az elejét élvezem inkább, mire összerakom a karaktert. Az all remembrance amúgy sem 30 órás próbálkozás a legtöbb embernek, questeket meg már rég nem csinálok, amilyen nyomi módon van megcsinálva a játékban a követésük.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Azért a 30 óra nem olyan sietős, belefér jó pár opcionális terület is, második-harmadik-sokadik karakternél meg végképp uncsi tud lenni az ow.
De igazából tök mindegy, mindenki úgy áll a játékhoz, ahogy kényelmes neki, csak azt mondom, hogy teljesen hihető Miyazaki kijelentése, a játék kötelező része egy kis mellékes kalandozással kb. DS3 vagy BB hossz.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
_drk
őstag
válasz ThySoul #8167 üzenetére
Mondjuk ezt sose értettem. Ez olyan mintha azt mondanám, hogy a játéknak csak a második felét szeretem.
Ezt anno úgy csináltam meg más játékokban hogy azon a bizonyos ponton mentettem egyet, de ezt itt is meglehet csinálni hogy kimásolod a mentést.
Csak hát ez run és azt is meg kell csinálni amit nem szeretünk... -
ThySoul
senior tag
A játék baromi jól építkezik Leyndellig, kb az a tetőpont. Az egyik legjobb legacy dungeon, amit megkoronáz a kötelező bossok közül a legjobb. Megkockáztatom hogy Morgott simán top3 boss a munkásságukból (csak azért nem top1 mert a grab attack hitbox néha fura, illetve volt egy Gael a DS3-ban). Ezután kezd esni a színvonal, a játék legvégén meg látszik hogy teljesen elfogytak, ott konkrétan egy bossrusht kapsz.
Nálam minimum 2 ponttal jobb lenne ha Morgott után vége a játéknak, mellékesbe ott is hozzá lehetett volna csapni Haligtreet meg valahova bedobni Malekithet és az eredmény egy sokkal feszesebb, kiegyensúlyozottabb cím lett volna.
-
Bad Pritt
nagyúr
Mikor egy ismerős megkért, hogy segítsek neki Maleniával és jött a waterfowl:
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
-
Bad Pritt
nagyúr
-
ThySoul
senior tag
válasz Bad Pritt #8175 üzenetére
Egyik kedvencem volt mikor valamelyik patchben bejött hibaként hogy coop módban ha nem talál el is healel magán, aztán kövi patchben nem ezt javították hanem az ordina skipet lol
De igen, elég érdekes a Malenia fight, ha nem is maradt hiba benne 100% hogy nem volt playtest ott, nem létezik hogy ezt így ebben a formában akarták megalkotni.
-
ThySoul
senior tag
-
Rony949
őstag
Múlthéten végig Caelid-ben barangoltam és az ottani területeket és titkokat keresgéltem. A FromSoft annyira eltalálta ezt a rothadásos hatást, hogy vasárnapra sikerült lebetegednem (38,6-os láz meg ilyenek). Hát mondom ilyen nincs.
-
Mr X
veterán
Tudom, souls-veteránoknak nem nagy szám, de én büszke vagyok rá, hogy végre én is Elden Lord lettem. Első ilyen stílusú játékom volt. Sok agyvérzés és ordibálás után, de meglett. Most jön a revenge-run.
-
Gothmog
aktív tag
Gratulálok!
Nekem odébb lesz még: egyelőre Mt. Gelmir és Altus Plateau területeit fedezem fel. Amióta karomfegyverről a Bloodhound Fang-re váltottam, tükörsima a haladás. (Bár a full grown fallingstar beast-et tegnap otthagytam egyelőre amikor láttam, hogy csak karcolgatja a fegyverem.) Célom izmosodni a fenti két helyen, hogy Nokronba visszatérve szétcsapjam a rohadék gargoyle duó buráját! Eddig ez a duó volt egyedül, ami úgy igazán felcseszett. (Oké, még anno az elején stormveil kastélyban a banished, illetve később a crucible knightoknál is elhagyta egy-két keresetlen szó a számat, de eddig inkább abszolút élvezet semmint mérgelődés számomra a játék.)
Endure. In enduring, grow strong.
-
ThySoul
senior tag
Na hát folytattam a minden quest DLC karakter végigjátszást, meteoric ore blade+guide kombóval. Ismét megállapítottam hogy ez a quest rendszer open worldben egyszerűen nem működik
De hogy mondjak néha pozitívat is, Limgrave tök fasza tutorial helyszín lenne a rengeteg minibossal meg rávezetéssel az NPC-ktől, kár hogy a quest rendszer hiányosságai miatt ilyen körülményes a dolog.
-
ThySoul
senior tag
Kíváncsi vagyok az új "attack power" rendszer a DLC-ben mennyire lesz unbalance-olt. Kicsit több konkrétumot kaphattunk volna azért, lehet nem is kéne új karaktert csinálnom és jó lenne a legelső 200+os végigjátszásom
-
Gothmog
aktív tag
Én, ha végigvittem, tutira nem kezdem újra, inkább a DS1-nek ugrom majd neki. Nagyon jó az ER, félreértés ne essék, de nagy ez a nyílt világ, viszont én olyan játékos vagyok, aki "kényszeresen" igyekszik is azt mindig rendesen bejárni, ha már egyszer ott van... És sok lenne ez így hirtelen másodszorra. (De tutira lesz még végigjátszásom a jövőben. Vélhetően majd STR alapon, valami böhöm nagy fegyverre rámenve - most dex alapon megyek, illetve Bloodhound Fang kapcsán azért kicsit pumpálom az erőt is mellé.)
Nekem az is inkább a DS vonal mellett szól (látatlanban), hogy itt az ER-ben is azt élvezem a legjobban, amikor a kastélyokat ("legacy dungeonöket") járom be. (Magyarán a jól kidolgozott, ötletes pályákat, sunyi módon elhelyezett ellenfelekkel stb..) Tegnap csináltam meg például a the Shaded Castle-t, és nekem ezek a részek jelentik a játék legélvezetesebb részét. Baromi jó volt ez a dungeon, odafigyelős volt, de halál nélkül kipucoltam teljesen, egészen a helyi főnökig. Mert a végén a boss (Elemer the Briar) párszor torokra vett azért Az első találkozásunkkor csak lestem, hogy mi ez már... Öröm volt azon a szűk helyen az élből hanyatt vágós ütéseit kerülgetni. (Ha pedig hanyatt estél és nincs szerencséd, akkor felállni sem tudsz többet, mert mire tápászkodna a karaktered, már kapja a következő maflást. Mint valami szétkokózott/maximumra pörgetett agresszív barom, olyan volt.) Mondjuk rájöttem, hogy Limgrave-ben már lepofoztam egyszer (ő volt a bell bearing hunter), de az csak halvány mása (kivetülése) volt.
[ Szerkesztve ]
Endure. In enduring, grow strong.
-
Gothmog
aktív tag
Jokor benyomott dodge utan felpattan, nem kell vegigvarni az idos-ember fajos derek animaciot.
Ó, bazz, ha ezt hamarább tudom... valószínűleg jó néhány you died feliratot megúszhattam volna eddig a játékban. Mindig tanul valami újat az ember, köszi szépen!Endure. In enduring, grow strong.
-
Yodamest
addikt
Én is, mint sokan mások, most a DLC beharangozó videó hatására indítottam egy új karaktert. A mondhatni szokásos STR-FAITH paladin build lesz, nekem ez jött be a legjobban.
Amúgy early gamere tipp, aki nem varázslót kezd, hanem ilyen pure harcos karaktert, annak érdemes a weeping peninsulában megvehető Zweihanderre rámenni, azt két kézre fogva lesz egy akár az egész játékon átívelő baxó fegyvere. Nagyon jó stagger, dmg és később lesznek rá kiváló ashek is, pl. a caelidben megszerezhető lions claw. Na azzal utána megállíthatatlan leszel, minden crucible knightot, briar lovagot palacsintává tudsz lapítani, meg sem fognak tudni mozdulni.
Másik nagyon jó early meele fegyó a Claymore. Ebben az a nagyon jó a moveseten felül, hogy defaultban a lions claw ash van rajta, szóval mondanom sem kell, mindenen is át tudsz vele gázolni. Egyik legjobb ash a játékban a lions claw, főleg ilyen single target amúgy nehezen leverhető ellenfelek ellen, tipik boss ölő.
Szóval én mindig ezekkel kezdek, amikor élőholtakkal kell küzdeni, akkor megy rájuk a szintén korán megszerezhető sacred blade ash of war és probléma letudva. (ez mivel holy dmg és buff, instant öli a csontikat, hatalmasat sebez a deathbirdekre, marinerekre stb.)
A paladin azért is jó még, mert vannak ezek a semmiből megjelenő mérget köpködő soklábú a játék egyik leg kellemetlenebb ellenfelei, a neve most nem jut eszembe, na ezeket egy holy light gyógyító varázslattal instant staggerelni lehet és szinte 1-shotolni, semmi gondot nem jelentenek egy paladinnak, amúgy meg kín szenvedés lenne. Ott van a poison és scarlet rot égyógyítás spellek által, tehát nem kell ezeket a fogyó craftolható bigyulákat managelni, gyártogatni. Szerintem ilyen quality of life szempontból a paladin a legélhetőbb karakter fajta. (ha nem a pure sebzést nézzük, hanem tényleg ezeket az életet megkönnyítő utilityket, nekem ezek többet számítanak) -
Gothmog
aktív tag
-
Yodamest
addikt
Ja igen, még Maleniára akartam kitérni, nyilván azért nehéz mert:
1. Sokan nem az intended módon harcolnak ellene, azaz nem használják a spirit summonokat, pedig a játékmenet alapvető elemei. Úgy lettek a bossok tervezve a készítők fejében, hogy nem soloban fog harcolni a játékos, hanem a spiritek segítségével. Nos menjetek be hozzá bármilyen 10-re húzott spirittel, garantálom, hogy max 2. próbára le fog menni, ez az intended mód.
2. Mint endgame opciónális boss, aki ismeri a soulsokat az tudja, hogy ezek minden eddig részben a legnehezebb bossok voltak. Teljesen szándékos, hogy iszonyat erős legyen.
3. Eddigre már annyi eszközzel rendelkezik a játékos, hogy rengeteg fajta cheese módszert vagy easy módszert tud találni a legyőzéséhez. Épp a napokban pl. olyan videót láttam ahol a játékos szimplán a Prelate's Charge ash of war segítségével végig stunlockban tartotta, megmozdulni nem tudott a boss... És ebben semmi extra dolog nincs, ez egy szimpla ash of war a játékban. Akár a lions claw spammet is mondhatnám, ugyan ez.[ Szerkesztve ]
-
persil
nagyúr
válasz Yodamest #8194 üzenetére
Azt azert borzaszto halkan megjegyeznem, hogy az egesz jatekban van kb. 5 spirit, ami tobbet er, mint egy forint es egyaltalan barmire is hasznalhato.
Szoval baromira megneznem en azt a masodik probat, egy friss jatekostol, akarmilyen 10-es spirittel.
"Akár a lions claw spammet is mondhatnám, ugyan ez."
Aki csak egy ash-t spammel - legyen az barmi - az egy gyoker. Period.Felreertes ne essek, szerintem eleg sokan szana-szet barmoljuk mar a hulye kurvajat ugy, hogy mukkanni nem tud, de eloszor mindenkinek volt 4-5 proba, spirit ide vagy oda.
Szrk.: nincs olyan, hogy intended mod. Max. olyan van, ami neked bevalt. Ha spiritezel hajra. Masok lebonkolja a francba, vagy teledobalja az arcat potokkal. A spirit nem "intended" mod, hanem egy konnyites azoknak, akik osszesirtak magukat mar margitnal.
[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
ThySoul
senior tag
Mondjuk megjelenéskor bementél bármelyik end game bosshoz maxra húzott mimiccel meg valami undormány fegyverrel (pl rivers of blood) és megmoccanni nem bírtak az AoW spam miatt a bossok
Kellett még egy végigjátszás a plathoz azért tudom
Ettől függetlenül hogy a témára is reagáljak, régen rossz ha egy bosst csak úgy tud leverni a játékosbázis nagy része ha cheeselnie kell, vagy AoW spammet kell tolnia. Malenia egy szarul sikerült boss, estig lehetne sorolni mi a baj vele.
-
persil
nagyúr
válasz ThySoul #8196 üzenetére
Ezert mondtam, hogy van kb. 5 ami tenyleg jo, de annyi.
A mimic is csak akkor jo egyebkent, ha a karaktered alapvetoen nem rossz. De ja, spirit-et hasznaljon az, aki szeretne/szuksege van ra, de semmikepp sem intended way.
"Ettől függetlenül hogy a témára is reagáljak, régen rossz ha egy bosst csak úgy tud leverni a játékosbázis nagy része ha cheeselnie kell, vagy AoW spammet kell tolnia. Malenia egy szarul sikerült boss, estig lehetne sorolni mi a baj vele."
Egyetertunk, de valljuk be, ha CSAK ugy tudja leverni valaki, akkor ott a jatekossal is van baj.Sosem nyomtam az ilyen self-challange run-okat, de az egyetlen kikotesem magammal szemben mindig az volt, minden From rpg-ben, hogy cheese es spam nincs(legfeljebb ilyen sokadik vegigjatszasra fun-bol). Foleg az a homokos, mikor youtube-ra felrakja a barom a hude nagyon op build-jet, aztan egyetlen gombot nyomkod, kozben meg bekap ezer utest...
[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
Yodamest
addikt
az egesz jatekban van kb. 5 spirit, ami tobbet er, mint egy forint es egyaltalan barmire is hasznalhato.
Rendesen felfejlesztve, ahogyan a játékostól elvárja a játék, szinte az összes nagyon erős lesz. Én korábban pl. a Kaiden warrior asht használva (szimplán azt húztam fel, mert az jött be) öltem meg, semmi gond nem volt vele. Most lehet az is egy erősebb fajta ash, de akkor még nem beszéltünk az összes banished knightról meg a mimicről. De szerintem +10-en már tök mindegy, mindegyik erős lesz.egy friss jatekostol, akarmilyen 10-es spirittel.
Mire eljut oda + eleve már annyira beleásta megát, hogy ezt az egész rejtett pályát felfedezze, többé nem kezdő játékos, Maleniánál nincs olyan, hogy kezdő játékos. Oda már tudással mész minden esetben, max nem használod ki a játék adta lehetőségeket, de az már nem a játék hibája.nincs olyan, hogy intended mod
De szerintem van, ami a játékba épített mechanika az mind a fejlesztők által intendednek vélt, nyilván azért létezik. Ami nem intended azok max az ilyen exploit jellegű dolgok, amikor valaki kimondottan egy balansz problémát vagy hibát használ ki, ezeket jobb esetben patchelik is. Szóval a játék úgy készült, hogy te fogsz használni valamilyen formában summonokat, azt már te döntöd el milyeneket, de az ha valaki soloban megy nem az eltervezett stratégia. Ugyanúgy mint az sem, hogy mondjuk fejlődés nélkül vagy fegyver nélkül viszed végig a játékot. Meglehet csinálni, de tervezéskor nem ez volt a fejlesztők fejében, hogy "hmm hát igen erre kell akkor a gameplayt balanszolni, megalkotni". Volt egy víziójuk hogy kb mikkel fog egy átlagos játékos rendelkezni mire oda elér és eszerint állították be a bosst. -
Yodamest
addikt
válasz Yodamest #8198 üzenetére
Még Malenia:
És gondoljatok csak bele mire oda eljut valaki, azért mennyi fajta-féle spellel meg ash of warral rendelkezik, mennyi lehetőséggel. A szenvedős runokat ha megnézitek, amikkel tele van a youtube, mind olyan, hogy a játékos nem használja ki a játék lehetőségeit, próbál longsworddel csapkodni, nem használ semmi értelmes ash of wart, csak fafejűen 100. alkalommal is bemegy, de semmit nem próbál változtatni a taktikáján/hozzáállásán. Ezeknél a szenvedéseknél egyszer nem láttam, hogy cserélgette volna az ash of warokat, kipróbált volna egy lions claw-t vagy valami, használna valami értelmes buffot stb.
[ Szerkesztve ]
-
persil
nagyúr
válasz Yodamest #8198 üzenetére
"Rendesen felfejlesztve, ahogyan a játékostól elvárja a játék, szinte az összes nagyon erős lesz."
Nem tudod rendetlenul fejleszteni, egyetlen egy fele modon lehet 0-tol 10-ig. Ahogy a jatekostol elvarja a jatek...? Vagy van hozza glovewort, vagy nincs, nincsen mas opcio.
Ha van, akkor felhuzod. Ettol fuggetlenul a spiritek 90%-a egy vicc. Legfeljebb akkor lehet "nem rossz" ha egy gyengebb/kezdobb jatekos orul neki, hogy elvonjak picit a figyelmet.De ezer peldat lehetne felhozni, amikor a jatekban "normalisan/elvart" modon haladva egyszeruen nem tudod feljebb huzni a spiriteket, mert nincs virag. Menj mar be margit-hoz +10 spirittel. Ja, hogy nem tudsz, mert addig max egy-ket korot talalni? Az mas. Az akkori slager farkasokat meg az elso utesevel oli meg(mindet, egyszerre ).
"De szerintem +10-en már tök mindegy, mindegyik erős lesz."
Nagyon nem. Es igen, a kaiden sellsword egy top tier csavo.A spirit egy manko, tok jo, hogy van benne, lehetoseg ha valakinek kellene, nemelyik jopofa, nemelyik meg nevetsegesen eros(ebbol van kb. 5 aztan csa) de sokkal inkabb erzodik egy easy mod kapcsolonak a hozzaferhetoseg jegyeben(amibol azert bevallhatjuk, sokat kapott az elden).
[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- E-roller topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- iPhone topik
- Mobil flották
- Május végéig befut a Magic OS 8.0 a Honor 90-re és Magic V2-re
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs