- Tovább csiszolja a Nothing a Phone (2a) kameráját
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Devolver Direct - Jövő hónapban jön a következő show
gp A nagy nyári összeröffenés alkalmából számos új bejelentésre számíthatunk a kiadótól.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
ThySoul
senior tag
-
_drk
őstag
válasz Bad Pritt #8294 üzenetére
Ezt az új típusú fejlesztést.
Lehet külön dimenzió a DLC, de eddig nem így működtek.
Ott felveszel egy fegyvert, ami a külön fejlesztés miatt más lesz mint az alap játékban. Odakint máshogy fog működni.Még azt tudom elképzelni, hogy ott lenullázódik a kari és egy kissebb souls game lesz.
Most lehet a nagy szint különbségek miatt kellene valami de majd meglátjuk.
-
Bad Pritt
nagyúr
Ez tuti így lesz, Miyazaki interjúban elmondta. Eddig nem ilyen volt, de eddig nem is ekkorák voltak a játékaik, más játékoknál viszont sokszor így működik egy nagyobb kiegészítő, 0-ról megy a karakter ilyen-olyan okokból.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Yodamest
addikt
válasz Bad Pritt #8305 üzenetére
Biztos, hogy nem így lesz... Ha nullázódna a kari az ellentmondana az egész játék szellemiségének, pont az a lényeg és a kielégítő valamilyen szinten, hogy van egy folyamatos progress, amit megszereztél az megmarad. A WoW-ot is az vágta haza számomra (többek közt), hogy új kieg=megint semmit nem ér a geared. Ez nem jó rendszer, nagyon buta döntés lenne, ha ide is behoznák.
Akkor már inkább a fegyverek feljebb fejlesztését oldanák ki, mondjuk lenne egy új cap 25 helyett 30, amit viszont csak a kiegben elérhető új nyersanyagokkal tudsz megtenni 26-30-ig.
[ Szerkesztve ]
-
ThySoul
senior tag
válasz Bad Pritt #8290 üzenetére
Azt mondta az interjúban hogy opciónális lesz, vagyis dönthetsz úgy hogy nehezíted magadnak a dolgot. Ezek alapján valszeg nem lesz akkora szopatás, lehet csak egy szimpla damage debuff lesz amit feloldhatsz valahogy. Kíváncsi leszek, RL1 közösségekben már arról beszélnek vajon belefér e a szabályokba majd ez
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz ThySoul #8307 üzenetére
Hát vagy vért izzadsz, ha nem fejlődsz a DLC rendszerben. Ezért jutott eszembe a Wo Long, mert ott is így működik és eléggé számít. Meglátjuk, de az biztos, hogy nem 1:1 fog ugyanannyit érni egy lvl 120 karakter az alapjátékban és a DLC-ben.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Yodamest
addikt
válasz Bad Pritt #8308 üzenetére
Végülis meglehet ezt jól csinálni, ha illeszkedik a DLC tematikájába, tehát történet szempontból jó hátteret kap és nem lesz túl nagy a jelentősége, akkor lehet poén még. Meg hát kérdés, hogy ha ezt az akármit megszerezted, bebuffoltad magad vele, akkor visszatudod-e vinni az alapjátékba vagy ezt valamivel megmagyarázzák a storyban, hogy csak azon az adott területen érvényes. (láttunk már ilyet)
-
ThySoul
senior tag
válasz Bad Pritt #8309 üzenetére
Fogalmam sincs milyen a wo longban, kerülöm az összes ilyen soulslike játékot mint a tüzet
Majd kiderül mit alkotnak, én továbbra is tartom hogy semmi értelme a dolognak, ha azt akarják hogy szopjanak a játékosok akkor az alapjátékba nem kellettek volna a spiritek pl. Meg hát mindegy mit találnak ki, a jump attack-bleed-cold hármas lecarryzi nekünk majd az egészet
-
ThySoul
senior tag
válasz Bad Pritt #8312 üzenetére
Csak képzeld el, mindenhol mennének a cikkek meg a hisztik hogy a From hogy volt képes erre
Egyébként lehet tényleg hasonló lesz, aki akarja tolja soloban, aki meg sumnont akar annak valami plusz feladatot le kell tolni/össze kell gyűjteni hozzá valamit. Ez tetszene is hogy őszinte legyek
-
_drk
őstag
válasz Bad Pritt #8308 üzenetére
Én inkább valami segéd tárgy fejlesztését tudom elképzelni, ezért is írtam a spirit Ash fejlesztést.
Vagy ott a plusz flaska.
Akkor mondjuk a rune arc is nagy kérdőjel nekem, mert én abszolút nem használtam, maximum 1-2 Bossnál. Azt is változtathatják, Miquela darabja benne is van a trailerben.
Ha a deathbreath ellen véd már jó! -
Yodamest
addikt
válasz Bad Pritt #8312 üzenetére
Úúúú na az lenne egy merész lépés, viszont az azt is jelentené, hogy belátják mekkora szutyok ez a spirit rendszer így, félek kitartanak mellette, már csak dacból is.
ThySoul Igen, mert ezt már úgy szétkúrták, hogy innentől fogva lehetetlen balanszt találni. Nem kellett volna a spirit rendszer, az az ami miatt ilyen erősek lettek a bossok és az az ami miatt a fegyverek/módszerek is ilyen OP-k lettek mondván, mi van ha valaki nem akar idézgetni. Szóval kialakult ebből egy ilyen 3-as kölcsönhatás és így már nem lehet jól kijönni belőle. Mindent a spirit rendszer úsztatott el, ha az nincs gondolj bele mennyivel könnyebb lett volna az egész játékot balanszolni.
[ Szerkesztve ]
-
ThySoul
senior tag
válasz Yodamest #8315 üzenetére
Szerintem az AoW rendszer hasonlóan elcseszett, egy csomó van amit ráraksz egy sima fegyverre/rajta van valami jobb bökőn és csak spammelned kell (giants hunt például). Sunmonok helyett szerintem ez bőven elég lett volna.
DLC-re biztos nem fogják elvenni a summonokat, szerintem egy szimpla dmg csökkentés lesz amit ha akarsz feloldasz, ha nem akkor meg nem.
-
Gothmog
aktív tag
válasz Rony949 #8283 üzenetére
Lekopogom, de most Altus Plateu-ban csavargok és az érdeklődésem még kitart.
Ugyanott bóklásztam/bóklászom a héten (Mt. Gelmir és Altus Plateau), és nagyon bejön ez a terület! A - nem ritkán sírköveknél vagy együtt, csoportosan - sírdogáló wormface-ek (deathblight fertőzöttek és esetleg ezért ilyen torzak/nem tudnak rendesen visszatérni/újjászületni, vajon ez a bajuk?), meg a szélmalmoknál táncoló nyanyák kellemesen morbidak - nekem nagyon tetszik ez a rész/terület! Mondjuk a wormface főnöknél (a minor erdtree-nél) beszívtam, mert egyszer elkapott, és amikor "kiköpött", úgy estem, hogy beragadtam a textúrába! (Tök meglepődtem, mert eddig közel 100 óra játék alatt egyszer sem történt ilyen.) Nyomorult karakterem egyhelyben ugrált, dodge-olt, se jobbra, se balra nem tudtam menni, így amikor rámköpött, annak rendre módja szerint meg is feküdtem.Tegnap átmentem a városkapun (vagy a város külső gyűrűjét adó falrészen), és ott azért felröhögtem, amikor három korábbi bosst (
) egymástól kb. fél percnyi távolságban rakott be, közönséges ellenségként, nagyjából egyiket a másik után. Gond szerencsére már nem volt velük. Az elsőnél (az utolsónak felsorolt közülük, mert olyan irányból mentem) azért úgy meglepődtem, hogy mire kettőt pislogtam, le is csapott, de utána már nem volt gond, és egy lélgezetvétellel lement mindenki, míg végigkolbászoltam ott az úton.tree sentinel, de párban, bár úgy mozogtak, hogy egyszerre csak egyet kellett leütnöm; duplapengés/baltás gargoyle; Margit Endure. In enduring, grow strong.
-
ProEvoFan
nagyúr
Altus Plateau őszies tája mindent visz.
-
Gothmog
aktív tag
Auriza Heroe's Grave #&@$ߤ... Nem tudtam, hogy mi hiányzik az életemből... Hát nem ez, az biztos!
Átszenvedi magát az ember a rohadt chariotokon (gyűlölöm őket), benyit a boss-szobába, és erre ezt kapja a pofájába a fáradozásért cserébe...
Még csak vissza se mentem a rúnákért (szerencsére nem volt túl sok - nem nagy veszteség). Majd később esetleg elnézek még ide, de most nem volt kedvem szivatni magam a párossal...Endure. In enduring, grow strong.
-
Gothmog
aktív tag
válasz ThySoul #8325 üzenetére
Godskin duóra gondolsz?
Arról olvastam már Viszont rájuk kíváncsi leszek, mert az apostollal tegnap akadtam össze (a szélmalmos táncoló nyanyáknál), és olyan könnyen lement, hogy talán max. kétszer tudott megütni. Igaz, valahogy úgy kavarodtam oda hozzá, hogy háttal állt. Azt sem tudtam, hogy boss lesz, szóval megpróbáltam hátbaszúrni, de kiderült, hogy azt nem lehet, így sima vágás lett belőle, majd megjelent egy boss-életerő csík. Kicsit meg is lepődtem, meg megláttam, hogy godskin apostle... gondoltam, hogy na, nekem reszeltek. Erre röhejesen könnyen lement.
Liurnia felett a hídon, a hájpacni nemessel mondjuk szívtam néhány kört anno. Amikor gurulni kezdett, még lóval se tudtam elmenekülni (szerencsére kiderült, hogy a tereptárgyakat nem szereti, azokban könnyen elakad, így hatástalanítani lehetett azt a rohadék tulajdonságát). Meg volt egy hájrengető ugrása, amivel úgy feldobott a levegőbe, hogy le is repültem a hídról...De a dagadt nemessel sem szenvedtem annyit, mint a kard/pajzs kombós crucible knighttal Nokronban. Nálam az a mumus. És ugyan a lándzsás haverját egész könnyen le tudtam csapni (szintén Nokron), de ezek duóban, főleg, hogy kard/pajzsos még fel is lett szteroidozva, hát nem volt most kedvem egy-kettő-három tucatszor nekifutni, míg kitanulom, hogy mikor hova mozogjak, hogy lehet kihasználni őket egymás ellen (hogyan akadályozzák esetleg egymás mozgását stb.).
Mondjuk közben én is elkezdtem keményedni. Kicsit fejlesztettem az endurance-on is, így már sikerült magamra húzni Pista bácsi (a kiöregedett lovag) mellvértjét és lábvértjét anélkül, hogy heavy loadba átmentem volna. Kicsit jobban bírom így a pofonokat most. (Egészen eddig egy még Liurniában talált szettet hordtam - azt, amelyik halálfejes sisakú, és ha nagyon alacsony a hp-d, akkor a sisak tölt vissza életet lassacskán.) Igaz, találtam egy annál is keményebb melee vértet (szintén Volcano Manor Tarnished gyilkolós küldetés eredményeként - egy nagy pöröllyel hadonászó törpét kellett szétcsapni érte), de annak olyan súlya van, hogy nem opció. (Van persze talizmánom, kettő is, amivel lehetne a teherbírást növelni, de nem akarom ezekre pazarolni a drága tárhelyet.)
Fegyvernek még a Bloodhound's Fanget használom. Nem tudom, le fogom-e cserélni egyáltalán ebben a végigjátszásban, mert nagyon bejön! A karomfegyverhez képest durván megtáltosodtam vele. Ahhoz viszonítva majdhogynem cheat kód ez a kard.Endure. In enduring, grow strong.
-
Gothmog
aktív tag
válasz Gothmog #8321 üzenetére
No, végül nem adtam fel, újra nekifutottam. Hajszálon múlt, de negyedik próbálkozásra lement a két rohadék!
Kb. együtésnyi hp-m maradt, gyógyitalom pedig egyetlen egy sem. Nem álltam ilyen rosszul még féltávnál, de a kard/pajzsos valami olyan szarházi módon művelte az input readinget, hogy az valami fertelem volt. (Amikor ittam volna, félpályáról rámdöfött a rohadék, vagy éppen akkor vett üldözőbe különféle kombókkal. Az utolsó kb. 30%-ot úgy ütöttem le róla, hogy 6-7 gyógyitalomba került, mert ahogy ittam egyet, már rám is vert tizedmásodpercen belül, vagy éppen ivás előtt annyival...)Apró szépséghiba, hogy summonoltam, mert ezeknek nem voltam hajlandó magamban nekiugrani. A kb. 4-es vagy 5-ös szintre fejlesztett mimikemet idéztem le. Nagyjából 15-20 másodpercig élt, de ez is sokat számított, ugyanis lefoglalta addig a kard/pajzsos csávót, én meg közben ügyesen lepofoztam kb. félholt állapotra a lándzsásat. (Szerencsém volt, mert amikor lement fél hp-ra, és ugye növesztené a szárnyakat, pont akkor térdeltettem le, és onnan csak ütöttem, ütöttem, míg bírtam szuflával. És szerencsére bírtam... )
Ennyi Hp-m maradt a végére (gyógyital egy sem, az utolsó a spéci keverék-lötty volt, amit megittam kínomban...)
[ Szerkesztve ]
Endure. In enduring, grow strong.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Gothmog #8331 üzenetére
Grat, tényleg agyf*sz bossharc az ott, főleg a hülye aréna miatt.
Meg amúgy az összes ilyen kettő (vagy három...) ugyanabból típusú harc problémás (Gargoyles, Crystalians, Cleanrot Knigths), mert ugyanaz az AI pattern dolgozik alattuk ugyanolyan movesettel. V.ö. Ornstein & Smough két teljesen eltérő karakter és szét is lehet őket választani. Számomra pl. ezért nem volt gáz a Misbegotten Warrior & Crucible Knight, mert jól el lehetett őket különíteni, más kérdés, hogy lore szempontból semmi értelme nincs azoknak ott.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Gothmog
aktív tag
válasz Bad Pritt #8332 üzenetére
Köszi!
Nekem tényleg ezek a Crucible Knightok a mumusaim a játékban. Jó pár nap után egyébként az első idézős segítséghez nyúlásom volt ez most boss harcra. De ehhez nem lett volna türelmem/még nincs meg a megfelelő ügyességem/souls-os tapasztalatom. (Bár a játék elindításához képest - totál noobként/első souls játékom - azért érzem, hogy óriásit fejlődtem mostanra. Ami azt jelenti, hogy még mindig csecsemő vagyok persze ) Viszont ellenfelet egyszerűen nem szeretek otthagyni, ha nem muszáj. És most még a fejemben volt az is, hogy a chariotokat miként kell lerendezni. Úgyhogy inkább visszamentem a délutáni első felindultságomat követően...[ Szerkesztve ]
Endure. In enduring, grow strong.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Gothmog #8334 üzenetére
Szerintem sokaknak, nekem is problémásak voltak. Masszívak, nagyot ütnek, gyorsak, sok támadásuk van, a pajzsos elég defenzív, a másik öt méterre is elér... viszont rajtuk lehet legjobban megtanulni a parryt, mert nagyon jól látszanak előre a támadásaik.
Én idézéshez egyetlen szabályt hoztam magamnak: ha ők többen vannak nem érzem gáznak, ha mi is többen vagyunk.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Gothmog
aktív tag
válasz Bad Pritt #8335 üzenetére
Még az legelején, amikor próbálgattam a különféle karaktereket, az akkori vagabondommal parryzgattam. Limgrave-ben, a mezei katonákat. Rajtuk gyakorolgattam. Ott nem ment rosszul, gondoltam is, hogy na, ez nem is olyan nehéz, de az első bossnál befürödtem vele (kombókat ütött). Azóta nem próbálkoztam a dologgal, ugrálás/dodge-olás ment nálam ezerrel, pedig van is pajzs a hátizsákomban, hátha egyszer létszükséglet lesz alapon. (Valószínűleg az is a tanulás része, hogy az ember tudja, melyik ellenfelet miként érdemes, és mindig úgy készüljön.)
Nekem a lándzsás típussal már Nokronban sem volt gondom. Jól olvasható, hogy mi fog történni, és könnyű dodge-olni a támadásait. A pajzsost viszont már ott is utáltam, és sokat szenvedtem vele. Hiába ismertem meg egy idő után a támadásait, mindig meg tudott lepni a rohadék. Ez pedig - a bitang sebzéssel párosulva - általában rövid és szomorú véget jelentett a karakterem számára... Mondjuk karddal most istenes volt, mert ha még mindig a mini reaches karomfegyverrel hadonásznék, nem sokra jutottam volna szerintem ellenük. (A Bloodhound's Finesse-t pl. tök ritkán használom, de itt csontra leszívtam vele az FP-met. Nagyon jól jött a teleportálós második támadása.)
Endure. In enduring, grow strong.
-
ThySoul
senior tag
válasz Bad Pritt #8335 üzenetére
Szerintem a legtöbb gank harc borzasztó ebben a játékban. Az előzőekben legalább ügyeltek arra hogy valami balance legyen (eltérő moveset, egyik később csatlakozik be stb) itt sokszor az ég világon semmi, szimplán nem volt jobb ötletük/szopatni akartak aztán bedobtak kettőt egy lyukba aztán harcoljál hülyegyerek. Tudom hogy szokásom szidni az ER-t de ezek a csoportos harcok tényleg csak arra mennek hogy szívassanak, semmi más értelmük nincs
-
Yodamest
addikt
Most így a dlc érkezése előtt, meg az alapjátékot már jól átlátva, kezdeti élményeket magunk mögött hagyva (rózsaszín köd), ki hová tenné az ER-t a többi from játék mellett?
pl:
- Nálam még mindig a BB az etalon, aminek a sors fintora, hogy soha nem lesz semmilyen felújítása.
- Amiben még biztos vagyok, hogy a DS1-DS2 párost tenném alulra.
- Demon Soulst nem játszottam.
- Amit nem tudok eldönteni, hogy a dobogós 2.-3. helyre az ER és a DS3 között mi lenne a sorrend.
- Ami a Sekirot illeti, látom az értékeit és rosszat még soha senkitől nem olvastam róla, mindenkinek a kedvenc souls játéka gyakorlatilag, de nekem másfél végigjátszás elég volt belőle. Nem jön be a parry mechanika amire az egész épül és az eléggé aláássa a komplett játékot nálam. Pedig maga a szetting az tetszik és az új ötletek is amiket tartalmaz. Nálam így ilyen nagyon kettős, azért még így is ma már a DS1-DS2 duó elé tenném, szimplán a technikai megvalósítás, fluiditás miatt.
Szóval összegezve nálam:
1. BB
2. ER-DS3 (Elden ringben több jó dolog van, viszont több rossz dolog is, kettősebb élmény)
3. Sekiro
4. DS1
5. DS2 -
ThySoul
senior tag
válasz Yodamest #8341 üzenetére
1. DS3: Tökéletesen ötvözték a DS-ekre jellemző lassabb játékmenetet a BB féle agresszív stílussal+ talán itt a legjobb a bossok minősége.
2. Sekiro: Ha csak egy végigjátszást nézünk talán a legjobb játékuk a (From mércével nézve) rettentő változtatos játékmenetnek hála. Nálam külön plusz hogy itt a legkövethetőbb a történet meg a karakterek sem rébuszokban beszélnek. Mai napig haragszom hogy nem kapott DLC-t.
3. BB: Nagyon király játékmenet, ügyesen újították meg az egész Souls stílust. Nálam szimplán azért harmadik mert nem igazán jön be a lovecrafti horror dizájn.
4. DS1: Mai szemmel nagyrészt elavult, de az a pályadizájn egy mestermű, soha semmi nem fogja elérni azt az érzést.
5. ER: Vannak szerethető részei, de egyszerűen annyi hibája van hogy nem tudom magasabbra tenni. Ingadozó nehézség, túltolt szopatás, mindenre képesek csaló bossok, szar quest rendszer, átgondoltan AoW/spirit rendszer, és ami nagy fekete pont nálam az a gyenge bossok. Az egy dolog hogy a legtöbb többször előfordul, de a remembrance bossok sem túl emlékezetesek számomra (kivétel morgott, Malekith és talán Radagon meg Malenia)
6. DS2: A nagybetűs trash. A hangulata egyébként egészen jó, meg király hogy próbáltak egyediek lenni vele de szerintem rettentően mellé ment az egész. És nem, nem jók a DLC-k (Demons nálam kimaradt). -
cyberkind
félisten
A Demon's Souls a legkönnyebb és legrövidebb játékuk, gyakorlatilag 5 hosszú pálya van benne, pályánként 2-3 bossal, majd a vége, ezután a DS1 akkora ugrás volt, mint a Gta 3 után rögtön az 5, mai szemmel, és kb minden Fromsouls után, nem sok értelme van belekezdeni, még a Remake-be se.
Paranormal Cocktivity
-
S e t h
nagyúr
Nioh 1
Lies of P
Nioh 2Aztán utánuk a többiek.
This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
-
_drk
őstag
válasz Yodamest #8341 üzenetére
Az ER torony magasan. Ez a souls játékok egy másabb és számomra sokkal jobb evulucioja, itt teremtették meg az aranyközéputat a kihívás és felfedezés között. Egy gigászi kaland! Rengeteg lehetőséggel.
Utána DS3. Az a látvány, hangulat és atmoszféra lehet megismételhetetlen. Ez is nagy élmény mire áthámozza magát az ember rajta. Csak pár pálya nekem rövid és nem is az hogy könnyű, de nincs olyan nagy kihívás hogy ne tudj könnyen haladni. Első végigjátszás nagyon állat volt, de utána már nem annyira, vagyis másodszorra nagyon rövid.
BB is jó. De sokkal másabb már mint egy DS a harc mechanikák miatt. Feeling meg van, de itt éreztem azt, hogy fogalmam nincs merre megyek és mitcsinalok, még végigjátszással is elbasztam.
Én ezt érzem kicsit túlsztárolva.DS1 pálya tervezései mesterművek. Nekem kicsit nehéz volt pár pálya, olyan érzésem volt többször hogy vége lehetne már.
Demon souls remake valami kibaszott jól néz ki és hangulatos, de mára már nagyon kevés az a játék.
DS2 nekem irányítás és alap mechanikai dolgok miatt nem jött be. Ezt vagy megszokja az ember vagy inkább ott is hagyja. Kicsit olyan mint amikor vissza megyek egy retro játékhoz hogy milyen jó volt, de aztán arcon csap a valóság mekkora szar benne az irányítás és a ma megszokott irányítás miatt már szenvedés.
Sekiro sose érdekelt.
Parryzni soha nem tanultam meg, de nem is érdekelt. Meg hát a játék egy nagy QTE ami szintén sose volt zsánerem.
De ez tényleg egy teljesen más játék.[ Szerkesztve ]
-
persil
nagyúr
válasz S e t h #8345 üzenetére
"ki hová tenné az ER-t a többi from játék mellett?"
Kimaxoltad a valaszt na...
Nalam kerdes nelkul az elso a ds3, amit szorosan kovet sorrendiseg nelkul a sekiro es az elden ring, majd minden mas. Bloodborne meg gepezet hianyaban a mai napig kimaradt. 🤷 De egesz biztos, hogy ha egyszer vegigtolom valahogy, a mezony teteje fele pozicionalom majd. Tul sokat lattam mar belole, szoval "latatlanban" is nagyon tetszik.
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
cyberkind
félisten
Amúgy meg érdekes ez a kérdés, de már csak a rendes ugrás miatt is a legjobb lehetne az ER.
Paranormal Cocktivity
-
persil
nagyúr
válasz Bad Pritt #8348 üzenetére
Gondolom technikai ertelemben gondolod. Hat azzal viszont sajna nem lehet mit kezdeni. :/
Mondjuk nalam a 2 is "szodaval elmegy" technikailag, szoval meg epp belefer s tureshatarba. Persze sokat segit, hogy az legalabb 60 fps.
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Mesterséges intelligencia topik
- Gaming notebook topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- World of Tanks - MMO
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Tovább csiszolja a Nothing a Phone (2a) kameráját
- Azonnali informatikai kérdések órája
- További aktív témák...
- Gigabyte GA-H81M-DS2 rev:2.1 LGA 1150 alaplap
- IPhone SE2 2020 64GB megkímélt akku 86%
- Asus P8H67 LGA 1155 alaplap
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i7-4712MQ I 8GB I 128SSD I 15,6" I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i5-4GEN I 8GB I 128SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs