- Mobil flották
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- iPhone topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
ProEvoFan
nagyúr
Elkezdtem a második végigjátszást. [kép]
Pár buildet kipróbáltam előtte és végül bloodos build lett, white mask nélkül, a többi megvan ami kell. -
őstag
Egy dolgot az elejétől utálok. A retkes supermariózást. A frenzied flame endingben akad belőle...
Go Gunners!
-
nanamii_o
tag
Lassan a játék végére érek. A különböző endingeknél járható út az a megoldás, hogy kimentem pendrivera az állásomat mint anno bloodborneban? ps4-es verzió.
-
PeAdam
tag
Sziasztok!
Na, rávettem magam és a héten megvásároltam Ps4-re a programot, első souls játékom!
Egy Samurai karaktert kezdtem, nem olvastam utána a neten semminek, csak elindultam az ismeretlenbe. Ezen a nagyjából kikövezett úton eljutottam az első katonai táborig, ahol rengetegszer meghaltam , de megszereztem az első térképet és gyakoroltam a harcot, a lopakodást.
Most még itt az első területen, limgrawe?? -ben szöszmötölök továbbra is. Arra is rájöttem, hogyan kell szintet lépni ezeknél a világító tábortűzszerű szaroknál.
Azt is látom, hogy ez a világító köd szerű csík azt mutatja, hogy menjek fel abba az erődítménybe, ami a táborral szemben tornyosul. Gondolom ott lesz az első főboss.
Mikor érdemes ide felmenni? Jelenleg 13-as szintű vagyok, érdemes még kicsit lootolgatni? Köszi a választRyzen 3700X, 32Gb HyperX Predator 3200 MHZ RGB, RX 5700 XT Asus Strix OC 8GB
-
ProEvoFan
nagyúr
White Mask
Masodikra nem szeretnem elrontani.
Szóval, mi az a tényező, ami után már nem tudom megszeretni? -
Gothmog
aktív tag
Dettó, első soulslike játékom, csak PC-re (míg nem használtam kontrollert, kerültem ezeket, noha mindig is érdekelt a stílus/birizgálta az agyam hátsó zugát). Január eleje táján kezdtem bele, leírás nélkül játszom (néhány alapdolognak azért utánaolvastam előzetesen), szintén Samurai az induló karakter.
Nálam a játéktörténet eddig röviden: Confessorral kezdtem (legyen paladin jellegű karakterem), és a mezei ellenfelek ellen a pajzzsal blokkolás annyira nyerő volt (Limgrave eleje, első 2-3 játékóra), hogy nem értettem, mitől nehéz sokak szerint ez a játék. Milyen kis naiv voltam! Azután belefutottam az első dungeon bossba, aki egyetlen kombóval lenullázta a staminámat (blokkoltam a támadásait), majd amikor ott álltam kifulladva, megb*szott röhögve. Oké, ez nem jó így, próbáljuk ki a parryzést, de ezúttal Vagabonddal, mert az "tartósabbnak" tűnik.
Vagabond indít. Mezei ellenfelek ellen parry gyakorol (néha benéztem, de alapvetően jól ment), nagyon tetszik, ellenfél megtántorodik, ha jó az időzítés, lehet ütni utána mint a répát. Lemegyek ugyanahhoz a dungeon bosshoz (amúgy az egyik legergyább - amelyik a farkasos barlanban van a kezdőterület viszonylag elején, északra a kilépési ponttól). Elkezd ütni, parryzem a csapását, erre nem tántorodik meg, hanem kétszer szájbavág lendületből (gondolom, kombóban támadott, és az első ütést parryztem le, a következőt már nem tudtam). Hát, ez sem lesz jó...
Oké, akkor dodge-oljunk! De azt már szamurájjal, mert amúgy is ez a karakter izgatott az első perctől. Katana két kézre fog (pajzsot nem használunk, amúgy is hülyén néz ki a kezében), indulás. Néha bénázás, de odafigyeléssel a mezei ellenfelekkel nincs gond, lehet rajtuk gyakorolni az időben ugrást/gurulást. Dungeon boss: hoppá, lement elsőre! Jó lesz ez! Nem sokkal később lett summon képességem is - ezekkel számos boss easy mód/elsőre sikerül, mert nagyon jól megosztják a figyelmet, míg élnek. (Lehet, jobban járnék hosszú távon, ha summonok nélkül játszanék, mert úgy edződik igazán az ember, de nincs sok időm játékra, és egyelőre élvezem a közel konstans sikerélményt.)
Most ~14 órám van eddig ebben a szamurájban. Weeping Peninsulán vagyok, Limgrave-ben megcsináltam valószínűleg a nagyját a teendőknek, ha nem is mindent. (Éppen egy éjszaka megjelenő láncos buzogányos field bosst nyomtam le tegnap a WP területen, ami második próbálkozásra meglett, bár már elsőre is csak hajszál híja volt, hogy nem sikerült.) Karakterem most 33-as szintű (még kisgyerek). Én főleg vigorra osztottam eddig a pontokat, hogy egy-két hibázás ne legyen lehetőleg egyben az utolsó is (talán 27 pontom van rajta), 2 pontot kapott az endurance, a többit pedig a dexterity (azt 20-ig toltam fel, de ennek az éjfekete éjszakai lovasnak érdekel a láncos buzogánya, úgyhogy 24-ig megtolom még, ami a min. követelménye).A játék tetszik alapvetően, de én úgy érzem, hogy ez a fajta nyílt világ ehhez a stílushoz nem biztos, hogy a legjobb megoldás. Valószínűleg jobban fogom élvezni a DS-eket, ahol aprólékosan kidolgozott, minden mindennel összefügg pályákon, gondosan elhelyezett ellenfelek között kell végigküzdenie magát az embernek, mint ezt a hatalmas nyílt teret, ahol túl gyakori rendszerességgel (elég ha waypointot találsz hozzá) mindig ugyanott és ugyanúgy élednek újra az ellenfelek. (Igaz, én abszolút cRPG vonalról jövök, bő három évtizedet eltöltve ilyen játékokkal, tehát a szabad kóborlás kevésbé hiányzik, és inkább a "git good" jellegű harcok részt élvezem/ez az újdonság, és ehhez egy kicsit kötöttebb pályás (kvázi metroidvania szinten) megoldást valahogy látatlanban is ideálisabbnak érzek magamnak.
[ Szerkesztve ]
Endure. In enduring, grow strong.
-
Rony949
őstag
válasz Gothmog #7613 üzenetére
"Valószínűleg jobban fogom élvezni a DS-eket, ahol aprólékosan kidolgozott, minden mindennel összefügg pályákon, gondosan elhelyezett ellenfelek között kell végigküzdenie magát az embernek"
Ez sajnos csak a legelső Dark Souls-ra igaz. A többi eléggé lineáris sajnos. Még talán a Bloodborne az, ami hasonló pályadizájnnal rendelkezik, de már az se az igazi. Amit a DS1-ben műveltek pályadizájn néven, azt díjazni kéne. -
_drk
őstag
Lol
Úgy látom majd Elden Ringben is érdemes lesz kipróbálni a Convergence mod-ot.
[link] https://twitter.com/ConvergenceMod
Lake of rot így néz ki benne.
-
ThySoul
senior tag
válasz Rony949 #7615 üzenetére
A Bloodborne áll szerintem is a legközelebb hozzá, imádtam a pályáit. Vagy ha nem From, akkor nekem egyes Nioh mapok voltak hasonlóak, imádtam annak a játéknak a pályáit (még ha a többi dolgot nem is).
Cserébe rengeteget fejlődtek más részeken, mai szemmel nézve egy DS1 szerintem rettentő elavult.
-
őstag
Nah meglett az összes acsi.
Go Gunners!
-
PeAdam
tag
válasz Gothmog #7613 üzenetére
Köszi a részletes beszámolót
Én még nem tudom eldönteni, így közel 7-8 óra játék után, hogy milyen játéknak gondolom az Elden Ringet.A művészi látványvilága borzasztóan tetszik irtó hangulatos az egész és egyenlőre visz előre a kíváncsiság így meg pláne, hogy direkt semminek nem olvastam utána.Az az érzésem, hogy teljesen más mint a többi open world játék, amivel szerencsém volt, így totál újdonságként hat az egész. Pont ilyen érzésre volt most szükségem, mert bár iszonyatosan imádtam az előtte kijátszott Ghost of Tsushimát, az Iki islandos DLC végére már egyszerüen kifulladt nálam a játék.
Azt persze nem tudom, hogy későbbiekben ez a varázs mennyire fog alábbhagyni az Elden Ring esetében. Simán lehet, hogy belerázódok és ennél is jobban fog tetszeni, de azis benne van a pakliban, hogy a narratíva titokzatossága és az elveszettség érzése megöli az élményt. Nekem egyedüli hiányérzetem ezzel kapcsolatban van csak, hogy lehetne pár cutscene, filmszerű jelenet, illetve kicsit több narratíva, de másrészről meg lehet úgy nem vinne előre annyira a kíváncsiság.... Nem tudom srácok Ha beleraktam 30-40 órát, utána ismét írok az érzéseimmel kapcsolatban
[ Szerkesztve ]
Ryzen 3700X, 32Gb HyperX Predator 3200 MHZ RGB, RX 5700 XT Asus Strix OC 8GB
-
Crus
őstag
Senkit nem érdekel a véleményem, de mivel gyak. az összes értelmesebb soulslike játékot letoltam/maxoltam már, így a nem olyan rég dettó kimaxolt PC-n letolt Eldenről is leírnám a véleményem. (1-2 kihagyott dolog miatt, aztán pörgettem még 2 másik karival vagy 60 órát, de kár volt. Így cirka 205 órám ment bele.)
Talán az is gond, hogy előtte platináztam ki a DeS Remake-et és azt eléggé élveztem, az méltó volt az ember figyelmére... a classic DeS-t meg vagy 10x toltam végig anno.
- Az egyik gond a játékkal, hogy rettenetesen, bődületesen, iszonyatosan túl van hypeolva. Ez semminek nem tesz jót, mert az elvárások így nagyobbak, aztán fröccsen a sav. Mert sajnos fröccsen.
- Bár nem akkora technomoslék, mint a Bloodborne, amivel méltatlanul elbánt a From, hogy a mai napig úgy hagyta ahogy, de amikor elkezdtem az Eldent, kb. 1 óra után fejfájással (nekem, akinek soha nem fáj a feje) és golyózó szemekkel, visítva menekültem tőle.
Kikapcsolhatatlan kromatikus aberráció és fakó színek. Aztán találtam erre a 2 gondra modot Nexuson, úgy már rendben lett, de az engine optimalizálatlanságával így se tudtam mit kezdeni. Általánosságban 80-90 frémmel szaladgált, de volt ahol lezuhant 40-50-re olyanoktól, hogy tűz/eső, vagy egyéb particle effektek. (Mindezt 4070TI OC, Ci7 12700, 32 GB 5600MHz DDR5 és PCI-E 4.0 NVMe mellett...)
Slusszpoén, hogy így a modokkal csak offline játszhattam, hiszen a kretén From ezért banolhat. Na nem mintha igényem lett volna a 23423. idióta üzenetre, hogy "treasure ahead" a szakadék peremén, meg a "try finger but hole".- A játék open world, ami nem is lenne gond, ha nem lenne azért mégiscsak az a klasszikus souls játék, ahol az infókat a fegyverek leírásából vagy a hümmögő, félőrült karakterek mormogásából kellene megtudni. Itt ez alig működik. Hiába figyelsz árgus szemekkel a játék zavaróan jelentős részét (simán 30%-ot!) egyszerűen kihagyod, hacsak nem a fél életedet a Fextralife-on töltöd! Ebben a játékban még a rám jellemző RPG-s OCD-vel is rendkívül könnyű kihagyni valami nagyon fontosat! Órákat töltöttem pl. Stormveil-nél azzal, hogy lejussak a mélybe... nem sikerült, a netről kellett megnéznem. WTF? Vagy ott van Mohgwyn Palace, vagy Miquella's Haligtree, melyek dettó rendkívül könnyen kihagyhatók, ha nem a Fextralife-on élsz. :-/
Ráadásul sokszor csak éjszaka történik valami az adott helyen. De mégis honnan kellene ezeket kiszopnom? A two vagy a three fingersből? -.-- Ha open world több NPC és érdekes pötty' kellett volna bele, meg persze questlog is, mert, hogy mindenki kihagyja/elrontja a questline-ok zömét 1. végigjátszáskor az is biztos. És második végigvitelkor még inkább pofán ver az unalom és a recycling...
- Még egy rakás Souls játékkal a hátad mögött is, a nyitott világ miatt túl gyakran fogod úgy érezni, hogy ok, most merre? Szép dolog a felfedezés szabadsága és öröme, de míg a Zelda BotW-ban ez remekül működött, itt, ha nem tudod (mert megnézted valahol!), hogy merre kell menned, valószínűleg péppé leszel verve ->
- Mert tök jó, hogy van egy nagy sárga nyíl, ami mutatja, hogy merre kellene menned, de már a játék elején hamar egyértelmű lesz, hogyha azt követed, akkor te leszel a Sir CryOLot. A legtöbb esetben ugyanis pont az van, hogy menjél szépen bárhová, csak arra ne, mert oda még bőven nem vagy elég! És ez a másik gond...- Kvázi kötelező grind. Ennek a poklát a From úgy próbálta finomítani, hogy vannak bányák, dungeonok, meg közben egyéb érdektelen aprónépek. Az első pár ilyen felfedezése nyilván érdekes és izgalmas. Aztán hamar rádöbbensz, hogy baze... ezt egy random generátor dobta össze, mert ez is volt, meg az is volt, meg amaz is volt, csak átskinezve, meg kicsit más felépítéssel! Csúcsra van járatva az önismétlés. Ha nem grindelsz, nem lesz progress, alig fogsz sebezni valamit a mobokon, hát még a bossokon. Abban meg mi az élvezet, hogy egy bossba 98 chipdmg kell, de közben téged one hitel? Hát nem sok.
- Ha egy tök átlagos játékos veszünk, akkor láthatjuk, hogy a játék nem igazán a játékos képességeire épül, hanem erősen build alapú. Ezért van az, hogy miért nem tudtad legyőzni Margot Robbie-t LVL12-ön, de LVL30-on már beleadtad a tökeit a kezébe. (Igen, néhányan végigjátsszák LVL1-en, no dmg mellet, de ez egy irgalmatlanul szűk csoport, alig pár ember, akiknek szegényeknek amúgy sincs életük.)- Néha ez a játék olyan, mint egy buta offline MMO.
- Borzasztó sok az üresjárat és az unalom. Futsz, vagy lovagolsz a semmibe és nem történik semmi. Vagy az utadba kerül valami 0 kihívást nyújtó mob és idővel inkább ellovagolsz mellett, mert nem éri meg a fáradságot se.
- Kínosan sok az ismétlődő elem. Legyen az egy ellenfél, egy boss, egy épület, egy dungeon, egy bánya. 238 boss? Sajnos úgy tűnik, hogy a From Soft nem hallotta még a közhelyzet, hogy a MINŐSÉG számít, és nem a mennyiség! Ha még egy sárkányt le kell vágnom, amelyik hót' u.a. tudja (csak más színűt okád), mint az előző 20, én eret vágok...
- Hová lett az addikció és a FUN, ami elengedhetetlen a From játékokban? Hová lett az a FESZES játékmenet amit szerettünk??? Ebbe a játékba gyakran bele tudnék aludni, mert semmi nem történik. Szerintem a kimaxolása alatt több ezer km-nyi távot lovagoltam/futottam le.
- Beteges mennyiségű tárgy és fegyver hullik a játékban, és 95%-ukat nem fogod használni. Miért van szükség ennyi mindenre? Ettől lesz jobb a játék, hogy az inventory tele van kacatokkal? Azt hittem ez nem egy h&s játéknak készült...
- Az endingek meg... pfff. A 6 befejezés az inkább csak 3, és egy lassú tempóban letolt, 140 órás játékhoz képest a befejezés borzasztóan össze van csapva... az, hogy 3 ending szó szerint csak át van skinezve, az úgy mi?
- Gyakran úgy éreztem, mintha egy random generátor készítette volna a pályák egy részét. A játék nagy része egyszerűen elvesztette azt a minőségi, művészi és VALÓDI pályatervezést, ami annyira jellemző volt a From játékokra! Igen, van néhány egész jó helyszín (pl. Stormveil, Leyndell, Azula), de a játék többi része borzasztóan ismétlődő és gyakran unalmas és érdektelen.Amikor a kevesebb több iskolapéldája. Az egészet be kell dobni egy Winrarba és letömöríteni úgy 40%-ra, akkor talán kiírható belőle a boring faktor.
Meg fogalmam sincs miért kellett a Zelda BotW-ból lopkodni, de ha már lopkodtak, akkor észre kellett volna venni, hogy ott pl. a több NPC, meg a játékmechanikai finomságok és fizika, jobbak megtöltik némi élettel a pusztákat, mint itt.Nagyon szeretni akartam a DeS, DaS 1-2-3 miatt a produkciót, de nálam ez azoknál gyengébb lett.
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.
-
_drk
őstag
Bele tettél 200 órát és utána szidod?
Teljesen megalapozott a Hype mert kurva jó játék. Újra alkotta az Open Worldot, új szintre emelte az egyre közkedveltebb soulslike zsánert.
A Demon Souls remakeben egyedül a grafika volt jó, a játék menet és az egész annyira elavult hogy a végére inkább szidtam a játékot mert sokkal többet ki lehetett volna hozni belőle. Szerintem egy oltári nagy kihagyott ziccer az a játék.
Elden Ringes QuestLog-al egyet értek. Ekkora nagy és hosszú játékban egyszerűen kéne a vissza követés. Esélytelen emlékezni mi volt két hete egy egy párbeszedben.
A buildre és személyi tudásra fogni a nehézséget egy souls játékban vicces. Pont most volt RL1 végigjatszas beszámoló.
Ebben a játékban úgy harcolsz ahogy akarsz, 1000 mód van rá.A több narratívával is egyetértek. A sztori is nagyon kusza.
Nem sokkal de egy kicsivel lehetne ezt jobban csinálni.
Néha tényleg nem tudja mi történik az ember.Az eldugott ez trükkös helyek meg régi japán szokás. Vagy lehet nem is japán, de ez retro feeling. Az internet miatt meg ma már tök mindegy mennyire van eldugva.
Néhol a pálya design és újra felhasznált Bossok megérdemlik a kritikát. Csak ott meg bejön az idő, a budget és szerintem így is rengeteg minden ki lett vágva a játékból.
[ Szerkesztve ]
-
Crus
őstag
Kimaxoltam és utána kritizálom. Kemény lenne úgy kritizálni valamit, hogy fingom nincs róla, nem? ^^
RL1-ről annyit, ha nem lenne családom, sport, meló meg 42342342 db. játék a backlogomon, biztosan belölnék én is valami souls címbe nem kevés időt, hogy elmondhassam magamról annak a pár havernak, hogy LVL1-en letoltam. És? Mások is már megtettek, semmi nem történt. Nincs díj, nincs vörös szőnyeg, de még csak pezsgő pukkanás se szőke 180 centis modellek kezéből.
Mer' az emberi agy egy csodás szerkezet. Ha eleget ismételsz és tanulsz valamit, a mesterévé válsz bárminek. A subázásnak, köcsög formálásnak vagy az RL1-nek is. :-/Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.
-
Bad Pritt
nagyúr
Upside-down Tower | Elden Ring #62
Mikor becélozza manual aimmel...
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
_drk
őstag
Elég negatívan kritizáltad. Vagyis inkább csak szidtad a játékot. Ami ennyi idő után furcsa.
200 óra játék nálam a teljesen beszippantott mert kurva jó kategória.A lvl1-et a nehézségre írtam mert abba is belekötöttél. Mióta tánc szőnyegen meg furujával viszik át, azóta én csak annyit látok hogy balfasz vagyok és türelmem sincs hozzá.
De hogy az ellenfél build függő meg 13as szinten nem lehet megcsinálni az faszság. -
Crus
őstag
Leírtam a negatívumokat. Vannak pozitívumai is, pl. a nem random generátorral megalkotott Azula, Stormveil, Leyndell, de ezt már írtam.
Minden szószlájk' játékot igyekszem letolni, hátha találok kincseket. Most ez volt a soron.
Direkt odaírtam, hogy az átlag játékosokról beszélek. Az átlag játékos, még akkor is, ha tolt pár korábbi souls játékot követni próbálja a nagy sárga nyilat. Aztán nem git gud kell, hanem lvl up. Igen, ez szerintem is faszság, mert aki beleöl sok 100, meg 1000 órát, az LVL1-en egy darab kővel is lever bármit, aki meg csak élvezni szeretné, azt meg elküldik farmolni.
Anno nagyon ráértem egyszer is csináltam egy ilyen LVL1 + no dmg runt DaS 1-ben, a játék kb. 3/4-nél döglöttem meg, akkor is egy elcseszett evade miatt. Már nem érek rá ennyire, meg nem is érdekel ennyire, ahhoz messze nem elég érdekes és változatos.
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.
-
Bad Pritt
nagyúr
Mást nem is várok.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
ThySoul
senior tag
Én voltam a legutóbbi RL1 játékos, nekem is van 200 órám a játékban de ugyanúgy utálom
Nyilván túlzás az utálat, de abban egyetértek hogy mérhetetlen mód túl lett hype-olva. Anno a kritikusok 100% hogy nem játszották végig a tesztek előtt (volt is hír asszem hogy nem kaptak csak egy hét tesztelési időt) megjelenés után meg semmi negatívat nem lehetett róla mondani mert a rettentő toxikus from közösség egyből keresztre feszített.
Csak azért nem mondanám a legrosszabb játékuknak mert anno volt egy DS2 meg a híres hitboxok, de nálam is rettentő mód mellé ment az egész game.
-
őstag
Azért az érdekes, hogy aki szidja az is beletolt több száz órát az egyes esetekben olyan rendkívül fontos idejéből (legalábbis az ide írkálók közül).
Go Gunners!
-
Crus
őstag
válasz Phoen|x #7636 üzenetére
Hát igen... sajnos borzalmasan elnyújtották. Úgy a fele ennyi is bőven elég lett volna belőle.
Motivációról feljebb írtam már: "Minden szószlájk' játékot igyekszem letolni, hátha találok kincseket. Most ez volt a soron."
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.
-
ThySoul
senior tag
válasz Phoen|x #7636 üzenetére
Attól hogy valamibe sok időt tolsz lehet rossz a játék. Nekem pl a 200 nagyobb része RL1 run volt meg mellékkarakterek, ahol annyi volt a végigjátszás hogy összeszedtem a cuccokat amik kellettek és ment a boss rush.
Engem egyébként ami a legjobban zavart (az el nem talált nehézség mellett nyilván) hogy ez volt a nextgen játékuk, erre nemcsak a játékon belül vannak újrahasznált elemek, haenm konkrétan előző játékaikból emeltek át komplett fegyvereket, mozdulatokat, enemyket, bossokat. Ha jól működő mechanikákat hoznak arra azt modnom oké, de ne hozzunk már át a 10+ éves Ds1ből komplett boss harcot
A másik, hogy vannak olyan hibák amik ezer éve jelen vannak de nem hajlandóak kijavítani, gondolok itt az ingadozó nehézségre, a nem mindig működő lock-on rendszerre, a platformer részekre, a falon átütő ellenfelekre stb
Kicsit olyan lett a from mint az EA a sportjátékok piacán, megvan a monopolhelyzet a stíluson belül, annyira nem törik magukat, a játékosok meg nem igazán tudnak mit csinálni mert kevés hasonló cím van, így úgyis megveszik.
-
ProEvoFan
nagyúr
válasz ThySoul #7641 üzenetére
2023 februárig 20.5 millió darab fogyott a játékból...soulslike játékról beszélünk.
2024ről nincs adat a neten.
Amit sokáig nem hittem el, hogy ez tényleg a nagyközönség soulslike játéka. Nekem is az első végigjátszásom a műfajon belül. Imádom, szeretem. Közel 200 órám van benne és csak a második körömet járom.[ Szerkesztve ]
-
ThySoul
senior tag
válasz ProEvoFan #7642 üzenetére
Attól hogy sok fogyott belőle nem jelenti azt hogy hibátlan/jó a játék (az egy érdekes kérdéskör egyébként hogy a From címek jó játéknak számítanak e). Nyilván ez a nagyközönség from játéka, mert nyílt világú, az újaknak könnyű belépési pont mivel új IP, megjelent mindenre, és sokat dolgoztak amiatt a fejlesztők hogy a casual játékosoknak is legyen sikerélménye (pl summonok, OP AoW-k, nyílt világ miatt könnyű túlszintezni magad stb).
Ha valakinek bejön annak örülök, csak ne csináljunk úgy, mint ha nem lenne ezer hibája. Sokan mondják azt, hogy ha ez pl az ubisoftnál jelenik meg, nem lenne ennyire elnéző vele a közönség, ami baromira igaz. Nekem, aki játszott több játékukkal is sajnos sok helyen visszalépés a korábbi címeikhez képest.
-
Beretvás
addikt
Hagyjuk már ezt a szar az egész játék bullshitet, már unalmas úgy őszintén. Aki beletesz egy játékba 200+ órát és utánna nekiáll fikázni szarozni, annál valami nagy mentális probléma van. 200+ óra baromi sok egy játéknál, ha szar akkor már abba hagyod nem tolsz bele 200 órát aztán meg hőbörögsz ,hogy ez demekkora szemét.
Vannak hibái de mivel ennek ellenére is beleteszel többszáz órát, azt mutatja mégis mennyire JÓ játék ez...
-
Gothmog
aktív tag
Nekem első soulslike játékom, ráadásul összesen kb. csak 30 órám van benne egyelőre Steam szerint. (Ebben benne van, hogy szinte az összes induló karakterrel letoltam a tutorial dungeont, plusz még előtte tanulmányoztam, hogy melyik tulajdonság mire, jó, ismerkedtem az irányítással, majd két különböző karakterrel is belevágtam, összesen olyan 6-8 órát beléjük pakolva, mire nekikezdtem egy harmadik ("igazi") karakterrel.)
Szóval nagyon-nagyon az elején vagyok, tapasztalatlan, mondhatni "nudli" játékosként, és nem is akarok így okoskodni, csak amit egyelőre érzek (Limgrave és Weeping Peninsula pipa után), egy-két fő dolog:1. A játék alapvetően tetszik, és elsősorban a harcrendszere, ami újdonság és üdítő a számomra. Klasszikus cRPG-k (kb. három évtizedes tapasztalatom van velük) és diabloid aRPG-k (1997-ben ismerkedtem meg a diablóval, és azóta is kedvelem a műfajt) a két fő területem, és ez a fajta játék most egy részben ismerős, de mégis nagyon-nagyon más (de közben kellemes) élményt ad.
2. Tetszik az is, hogy a táj, az abban elhelyezett elemek "mesélnek" sokszor a világról, adnak egy erős alaphangulatot. Ugyanakkor az NPC-k sokszor kontextus nélkülinek tűnő "zagyválásaival" (bár talán majd a történet előrehaladtával jobban összeállnak a dolgok) kicsit olyan érzésem van egyelőre, mintha a "levegőben lógna" az egész, és nem egy szilárd alapra építkezne ez a rész. Őszintén, nem is tudom, hogy értelmes/kerek történet fog-e összeállni, vagy az egyelőre "misztikusan érthetetlennek" tűnő részek a végén is azok maradnak
3. Noha nem játszottam klasszikus soulslike játékkal még, de látatlanban is azt érzem (ezt írtam már fentebb is egy hsz-ben), hogy a nyílt világ - ebben a formában - valahogy nem ideális. Én azt vettem észre legalábbis magamon egy ideje (már a legelejét leszámítva, amikor még mindenre rácsodálkoztam, és "aprólékos felfedezősdi /minden négyzetcentimétert átvizsgálós" módra játszottam), hogy a bejárható teret arra használom, hogy megtaláljam benne a dungeonöket, a "point of interest" elemeket, és a mezei ellenfelekkel (főleg, ha visszatermelődnek pihenés vagy bármi tábortűznél bütykölés után, és jártam már ott korábban) nem is foglalkozom, csak keresztüllovagolok rajtuk. Ugyanakkor az olyan nagyobb dungeonok mint pl. Castle Morne vagy most a Stormveil Castle (ahol éppen vagyok) nagyon élvezetesek! Ezt a részét nagyon élvezem a játéknak.
4. Kicsit fura egyelőre a játék nehézségbeli ingadozása. Rá szoktam lesni a neten az egyes területekre (mire számíthatok, hova ne menjek lehetőleg rögtön stb.), viszont bossharcokat nem olvasok, nem tudom, hogy milyen taktika válik majd be ellenük, nem "készülök fel" belőlük, hanem vakon megyek bele ezekbe a harcokba, és igyekszem kitapasztalni/kitanulni a mikéntet. Na, ezzel a hozzáállással Castle Morne-ban elsőre meglett a Leonine Misbegotten vagy Stormveilnél tegnap elsőre lenyomtam Margitot (igaz, mindkettőnél summonnal kezdtem, ami mindig nagy könnyebbség az eddigi tapasztalataim szerint). De például Weeping Peninsulán az Evergaolban az ancient hero of zamor is majdnem meglett elsőre (kb. egy, legfeljebb két fast attacknyi ütés hiányzott belőle, amikor lerusholt, és majdnem full hp-ról agyonvert, de úgy, hogy konkrétan inni nem tudtam közben). Igaz, utána még ötször ugrottam neki, mire hatodikra végül sikerült leütnöm. (Stormveil evergaolnál viszont egyelőre hanyagolom a Crucible Knightot, mert azt csak "simogatni" tudtam a fegyveremmel, és ha gyógyulni próbáltam, nagyon gyakran pofán vágott akár irreálisnak tűnő távolságból is.) Ugyanakkor most Stormveil Castleben belefutottam egy sötét szobában (csapda jelleggel) egy mezei lovagba (megnéztem, és valami Banished Knight), akin az időközben (a Roundtable-ben) +6-osra edzett katanámmal is alig tudok sebezni, míg ő szinte megállás nélkül támad a szűk helyen, és kb. evergaol crucible knight érzésem van (nem tudok gyógyitalt inni, mert azonnal bebüntet, ha megpróbálom) - tegnap négyszer futottam neki, de mindig levert röhögve. (Azután már későre járt amúgy is, így inkább elraktam magam mára). Amúgy nem baj, hogy van benne ilyen is, csak kicsit szoknom kell még azt a rendszert, ahol a videóbejátszásos boss (Margit) kb. már az első csata alatt "betanulható" (megidézett farkasokkal karöltve kb. fele hp-ig szedtem le, utána már egy az egy elleni harc volt, de gond nélkül lement), majd negyed órával később egy "mezei ellenfél" rendre felszecskáz
Endure. In enduring, grow strong.
-
_drk
őstag
válasz Bad Pritt #7645 üzenetére
Online játék teljesen más!
Ott alapból tetszik a játék, jó a játékmenet és a loop bent tart.
Na azon kívül igen, mindent szidnak a matchmaking, community, csalók stb.ProEvoFan:
Diabloban is jó a szokásos gameplayplay loop, azaz mész és írtod a szörnyeket. Az alap az jó, csak egy online játékhoz 100+ óra után több kell.
(Mondjuk most ránéztem az S3ra és a játék még mindig olyan mint fél éve és már akkor is lehetett rugdosni.)Ezzel szemben az Elden Ringben nem sok zsákba macska van, a játék menet ugyanaz elejétől a végéig.
Lehet kritizalni kinézet és teljesítmény miatt, de ez a From ami csak csufolva van AAA stúdiónak meg alapból nem az számít náluk és pont az a lényeg.
Audio-vizuálisan egy nagyon kiemelkedő játék!
Persze, hogy újra felhasználnak dolgokat ha már meg van, kb ez az intelligens játékfejlesztés és még haladnak is, így nem kell 10 évet várni mint a GTA-ra... -
Bad Pritt
nagyúr
Dehogy más, az lenne az értelmes hozzáállás, hogy ha rossz és nem tetszik akkor nem szánsz rá időt, teljesen mindegy, hogy online vagy single player a játék.
Hát ha az újrafelhasználás intelligens játékfejlesztésnek számít akkor a From a világ legintelligensebb fejlesztőcsapatai között van, 13 éves assetekkel van ez a játék is teletömve változatlan formában. Ez, a változatos content hiánya meg a performance három teljesen jogos kritika és védeni sem lehet nagyon semmivel.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
Új hozzászólás Aktív témák
- HP Elitebook 840 G1 üzleti laptop szép állapotban, világító magyar billentyűzettel eladó
- 2x2GB Samsung PC3-10600 notebook RAM eladó
- Volvo XC70/V70 Fekete Csomagtér Roló
- Asus ROG G17 RTX 3070 16GB RAM 2TB SSD Ryzen 5900
- MSI Magyar Gamer Laptop 15.6" 120hz i5 9300H 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1650 4GB Erős Akku
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest