- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Locus Map (Free és Pro)
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
Hirdetés
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tigerclaw
nagyúr
Most találtam egy oldalt ahol arról írnak, hogy 4 japán gyártó a Kawasaki, Honda, Yamaha, Suzuki közösen dolgozik majd egy szabványos cserélhető akku. Elvileg közülük a Honda jelentett be egy elektromos motort, azt a PCX-et, de csak év végére ígérték és állítólag nem magánszemélyeknek szánják, hanem cégeknek gondolom flottába vagy kölcsönzésre.
Ott azt írják, hogy a korábban említett Taiwan-i Gogoro volt az első aki ilyen cserélhető akkus motorokat dobott piacra és töltőhálózatuk is van, viszont ez egy kisebb cég még helyben is. Nagy előnyük hogy viszonylag nagyobb teljesítményűek a motorjaik és már van jópár modelljük, egy részük egyész pofásan customizálva. Az akkujaik is egész nagyok.
A Kymco volt a második az Ionex platformmal, aki gondolom a Gogoro sikere miatt fogott bele a dologba. Ők viszont legalább helyben elég nagy piaccal rendelkeznek. Kisebb teljesítményüek, hatótávúak a motorjaik, de hasonlóan egész minőségi a végeredmény a videók alapján. Náluk rellemzően 2 kisebb akku van a robogókban, elvileg a súly miatt, mert a Gogoro-s 1 akku 9kg, ami nem olyan barátságos főleg nőknek.
A Gogoro motorjai olyan 125-250 köbcentis - motornak felelnek meg nagyjából a teljesítmény alapján. Persze nehéz összelőni, mert a teljesítményt és nyomatékot teljesen máshogy adják le egy benzineshez képest.
A Kymco motorjai inkább az 50 köbcentis motorokat célozzák.
Szóval jó kérdés hogy lesz-e globális szabvány. Attól hogy a japánok összefogtak, még nem jelent semmit, mert kvázi válalhatatlanok az áraik. A taiwaniaknál az fog számítani, hogy lesz-e tőkéjük terjeszkedni.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Tigerclaw
nagyúr
Megnéztem a magyar oldalon a Super Soco CU-t. Hát nem rossz, de kicsit drága. Amúgy ki lehet lockolni a 45km/h-s limitet. Ahogy egy videon láttam akár 65km/h -ra is képes, de gondolom akkor drasztikusan lecsökken, az amúgy is szerény hatótávja. Legfőképp ez az utóbbi zavar, főleg hogy ez a 75km-es hatótáv is csak az amit a gyártó be mer hazudni. A Bosch technológiának se örülök. Van pár ismerősöm akik a cégnél dolgoztak, ezen az elektromos hajtás részen is és mondjuk úgy hogy ők még fúrógépet se vennének a Bosch-tól. A minőség felett áll a mennyiség náluk. Hogy ez csak a magyar vezetés miatt van így, azt nem tudom.
A TC -nek jobb az ár/érték aránya. Amúgy meglepő hogy alapból az is segédmotoros kerékpár. Vajon egy extra aksi mennyi hozzá?
Kicsit fura, hogy H. Andrásos youtube-os tesztben 950 bruttót ír, de a honlapon már 100 ezerrel több van. Ennyit ment fel az ára pár hónap alatt?
[ Szerkesztve ]
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen