- Azonnali mobilos kérdések órája
- Tovább csiszolja a Nothing a Phone (2a) kameráját
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tigerclaw
nagyúr
Most találtam egy oldalt ahol arról írnak, hogy 4 japán gyártó a Kawasaki, Honda, Yamaha, Suzuki közösen dolgozik majd egy szabványos cserélhető akku. Elvileg közülük a Honda jelentett be egy elektromos motort, azt a PCX-et, de csak év végére ígérték és állítólag nem magánszemélyeknek szánják, hanem cégeknek gondolom flottába vagy kölcsönzésre.
Ott azt írják, hogy a korábban említett Taiwan-i Gogoro volt az első aki ilyen cserélhető akkus motorokat dobott piacra és töltőhálózatuk is van, viszont ez egy kisebb cég még helyben is. Nagy előnyük hogy viszonylag nagyobb teljesítményűek a motorjaik és már van jópár modelljük, egy részük egyész pofásan customizálva. Az akkujaik is egész nagyok.
A Kymco volt a második az Ionex platformmal, aki gondolom a Gogoro sikere miatt fogott bele a dologba. Ők viszont legalább helyben elég nagy piaccal rendelkeznek. Kisebb teljesítményüek, hatótávúak a motorjaik, de hasonlóan egész minőségi a végeredmény a videók alapján. Náluk rellemzően 2 kisebb akku van a robogókban, elvileg a súly miatt, mert a Gogoro-s 1 akku 9kg, ami nem olyan barátságos főleg nőknek.
A Gogoro motorjai olyan 125-250 köbcentis - motornak felelnek meg nagyjából a teljesítmény alapján. Persze nehéz összelőni, mert a teljesítményt és nyomatékot teljesen máshogy adják le egy benzineshez képest.
A Kymco motorjai inkább az 50 köbcentis motorokat célozzák.
Szóval jó kérdés hogy lesz-e globális szabvány. Attól hogy a japánok összefogtak, még nem jelent semmit, mert kvázi válalhatatlanok az áraik. A taiwaniaknál az fog számítani, hogy lesz-e tőkéjük terjeszkedni.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Mesterséges intelligencia topik
- Gaming notebook topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- World of Tanks - MMO
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest