- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Ismét egyedit alkotott a Sharp
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Mobil flották
- Xiaomi 12T - egytucat
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
Akciófigyelő: kedvezményekkel indít az Ulefone Armor tablet/telefon páros
ma Az Armor Pad 3 Pro és az Armor 26 Ultra árából sokat enged a gyártó.
-
Stray Gods - Orpheus központú DLC érkezik jövő hónapban
gp A musical játék hamarosan egy új kiegészítőt kap heteken belül.
-
Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
ph Asztali PC-k, monitorok, videokártya, hát, hűtés és egér is került heti válogatásunkba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
V.T.
aktív tag
Sziasztok!
64-kWh Niroval megyünk Olaszországba június elején. Barátomtól kapok kölcsön tetőboxot hogy biztosan elférjünk 2 felnőtt és 2 kisgyerek meg a cuccok roller stb.
Nincs esetleg valakinek kölcsön tetőcsomagtartója? Természetesen nem ingyen kérem. Egy alkalom miatt nem szeretnék venni 80-100ezer Ft-ért.Köszi
-
Semin
senior tag
válasz Tiédetis #11854 üzenetére
Pedig pont napi Jimmy-ről tudom elképzelni leginkább, hogy BMS nélkül tölti fel a cellákat…
Ez az autó egy egész más korban készült, akkor még tapogatták a technika határait. Lehet, hogy eredetileg nagyobb kapacitással akarták árulni (40-es Leaf volt a vetélytársa akkor) csak mondjuk az akkuval volt valami bibi ami miatt le kellett butítani.Nyilván nem fogjuk megfejteni, minden esetre sok -eddig tisztázatlan- kérdést megválaszol az autóval kapcsolatban.
[ Szerkesztve ]
-
biker
nagyúr
cimborám küldte, kínai cella egy kínai (alis) elemteszterrel. Mondtam neki, egyik érték sem létezik csak a kvantumvilágban. 18650 cella. Így lehet a Jimmi féle akkupakk is 40kWh
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Semin
senior tag
Az, hogy morálisan megkérdőjelezhető amit csinál, nem jelenti azt hogy kókler.Nem csípem én sem mint jelenséget, de a csoportban nagyon sok embernek segített javításokkal.
Nem kínai cuccokkal dolgoznak, és ettől azért szakmaibbanPersze nem azt mondom, hogy tévedhetetlen jó lenne ha 1-2 szaki ezen a nyomon elindulva meg tudná erősíteni.
.[ Szerkesztve ]
-
Tiédetis
senior tag
Az a jimmy aki zokszó nélkül átlép olyan dolgokon, mint engedélynélküli átalakítás, saját magam pénzért "felülvizsgálom" az ajánlott autót, amiben csak egy másodvonalbeli jutalékvadász vagyok, aki fb csoportjában legyalázza más eladni kínált autóját, az nem sok hitelességet mutat. Közvetlen probléma esetében pedig a szokásos innovatív oázisos duma során derült ki, hogy pl. zoe esetében is van, aki ért hozzá, csinálja, de ahhoz telefonszáma van csak, semmi más. (konkrét eset volt, nem zoes, ekkor derült ki)
Ettől még lehet jó szakember persze. Mondjuk fura volt az is, hogy nem LED-s ioniq esetén, "mire jössz érte, X Ft felár ellenében már LED-s lesz az, a karcok amiket láttál, már sehol nem lesznek"Azt tényleg nehéz elképzelni, hogy félt a H. az akkuk garanciális dolgaitól, inkább pakolt bele 40-s pakkot, és mikor látta, hogy minden OK, kihozta a 38-as verziót. DE! Ezzel ha figyelembe vette a Soul EV akkuproblémáit, nem elképzelhetetlen.
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Semin
senior tag
Ugyanezt csinálta anno VW is, de azért fura látni mennyire megcsappant a kereslet az autók (és főleg a villanyautók) iránt. [link]
-
4D4M
aktív tag
Üdv Urak,
érdeklődni szeretnék, hogy van-e esetleg olyan best buy tisztán elektromos autó használtan, ami 40.000 km éves futásteljesítmény mellett még kihúzna 5 évet elfogadható fenntartási költségekkel?
Sajnos kívülesik az érdeklődési körömön ez a terület, de úgy érzem, hogy felhalmozódott itthon is már annyi tapasztalat, hogy 5 évet meg lehet jósolni az egyes típusokra. Tisztelettel szívesen veszem, ha felnyitjátok a szememet. Hatótávra 100-150 km lenne a minimum elfogadható, amit még az 5. évben is jó lenne ha tudna....mit teszel ma, ami holnap is számít ?
-
biker
nagyúr
rengeteg ilyen van, az összes ioniq (28 és 38kWh) modelltől, a 40-es leafeken át a zoe, kona (kisakkus) és niro, stb stb
Ezek nem nagy elvárások smemi esetre semElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
-
Mauzes
őstag
Nem akarlak lebeszélni, ne érts félre, mégis csak egy EV topik. De szerinem az még egy fontos kérdés, hogy a 40k km-t hogyan/hol teszed meg. Ennyit általában már sok autópályázással és távoli utazásokkal szoktak menni az emberek. Ez pedig azt jelenti, hogy nagyon sokszor úton kellene tölteni, ami nem csak "lassú", de sokkal drágább, mint otthon.
-
4D4M
aktív tag
válasz Mauzes #11867 üzenetére
Napi összesen 100km ingázásról (autópálya és lakott területen kívül) van szó, kizárólag itthon tölteném, még akár a napsütésre is tudom időzíteni. "Elméletileg" 8 év szaldóban.
(Ha felteszek még 6 panelt egy eddig kedvezőtlen tájolású tetőfelületre, akkor rendelkezésemre áll a ~7000 kWh/év felesleg is. A napelemkapacitás hőszivattyúra váltás és/vagy EV-re váltásra lett belőve)
Mondhatjuk, hogy égben köttetett frigy – jelen állás szerint.[ Szerkesztve ]
...mit teszel ma, ami holnap is számít ?
-
4D4M
aktív tag
válasz ratkaics #11869 üzenetére
Igen, tudom, részben szándékosan. Ez az irány bonyolultabb és szerteágazóbb, mert ha azt mondom, hogy legyen ez a fő autó és 3 gyerekülésnek(1 magasító, 1 hordozó, 1 gyerekülés) be kellene férnie, szerintem 0-ra redukálódik a találatok száma az észszerűség (számomra) határain belül. Bár én nem ragaszkodom az isofixhez, így sok helyet lehet nyerni, de attól tartok nem eleget. SUV-ok és hasonlók jelen állás szerint kizárva elvből. Így ez most vagy egy kis- vagy átlagos méretű második autó cégbe, vagy valami kisteher cégbe.
Max 5-6M amúgy, amit el tudok képzelni.[ Szerkesztve ]
...mit teszel ma, ami holnap is számít ?
-
gorbep
senior tag
esetleg egy i3 94Ah? Nekem télen vegyesben (nem autópálya) 180-200km, nyáron, 210-230 km Elrohadni biztos nem fog...
persze ez lábfüggő is, de a legtöbbeknek télen 170 biztos, nyáron 200 biztos
Most olvasom, ez csak 4 személy, hátul 2 ISOFIX
[ Szerkesztve ]
- Micimackó! Hogyan betűzik azt, hogy szeretet? - Sehogy Malacka, azt érzik .......
-
ratkaics
senior tag
válasz FIREBLADE78 #11874 üzenetére
Annyira nem is jók szerintem (akkudegradáció).
Szerintem nem véletlenül olcsók. Nincs semmilyen hűtése az akkumulátornak.Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó ....
-
ratkaics
senior tag
Nem kötekedésből kérdezem, de hogy jön ki az éves 40.000km a napi 100km-ből?
Amúgy van néhány elég ritka típus, amibe azért normálisan elfér 3 gyerek és két felnőtt és nem a világ összes pénze.
Pl peugeot partner tepee electric( 2x kWh akku, de 100km-t még télen fűtéssel is tud és van benne akkuhűtés)
Vagy a nissan evalia ev. (Ennek a technikája megegyezik a leaf-el. Ebből a 40kWh már télen is kényelmesen tudhatja a 100km-t és ellentétben a leaf-el a 40-esben már van valamiféle akkuhűtés.)Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó ....
-
Tiédetis
senior tag
Valahogy támogatni kell a kínai testvéreink autóit
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
4D4M
aktív tag
-
Tiédetis
senior tag
válasz FIREBLADE78 #11880 üzenetére
94 az pontosan azt jelenti, amit, 94Ah azaz kb 33kWh
170LE ami ugye 126kW-t jelentA T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Tiédetis
senior tag
válasz FIREBLADE78 #11882 üzenetére
ha jól emlékszem olyan 38 körül van nettóban tehát ami felhasználható belőle
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Vesa
veterán
MInimum érdekelne, hogy van-e bármilyen szakirányú végzettsége, mivel itt nem szimpla faliórákban utaznak. Mondjuk egyáltalán nem zavarna ha a kóklerkedés miatt börtönben végezné, de az már igen, hogy valakit adott esetben az életével fizetett a kókányolása miatt (mondjuk alágyulladt a kocsi, vagy egyéb kedvesség).
A tudomány a valóság költészete!
-
Semin
senior tag
Én csak többnyire a végeredményt látom a folyamatot nem.
Nem hinném, hogy ezeket a munkákat Jimmy egymaga végzi. Több olyan javításról posztoltak ami túl profinak tűnt ahhoz, hogy egy ember “mókolja”.
Olyan ismerősök is adnak a véleményére és meglátásaira, akik villamos-, gépész- vagy mechatronikai mérnöki diplomával rendelkeznek… (vagy ezekből többel is)
Érdekes jelenség, azt meg kell hagyni
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Milyen videókártyát?
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- Kutya topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Autós topik
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest