- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- iPhone topik
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- LG G4 - nehéz rajta fogást találni
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Broken Roads teszt
gp Azt, hogy mi történt az atomháborút követően Amerikában, jól ismerjük a Falloutokból. A Broken Roads e történetet ausztrál szempontból meséli el – igencsak hasonló eszközökkel.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shadowbull
addikt
"Az akkujavítás kérdése bizonyosan meg fog oldódni"
Igazán nem akarlak elkeseríteni, de a trend a teljesen javíthatatlan akkupakkok irányába megy. A Tesla már bemutatta a 4680-as pakknál. Előbb-utóbb az összes ilyen lesz.
Utángyártottban sem nagyon érdemes reménykedni, mert azt meg szoftveresen fogják blokkolni.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Ezekiell
veterán
válasz Shadowbull #11301 üzenetére
És éppen ez a trend a rossz btw, pont erről beszélek.
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Shadowbull
addikt
válasz Ezekiell #11300 üzenetére
"feltételezés, miszerint minden akkupakk javítás kókányolás, alapvetően hamis"
Nade nem is mondtam ilyet. Van olyan pakk, amit úgy terveztek gyárilag, hogy szerviz körülmények között is lehessen javítani. Viszont nem mindegyik ilyen, és ami nem ilyen, annak a gyári előírásokkal szembeni javítása kókányolás.
"Most arról nem is beszélve, hogy felnőtt emberek képesek döntést hozni."
Mármint mivel kapcsolatban? Nem értem a kontextust.
"de ez meg ugyebár a profit/részvény érték csökkenés miatt van, szóval amit mondok."
Francokat, azt leszarják akik ezeket a műszaki döntéseket hozzák. A termékfelelősség a legfőbb szempont. Ez annyira így van, hogy én például évente ismêtlem kötelezően a belső oktatást a termékfelelősségről (többek között, van néhány). Marhára nem akar egy fejlesztő sem bíróságon magyarázkodni hogy miért is égett le egy BEV egy toronyház mélygarázsában, és miért égett bent mondjuk X ember. Persze lesöpörheted ezt az érvet is, ahogy egyébként szoktad, de hidd el, amikor a te neved van egy rajzon, vagy egy production release-en, akkor másképp látod a világot.
Profit témában meg pont fentebb próbáltam elmagyarázni, hogy az ilyen megoldásokkal első körben a cég saját magát lövi lábon, mert garanciális esetben neki kell fizetni a cserét. Márpedig akkupakkokra jellemzően hosszabb garanciát vállal mindenki mint amit a törvény előir.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz Ezekiell #11302 üzenetére
Óriási a kényszer az egyre nagyobb energiasűrűségre és az egyre olcsóbb gyártásra.
Ez meg ide vezet. Cell to pack, modulok nélkül, az összes cella egyben, mindegyik lézerhegesztve oldhatatlanul, hűtéssel mindennel egybepakolva és kiöntve ragasztóval.
Az autó meg 15 éves korában kuka, mert az akku meghalt, az új megfizethetetlen, utángyártott meg nincs. Nyilván lesznek majd bátor emberek akik megpróbálják majd megjavítani, és lesz majd sok halálos baleset meg tűz.
Szép új világ.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
gorbep
senior tag
válasz Shadowbull #11304 üzenetére
Tudom, hogy részben szembemegy a fejlődéssel, de akkor talán itt lenne az ideje ebbe a folyamatba hatóságilag beavatkozni, és előírni, hogy egy ilyen FŐ DARAB-nak javíthatónak kell lennie...
Tudom bele ér a kezem a bilibe...
A legfőbb ok az i3 választása mellett pont a zseniális akkuja volt, és annak a javíthatósága/későbbi fejleszthetősége... (tudom, ez neked házibarkács) És itt most egyben el is ismerem, hogy az i3 akkuja az eddigi legjobb BEV konstrukció... sajnos a BMW is feladja/feladta ezt az irányt...
Nem véletlenül jön lassan az összes i3 Magyarországra....
Talán a vásárlók lesznek annyira tudatosak, hogy nem vesznek javíthatatlan akkuju autót, HA lesz alternatíva más gyártótól... mint ahogy egy időben látszott a trend, hogy sokan kerestek turbó nélküli szívó, nem TFSI motoros kocsit, ha lehet kettős tömegű nélkül...
- Micimackó! Hogyan betűzik azt, hogy szeretet? - Sehogy Malacka, azt érzik .......
-
Shadowbull
addikt
válasz gorbep #11305 üzenetére
"ideje ebbe a folyamatba hatóságilag beavatkozni, és előírni, hogy egy ilyen FŐ DARAB-nak javíthatónak kell lennie..."
A csere is javítás. A hatóság azt írja elő hogy mennyi idő a kötelező garancia, és mennyi ideig kell pótalkatrészt biztosítani. Illetve most kezdenek jönni az első előírások az élettartamra, Euro 7ben is van ilyen rész, meg a tervezett US TIER 4-ben is. Talán a LEV4ben is, abban nem vagyok biztos.
"tudom, ez neked házibarkács"
Nem az, az i3 akku ilyenre van tervezve. Az aktuális BMW PHEVekben is lehet modult cserélni. De azt azért tegyük hozzá hogy az i3 az első nagyszériás BEV volt a BMWnél, kevés volt a hosszú távú tapasztalat.
"sajnos a BMW is feladja/feladta ezt az irányt..."
Muszáj, különben versenyképtelen leszel.
"a vásárlók lesznek annyira tudatosak, hogy nem vesznek javíthatatlan akkuju autót"
Aki új autót vesz, azt ez nemigen érdekli.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
axioma
veterán
-
Tiédetis
senior tag
válasz axioma #11307 üzenetére
Meddő vita
Mercedes így csinálja, amíg nem hatnak rá döntéshozók, ne adj Isten a vásárlók haragja, addig nem lesz változás benne. Aki pedig elfogult a márkával szemben, annak minden jó.
Azt gondolom lesznek bőven majd alkalmak amikor azt mondja a gyártó: sorry, ez nem garancia, akkor lesz érdekes a dolog.A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
biker
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #11268 üzenetére
230V otthoni töltőt KELL adni az autóhoz, az utcai opcionális. Ha új autó, akkor menj vissza a kereskedéshez, ha használt, akkor az más tészta, örülj ha nem szerelt ki az előző tulja valamit belőle
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Tiédetis
senior tag
válasz axioma #11307 üzenetére
Szerintem pedig a legjob módszer az ilyenek ellen az, ha neten ezen inforációk minél nagyobb teret bejárva, a leendő vásárlók tájékoztatása a gyártó(k) ilyen irányú korlátozásáról, annak esetleges hátrányairól, a vásárlóra nézve. Azért ezeknek a márkáknak a vásárlói nem a blikkből szerzik az információt vásárlás előtt. Ez még csak nem is hitelrontás, mert tényeket osztanak meg, szemben olyanokkal, akik a fikcióikkal igyekeznek más gyártók jó hírnevét rontani. (persze az már más kérdés, hogy az ilyen hitelrontással akarnak-e - nyilván - mit kezdeni)
#11309 Ezt én így nem mertem leírni, mert nem tudom, de nem véletlen nevezik a magyar nyelvben ezt "vésztöltőnek" ami gyakorlatilag bárhol, ahol 220-as aljzat van, tölthető bele annyi, amivel nem marad mozgásképtelen.
Jóvan ésszel gondolkozva, fel nem merülne bennem, hogy a "premium" márka ezt nem teszi meg átadáskor, ha meg véletlen, akkor hova lett a csomagtartóból átadáskor? Egyik sem annyira premiumos érzetet ad a vásárlóknak.[ Szerkesztve ]
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
biker
nagyúr
válasz Tiédetis #11310 üzenetére
Nem tudom előkeresni, de valahol volt róla szó, kötelező előírás a töltő, az otthoni.
Az, hogy van aki T2-T2 kábelt is ad, az extra.Egyébként nyilván nem prémium, de velem el akarta játszani a Duna autó 8 éve, hogy a full full bőr led automata vitarához megjegyezték, hogy a szalon ajándéka a szövet szőnyeg. Én meg néztem, hogy az a Vitara hímzett szélű piros cérnával varrt szőnyeg ami a fullos verzió alaptartozéka? És csak hápogtak, hogy jaaa, izé, igen véletlen öszekevertem a kisebb felszereltséggel
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
WiZARD
addikt
Én nem vagyok meggyőződve arról hogy kötelező tartozék lenne.
pl EX30 konfigurátorban egy 171ezerért válaszható tartozék.Másrészt értelmét se látom, nem kell mindenkinek. Se annak nem kell aki a lakótelepen lakik, se nekem mert van itthon falitöltő.
Itt van 2 elektromos autónk, és 2 db 230v evse amit sose használunk.
Fateréknál is van 1 ev+ 1 phev, gondolom mindkettőhöz volt 230v evse, szintén egyiket se használják.
Kapásból 4 db evse, amit legyártottak, amivel terhelték a környezetet, amit velünk kifizettettek és a végén 1 percig sincs használva.(ok, amíg nem épült meg a házunk addig használtuk, és fater is amíg nem lett felszerelve a falitöltő. A PHEV már a falitöltő után érkezett. De innen kezdve bármelyik autót lecseréljük, az újhoz kapott evse 1 pillanatig se lesz használva)
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
biker
nagyúr
válasz WiZARD #11312 üzenetére
5 év alatt egyszer vettem elő a hyundai gyári evse-jét, ez tény. Ettől azonban ez nem általános, és nem elvárható.
Naponta több olyan jön szembe, hogy emberek éveken keresztül azzal töltik az autójukat napi szinten.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
mghltm
addikt
válasz WiZARD #11312 üzenetére
ertheto a te nezopontod is, de van akinek jol jon(ne). illetve elsosorban vesztolto a megoldas neve, tehat barhova keveredik az ember az autojaval, egy 230v 10a dugaljbol fel tudja tolteni plusz 50-100-150km-rel.
( nem vagyok egy meregzold, de a szuletesunk ota terheljuk a kornyezetet, persze sokan probalunk kompenzalni: van labunk setalni, lehet bringazni vagy rollerezni, meg sokkal jobb bev-vel / phev-vel kozlekedni lakott teruleten / rovid tavon, mint beroffenteni egy 3000ccm-es crtd 2,5 tonnas 20 kobmeteres suv-ot )
still 4 sale https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mghltm/index.html || http://www.youtube.com/watch?v=85VErvTqgWc
-
Tiédetis
senior tag
Na majd írok lézerjaninak hogy tegye már rendbe ezt is
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Andras6800
senior tag
válasz Tiédetis #11310 üzenetére
Teljesen igazad van abban, hogy ezekről a dolgokról beszélni kell. A vásárlónak joga van ezt tudni, mi több azt sem ártana híresztelni, hogy egy új aktpakk többe kerül mint az új ugyan olyan autó. A jelen véleménycserével csupán az a bajom, hogy kicsit egyoldalú. Igen, környezetvédelmi és felhasználói oldalról a moduláris javítás igenis elvárható dolog. De az senki nem akarja meghallani, figyelembe menni, hogy miért megy erre mégis az egész ipar. Nem mondom, hogy nincs benne gazdasági érdek, de saját vélemény szerint szerepet játszik benne a fejlesztés iránya: Joban összenyomorított cellák (utilization) jobb hűtés (jobb élettartam és gyorsabb tölthetőség), kevesebb plusz anyag (kisebb súly + olcsóbb). Ezeket figyelembe véve műszakilag igenis lehet indokolt a javíthatóság visszaszorulása. A gyártó megítélése szerint üzembiztosan nem javítható a technológia jelen szintjén. Ez persze csak egy adalék, nem a teljes kép. De az sem a teljes kép, hogy csak a lehúzás a cél.
Ac2. felére reagálva: Ne haragudj, de kezd az az érzésem lenni, hogy haragszol a prémium gyártókra. Ha tévedtem, bocsánat. Az EVSE alaptartozék minden új BMW-hez. i4-hez is. Ami extra az a Basic csomag ipari CEE dugvillával, telepítéssel (11 kW).
Ha nem kapott, és új menjen vissza asztalt csapkodni.A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
-
biker
nagyúr
válasz Andras6800 #11316 üzenetére
"mi több azt sem ártana híresztelni, hogy egy új aktpakk többe kerül mint az új ugyan olyan autó"
Már miért kellene feltétlenül álhíreket terjeszteni? pl egy Kona 14mFt újonnan, egy akkupakk 3mFt
De mennyibe kerül egy komplett erőforrás egy ICE esetén? azt se tudja senki, míg meg nem eszi a vezérműszíjet 40ekm után és nem kap egy számlát 2-3 misirőlElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Tiédetis
senior tag
válasz Andras6800 #11316 üzenetére
Miért haragudnék? Viszont nem minden esetben tudom premiumnak tekinteni csak azért, mert ezt mantrázzák, vagy meg drága, akkor biztosan az. Az EVSE-vel kapcsolatban kifejtettem az észrevételem. Megnéztem a kocsi leírását, nem merültem el benne, de megnéztem.
Neki nem volt benne,újonnan vette. Ha nem jár hozzá gáz, ha kivették, az is gáz. DE semmiképpen sem fluid érzése lehet tőle.
Ma is tetszik egy hathengeres bmw dízel hangja. De előttem van, amikor olyan füstöt húzott maga után, hogy 2 hét hurrikán kellett a kitakarításához. Ahogy előttem van az is, hogy a testvérem 5-se hónapokig állt váltógondok miatt. Ugyanakkor mikor vittem őket a 3-as Lagunámmal, amit előtte lefikáztak, meglepődtek hogy bővebb a hely belül, a hátsó traktus rolójától is odáig voltak. Szóval mi a premium? Tág fogalom. Nem az, amit ha sokszor mondanak fizetett megmondók, attól az lesz. Ugyanakkor tényleg van minőségibb ugrás. Kinek mi a fontos, kinek mi a premium
Számomra nem az, ha tökélyre fejlesztett módon égnek ki autók és kussban vannak, de legalábbis user probléma. Tudod: ha elbaszunk valamit, merjük kimondani, hogy elbasztuk.A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
WiZARD
addikt
Aki megteheti, annak úgyis lesz falitöltője és felesleges neki a konnektoros 230v evse. Szerintem jó ha választani lehet és nem alapból "jár" egy felesleges cucc.
A telefongyártók már rájöttek erre.#11314 mghltm
Mitől vésztöltő? Van aki így hivatkozik rá, de semmi vész nincs benne.
Persze, bárhol be lehet dugni, de pont úgy nincs erre szüksége átlag autósnak, ahogy kanna benzint se hord magával az átlag, hogy bárhol tölthessen belőle.Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Tiédetis
senior tag
-
ozzy711
őstag
válasz WiZARD #11319 üzenetére
Aki megteheti, annak úgyis lesz falitöltője és felesleges neki a konnektoros 230v
Én megtehetném, de teljesen feleslegesnek tartom. Október óta egyszer használtam villámtöltőt egy téli hosszabb távú úton.
Az otthoni töltésnél nekem tök mindegy, hogy 3 óra vagy 30 a töltési idő. Alapesetben hetente egyszer töltöm, akkor is még kb. 50%-on szokott lenni, de előrelátásként péntekenként rá szoktam tenni a töltőre ( 80 %-ig ).
-
biker
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #11323 üzenetére
Én adtam el azt a prémium bmw-t amihez nem jár egy 90ezres töltő? nem, akkor miért nekem istenemezel?
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
bigdigit
addikt
válasz FIREBLADE78 #11323 üzenetére
prémium
-
Andras6800
senior tag
válasz FIREBLADE78 #11323 üzenetére
Én tévedtem, nem biker. És igazad van. beszarás...
A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
-
Andras6800
senior tag
Félre ne érts, szerintem is jó az elektromos. Nekem is az van. A Kona akkor egy üdítő példa. De több márka autójáról is olvastam, hogy új autó árban van az aksicsere. Pl volt ide is linkelve az a 2 Hyundai ioniq 5. De láttam ilyet BMW-k ről is. I4 meg iX3, ahol sérülés után a javítási ajánlatban vaskos akkucsere díj volt. Merciről is volt 1 ilyen az egyik fórumon. Szóval ez méginkább egy olyan dolog, amit ki kéne írni. Pl mint energiacímke a hűtőnél
A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
-
Andras6800
senior tag
válasz Tiédetis #11318 üzenetére
Akkor okés. Rossz megfigyelés volt.
"Ma is tetszik egy hathengeres bmw dízel hangja. De előttem van, amikor olyan füstöt húzott maga után, hogy 2 hét hurrikán kellett a kitakarításához. Ahogy előttem van az is, hogy a testvérem 5-se hónapokig állt váltógondok miatt. Ugyanakkor mikor vittem őket a 3-as Lagunámmal, amit előtte lefikáztak, meglepődtek hogy bővebb a hely belül, a hátsó traktus rolójától is odáig voltak. Szóval mi a premium? Tág fogalom. Nem az, amit ha sokszor mondanak fizetett megmondók, attól az lesz. Ugyanakkor tényleg van minőségibb ugrás. Kinek mi a fontos, kinek mi a premium "
Előttem meg az van, hogy kollégám renultjával mit szívott 2 éve. Aztán vett eg E46-ost. Vagy a másik kolléga, akinek a 4 éves peugeotban árrohadt az ajtó.. lakatos szerint típushiba több stellantisos autónál... Ez egy örök parttalan vita. Minden gyártónál van baj bőven. Engem 20 év alatt a 4 BMW-mből 1 sem hagyott ott soha. Vigyáztam rájuk, karbantartáson kívül szinte semmit nem kértek. És volt amit 10+ évesen adtam el. De tudok olyat aki szívott vele.
[ Szerkesztve ]
A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
-
Tiédetis
senior tag
válasz Andras6800 #11328 üzenetére
Családban voltak BMW-k testvéri ágon. Csak a szívás volt velük. 3-5-ös, kézi, automatás. Most toyota aygo van az 520D helyett és civic (űrhajós) az 530D helyett. A hármas már bontva. (nem tudom E micsodák voltak bocs)
Fiamnak Megane 3 1,4Tce van, semmi baja, pedig legalább 5-6 éve vagy régebben megvan neki. Igen, karbantartás egy lényeges dolog. A 2 injektoron és 1 klímakompresszoron kívül semmi.Nekem alapveteőn az a problémám a bmw és audikkal, ha beülnek, egyszerűen elborulnak a többségnél. Tisztelet a kivételnek, mert tudom, hogy van olyan is, aki nem faroméregető eszközként közlekedik vele
Ennyi.A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Tiédetis
senior tag
Halló! Van egy telefonod?
Igen, de az maga az autóm is
[link]A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
biker
nagyúr
válasz Andras6800 #11327 üzenetére
amikor cserélték visszahívásban, akkor kérdeztem, 3.6mFt-ot mondtak rá
de lehet hülyeséget beszéltek
[link] itt 1.8mFt egy használtElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Tiédetis
senior tag
válasz FIREBLADE78 #11323 üzenetére
Azért tudod, hogy rohadt nagy mázid volt. Az akkupakkot alapáron kaptad meg
Ha nem jár hozzá, hát nem. Attól még holnap is nap lesz. TalánA T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Andras6800
senior tag
válasz Tiédetis #11330 üzenetére
“Nekem alapveteőn az a problémám a bmw és audikkal, ha beülnek, egyszerűen elborulnak a többségnél. Tisztelet a kivételnek, mert tudom, hogy van olyan is, aki nem faroméregető eszközként közlekedik vele
Ennyi.”100%-ig egyet értek.
Első feléhez: nekünk meg pont fordítva. Családban van 4 BMW-s is. Mindenki elégedett, nincs baja az autóknak. Igaz mindenki fiatal autókat hajt, amikre vigyáz (nem kívül BMW, belül karácsonyfa, mert az összes hibavisszajelző világít… és itt vissza is térünk az elboruláshoz🤣.) Egyik rokon merciről váltott minekután 2 merci is lerobbant alatta. Most boldog az M4-esével.A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Tiédetis #11334 üzenetére
Leszarom,hogy jár e. Nem ez volt a kérdésem. Az hogy pár buzgó huszár ezen lovagol,hogy nem jár egy prémium kocsihoz egy 80k-s kábel az más kérdés. Szánalmas ez a topik. Kérdezni is felesleges. Csak az ugatás,beszólogatás megy.
[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Tiédetis
senior tag
válasz FIREBLADE78 #11336 üzenetére
Ott volt a válasz
[link]A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
KaqXar19
tag
válasz FIREBLADE78 #11336 üzenetére
akkor viszlát.
WEBASTO Pure Elektromos autó Fali Gyorstöltő (11kW, 4.5M Type2 kábel) eladó
-
biker
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #11336 üzenetére
kaptál választ linkekkel, mégis itt csapkodsz meg hisztizel. Elvették a csattogós falepkét? ne csináld már!
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Vesa
veterán
válasz axioma #11307 üzenetére
Nem vagyok szakember, nem értek az akkumulátorokhoz. Annyit tudunk, hogy nem gyerekjáték a tech., egyelőre még nagyrészt a gyulladós fajták vannak forgalomban, és el tudom képzelni -de nem állítom-, hogy jelen pillanatban ésszerűbb lépés a barkácsolás megakadályozása. A hasonlatod nem biztos, hogy pontos, mert a vízforraló fogójának letörése egyértelműen nem okoz életveszélyes, vagy a teljes rendszerre nézve bizonytalan működést, de az akkunál ez nem jelenthető ki ilyen egyértelműen. Egy tönkrement cella talán okozhat komolyabb problémát, akár extrém esetben a BMS-ben is, vagy pl. zárlata esetén melegedés által, vagy mittudomén, ehhez tényleg nem értek. Az esélye bizotsan nem nulla annak, hogy semmiféle hatása nincs az egyébként eléggé bonyolult rendszerre.
Bár pont Mercedest készülök venni, nem vagyok elfogult, sőt! Csak próbálom nem egy csövön keresztül szemlélni a dolgot, mert user oldalról nyilván sokkal könnyebb rögtön "gonoszmultizni", mint esetleg végiggondolni, hogy talán más oka is lehet egy ilyen döntésnek, mint a felhasználók szivatása.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
válasz Tiédetis #11310 üzenetére
"a gyártó(k) ilyen irányú korlátozásáról, annak esetleges hátrányairól, a vásárlóra nézve"
Nincs különösebb jelentősége, mivel ez a probléma nem az újautó vásárlókat érinti, hanem majd a 10 éves korában hozzájutókat. Akik besétálnak a szalonba megvenni, aligha foglalkoznak ezzel, 2-3-4 éves korára úgyis eladja. A 10 éves autó pedig már régen nem érdekli a gyártót sem annyira, az eladásokat már bizotsan nem fogja érinteni, ha a 8év gari letelte után reklamálnak a neten. Elég sok terméknél lehetne ezt csinálni, nem kell az akkuig menni, elég ha megnézed, hogy pl. a szimpla kis Ioniq-ba nem lehetett megjavítani a hajtóművet, mert a gyártó nem biztosított hozzá javítókészletet. Cserélhették ki az egészet egyben, horror összegért. De szerintem bárki tud ilyen példát hozni, bármilyen ICE autóra, ahol egy komplexebb egységben a 100ft-os kis alkatrészt nem kapod meg sehol, hanem cserélni kell az egészet 150k-ért.
Szóval a gyakorlatban ez már régen megvalósult még ICE korban, talán a lépték persze más, de nem a Mercedes találta fel a szivatási spanyol viaszt ezzel, még ha ezért is csinálta volna.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Tiédetis
senior tag
Azért tegyük hozzá azt is, hogy "belerongyolsz" szabályosan, egy szabályosan telepített alvórendőrbe, ami miatt sérül az akkud.
Gyártó: ez nem esemény garancia szempontjából
Fenntartó: szabályosan telepítve, nem esemény nálunk
Tulaj? Új akkupak, komplett, jó pénzértIlyenekre gondoltam a linkelt posztban
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
biker
nagyúr
válasz Tiédetis #11345 üzenetére
Ha a tulaj hülye, arról csak ő tehet. Meg részben a szülei, akik nem tudták az értelmet belecsiholni.
Egyébként, ha egy modern ICE-nek odaverem, és letöröm az olajdeknit, ezzel megütve az egész motort felfele, kiszakad a bölcsőből, az mennyibe fog fájni? Vagy ha az alját ütöm fel, és a katalizátornál hátrafele megrántva a kipuffogót, nem a rezgetőnél szakad szét, hanem letépi a leömlőt az integrált turbóval, az mennyibe fog kerülni?
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
Napi horror. A forrást nem jelölöm meg, kb mindenki tudja, ki és hol írta.
Óvatosan, óvatosan, van akinek semmi sem szent, faládában, vagy épp alu dobozban csomagtartóba csavarozott 200kg akkupakkok (amik frontális ütközés esetén tekegolyóként tarolnak az utastérben) után itt a lágyforrasztott akkupakk kiegészítés! egy autóban, amiben a rezgések és a torziós erők jelentősek."végső fázisába ért az eredetileg 28kWh-s akkumulátor csomaggal szerelt, HYUNDAI IONIQ ELECTRIC Battery UPGRADE programja, melynek során plusz 20kWh akkumulátor kapacitással bővül, így a megtehető hatótáv csaknem dupláját fogja tudni.Voltak felmerülő kérdések és gondok, ugyanis a pluszban alkalmazott akkumulátor cellák egyes hegesztési pontjai melegedést mutattak, így az összes érintkezőt le kellett tisztítani. Az első tesztek során alkalmazott, +20kWh-s akkumulátor csomag, ideiglenes elhelyezésével szemben, a képen látható, kétféle elhelyezési mód lehetséges, melyeknél még az alkalmazott cellák mérete sem mindegy.Az egyik eljárás 4, a másik 9cm-rel emeli meg az eredeti csomagtér szintet, de mivel az autó használhatósága ÖSSZEHASONLÍTATLANUL JOBB lesz, így a cél szentesíti az eszközt.A végleges beszerelést követően indítjuk a valós HATÓTÁV, DC TÖLTÉSI és FOGYASZTÁS teszteket, sőt, összehasonlító teszten is részt fog venni GOLDENEYE, aki már elkészülése előtt is híres lett, nemzetközi szinten is, több, mint 1.500 megkeresés érkezett a kivitelezéssel és hasonló példányok elérhetőségével kapcsolatban..."
Tegnap még fent volt egy közeli kép, melyen látható volt a vastagon lecinezett busbar, mára azt levette, de megerősítette, hogy forrasztottak, a 18650 cellákra, amik nem hőtűrőek, és csak 4 pontos ponthegesztés lenne elfogadott és javasolt.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
mghltm
addikt
still 4 sale https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mghltm/index.html || http://www.youtube.com/watch?v=85VErvTqgWc
-
biga
senior tag
Bocs, nem kifejezetten a hsz-odra valaszolok, csak ugy altalaban kiemelnék belöle egy mondatot, ami - sajnos - létezö jelenség:
" Akik besétálnak a szalonba megvenni, aligha foglalkoznak ezzel, 2-3-4 éves korára úgyis eladja."
Innen latszik, hogy nem elég draga még az auto, hogy sokan siman 2-3 évre terveznek egy uj autoval. Reménytelennek latom a jövöt...
''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
biker
nagyúr
válasz mghltm #11348 üzenetére
Hát itt pont nem a fekvőrendőr magassága a gond, hanem az a tempó, amivel átmennek rajta, mert ettől olyan mértékben bólint orra az autó, hogy leérhet. bár ehhez szerintem ültetni is kell az autót, általában azért 120-140mm megvan bármely autónál, az a csatornafedél meg max 40mm-t áll ki az útból.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest