- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Mobil flották
- iPhone topik
- CES 2024: Kezünkben az Asus új mobil kontrollere
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Huawei Watch 3 Pro - óraátállítás
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
ma A megszokott konstrukciót, vagyis pedálszenzort és hátsó agymotort kínál a Touroll, nincs benne semmi rendkívüli, de kedvező az árfekvése.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Nézd a használt (és hosszabb távra is használható) elektromos árát a használt PHEV árához, ott nem lesz 2,5 M Ft támogatás. Foscsi 28 kWh-s Ioniq 3 évesen 6,5 M-tól indul.
Aki nem tud otthon vagy munkahelyen tölteni, annak valóban nem éri meg a PHEV, egyetértünk.
A PHEV-et sem kötelező tölteni, de akkor valóban felesleges azt venni. Kell egy erős benzines / dízel, feltéve ha autópályázni szeretne az illető.Ha a város a fő felhasználási terület, úgy sima hibrid (vagy villany). Pipa. Autópályán viszont bevérzik a szeme egy sima szívóbenzines (Atkinson) hibridnek. A PHEV-ekbe jellemzően erős belsőégésű motort tesznek, akár előzni is tudsz velük kényelmesen. (a Volvo V60 PHEV 230-at tud gyárilag, a GTE is 225 körül, szóval van bennük autópályás tartalék)
Persze, kiknek a pap, kinek a papné. Én besírnék egy Priustól.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest