- Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
- Apple iPhone X - vissza a jövőbe
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nubia Neo 5G - olcsó játék
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
Ulefone Armor Pad 3 Pro - akkumulátor, lámpa, (tablet)
ma 33 280 mAh csak elég lesz bármire. És a régi hardver vagy szoftver?
-
Killing Floor 3 - Nyúlfarknyi videón a folytatás
gp A franchise új része sajnos még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
-
Computex 2024: TUF notebookok Ryzen AI-val
ph A TUF Gaming A16, és kisebb testvére, a TUF Gaming A14 a Ryzen AI 300 családot GeForce RTX grafikával kombinálja.
-
Mobilarena
emag ügyintéző kapcsolása "hack"
Jótállás, garancia és egyéb szolgáltatások -> Termék javítási ideje / telepítési szolgáltatások -> Milyen stádiumban van a termékem javítása?
Így egyből kapcsolja az ügyintézőt
qltsar fórumtársunknak köszönjük az infót
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Sziasztok.
Pár bapja vásároltam egy terméket amit ma meg is kaptam.
A csomagban nem találtam számlát pedig eleve céges vásárlás volt.
Az appban sem látok e-számlát, és emailben sem kaptam.
Ilyenkor mi van? Lehetséges, hogy később kapom meg?Új hardverek számlával, garanciával érd PM.
-
rayoliviero
veterán
Ez a HDT nagyon lassú. Az Emag már leadta nekik tegnap a gépeket, ott van a központjukban, de az ügyfélszolgálatuk azt mondta, hogy 3-4 nap múlva szállítják csak ki.
-
d@vee
őstag
válasz rayoliviero #1557 üzenetére
Nem védem őket, nem a leggyorsabb cég. Biztosan összevárnak x nagygépet, hogy legyen értelme elindulni a teherautóval.
Ja
-
veterán
Az miért van, hogy amikor egy termék lapjára felmegyek, akkor kiírja, hogy ingyenes a szállítás a hozzám legközelebb lévő boxukba, ahová rendszeresen szoktam rendelni, viszont amikor megrendelném a terméket és szállítási címként kiválasztom az adott boxot, akkor közli, hogy oda nem lehetséges a szállítás
Ha 8:30-kor tudja, hogy oda nem lehet rendelni, akkor 8:28-kor miért nem tudja
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
czanga
őstag
Sziasztok.
Az eMag appban jelzett easybox utánvételi díjat is valóban felszámolja a rendszer jelenleg már? Rég nem rendeltem semmit, és App-ból rendelve most nézem ha ott fizetném akkor az plusz költséget jelent.
Köszi előre is! -
pn4hvq
senior tag
-
Hoffer
őstag
Emag Visa kuponokat már kiküldték? Én még nem kaptam meg, feltétel volt, hogy a kártya mentve legyen a fiókban?
-
#35519488
törölt tag
sziasztok
nem tudok semmilyen telefont megrendelni, amihez jár vodafone tuti ajándék sim kártya. mert nincs raktáron, de így a telefont sem engedi megrendelni. hogy lehet ezt kiküszöbölni? nekem ez a vodafone-os sz*r nem kell.
-
addikt
Üdv!
Még nem jártam ebben a topikban, szóval nem ismerem, hogy az EMAG-al kapcsolatban, úgy általánosságban mi a dörrenet.
Mivel épp számítógépház csere előtt vagyok, és a kinézett házzal kapcsolatban, a tegnapi nap folyamán, eltévelyedtem az EMAG oldalára, és a kínálatukban ott volt a kinézett cucc, kb. 25 ezer Ft-al olcsóbban, mint az árukeresős árak. Azonnal a kosárba raktam, de nem rendeltem meg azonnal, mert sürgősen el kellett mennem kb. 1 órára.
Mire visszaértem, már várt egy emagos email, hogy vigyem végig a rendelést, és ahogy a kép alján is látható, oda volt írva: "Ezen email küldése pillanatában a termékek készleten vannak és az aktuális áron elérhetők."
Hazaérkezésem után, a rendelést azonnal elküldtem, e rendelés azonosító számát tartalmazó visszaigazoló email is megérkezett.
Pár óra múlva viszont jött az új email, hogy törölték a rendelésem:
Tudom, veszett fejsze nyelének tűnik, de ha írnék nekik egy dörgedelmes levelet, hivatkozva az emailban tett megjegyzésükre, hogy a cucc elérhető, és azon az áron kapható is, és emiatt a fogyasztóvédelemmel fenyegetném őket, a megtévesztő tájékoztatásuk miatt, akkor kb. mit lehetne ebből az ügyből kihozni?[ Szerkesztve ]
"Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani." G.B. Shaw
-
Sinu
senior tag
Talán, esetleg, mondjuk próbálj meg érdeklődni az eMag-nal. Segítek: írd le nekik, hogy te még nem kaptad meg, érvelj, és írd meg, hogy szerinted neked miért járna a kupon...
Segít az neked, hogy én vagy xy kapott már? Nem.
Nevetséges, hogy emberek külső féltől várják a megrendíthetetlen választ a kérdéseikre, a helyett, hogy kapcsolatba lépnének azzal akivel szerződtek...No Future
-
Hoffer
őstag
Talán, esetleg, elég lett volna válaszolnod a kérdésre azzal, hogy igen megkapta már mindenki, mert akkor talán, esetleg, felveszem velük a kapcsolatot , hogy én miért is nem kaptam meg.
Nevetséges, hogy vannak emberek akik inkább ekkora arcal flegmáznak. Ezért is tart itt ez az ország…[ Szerkesztve ]
-
fenky
tag
Sziasztok!
Olyan problémával szembesültem, hogy szeretnék vásárolni egy telefont, viszont nem tudom megrendelni, mert jár hozzá ajándékba egy Vodás SIM, ami nincs készleten, ezért nem enged tovább. Azt írja "A rendeléshez kérjük frissítse az ajánlatot vagy törölje a terméket a kosárból". Nekem ez a kártya abszolút nem kell, nem lehet valahogy lemondani róla? Előre is köszi, ha valakinek van infója ezzel kapcsolatban! -
kóóó
aktív tag
Sziasztok.
Az emag meg az extrémdigitál nem.ugyanaz?Asszony használná a Visa kupont de extrém digitál az eladó és nem viszi a kupont 🤷
Üdv.: kóóó!
-
abdulka1
őstag
Csak bedarálták az edigit. A fene nagy kampányon kívül, semmi nem utal arra hogy egy cég lenne. Rendelésnél ugyan úgy kezelik mint az utolsó román külsős céget. Egyébként a kupon leírásában jó eséllyel szerepel, hogy az edigital által forgalmazott termékekre, nem lehet beváltani.
Nem az számít, hogy veszítesz vagy győzöl, az számít hogy ÉN veszítek-e vagy győzök.
-
qltsar
addikt
válasz Gallmix #1519 üzenetére
Sajnos nem sikerül élő embert kapcsoltatni a chatbottal, van esetleg erre valami trükk?
09.13-án vitték el a terméket, viszont hetente ugyanazt az email-t kapom, ami eléggé zavaros:
"Kedves Ügyfelünk,
Logisztikai csapatunk megkapta a meghibásodott termékedet, melyet továbbítottunk a javítószolgálat felé. Szeretnénk tájékoztatni, hogy háztól-házig garancia szolgáltatásunk igénybevételével a teljes szervizfolyamat időtartama 30 napra is kitolódhat. Amennyiben termékedet a szerviz megjavította és úton van Feléd, további üzenetben értesítünk.
További kellemes napot kívánunk!"
Ha jól néztem harmadszor jött ugyanez a szöveg...Köszönöm !
-
undercover
senior tag
Sziasztok!
Electrolux mosógépet szeretnék venni az emagról. Van most valamilyen kupon vagy akció amivel faraghatnék rajta?
LG OLED evo C3 // & // Playstation 5 // & // Galaxy S23//
-
qltsar
addikt
-
Santi22
aktív tag
Garanciáztatásra lett küldve egy termék pár hete és azt a választ kaptam most emailben:
"...terméket a következő státusszal véglegesítettük, mert a termék nem volt javítható: SZTORNÓZVA AZ ÜGYFÉLNÉL."És akkor írja még, hogy jelezzem nekik, ha
1. Ha új rendelést szeretne leadni, úgy vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a Panaszok & észrevételek űrlapon, vagy keresse Diát...
2. kérem a vételáratNa most az 1-et szeretném, de a Dia az csak tölt, űrlapok között meg semmi ilyen menüt nem találok, ahol ezt jelezném, hogy van ez az ügyem és mondjuk dobjanak meg egy ilyen értékű kuponnal, mert vennék egy másikat vagy mittudomén.
Köszi előre is, aki ebből érti és tudja mi a teendő.
[ Szerkesztve ]
-
Santi22
aktív tag
válasz Santi22 #1593 üzenetére
Nemtudom megszerkeszteni, de nagy nehezen sikerült a Diát működésre bírni és valós személyhez eljutni.
Ha esetleg valakit érdekel a vége az lesz, hogy vissza utalják az árát, mert kupon/utalvány formájában nem térítenek vissza, azonos termék rendelhető lenne, de az érintett terméket már nem forgalmazzák, így csak a vételár visszatérítése lehetséges számlára. -
rayoliviero
veterán
Az Emagnál vásárolt termékekhez a garancia az Emag fiókban tölthető le.
Kérdésem, ha ezt nem töltöm le, akkor később is le tudom tölteni, amikor szükség lesz rá, például egy év múlva? -
lsebestyen
addikt
válasz rayoliviero #1595 üzenetére
Igen, jobb felül saját fiók - termékgaranciák. Nekem pl ott van a listában egy 2014-ben rendelt telefon is, de a doksit már nem ajánlja fel. Viszont a 2016-ban rendelt RAM gariját igen, mert arra jelzi is, hogy élethosszig tartó garancia van.
[ Szerkesztve ]
-
d@vee
őstag
válasz rayoliviero #1595 üzenetére
Nem kell garipapír. Elég a számla és azzal is tudod érvényesíttetni.
Ja
-
d@vee
őstag
válasz tököscsávó #1598 üzenetére
Ha partnercéges, az emagnak semmi köze hozzá. Csak a weboldalt adják, de a termék, a vételár, stb...a partnercég tulajdona.
Amúgy lehet rosszul tudom, de olcsóbb termékekre nincs is gari, vagy max az az x napos(simán lehet hogy rosszul tudom). Nem a céget védem, gané hozzáállás, csak ezt a mindenki rohan minden szarért, meg dobálózik azonnal a fogyasztóvédelemmel szúrja a szemem.
Szerk: az emagon belül rá tudzs menni a partnercég nevére ha megvan a termék és akkor kidobja az adatait. Ha magyar, akk magyar telszám is lesz hozzá, ott tudsz talán tovább jutni vele, hátha.
Ha külföldi, tisztelet a kivételnek, akkor esélytelen kategória, még jogos garizás esetén is.[ Szerkesztve ]
Ja
-
rayoliviero
veterán
válasz lsebestyen #1596 üzenetére
Rendben, köszönöm a válaszokat.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- Windows 10
- Xbox Series X|S
- Nyomtató topik
- Elemlámpa, zseblámpa
- BestBuy ruhás topik
- Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
- Apple iPhone X - vissza a jövőbe
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs