- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Honor Magic V2 - origami
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Íme az új Android Auto!
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nite
őstag
no engem is megszivatott eloszor a curve+otp kombinacio, a terminal szerint elertem a fizetesi limitet, nem az osszeget, hanem a tranzakciok szamat, egyebkent ez a masodik lett volna a mai nap, termeszetesen kozvetlenul az otp-s kartyaval mukodott
Paid my dues!
-
jotzo01
tag
válasz jotzo01 #3424 üzenetére
Ma végre sikerült törölni és újraregisztrálni a bankkártyát, az nfc-fizetés beállítása is sikerült. Viszont: offline megnéztem és nulla token áll rendelkezésre. Remélem, az első fizetésnél sikerül letölteni. Megjegyzem: állítólag, ha már csak 5 token van, akkor figyelmeztet: nekem még sosem szólt.
Ügyfélszolgálatnak küldött e-mail-re másnap (durván 25 óra múlva) kaptam választ, azóta is vizsgálják az ügyet. LOL
Előzmény:
Két napja szívok a Simple-vel:
-nem tudok vele fizetni, nincs token, nem töltődik le sehogy sem,
-ki-be jelentkezés, törlés nem segített semmit,
-ezek után újra aktiválni az nfc fizetést, nem sikerült.
-próbáltam eltávolítani a kártyát, nem sikerült. -
nutfile
aktív tag
kicsit kezd uncsi lenni ez a vita. én is GPay/Granit Pay/Erste Pay és amúgy Garmin Pay párti vagyok, Simple-t erre nem használom, de már unom ezt a vitát itt...
-
vacs
veterán
Ismételten dicsérnem kell a K&H mobilbankot!
OnePlus 5T telefonom van, eddig android 9 rendszeren napi szinten hibátlanul fizettem a K&H appal.
Tegnap este jelzett a telefon, hogy elérhető az android 10 frissítés!
Ma reggel engedélyeztem a frissítést (android 9 > android 10), nem csináltam rendszer visszaállítást, tehát semmilyen adatvesztés nem volt.
Egy órával később sikeresen fizettem az android 10-es telefonommal K&H appal!
Semmit nem kellett állítanom, odatartottam a telefont > pittyent > megjelent a felugró ablak a fizetésről és kész!Úgy működik ahogy kell, köszönöm K&H és csókoltatom a Simple fejlesztőit!
(^)(>.<)(^)
-
bollokcs80
Korrektor
Jött egy ilyen e-mail Simple-től:
Kedves Felhasználó,
Sajnos a Simple alkalmazás legutóbbi, Android készülékekre kiadott verziója tartalmazott egy hibát, amelybe belefuthatsz a bolti kasszánál, amikor az alkalmazással fizetnéd ki vásárlásodat érintéses mobilfizetéssel. Ilyenkor az alkalmazás megpróbálhatja a tokenkészletet frissíteni, és eközben beragadhat a folyamat.
Hogy elkerüld az esetleges kellemetlenséget, javasoljuk az alábbiakat, amennyiben még nem tetted meg az elmúlt időszakban:
- Jelentkezz ki az alkalmazásból (logout), majd lépj vissza profilodba, és digitalizáld újra a bankkártyádat. (Figyelem: az újradigitalizálás nem a kártya törlését és újraregisztrálását, hanem az érintéses fizetés igénylését jelenti.) Ezt az alkalmazás automatikusan felkínálja visszajelentkezés közben, ha van elmentett OTP MasterCard vagy Maestro kártyád az alkalmazásban.
Az esetleges kellemetlenségekért elnézésedet kérjük.
Üdvözlettel,
a Simple csapata[ Szerkesztve ]
B.Cs.
-
-FreaK-
veterán
válasz bollokcs80 #3456 üzenetére
Jött nekem is, megcsináltam, fizetést még nem próbáltam.
Azért azt leírhatták volna, hogy hol van a logout, kicsit keresgélni kellett :) -
nyirzoz
aktív tag
Nem akar menni a Supershop kártya használat a Jegy.hu alkalmazáson belül. Digitalizálva van, engedélyezve a kártya leolvasása is. Próbáltam csak felébresztett képernyővel, felnyitott telefonnal és az app-ban a Supershop menüben a kártyánál állva is elutasít a terminál.
Nektek működik rendesen? -
tomp
félisten
válasz bollokcs80 #3456 üzenetére
Legutóbbi verziója...
Igazi probléma megoldás. Micsoda tesztelés lehet ott náluk... -
tomp
félisten
Ahogy látom te pedig nekik dolgozol.
Hidd el nem dolgozom semelyik konkurenciának. Gondolom azt nem veszed észre, hogy nem csak én kritizálom eme fantasztikus remek művet. Anno az egyik mobilszolgáltató új szolgáltatásának az alkalmazás tesztjében részt vettem. Negyed ilyen súlyos hibát se lehetett kiengedni. Én szimplán mint OTP-s szeretném használni a hivatalos appjukat amit annyira sztárolnak a bankfiókban is. De ez az eset is mutatja, hogy továbbra se! Jobban megéri nekik ha egy külföldi cég kártyáját használom. Hát legyen. -
G-Bali
senior tag
Sziasztok,olvasgatom itt jó pár hozzászólást (mivel nem érzek hozzá)de most akkor lehet Google pay-el NFC-n fizetni,hogy ne kelljen nagyon mokolni?!
(OnePlus 7 t pro, sberbank)
Illetve van pár ismerősöm&rokon aki kinn él Angliában, hátha tudnának segíteni ,ha van rá mód hogy működjön? -
esbii22
őstag
Én nemrég lettem k&h -s de a mobiltárcába hiába lépek be és próbálok létrehozni digitális kártyát mindig hibaüzenet lesz a vége. Digitális kártya hozzáadása nem sikerült. mindig ezt kapom. 1 fő kártyám van.
iPhone 11 128 GB White, Apple Watch SE 44mm, Hyundai i30 II. gen.
-
-
esbii22
őstag
K&H Bank mobiltárca
Digitális kártya hozzáadása nem sikerült. Kártya aktív,fizettem is vele.
Valakinek van ötlete mit tudok csinálni ? Jeleztem a play áruházban is a problémát. Nem én vagyok az egyetlen aki jelzett hogy nem tud digitális kártyát létrehozni. Ha régebbi verziót teszek fel akkor az úgy működhet ?iPhone 11 128 GB White, Apple Watch SE 44mm, Hyundai i30 II. gen.
-
st6969
őstag
Ha szerencséd van igen, hivatalosan nem. Ezt csak akkor tudod meg, ha kipróbálod. Revolut, Curve, Transferwise szolgáltatásoknál nézz szét, hátha valamelyik szimpatikus. Vannak olyan fórumlakók, akiknek ezek közül eggyel vagy többel is megy az NFC-s fizetés, van, akinek semelyikkel sem. Én pl. a Revolutot és a Transferwise-t próbáltam. Revoluttal nem megy (igaz, nem mókoltam címet), Transferwise-zal megy, de oda utalni kell (nem azonnal lesz egyenleged, vagy de, ha felárat fizetsz). Másnak ezzel sem megy.
Szerintem élő ember ezt még nem tudta megfejteni, hogy miféle technikai feltételeknek kell egyszerre megfelelni, hogy működjön (Android verzió, telefon típus, kártya bin, cím, rendelés ideje, stb...).
Egy biztos, Magyarországon hivatalosan nincs Google Pay támogatás, a Transferwise - egyébként magyar nyelvű - kisbetűsénél sincs említve az országunk.
Ja, annyi "mókolást" mégiscsak csináltam, hogy a Google Pay-t apkmirror-ról tettem fel (vállalva a vélt vagy valós kockázatot). -
-
nyirzoz
aktív tag
válasz szabi__memo #3474 üzenetére
Ha nem próbáltak még GPay-t, akkor akár használhatónak is érezhetik.
-
st6969
őstag
Én emiatt biztos, hogy nem váltanék bankot (a gagyi applikációk miatt), hacsak az adott banknál nem a GPay lenne a fizetést kezelő app
Biztos van egy bizonyos inaktivitási idő, miután felszólítanak, de ezek a finetech cégek nagyon jók, kétlem, hogy ne használnád őket, ha kipróbáltad -
G-Bali
senior tag
válasz szabi__memo #3478 üzenetére
Akkor mi lenne a "JÓ"?
-
-
G-Bali
senior tag
válasz szabi__memo #3480 üzenetére
Ez min ok, de szálljunk le a földre és most ami van ,melyik a jó bank ,mert mindenki fikáz mindent!
-
G-Bali
senior tag
Akkor jelen állapotban ki van megelégedni a bank NFC-s fizetés (saját app) ?
Ha senki akkor ha most csinálni akkor mit tenne? -
Kbali
nagyúr
válasz szabi__memo #3486 üzenetére
Hányszor leírtam már ebben a fórumban, hogy nem, nem a bankokon múlik, mikor lesz náluk applepay vagy gpay. Mindkettő azért jó (jobb), mint a bármilyen más app, mert rendszerszinten férnek hozzá a fizetési modulhoz, míg az összes külső az csak API-n keresztül. Az Apple-t majd most fogják jól megfingatni, mert nem engedi másnak fizetésre meghívni az NFC modult (mondjuk azok az alkalmazások pont olyanok lennének, mint a mostani droidosok).
-
G-Bali
senior tag
-
-
esbii22
őstag
Termeszetesen, fizettem is a kártyával már, mobilbankkal semmi gond, a mobiltárca az ami nem működik. Play áruházban is jelezték páran, ma azt a választ kaptam hogy tudnak a hibáról és javítani fogják. Hogy most esz 1 nap vagy 1 hét azt nem tudom.
Szerk: Igen próbáltam hívni őket, 8 perc várakozás után letettem, ahogy a panaszbejelentő sem működött.
[ Szerkesztve ]
iPhone 11 128 GB White, Apple Watch SE 44mm, Hyundai i30 II. gen.
-
tomp
félisten
Ha nem lesz a közeljövőben akkor a Google szépen lassan leamortizálja az androidos mobilfizetési platformot az országban. Azaz lassan az lesz a köztudatban, hogy az androidos mobilfizetés megbízhatatlan és lassú. Ha pedig majd elérhetővé válik a Pay mindenki azt fogja hinni, hogy ugyan olyan minőségű...
Tény, hogy a Google eléggé impotens több szolgáltatásuknál is. -
SpongyaBob
veterán
-
esbii22
őstag
Ma reggelre jó lett a k&h mobiltárca, hozzá tudtam adni a kártyámat.
iPhone 11 128 GB White, Apple Watch SE 44mm, Hyundai i30 II. gen.
-
Kbali
nagyúr
válasz szabi__memo #3496 üzenetére
Azért, mert mind az Apple, mind a Google saját maga dönti el, melyik piacra akar belépni a fizetési szolgáltatásaival, hol indítja el azokat és mely bankokkal először. És néha teljesen érthetetlen választásaik vannak (lásd Ukrajna). Vagy azt, hogy mondjuk a K&H anyabankjának ír testvérében már évek óta volt ApplePay, más testvérnél viszont nem (még Belgiumban sem).
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest