- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
Hirdetés
-
Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
it Az EU adatvédelmi tanácsa azt mondja, hogy a ChatGPT még ma sem felel meg az adatpontossági szabványoknak.
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
2024 - Íme a 22. héten megjelenő játékok listája
gp Az elkövetkező napokban többek között megjelenik a MultiVersus és a The Rogue Prince of Persia.
Új hozzászólás Aktív témák
-
st6969
őstag
Nekem a Pennyben sem ment. Most annyit csináltam, hogy töröltem az alkalmazás adatokat. 1 órán keresztül hülyeségeket írt, nem láttam az egyenlegem, olyasmit írt, hogy nem megfelelő kártya, meg simple szolgáltatás nem elérhető, aktiváljam újra a kártyát, stb.
Most látszólag helyrejött, mindjárt ki is próbálom. -
ot93
senior tag
Nálatok is van mostanában olyan a simple fizetéskor, hogy nem ugrik elő ami mutatja, hogy sikeres volt a kommunikáció az olvasóval?
Eladó: Sony HDR-AS20 akciókamera - 10k
-
martonz
csendes tag
Beszéltem a Lidl ügyfélszolgálattal, miután újra nem sikerült a telefonos fizetés az új OTP-s terminállal. Elmondták, hogy nagyon sokan jelezték a problélmát és dolgoznak rajta az OTP-sek. Vagy új szoftvert fognak kapni a terminálok, vagy teljesen lecserélik őket. Állítólag minden boltban a 4-es kasszát meghagyták a régi felállásban, azt lehet használni, vagy ha nincs nyitva, akkor kérésre kinyitják.
Azért mondjuk kíváncsi vagyok, hogy hogyan (ha egyáltalán) tesztelték a drága OTP-sek a mobilos fizetést az új fancy terminálukkal. -
axlfsi
veterán
-
viktorhu
veterán
Azért az nem életszerű, hogy kinyittassam a négyes terminált, mert mobillal szeretnék fizetni. Ha a pénztárosok tudnak a problémáról, én meg nem, és csak mobil van nálam, akkor oké, de már ott is feltartom a sort, mert előbb mindent végigszkennelnek, és utána derül ki a probléma. Ha viszont tudok a problémáról, nem megyek be a Lidl-be csak telefonnal, és kifizetem fizikai kártyával (vagy megyek a szemben lévő Aldiba - sokszor csak telefon van nálam, amikor átszaladok venni valamit).
-
axlfsi
veterán
-
axlfsi
veterán
válasz viktorhu #2468 üzenetére
A letezo legdragabb csomagban vagyunk ugy remlik (lakashitel miatt), de ennek ellenere mindennek dija van, kiveve az utalasok es havi 1 kp felvetel. A kartyadij augy is a kibocsatoe (pl. MC), de az sms-eket, szamlavezetesi dijakat, mindent felszamolnak. Mindegy... kartya egy sem jar, fizetni kell erte. 3 eve legalabbis ugy volt.
˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
st6969
őstag
válasz martonz #2462 üzenetére
"vagy ha nincs nyitva, akkor kérésre kinyitják."
Nálunk akkor se nyitják ki, ha km-es a sor, szokott is lenni háborgás...Meg hát kitől is kérném ezt, aki épp pakolja a tejfölt? A Lidl ügyfélszolgálat szerintem pontosan tudja, hogy jó nagy baromságot mondott, de a vevő legalább azt hallotta, amit szeretett volna. -
axlfsi
veterán
Mar ne is haragudj, de te mirol beszelsz?
Mit vagna kette es miert jelentesen fel?Ertelmezd az irott szoveget: van egy bankszamlaszamunk, ott meghatalmazott vagyok (mert mar megszunk a tarstulajdonosi fogalom par eve, ezert ezt alkalmazza minden bannk, 100%-ban hozzaferek a szamlahoz, mint a tulajdonosa), egy bankkartya van kivaltva es az egy alkalmazasban (Simple) bekotve, amit speciel en hasznalok. Ebben NINCS semmi torveny- vagy szabalyellenes.
Hol a problema?[ Szerkesztve ]
˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
axlfsi
veterán
válasz viktorhu #2474 üzenetére
De en kvazi, nem a bankkartyat hasznalom (pedig akar azt is magammal vihetnem, mert amikor odapittyented egy terminalhoz, nincs elo ember (elado), aki megnezne, hogy kinek a nevere szol - csak mondom), hanem a Simple alkalmazast hasznalom, mely a bankszamlamon levo penzosszeggel operal, ha ugy vesszuk. Mindegy, nem lenyeg es mar nagyon elmentunk a topiktol.
A lenyeg, hogy az uj terminalokon nem mukodik a Simple, mert ossze sem csippan veluk.˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
BlackPriest
őstag
válasz R3dsnak3 #2466 üzenetére
mert nem is az. a régi sem az volt.
(#2405) R3dsnak3
" 5.000 Ft alatti érintés nélküli (contactless) vásárlások során is kérhet a POS terminál PIN-kódot.
A változás oka, hogy az új EU rendelet előírja, hogy amennyiben az egymás utáni érintés nélküli tranzakciók száma eléri az 5-öt vagy a kumulált összegük a 150 eurónak megfelelő összeget, a kártyakibocsátó bank köteles a vásárlót azonosítani pl. PIN-kódjának megadásával, hogy valóban a kártyabirtokos használja-e a kártyát."Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
Huroq
senior tag
Nem a kártyacsalásra reagálok most, viszont mint kártyaelfogadók nekünk is nézni kell/kéne, hogy kinek a nevén van a kártya amikor a kedves vásárló fizet. Persze PayPass/PayWave -nél ez lehetetlen, de chipes fizetésnél meg kellene nézni. Benne van a kártyaelfogadási szabályzatba, hogy mindegy ki áll a kártya mögött (társtulajdonos stb.), ha egyértelműen látod vagy tudod, hogy nem az a személy aki rá van írva, akkor meg kellene tagadni a fizetést. Ezt a szabályt úgy zérushoz közeli ember ellenőrzni, de elméletben így kellene történnie. Az aláírásról itt már ne is beszéljünk, ha véletlen a terminál nyomtat aláírós részt és ellenőrizni kéne, hogy stimmel -e a két aláírás.
-
BlackPriest
őstag
az pont kártyacsalás, ha épp válófélben vagytok és most rabol le téged. az ilyenek miatt használhatja csak a tulaj a kártyát és ezért kéne az eladónak ellenőriznie
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
attilam
őstag
Megjött a Monese kártyám, de nekem nem megy sajnos Google Pay alatt. Hozzáadom és azt mondja azonosítanom kell magam a banknál. Felhívom aztán közlik, hogy Mo-n nincs google pay úgyhogy bocs. Nálatok működik?
-
ACE-
addikt
válasz BlackPriest #2480 üzenetére
Már ne haragudj, de amíg válófélben vagyok addig az én pénzem a feleségem pénze is. És ha mindkettőnknek hozzáférése van a bankszámlához, akkor olyan mindegy hogy bankkártyával "rabol le", vagy besétál a bankba, és úgy... Nem mellesleg ha megadom neki a PIN kódom, ami szintén szabálytalan, akkor onnantól én vállalom a felelősséget. Talán ezért is szarja le mindenki az aláírás meg a név ellenőrzését...
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
BlackPriest
őstag
onnan a másik pénze, ha megítélte a bíróság, a bankba meg hiába sétál be, ha tiéd a számla. kicsit sok a ferdítés..
az, hogy mindenki leszarja még teszi legitimmé és sajnos nem a magadfajta felelőssége, hanem az eladóé. nálam biztos nem fizetne senki a kártyáddal rajtad kívül...Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
ACE-
addikt
válasz BlackPriest #2487 üzenetére
Szerintem is sokat ferdítesz... Ha valaki válófélben van, akkor nem ítélt még meg semmit a bíróság. Ha meg már megítélte, akkor nyilvánvalóan már megtörtént a vagyonfelosztás, és a számla saját névre lett írva. Ettől függetlenül a PIN kódot megváltoztathatod, vagy letilthatod a kártyát, ha más, illetéktelen kezébe került.
Te egyébként mindenkit igazoltatsz bankkártyás vásárláskor? Milyen jogon?Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
st6969
őstag
Lidl terminálcsere: nálunk is megtörtént. Fizettem Simple-lel (nem OTP-s ügyfélként). Brutál gyors volt. A fizetés és a nyugta nyomtatás is. Na, ez már fejlesztés.
-
-
tomp
félisten
Android 10-en még mindig nem kompatibilis teljesen a Simple app. Lassan jön az Android 11 DP de a Simple csapata még mindig nem tudta összehozni rendesen az appot...
-
tomp
félisten
válasz PistiSan #2497 üzenetére
Minden app megy tökéletesen! Az OTP SmartBank időben meg lett csinálva Android 10-re.
Márciusban jelent meg az első DP és szeptemberben jelent meg a végleges kiadás. Annyi idő alatt illett volna megcsinálniuk...
Szeptember elején jött ki a végleges, most november vége van és még mindig hibás. Itt inkább a Simple fejlesztőknek kellene fizetés megvonás...
Vagy akkor kukázzák a Simple mobilfizetést és hozzák be a Google Pay-t. Az teszi a dolgát. -
axlfsi
veterán
Ott a pont! Ezt jol megirtad, errol van szo..., a SmartBank alkalmazassal nincs baj, itt a Simple alkalmazast beszallito fejlesztocsapat a csapnivalo...
GP-t varom en is es akkor befejeztuk a trehany bandaval (a napokban azert teszek majd egy ujabb probat, hatha azota valtozott valami, plane, hogy par hozzaszolassal korabban a kolleganak mukodott).Apropo, (#2494) st6969, milyen Android alapokon fut most az a Xiaomi keszulek, amivel fizettel? (btw, nalam is meg 9 van, de megsem megy...). Persze, azota is es napi szinten, mindenhol mashol tudok fizetni az alkalmazassal, a regebbi terminalokon egy pillanat alatt osszecsippannak...
[ Szerkesztve ]
˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs