- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- iPhone topik
- Mobil flották
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Android szakmai topik
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
1000 Hz-es játékos monitor TCL CSOT recept szerint
ph A vállalat prototípusa kihagyott egy-két lépcsőfokot, ugyanis az elképesztő képfrissítési tempóhoz 4K-t párosít.
-
Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
gp Számos remek játék szerezhető be PC-re az elkövetkező több mint húsz napban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
goop
őstag
válasz LouiS22 #1200 üzenetére
jah, lezúzta a play áruházból a frissítést, ott olvastam, hogy újdonság mobiltárca, és nem írták, hogy only mc. De még jobb, mivel hívtam őket hogy hiba van, nem jelenik meg a kártya a digitalizálható kártyák között, és röpke 15 perc alatt jöttek rá, hogy jaaa, visa nem fog menni...
-
PistiSan
addikt
válasz viktorhu #1204 üzenetére
Félre érted, kh banknál vagyok visa kártyával, de az opt simple alkalmazást tudom használni így is mobil paypass fizetésre, mert ha nem vagy opt bankos, akkor létre tudsz hozni egy virtuális kártyát ami mastercard, és azzal ugyan úgy tudsz fizetni. Ezt hiányolom a kh bank részéről, miért nem tudják ezt ők is megoldani a saját ügyfeleikkel?
-
A-tech
csendes tag
A limit amiatt van hogy pre-paid kártya, nem az OTP miatt.
Max annyit lehetne nyerni, ha a K&H is megcsinálná a virtuális prepaid kártyát, hogy hátha a saját visa-s ügyfeleinek ingyen vagy legalább is kedvezménnyel adná
Elékeztetőül: SIMPLE legkésőbb 2018 márciustól 1% feltöltési jutalékét és 300 Ft / hónap zárlati díjat fog kiszámlázni, én személy szerint ennyiért már inkább elővettem volna a kártyát a pénztárcámból, ha addigra nem érkezik meg a K&H mobiltárca. -
LouiS22
veterán
Jó, de szerintem senki nem gondolta komolyan, hogy az OTP egy idő után nem fog pénzt kérni ezért a szolgáltatásért. Ez színtiszta üzlet, ha idegen kártyás regisztrál, az fizessen (vagy tessen sírni a saját bankjánál is a kényelmi szolgáltatásért).
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
A-tech
csendes tag
válasz LouiS22 #1210 üzenetére
Persze, jogos, én se gondoltam hogy ne kérne a simple díjat majd, nem alapítvány. Az 1% még ok is, azzal én még együtt éltem volna, a 300 Ft / hónap nekem már sok lett volna, számomra nem versenyképes értékajánlat, annyiért már elővettem volna inkább a kártyát. Ez én vagyok, másnak lehet hogy megér ennyit, majd kiderül.
Csak akkor szívja meg a simple, ha mire bevezetik a díjat, az összes nagyobb bank kijön a saját mobiltárcájával - bár a VISA-sok miatt azért még maradhat potenciális célközönség.
[ Szerkesztve ]
-
zhata
senior tag
Tegnap már másodszor jártam így a fizetésnél, hogy megjelent egy második virtuális kártya is a Simple alkalmazásban, amire persze azt írta ki, hogy nem az enyém. Törléséhez jelszót kért.
(Felmerült bennem, ha a saját "eredeti" kártyám jelszavát írom be, utána esetleg már szedhetik is le a pénzem.)
Ismétlem ez már másodszor fordult elő. Otthon a telefon újraindítása a problémát megoldotta.
Ötlet, javaslat? -
dptrsk
addikt
Másnál se megy a Simple?
Eladó szerint tegnap óta utasít el.(Penny)3 külön időpontban ma elutasítva üzenet jött, fizikai kártyával minden oké.
-
dptrsk
addikt
Köszönöm mindenkinek, akkor próbálkozom holnap is máshol
-
Martin97
aktív tag
Nekem minden rendben van.
Olyan van hogy néha nem tölti le a tokeneket de mikor már csak 3 van hátra kiírja fizetés után. Akkor alkalmazást megnyitod és letöltöd: rányomsz (netkapcsolattal) az elsődleges kártyára az appon belül és meg is van.
Mondjuk ez néha idegesítő. De megoldható. 🙂
-
tomp
félisten
válasz Csocsesz75 #1222 üzenetére
Telefon szoftverfrissítés után újra aktiválni kell az érintéses fizetést igen. Az app eleve úgy van megcsinálva, hogy ha rendszermódosítás történik(frissítés) akkor törli a tokeneket és az érintéses fizetést.
-
PistiSan
addikt
Simple alatt ha frissítettem a telefont havonta 1x a security updatek miatt, akkor mindig csináltam egy ki/be jelentkezést, ezt már kezdtem megszokni.
Ez vajon a KH mobiltárca appnál is így van?
Azért érdekes a kérés, mert ott nincs bejelentkezés külön a mobiltárcába, megnyitom és megy, első alkalommal megadtam egy pin kódot hozzá amivel használni akarom, de itt nem tudom hogy oldjam meg a ki/be jelentkezést, lehet nincs is rá szükség? -
alcapone386
őstag
Sziasztok. Cibesként eddig megelégedve használtam a simple alkalmazást. Eddig nem kellett visszatöltenem simple-ből cib es kártyámra, de tegnap este kipróbáltam. Van valakinek tapasztalata, hogy mennyi időbe telik simple visszatöltés másik banszámlára? Tegnap ugye vasárnap volt, így tudtam, hogy aznap tuti nem kerül rá a számlámra...de még ma sem jött semmi. Véletlen nem 1 nap kéne, hogy legyen az átfutási idő? Előre is köszi a tippeket
-
Kbali
nagyúr
válasz alcapone386 #1226 üzenetére
Inkább kettő lesz az munkanapban.
-
viktorhu
veterán
válasz alcapone386 #1226 üzenetére
Ez egy kártyás chargeback, leggyorsabb esetben annyi, mint egy kártyás fizetés megjelenése a számlatörténetedben.
Ja és pont emiatt (chargeback) esélyes, hogy sms értesítést sem fogsz kapni az összeg érkezéséről.
[ Szerkesztve ]
-
PistiSan
addikt
válasz alcapone386 #1228 üzenetére
Én pénteken kértem vissza utasítást, eddig nekem sem jött semmi, türelmesen várok.
-
alcapone386
őstag
válasz viktorhu #1229 üzenetére
Nem tudom, hogy minek minősült, de sms-t nem is állítottam be. CIB applikáció minden pénzmozgásnál jelez, illetve napi többször is nézem, de semmi...
Más: nincs valakinek ertesülése arról, hogy CIB tervezi-e a mobilfizetés bevezetését? Érintés nélküli fizetést is mostanság vezették be (majd jövőre küldik az erre alkalmas kártyámat), de az oldalukon úgy írtak róla, mint valami hihetetlen újítást....félek, hogy a mobilos fizetés náluk még nagyon messze van
PistiSan: én is türelmes vagyok....lehet itt rontom el
[ Szerkesztve ]
-
Andralin
aktív tag
válasz viktorhu #1229 üzenetére
Szerintem ez nagyon nem chargeback. Legjobb tudomásom szerint a bankkártyás szakterületen a chargeback azt a folyamatot jelenti, amikor a megrendelő a saját kártyavezető bankjánál indít reklamációs eljárást a kereskedő bankjával szemben hibás vagy meg nem történt teljesítés miatt.
A chargeback átfutási ideje több hónap is lehet és a végén - ha a kereskedő nem tudja egyértelműen igazolni, hogy a teljesítés hibátlan volt - a megrendelő visszakapja a pénzét.Szerintem te a refund szót kerested, az illik a fenti esetre.
-
Huroq
senior tag
OTP -nél ezekröl jön SMS, méghozzá "Áruvisszavét ellenértéke" címszóval.
-
viktorhu
veterán
válasz Andralin #1232 üzenetére
Igazad van, rosszul használtam a kifejezést, akkor lenne chargeback, ha a másik bank kérné vissza a pénzt. Amit viszont mondani akartam, hogy kártyás tranzakcióról van szó, a kártyatársaság bevonásával, szóval senki ne átutalásként képzelje el a dolgot, ami ma már jellemzően napon belül megtörténik.
[ Szerkesztve ]
-
viktorhu
veterán
Köszi az infót. Nekem az összes visszatérítésem még egy citibankos hitelkártyára történt, és ott soha nem kaptam ilyet, és elég ciki módon tanultam meg - a legelső alkalommal a kereskedőnek többször is reklamáltam, hogy nem érkezett meg a pénz, ő meg mindig írta, hogy jelzi a könyvelésnek, a végén meg küldött egy kicsit mérges mailt, hogy nézzem már meg a számlatörténetemet De ez már 9 éve volt.
-
alcapone386
őstag
Na 3. napon visszakaptam simple-->CIB visszavezetésemet. Juppii
-
csopee
csendes tag
Sziasztok!
Engem most kezdett el érdekelni a téma, mert most vásárolok majd NFC-s telefont (tudom... annyira visszamaradott vagyok... ), de rengeteg a hozzászólás...
Össze tudná foglalni egy tapasztalt kolléga, hogy mit kell tenni, hogy tudjak fizetni NFC-vel és ez milyen többletköltségbe kerül?
OTP-s kártyám van, úgy láttam ez azért sokat számít.
Előre is köszönöm a segítséget!!
"...mindig marad legalább egy csavar... ez azt jelenti, hogy jól szerelted össze ;)"
-
csopee
csendes tag
válasz viktorhu #1238 üzenetére
Fizettem már Simple-el (autópályamatricát) ilyenkor felszámított automatikusan egy kis "kényelmi díjat (persze valamiből nekik is meg kell élniük), de ha jól értem, akkor ez az NFC-s fizetésnél nem jelentkezik, ugye?
Köszönöm a választ!
"...mindig marad legalább egy csavar... ez azt jelenti, hogy jól szerelted össze ;)"
-
vacs
veterán
Személyes tapasztalatom a K&H mobiltárcáról:
Röviden és tömören: nekem hibátlanul működik, ajánlom a használatát!
- telefonban alapértelmezetté kell tenni az érintéssel való fizetésnél a mobilbank-ot
- hozzáadtam a maestro kártyám a mobilbank appban (nem kell kézzel beírni, mert a kártya adatait magától felismeri), kért egy kódot, amit 5000 Ft felett fog kérni (én a kártyám pin kódját adtam meg, hogy ne keveredjek bele a sok kódba) és kész, semmit nem állítottam át
- fizetésnél feloldottam a kijelzőt, odatartottam a telefont a terminál fölé és 1 másodperc múlva csippant, hogy sikeres fizetés (nem kell belépni a mobiltárca appba, mivel alapértelmezetté van téve, eddig még csak 5000 alatt fizettem, tehát kód nélkül, de ha nagyobb összegről van szó, akkor a telefonon kell megadni a pint)
- a K&H oldalán most nem találom, de valahol olvastam, hogy aktív internet kapcsolat kell a vásárláshoz, én be is kapcsoltam amíg fizettem
- az én Google Nexus 5 telefonomban nincs ujjlenyomat olvasó és semmilyen feloldási kód sincs megadva, de így is működik, illetve a telefonomon nem a gyári szoftver van, hanem egy custom rom, amit még pluszba root-oltam is, de ez sem befolyásolta a működéstRészemről ajánlott a K&H mobiltárca!
[ Szerkesztve ]
(^)(>.<)(^)
-
vacs
veterán
Miért is?
Ha elhagyom a kártyám, akkor 5000-ig bárki tud vele fizetni (pont mint telefonon), illetve ha a telefont hagyom el, attól még nem férnek hozzá a mobilbank-ban lévő adataimhoz, mert mindenhez jelszót kér (maga a mobilbank app), és fizetni se tudnak vele 5000-nél nagyobb összeget!
(^)(>.<)(^)
-
fil
őstag
Biztos, hogy a telefonról fizetésnél kér 5000 felett pin-t? Ha igen ,akkor persze ua. mint a kártya.
Nálam (MKB) Kötelező ,hogy a teló zárolt legyen valamiképpen, aztán az app is kér jelszót mikor megnyitom, viszont ,ha így fizetek ,akkor nem kér pint 5000 felett sem. Ha a fizikai plasztikot használom ,akkor kér. -
Kbali
nagyúr
Ez nem így van. 5000 felett mindig kell PIN és nem vizsgálja, hogy a telefon milyen biztonsággal védett.
Akkor is kell PIN, ha eléred a 45e Ft PIN nélküli limitet vagy a 9 (10?) tranzakciót.
Be lehet állítani gyorsfizetést, default kártyát, ha a gyorsfizetés ki van kapcsolva, akkor mindig kell PIN, meg ha több kártyád van, akkor választani is kell. -
PistiSan
addikt
Én is elégedetten használom a k&h mobiltárca megoldást.
Amit korrigálnék, nem kell internet a fizetéshez, ha repülő módban van a telefon bekapcsolt NFC-vel akkor is megy 10 alkalomig.
5000ft felett kér pin kódot, de az appon belül meg tudod adni sorban állás közben, és akkor elvileg már nem fog pin kódot kérni a terminál.
Nekem LineageOS van a telefonon root joggal, tetszik hogy a k&h nem korlátoz ebben.1 dolog van ami nem tetszik, lezárt telefonnal a kijelzőt felélesztve is megy a fizetés vele, biztos hogy nem telefon függő a dolog, mert simple alkalmazással is teszteltem, és ott csak feloldott képernyő mellett ment a fizetés.
-
Kbali
nagyúr
válasz PistiSan #1249 üzenetére
15 alkalommal tudsz offline fizetni.
A PIN nélküli fizetés a lényeg: a Simple-nél nincs külön tárca PIN, hanem a telefon lezárási módját használja a tárcához/kártyához is PIN-ként, míg a K&H külön PIN-t használ erre, viszont ha engedélyezve van a gyorsfizetés, akkor még talán a kijelzőt sem kell bekapcsolnod a fizetéshez.
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ - TELEFONTOKOK, EGYÉB AUTÓS KIEGÉSZÍTŐK, FÜLHALLGATÓK
- ÚJ iPad Smart Keyboard Folio/Air 4,Air5/iPad 11"/EU Német kiosztás/
- MOBIL/ Okostelefon Fotós & Videós tartozékok -Állványok, Mikrofonok, Vlog RigCage, SelfieBot, Gimbal
- Smart Folio 11 hüvelykes iPad Próhoz (fekete)
- Eredeti Fából - iPhone, Samsung, Huawei tokok - ÁRENGEDMÉNY
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest