Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • npera

    újonc

    válasz Sipi- #136047 üzenetére

    Én amióta a gyerekek 5-ből 4 nap mennek edzésre mondhatni rendszeresen nyektetem a kocsit. A miénkben a 12V-os akksi kábé annyit csinál, hogy feléleszti azokat a nódokat, amik a magasfeszültségű rendszert kezelik és először lefut az izolációs teszt (kábé 1 másodperc), majd zárja a kontaktorokat a kocsi (kattan az ülés alatt hátul). Onnantól a HV-akksi táplálja a CISG-t, ami felrántja a motort alapjáratra hőmérséklet és SoC függvényében. Nyáron az esetek nagy részében simán ki tudtam hajtani a főútig a kis utcából csak akksin hajtva, aztán a főúton beröffenti a motort is.

    Múltkor kábé 75-80% SoC volt az akksiban, úgy indultam el gyerekkel edzésre és 2,5 km-t tettem meg csak akksin, utána indult csak be a motor. És mindezt 50-es úton haladva. Oké, lejtős odafelé, tehát picit csaltam, de nem végig lejt és nem lehet csak gurulni üresben sem.

    Jelenleg 4,5 litert ír a GoM, de ennél 1-2 decivel kevesebb szokott lenni a fogyi kúton mérve. Mondjuk ahogy jön a tél és kell majd fűteni úgy fel fog menni a fogyasztás 6-7 liter közé. Ó irgalom atyja ne hagyj el.... :Y

Új hozzászólás Aktív témák