- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
Hirdetés
-
Nem gyárt több LCD tévépanelt a Sharp
ph A cég bezárja utolsó, Sakaiban található üzemét, amivel egy korszak ér véget.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Elon Musk: az xAI szuperszámítógépet akar az AI-alapú chatbotjához
it Elon Musk tervei szerint egy szuperszámítógéppel szolgálják majd ki az xAI Grok chatbotjának következő verzióját.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
SzlobiG
félisten
válasz Goose-T #1800 üzenetére
De nem ám tddi csak a korai verziókban volt amit a transitbol raktak át. Olyat már én se vennék régi adagolós dízel. Mondjuk tdci-t is csak a legutolsó 2005-2006 verziót merném esetleg bevállalni a régebbiek injektor, magas nyomású problémáik voltak,/vannak és horror javítani.
Benzinessel az a baj, hogy sokat eszik és mellé nem megy.
-
doc
nagyúr
válasz Goose-T #1844 üzenetére
koszi
Megneztem 2 Ghiat is, tetszett is nagyon a felszereltseg, de egyik sem volt olyan allapotban amit meg mertem volna venni
Az autopalyas tapasztalat nekem is megvolt, tegnap vasarlas utan gyorsan volt is egy kb. 130 km-es autopalyazasom. Tenyleg szuper a futomu, bar oda kell figyelni ra autopalyan, az eddigi automhoz kepest olyan csendes hogy ha az ember kicsit elbambul, siman belecsuszik 160-ba a tempo... -
TripleB
senior tag
-
DeFranco
nagyúr
válasz Goose-T #2066 üzenetére
nem nagyon hallottam még olyanról, hogy nem aero-s lapátra tervezett ablaktörlőkar rendesen működött volna együtt aero-s lapáttal, egyszerűen nem olyan erővel szorítja, nem olyan a rendszer kialakítása, jó nem lesz.
én valeo-t használok a két említett méretet (fel is van tüntetve a csomagoláson hogy melyik jó a fókához) teljesen meg vagyok velük elégedve, kis gondozás mellett szuperül törölnek.
-
-v-
addikt
válasz Goose-T #2066 üzenetére
Úgy van ahogy frankó mondja, más szögben áll a kar vagy nem úgy szorítja, de nem lesz igazán jó, főleg nagy sebességnél országúton/autópályán. Ami újabb autót ilyennel adtak ott az egész kar más.
Nekem még sose jött be egyik se, se valeo se bosch se semmi, vagy alapból is szar már, vagy nem de hamar szar lesz. Lehet nagyon össze van már baszódva a szélvédőm és azért nyírja ki hamar a lapátokat, mindenesetre az új taktikám az az hogy leszarom, jóezígy
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Goose-T #2070 üzenetére
én szegény vagyok és valeo-zok
annyi, hogy vigyázok rá, ha poros a szélvédő nagyon akkor indulás előtt kicsit leseprem, meg megemelem az ablaktörlőt, hogy ne kapja szárazon a rárakódott koszt, de meg is hálálja, már bőven túl van az egy éven, lehet a kettőn is, de teljesen jól húz.
-
Dorien
veterán
válasz Goose-T #2231 üzenetére
Az izzócsere először nekem is tovább tartott, mint egy óra - valami kib***ott konstrukció ez a faceliftes Mk1 Focusban. Én mindig azzal a köcsög rögzítőrugóval szenvedek, sohasem akar beakadni. Ha a H7 izzó nem jól áll benne, akkor meg össze-vissza világít utána. A fedlap fel / leszedése annyira nem macerás. A hátsó izzócsere (kombi) is megizzasztott elsőre a torx csavarokkal meg a hülye pöckeivel. Ebben az egyben toronymagasan verte a régi kocsim (Citroen Berlingo) a Focust.
Itt egy videó annak, aki először cseréli: [link]
[ Szerkesztve ]
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó HiFiMAN HE560 V4 nyitott planár fejhallgató 99.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
Atlantis
veterán
válasz Goose-T #2348 üzenetére
Ez valóban jó gondolat.
A benzinkérdéshez hozzászólva: én nem vettem észre, hogy másként viselkedne a taliga az OMW benzintól, mint a Shell-től. Általában utóbbi helyen tankolok, mert egyrészt az esik útba, másrészt a helyi OMW kút eléggé...hogyismondjam, rozoga, elhanyagolt, nem bízok bennük, hogy mi kerül még a tartályaikba és a kártyás fizetési rendszerük is instabil és már volt, hogy megszivatott.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
norbert1998
veterán
válasz Goose-T #2369 üzenetére
Nekem valahogy tetszik az egész konstrukciója a kocsinak. A felépítés, a motor, a belseje, és hogy mindaz ilyen alacsony összegért megy. Mondjuk azért a 150 körül árultakat inkább hanyagolom, mert félek többet költenék rá, mint egy 280-300 ezer körülire.
Olyan kérdésem lenne, hogy a GLX, CLX és Ghia között mik a különbségek? A sorrendjüket tudom, de azt, hogy miben kb mi van, azt nem.
-
Ł-IceRocK-Ł
addikt
-
DeFranco
nagyúr
válasz Goose-T #2472 üzenetére
szerintem sokkal nem max. valamivel, amennyit ír róla az adac ebből is az jön le, de ezt a "szaktopicban" már kifejtettem. a logisztikája sokkal egyszerűbb és biztonságosabb, ez kétségtelen. (érteni nem értek hozzá, csak próbálom összetenni amit olvasok)
fogalmazzunk úgy, hogy nálam ez nem szempont, max. előny, de ha lesz isofixes opció, akkor beszerelem természetesen, mert annyit megér.
az ülést így tényleg nem lehet lehajtani?
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Goose-T #2545 üzenetére
ha meg tudják csinálni, akkor jó, mert más miatt is akarom hozzájuk vinni a kocsit. futóműben is büfék egyébként? bal oldali axiálcsukló csere kellene.
(amúgy nem fika, de egyszer felhívtam őket amiatt, hogy ránézzenek a kocsi seggére egy koccanás után, hogy elment-e valami fém, vagy csak a műanyag, és elég sprőd volt az ürge... informálódásként kérdezem, ez általános stílus náluk, vagy csak épp tele volt a töke? átfutási idő hogy szokott alakulni, milyen gyorsan tudnak vállalni?)
-
Real_Necro
veterán
válasz Goose-T #2690 üzenetére
Ősznél előbb biztosan nem jöhet szóba a csere, de elhúzódhat jövő tavaszig, így bízom benne, hogy annyit még megy lefelé az ára. Max tényleg kicsit alább adom és nézek egy 2010-est.
Azt nem tudom mennyi különbséget lehet felfedezni a két széria között?
Itt van pár szimpatikus darab:
[ Szerkesztve ]
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
westcoastog
veterán
válasz Goose-T #2819 üzenetére
Elől valószínű a pollenszűrőnél ázhatott be, most hogy magasnyomásúval locsoltam ott nem folyt.
Az ajtóról szedtem le a burkolatot, mikor az ajtót locsoltam onnan fröcskölt befelé szépen a víz.
De egy éjszaka alatt ennyitől feltud töltődni a padlólemez? Plus a 2 centi vastag szigetelés is csurig issza magát?Taposóm elől hátul állt a vízben.
Kis rés van a gumikédereknél, mert nem ér össze ha jól fel van rakva... -,-De a vezető oldalon sem, ott meg csont száraz a kocsi.
De lehet inkább össze kéne kötnöm a kerti csapot, aztán slaggal engedni rá folyamatosan...
[ Szerkesztve ]
-
TripleB
senior tag
válasz Goose-T #2992 üzenetére
Szerintem nyugodtan kiírhatod a neveket.
Azért teljesen más az üzleti modell egy Bárdi/Unix felépítésű cégnél, mint a Cromax-nál...
A Cromax nem szállítja ki tőled 50-60 km-re lévő szerelőnek/üzletnek az árut, ha jól tévedek.
Mi 2 óránként terítünk így, a városban ahol a kirendeltség van 6x kapnak naponta alkatrészeket a megrendelők például."Aki nevet, azzal együtt nevet a világ. Aki sír, az egyedül sír"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen