Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ReFleXx

    addikt

    válasz Land #21010 üzenetére

    rozsda szempontból mindenképpen jobb lesz egy olasz, sajna az MK1 Focus hajlamos volt a rozsdara az elso gyartasuak mar elmultak 20 evesek is, szal nem kell csodat varni. Masik nagyobb hiba meg az olajfogyi. De mindezek mellett ennyiert nincs jobb alternatíva.

    2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"

  • flymi

    addikt

    válasz Land #21010 üzenetére

    Igazán nem akarok beleugatni, csak egy megjegyzés. Van a környéken egy kereskedő aki olaszból hoz be kocsikat ő mondta, h igaz az olasz autók nem rozsdásak illetve kevésbé azok mint német vagy osztrák társaik, de pölö kétszer-háromszor annyi koccanásos, horzsolásos fényezési hibára is lehet számítani a francia, de főleg az olasz kocsiknál.
    Szóval tökéletes kocsi úgysem lesz így közel a 20. használati évhez, de lehet találni kompromisszumosat. Csak ügyesen kell csinálni, pont nem úgy mint én. :D :B

    A puttonyosom egyébként köszöni szépen jól van. Az idegesítő kopogás a jobb hátsó gátló vagy rugó egyik csavarjának kilazulása okozta. Majdnem két egész fordulatot húzott után a szerelő, most végre kuss van a kocsiban. Kicsit már fura is, h tünetmentesen használom két napja. :U :)

    [ Szerkesztve ]

    /// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

  • Morales72

    csendes tag

    válasz Land #21010 üzenetére

    Egyáltalán nem lehetetlen. De ki kell menni érte, haza kell hozni, forgalomba kell helyezni, erre jön rá a kereskedő haszna.
    Az olasz autók minél délebbről származnak, annál kevésbé rozsdásak, viszont valószínűleg körbe lesznek törve, ahogy itt írták.
    Az enyém nem olasz, hanem magyarországi. Rohadt, javították, szép lett. Ma reggelre rányitottak a bal hátsó ajtóra, rendesen behorpadt, elkövető persze nincs. Vihetem kasznishoz. Aztán majd valószínűleg megint rányit valaki...
    Jó lehet az olasz, de akármit vesztek, át kell nézni/nézetni vásárlás előtt. Ilyen szempontból a behozatás necces lehet.

    "I'm too old for this sh.t..."

  • diegho

    nagyúr

    válasz Land #21010 üzenetére

    Olaszt vettünk páromnak egy random kereskedésben, ahol volt még 5-6 másik. Konkrétan mintha más dimenzó lett volna az autó. Vannak karcok, meg is van nyomva az egyik ajtónál egy picit, de nem rohad. Azonnal megvolt a vezérlés, gyertyák, hosszbordás szíj, szűrők, olaj, vízpumpa cseréje. Vásárlás után rögtön jött egy hiba, a műszerfal világítás random elment, ezt a szervizben kb 10 perc alatt csinálták - nem véletlenül viszem oda minden autómat. Azóta volt egy pánik, mert az olajszint minimum alá csökkent. Kapott újra olajat, és vizet, rendesen le lett légtelenítve, majd kapott 3 óra konstans 3500-5000 fordulatot padon. Azóta belement kb 3000km, se víz se olaj nem fogyott belőle. Egy bosszantó hiba van, néha csak harmadik fordulásra indul, néha meg azonnal, igazából nem tudom miért, majd egyszer elviszem a szervizbe, ott tuti rájönnek. Ez így 710k volt. Kapott 4 új Nexen 4 évszakos gumit, ami hibájáról tudunk, hogy a flexibilis cső lassan cserés, valamint a jobb elejében a kutyacsont lesz majd cserés, talán jövőre.

Új hozzászólás Aktív témák